Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lomittaja
profiilit
lomittaja
lomittaja
Vapaa kuvaus
kaikesta suojaimista kiinnostunut maatalouslomittaja
Aloituksia
0
Kommenttia
113
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
itselläkin+kertynyt+muutamia+kaasunaamareita,+promask+,sari,+kolme+inttimallista+naamaria,+ja+puolinaamarit+lisäksi+kaapissa+navetalla+en+edes+yksin+oo+uskaltanut+käytää+niitä....+mutta+esim+puolinaamarin+kanssa+tullut+oltua+koko+navetta+ajan+se+päässä...ihanaa+kun+puolinaamarin+tiivisteen+jäljet+on+vielä+naamalla+kun+menee+kylälle+asioille+:-)harmi+kun+ei+oo+oltu+samoissa+navetoissa+lomittamassa,,,
01.08.2016 14:23
itsellä+musta+käsine+osa+++keltainen+varsiosa++nam+lisäksi+työssä+käytössä+ja+musta+paksusta+pvc+essu
20.07.2016 09:11
oispa+ollut+mukaavaa+olla+navetta+seurana+sinun+kanssa
18.06.2016 18:18
Olispa ollut tänään aamulypsyllä kanssani, raskas esiliina ja keskipitkät punaiset lypsykäsineet kädessä :-)
21.05.2016 14:27
pitää kokeilla nuita kun löydän kaupasta..'
12.05.2016 12:46
miltäs tuntui käsineet :-) olikos minkä nimiset ?
10.05.2016 13:08
uskautusitko minun kanssa joskus pesemään autoa. Minulla ois koko muovinen suojapuku päälläni ja kädessäni olisi mustat 60cm pitkät suojakäsineet, kasvoistani näkysi vain kyllä naamani, ja mikä parasta voisit kontroloida minua koska puvun sisään pääsee selkäveto ketjun kautta :-) pieni lukko tehosteena lisäksi.. jätettäisiin ne mitä sisällä olisi muiten tietämättömäksi.maili profiilissa ;-) jos privana kiinnostaa
15.04.2016 11:49
niinpä
12.04.2016 10:08
uusimmat hankinnat purofort turvasaappaat siniset HydroGrip turvasaappaat kokoa 43
05.01.2016 19:01
ainakin täällä tekisi tiukkaa katsella sinua tankin pesussa ;-) voispa joutua poistamaan/poistattamaan paineita itseltään.. nyt harvoin pihatossa lomittamassa, toivotaan että ens kuussa pääsee,naisten kanssa lypsylle
27.11.2015 13:17
ocean vahva pvc essu 300g, kertakäyttö käsineinä oli ansell merkkiset, turvasaappaat tietenkin,,,, itseä kinnostaa laittaa eriväriset, siniset tai keltaiset turvasaappaat jalkaan navettaan, niitä näkee ainakin keittiö puolen ihmisillä. Ei olisi aina ne vihreät turvasaappaat jalassa. Itsellä on ollut ihan sadehaalarit navetalla jalassakun oli kosteaa/likaista. silloin meni työt ihanan mukavasti.
et ole harkinnut laittaa ihan koko kumista haalaria(hintava) ,navetalle muiden vaatteiden alle ja sen perhosen kaveriksi :-) ;-) vois sitten isäntä saada pienen kohtauksen kun huomaa varustuksen lomittajalla on
21.11.2015 09:56
itsellä oli kumiessu, ja kertaakäyttökäsineet kädessä töissä, tänä aamuna jo oli suojakäsineet kädessä kotitöissä....laita viestiä jos kiinnostaa saada käsine kuvia ;-)
20.11.2015 05:12
käytätkö "siviilissä" myöskin käsineitä?? itse tulee käytettyä aika paljon, ulkotöissä.
15.11.2015 15:40
6 / 6