Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
150
Kommenttia
17006
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä+olen+kyllä+tiennyt+että+ei+se+kahvia+ole+vaan+siemenet,+jotka+menee+reisille.+Mutta+sitäpä+en+tiennyt,+että+yleinen+tai+oikea+tulkinta+on+nimenomaan+ennenaikainen+syöksy.+Käsittääkseni+keskeytetty+smurffaus+on+kuitenkin+ollut+tavallisimpia+"ehkäisykeinoja"+ennen+vanhaan.+Niin+että+onko+silloin+sitten+ollut+muka+jokin+sinkkiämpäri+lemmenpesän+vieressä?+Eihän+sitä+nyt+tekstiilejä+ole+saanut+sotkea.+Eikä+reisiä.
18.12.2016 10:09
"Jos+saisit+valita,+niin+minkälaisia+suhteita+ja+kuinka+paljon+suhteita+unelmakumppanillasi+olisi+ollut+ennen+sinua?+"
Suunnilleen+samanlainen+historia+kuin+itselläkin+tuntuu+helpoimmalta+lähtökohdalta.
18.12.2016 09:22
Hyvällä+kuvauksella+voi+olla+arvoa,+mutta+vain+yhdistettynä+hyvään+kuvaan+ja+sopiviin+spekseihin+sekä+naiselle+personoituun+avausviestiin.
18.12.2016 09:12
Hesarin+toimittaja+voisi+tehdä+sen+verran+journalistin+työtä,+että+kertoisi+lukijoille+mitä+suomalaisilta+_sanatarkasti_+kysyttiin.+Tuskin+tapahtuu,+koska+laiskoja+kommareita.
16.12.2016 20:33
Ei+huonoja.+Itseironian+tajuaa+osoittaa,+että+tuo+viimeinen+kuulostaa+melkeinpä+kaikkein+pelottavimmalta.
16.12.2016 17:21
Sekin+on+taito+sinänsä+laatia+teksti+niin,+että+se+alkaa+"normaalina"+ja+pikku+hiljaa+liukuu+sitten+kohti+yhä+syvempää+parodiaa+tai+vastaavaa.+Tulee+se+ahaa-elämys+jossain+vaiheessa.
http://www.users.globalnet.co.uk/~choh/german.htm
16.12.2016 17:08
Tuo+harjoittelu+on+vähän+kuin+tekisit+pelkkää+peruskuntotreeniä+vaikka+joskus+pitäisi+ottaa+enemmän+tehoja+irti.+Mutta+"tehoharjoittelua"+ei+voi+tehdä+yksinään.+Toiset+saavat+siihen+enemmän+mahdollisuuksia+ja+paljon+kannustavampaa+palautetta.
16.12.2016 15:21
Missä+muodossa+se+pitäisi+saada?+Jos+mä+otan+vaikka+kuvan+autonpenkistä,+jossa+sillä+on+istuttu+n.+5000+tuntia,+niin+näkyisiköhän+muodot+tarpeeksi+hyvin.+Pefletti+saunomisen+jälkeen+saattaisi+antaa+vähän+lattean+kuvan.
Arvaisit+nyt+miten+Miesmannin+status+on+romahtamassa,+että+pysyisit+edes+vähän+aiheessa.
16.12.2016 15:13
"Naisen+kanssa+elely+on+yhtä+helvettiä."
Ainoastaan+Afrikan+asuja+ei+tajua+tuota:D
https://www.riemurasia.net/kuva/veikkausmainos-vuodelta-kivi/1455
16.12.2016 15:03
No+oi+voi.+On+se+jännää+elämä+statuksen+kanssa,+kun+koskaan+ei+tiedä+milloin+se+lähtee.+Toista+se+on+tällaisella+jolla+on+vaan+hyvä+perse.+Se+kun+vaan+pysyy+ja+paranee.
Tulet+täältä+palstalta+sitten+hakemaan+naisen+tilalle.+Nämä+naiset+kun+ei+statuksesta+perusta.
16.12.2016 14:39
"Mutta+jos+tahtoisin+saada+suhteen+naisen+kanssa,+niin+niitä+olisi+lähes+välttämätöntä+harjoittaa.+"
Belon+tuossa+mainitsi+että+vakiosakista+pertti+ja+eräkettu+on+hyviä+tuossa+henkilökohtaisemman+keskustelun+ylläpidossa+ja+kehittämisessä.+He+varmaan+on+hyviä+siinä+livenäkin+ja+se+voi+johtua+yksinkertaisesti+siitä+että+he+ovat+harjoitelleet+tai+ehkä+oikeammin+saaneet+harjoitella+sitä+paljon.
16.12.2016 14:21
Nuoremman+iän+preferointi+näkyy+kun+katsotaan+massoja,+mutta+ei+välttämättä+yksittäistapauksissa+ja+ulkonäköäkin+jokainen+arvioi+juuri+sen+katsojan+silmillä.+Jokainen+yksilö+hakee+aina+vähän+jotain+muuta+kuin+kaikki+keskimäärin+ja+löytäminen+on+sitten+helpompaa+jos+ei+pidä+rimaa+turhan+korkealla+kaikissa+asioissa.+Vaikeita+valintoja+tietenkin+että+milloin+ja+missä+asiassa+rimaa+on+laskettava.
16.12.2016 13:46
Kun+sä+HL:n+kirjan+mainitsit,+niin+luulisi+lähdeluettelosta+löytyvän+materiaalia:
https://docs.google.com/file/d/0B6VZjBGVJHtadTRoZFN3VWRDajQ/edit
16.12.2016 13:31
Ihan+samaa+mieltä.+Avaus+oli+varsin+hyvä.+(vaikka+en+itse+tajunnutkaan+että+kaipasit+esimerkkejä).+Mä+olen+itse+"itkenyt"+että+jengi+ei+edes+yritä+tehdä+avauksia,+vaan+itkee+vaan+sitä+kun+muiden+avaukset+on+huonoja.
16.12.2016 13:26
Jatkan+yksinpuhelua.+Te+siis+oikeasti+haluaisitte+niitä+tekstejä+ihmisiltä,+jotka+kirjoittelee+tänne.+Vaikka+treffipalstoilla+on+noita+tekstejä+pilvin+pimein+ja+vaikka+meidän+muita+tekstejä+on+täällä+vaikka+kuinka.+Mutta+että+miten+täällä+kirjoittelevat+esittelisivät/kuvailisivat+itsensä+kun+tavoitteena+on+seuranhaku.
Mä+lopetin+kyseisen+"harrastuksen"+sen+jälkeen+kun+olin+tapaillut+ihmistä,+joka+oli+kirjoittanut+parhaan+kuvauksen+jonka+olen+ikinä+nähnyt.
16.12.2016 13:02
No+moni+asia+on+vaikeaa+monille.+Tämä+palsta+on+täynnä+ihmisiä,+joille+jonkun+triviaalin+faktan+tarkistaminen+on+on+liian+vaikeaa,+vaikka+niillä+on+www+käsissään.
16.12.2016 12:46
En+nyt+paria+vuotta,+mutta+olen+mä+joskus+ollut+treffipalstalla+ja+muistaakseni+naisten+kirjoittamien+ekojen+viestien+määrä+oli+tasan+nolla.+
Mutta+en+mä+sitten+tosiaankaan+ymmärtänyt+kysymystä.+Huumori+noissa+profiiliteksteissä+toimii+kyllä+viihdykkeenä,+mutta+näen+myös+ongelman+siinä,+että+iso+osa+huumorista+on+kuitenkin+plagiointia+ja+ei+kai+noiden+tarkoitus+ole+mikään+standup+show+tai+kilpailu+olla.
16.12.2016 12:44
Tuossahan+se+olikin.+Mun+moka.+Mitenhän+paljon+tosiaan+itse+parisuhteesta+tulisi+painetta+kun+jo+ajatus+ahdistaa.
Naiset+kaipaisi+parisuhteita,+miehet+paljon+useammin+pelkkää+seksiä+ja+sitten+termein+ja+sanamuodoin+yritetään+rakentaa+väliin+jotain+adapteria,+että+molemmat+voisi+kokea+saavansa+sen+mitä+haluavat.
16.12.2016 11:13
Sä+olet+käynyt+lukemassa+jotain:)+Kotiläksyt+ensin+kunnolla+ja+sitten+kokeilemaan!
16.12.2016 10:44
184+kirjoitti+sanojensa+mukaan+vain+esimerkin.+Miksi+sinun+pitäisi+saada+tietää+ihmisistä+täällä?+Mitä+itse+olet+valmis+kertomaan?
16.12.2016 10:41
707 / 851