Just tällaisia naiset ovat. Ensin mennään vieläpä humalassa jonkun jännämiehen kämpille ja päästetään se päälle ähkimään. Sit aletaan katumaan et ei tää jännä-ähkijä olekaan tarpeeksi tasokas. Sit onkin kätevä syyttää miestä raiskauksesta ja itkeä vielä oikein lehtijutussa.
Kikkelis kokkelin, mitäs läksit. Siinä lutkalle ainoa oikea vastaus. Ihan itse on haaransa lutka levittänyt, ei mitään tekemistä raiskauksen kanssa.
http://www.hs.fi/elama/art-2000005009502.html
”Aloitimme seksin yhteisymmärryksellä."
Moni on myös sanonut Niinalle, että heidän mielestään humala vaikutti tilanteeseen.
”Tottakai se vaikuttaa. Humalassa lähtee herkemmin vieraan mukaan."
Nainen antaa pillua ja katuu myöhemmin
28
383
Vastaukset
- LesboVankilaOdottaa
Vankilaan nuo raiskauksesta valehtelevat lutkat kuuluisivat.
Noh, Vaikea tuollaisista tilanteista on tietää tarkkaa, kun ei ole KärpäsenäKatossa, mutta niin kuin poliisikin mainitse, niin sen miehen lähettämä viesti kyllä osoittaa, että jostain on mennyt Pieleen.. Mutta mitä?.. ;P
Ja Ei on Ei, niin kuin jutussakin sanottiin.. Kaikki sen jälkeen tapahtuva on Tuomittavaa toimintaa.... ;P
Mut Naiset olkaa kuitenkin Varovaisempia ja tarkempia.. "Tyhmästä päästä" voi olla joskus todella pahat seuraukset "tyhmän pään" kantajalle.. vaikka ei se tekijän tekoa sen hyväksyttävämmäksi tee.. ;P
Ja aloittajalle.. Sulla on HyvinHyvin kieroutunut ajatusmaailma.. ;P- Kyllästyttäviä.olette
Miksi te, jotka monessa ketjussa mietitte, "mistä saisi pillua", toivotte että joku nainen kuitenkin lähtisi TEIDÄN mukaanne?
- pillupillupilu
Olemme valmiita ottamaan riskin.
- Axl.S
Mulla ainakin on kamera kotona kuvaamassa siltä varalta että joku lutka tulisikin katumapäälle ja alkaisi syyttää raiskauksesta.
- Onneksiniin
Onneksi olen biseksuaali ja nykyisin vain naisten kanssa.
- Saksittakaa
Kerropa monenko lesbon käyttämä lutka olet.
- reikäseonsullakin
Kyllä irakilaiset sutkin voi silti joukkoraiskata. Ei niitä kiinnosta esitätkö jotain lesboa just tänä vuonna.
Voihan nainenkin tehdä asioita siinä kuin mieskin.. Vaikka toinen sanoisi ei.. Ei ne aina edes liity "vain" seksuaaliseen toimintaan.. Ei tarvitse ihan tyhmää esittää.. ;P
- Onneksiniin
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Voihan nainenkin tehdä asioita siinä kuin mieskin.. Vaikka toinen sanoisi ei.. Ei ne aina edes liity "vain" seksuaaliseen toimintaan.. Ei tarvitse ihan tyhmää esittää.. ;P
Tietysti voivat, mutta valtaosan raiskauksista edelleen tekevät miehet. Riski pienenee huomattavasti, kun ei deittaile miehiä.
Mutta en tarkoittanut oikeastaan vain tuota, vaan myös sitä, että kun osalla miehistä on sellaisia asenteita kuin tässäkin ketjussa, niin kun en välitä miehistä, ei myöskään tarvitse miettiä miehiä tavatessa, onko heilläkin tämäntyyppisiä asenteita. En nimittäin todellakaan haluaisi olla suhteessa tai harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka syyllistää tai pilkkaa raiskaukssen uhria tai naureskelee tämän kustannuksella. Tällaiseen olen palstalla törmännyt - ja täytyy sanoa, että kun samat tyypit uikuttavat, miksi eivät saa naista, niin täytyy sanoa että hyvä niin ja toivottavasti eivät saa koskaan... eivätkä varmaan saakaan. ( - olehiljaajanuolemattoa
Onneksiniin kirjoitti:
Tietysti voivat, mutta valtaosan raiskauksista edelleen tekevät miehet. Riski pienenee huomattavasti, kun ei deittaile miehiä.
Mutta en tarkoittanut oikeastaan vain tuota, vaan myös sitä, että kun osalla miehistä on sellaisia asenteita kuin tässäkin ketjussa, niin kun en välitä miehistä, ei myöskään tarvitse miettiä miehiä tavatessa, onko heilläkin tämäntyyppisiä asenteita. En nimittäin todellakaan haluaisi olla suhteessa tai harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka syyllistää tai pilkkaa raiskaukssen uhria tai naureskelee tämän kustannuksella. Tällaiseen olen palstalla törmännyt - ja täytyy sanoa, että kun samat tyypit uikuttavat, miksi eivät saa naista, niin täytyy sanoa että hyvä niin ja toivottavasti eivät saa koskaan... eivätkä varmaan saakaan. (Plaa plaa. Keskity nyt vaan esittämään sitä karvamaton nuolijaa kun sellasen identiteetin oot nyt ittelles keksinyt.
Onneksiniin kirjoitti:
Mutta en tarkoittanut oikeastaan vain tuota, vaan myös sitä, että kun osalla miehistä on sellaisia asenteita kuin tässäkin ketjussa, niin kun en välitä miehistä, ei myöskään tarvitse miettiä miehiä tavatessa, onko heilläkin tämäntyyppisiä asenteita. En nimittäin todellakaan haluaisi olla suhteessa tai harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka syyllistää tai pilkkaa raiskaukssen uhria tai naureskelee tämän kustannuksella. Tällaiseen olen palstalla törmännyt - ja täytyy sanoa, että kun samat tyypit uikuttavat, miksi eivät saa naista, niin täytyy sanoa että hyvä niin ja toivottavasti eivät saa koskaan... eivätkä varmaan saakaan. (En puhu edelleenkään vaan raiskauksesta vaan esim. väkivallasta jne.., mutta muu osa tekstistäsi oli ihan asiaa.. ;P
Hesarin toimittaja voisi tehdä sen verran journalistin työtä, että kertoisi lukijoille mitä suomalaisilta _sanatarkasti_ kysyttiin. Tuskin tapahtuu, koska laiskoja kommareita.
- Ikis..M
Suominainen on saanut kasvaa niin naisen koskemattomuutta kunnioittavassa ympristössä että se ei vaan tajua. Se lähtee jonkun jullin matkaan jatkoille, heittää housut pois, heittää pikaritkin pois ja alkaa nukkumaan jännä-ähkijän viereen. Vähän sama juttu kuin että jos ottaisi käsikranaatin mukaan sänkyyn, vetäisi sokan pois ja pelkällä puristusvoimalla pitäisi sitä kranua luottaen ettei se räjähdä kuitenkaan.
Lukisit edes hieman mistä puhutaan ettet kommentoi mitä sattuu.. Olivat aloittaneet yhteistuumin sekstaamisen, mutta sitten mies oli mennyt liian pitkälle ja nainen oli pyytänyt lopettamaan ilman tulosta.. ;P
------------------------------------------------
"”Aloitimme seksin yhteisymmärryksellä. Sitten mies muuttui väkivaltaiseksi. Käskin miehen lopettaa, mutta hän ei lopettanut”, Niina kertaa.
Niina pääsi nousemaan jaloilleen, ja hän yritti lähteä ovelle päin. Mies sai Niinan kiinni ja jatkoi raiskausta.
”Lamaannuin. Ajattelin, että pääsen helpoimmalla ja minuun sattuu vähemmän, jos en tee mitään.”
”Ensin ajattelin, että lähden karkuun heti kun pääsen, mutta teon jälkeen tuli viharyöppy. Kysyin mieheltä suoraan kasvotusten, tiesikö hän, mitä hän juuri minulle teki. Mies vain pyysi anteeksi ja sanoi, että ei tarkoittanut mitään pahaa.”
------------------------------------- Ikis..M
Lukisit edes hieman mistä puhutaan ettet kommentoi mitä sattuu.. Olivat aloittaneet yhteistuumin sekstaamisen, mutta sitten mies oli mennyt liian pitkälle ja nainen oli pyytänyt lopettamaan ilman tulosta.. ;P
------------------------------------------------
"”Aloitimme seksin yhteisymmärryksellä. Sitten mies muuttui väkivaltaiseksi. Käskin miehen lopettaa, mutta hän ei lopettanut”, Niina kertaa.
Niina pääsi nousemaan jaloilleen, ja hän yritti lähteä ovelle päin. Mies sai Niinan kiinni ja jatkoi raiskausta.
”Lamaannuin. Ajattelin, että pääsen helpoimmalla ja minuun sattuu vähemmän, jos en tee mitään.”
”Ensin ajattelin, että lähden karkuun heti kun pääsen, mutta teon jälkeen tuli viharyöppy. Kysyin mieheltä suoraan kasvotusten, tiesikö hän, mitä hän juuri minulle teki. Mies vain pyysi anteeksi ja sanoi, että ei tarkoittanut mitään pahaa.”
------------------------------------Joo sorry, en huomannut tosiaan kun siitä "lähti jatkoille" oletin sen olevan sellainen klassinen tapaus joissa nainen lähtee ja sitten nukahtaa ja sitten jännä tuikkaa ylläriä pyllyyn. Joo, no enpä tiedä pitäisikö tuollaista jossa seksi aloitettu yhteisymmärryksessä edes käsitellä raiskauksena? Jos se sitten muuttukin väkivallaksi eikö se ole ennemminkin pahoinpitelyjuttu? Oli mikä oli niin jokatapauksessa kannattaisikohan naisten niin paljon irtosekstailla ja lähteä kenen tahansa matkaan kuin mitä lähtevät?
- Tietysti.on
Ikis..M kirjoitti:
Joo sorry, en huomannut tosiaan kun siitä "lähti jatkoille" oletin sen olevan sellainen klassinen tapaus joissa nainen lähtee ja sitten nukahtaa ja sitten jännä tuikkaa ylläriä pyllyyn. Joo, no enpä tiedä pitäisikö tuollaista jossa seksi aloitettu yhteisymmärryksessä edes käsitellä raiskauksena? Jos se sitten muuttukin väkivallaksi eikö se ole ennemminkin pahoinpitelyjuttu? Oli mikä oli niin jokatapauksessa kannattaisikohan naisten niin paljon irtosekstailla ja lähteä kenen tahansa matkaan kuin mitä lähtevät?
No kyllä se raiskaus on, jos nainen haluaa lopettaa ja yrittää lähteä pois, mutta mies jatkaa väkisin. Eikä tämä ole mikään tulkintakysymys, vaan ihan selkeästi kyllä lain mukaan raiskaus.
- Ikis..M
Tietysti.on kirjoitti:
No kyllä se raiskaus on, jos nainen haluaa lopettaa ja yrittää lähteä pois, mutta mies jatkaa väkisin. Eikä tämä ole mikään tulkintakysymys, vaan ihan selkeästi kyllä lain mukaan raiskaus.
Joo mutta se vaan tekee sitten mistä tahansa panosta raiskauksen, on vain naisen armeliaisuudesta kiinni haluaako se rahastaa ja aiheuttaa hankaluuksia miehelle sitten aamulla? Millä tavalla mies mitenkään voi todistaa ettei ole raiskannut jos nainen soittaa poliisille että minä halusin keskeyttää mutta mies ei? No ihan sama mulle kun tuskin tulee sellaista tilannetta mutta kyllä "uhrillakin" voisi jotain vastuuta olla niin ettei ainakaan niitä "uhreja" ala hakeutumaan tilanteisiin joissa voivat tehdä tiliä ihan tarkoituksella kun se raiskaustuomio voi leimata sen miehen koko loppuelämää .
Ikis..M kirjoitti:
Joo sorry, en huomannut tosiaan kun siitä "lähti jatkoille" oletin sen olevan sellainen klassinen tapaus joissa nainen lähtee ja sitten nukahtaa ja sitten jännä tuikkaa ylläriä pyllyyn. Joo, no enpä tiedä pitäisikö tuollaista jossa seksi aloitettu yhteisymmärryksessä edes käsitellä raiskauksena? Jos se sitten muuttukin väkivallaksi eikö se ole ennemminkin pahoinpitelyjuttu? Oli mikä oli niin jokatapauksessa kannattaisikohan naisten niin paljon irtosekstailla ja lähteä kenen tahansa matkaan kuin mitä lähtevät?
"Oli mikä oli niin jokatapauksessa kannattaisikohan naisten niin paljon irtosekstailla ja lähteä kenen tahansa matkaan kuin mitä lähtevät?"
Niinpä.. Mut jokainen tyylillään.. Mut silti ei ole mukavia juttuja ollenkaan vaikka tapahtuisi kenelle ja mistä syystä tahansa.. ;P
Mun puolesta toki kaikki harrastakoot mitä harrastaa edelleenkin, kunhan olisivat sitten avoimesti mitä ovat eivätkä näyttelisi missään vaiheessa muuta, eli eivät antaisi ymmärtää myöskään mitään muuta tietyissä tilanteissa tai elämänvaiheissa.. ;P- Ikis..M
"Oli mikä oli niin jokatapauksessa kannattaisikohan naisten niin paljon irtosekstailla ja lähteä kenen tahansa matkaan kuin mitä lähtevät?"
Niinpä.. Mut jokainen tyylillään.. Mut silti ei ole mukavia juttuja ollenkaan vaikka tapahtuisi kenelle ja mistä syystä tahansa.. ;P
Mun puolesta toki kaikki harrastakoot mitä harrastaa edelleenkin, kunhan olisivat sitten avoimesti mitä ovat eivätkä näyttelisi missään vaiheessa muuta, eli eivät antaisi ymmärtää myöskään mitään muuta tietyissä tilanteissa tai elämänvaiheissa.. ;PEihän ne mukavia tietenkään ole mutta aika moneen juttuun tässä maailmassa pätee "mitäs läksit?", jos ihmiset vähän harkitsisi asioita etukäteen ja miettisivät sen pahimmankin skenaarion kautta monta huonoa juttua jäisi kokematta ja vaikka silloin ei ehkä "uskaltaisi elää" niin väkevästi ja olisi tylsää välttyisi kuitenkin monta kertaa murheiltakin.
"Mun puolesta toki kaikki harrastakoot mitä harrastaa edelleenkin, kunhan olisivat sitten avoimesti mitä ovat eivätkä näyttelisi missään vaiheessa muuta, eli eivät antaisi ymmärtää myöskään mitään muuta tietyissä tilanteissa tai elämänvaiheissa.. ;P "
No niinpä, taitaa olla vaan aika utopistinen toive tuo. Ikis..M kirjoitti:
Eihän ne mukavia tietenkään ole mutta aika moneen juttuun tässä maailmassa pätee "mitäs läksit?", jos ihmiset vähän harkitsisi asioita etukäteen ja miettisivät sen pahimmankin skenaarion kautta monta huonoa juttua jäisi kokematta ja vaikka silloin ei ehkä "uskaltaisi elää" niin väkevästi ja olisi tylsää välttyisi kuitenkin monta kertaa murheiltakin.
"Mun puolesta toki kaikki harrastakoot mitä harrastaa edelleenkin, kunhan olisivat sitten avoimesti mitä ovat eivätkä näyttelisi missään vaiheessa muuta, eli eivät antaisi ymmärtää myöskään mitään muuta tietyissä tilanteissa tai elämänvaiheissa.. ;P "
No niinpä, taitaa olla vaan aika utopistinen toive tuo.Sä vedät hieman överiksi.. Mut toki kannattaa miettiä tarkkaan, jos toinen "hätäilee" liiankin nopeaa etenemistä.. Varsinkin jos puhutaan perheen perustamisesta ja/tai omakotitalo työmaasta ja/tai kultaisesta lipittäjästä ja/tai Skodan Farmarista liian hätäseen.. ;D.. Siis, että hätäseen vaan ja "kyllä kaikki järjestyy".. Ja järjestyyhän ne, mutta lopputulos voi olla jotain ihan muuta, kuin se mitä toinen "vakuuttelee".. ;D
Jos kuulet TämänTapaisia termejä.. "Uskalla heittäytyä", "Heittäydy" jne., niin suosittelen, että siinä vaiheessa kannattaa pitää "anturit" hyvin tarkkana ja olla HyvinHyvin Varovainen.. ;D
Ja tuo asia mikä on monesti enemmän tai vähemmän Utopiaa, niin ei voi kuin Ihmetellä miksi näin on.. Mutta se taitaa Taas Kertoa Kyseisistä Yksilöistä Aivan Kaiken.. ;P- jkvkcnbbn
Ikis..M kirjoitti:
Kyllähän tuo on ihan selvä raiskaus, klassinen date rape. Jos nainen sanoo ei, niin se on sitten ei, siinäkin tapauksessa että hommat olisi jo käynnissä. Jos kumpikaan osapuoli haluaa lopettaa toiminnan, se on silloin lopetettava. Mutta siitä olen samaa mieltä, että kannattaa harkita kaksi, tai kolmekin, kertaa kenen matkaan lähtee, kun lopputulos voi tosiaan pahimmassa tapauksessa olla molempien osapuolien kannalta varsin ikävä jos ei yhteisymmärrystä sitten löydykään.
- Ikis..M
Sä vedät hieman överiksi.. Mut toki kannattaa miettiä tarkkaan, jos toinen "hätäilee" liiankin nopeaa etenemistä.. Varsinkin jos puhutaan perheen perustamisesta ja/tai omakotitalo työmaasta ja/tai kultaisesta lipittäjästä ja/tai Skodan Farmarista liian hätäseen.. ;D.. Siis, että hätäseen vaan ja "kyllä kaikki järjestyy".. Ja järjestyyhän ne, mutta lopputulos voi olla jotain ihan muuta, kuin se mitä toinen "vakuuttelee".. ;D
Jos kuulet TämänTapaisia termejä.. "Uskalla heittäytyä", "Heittäydy" jne., niin suosittelen, että siinä vaiheessa kannattaa pitää "anturit" hyvin tarkkana ja olla HyvinHyvin Varovainen.. ;D
Ja tuo asia mikä on monesti enemmän tai vähemmän Utopiaa, niin ei voi kuin Ihmetellä miksi näin on.. Mutta se taitaa Taas Kertoa Kyseisistä Yksilöistä Aivan Kaiken.. ;P"Jos kuulet TämänTapaisia termejä.. "Uskalla heittäytyä", "Heittäydy" jne., niin suosittelen, että siinä vaiheessa kannattaa pitää "anturit" hyvin tarkkana ja olla HyvinHyvin Varovainen.. ;D"
Oletkos muuten koskaan miehen kuullut sanovan noita "Uskalla heittäytyä", "Heittäydy" jne.,. minä en ainakaan muista :D Naisilta tuommoista kannustusta kyllä joskus kuulee/näkee. Minä vähän läuulen että ihan niin kuin tutkitusti liitoissa ilman liittoakin miehet helpommin tyytyy siihen mitä on ja naiset taas ottaa riskejä ihan vain jotta muutos tapahtuisi, oli se sitten hyvä tai huono. Ikis..M kirjoitti:
"Jos kuulet TämänTapaisia termejä.. "Uskalla heittäytyä", "Heittäydy" jne., niin suosittelen, että siinä vaiheessa kannattaa pitää "anturit" hyvin tarkkana ja olla HyvinHyvin Varovainen.. ;D"
Oletkos muuten koskaan miehen kuullut sanovan noita "Uskalla heittäytyä", "Heittäydy" jne.,. minä en ainakaan muista :D Naisilta tuommoista kannustusta kyllä joskus kuulee/näkee. Minä vähän läuulen että ihan niin kuin tutkitusti liitoissa ilman liittoakin miehet helpommin tyytyy siihen mitä on ja naiset taas ottaa riskejä ihan vain jotta muutos tapahtuisi, oli se sitten hyvä tai huono.Noh, Ajattelin itse lähinnä ihan tutustumisvaihetta, enkä niinkään sitä, kun jo ollaan ns. Suhteessa.. Mutta on tuossa sinunkin pohdinnassa totuudensiementä enemmänkin.. ;P
Minä ajoin sitä takaa, jos/kun Naisella tuntuu olevan "hieman" liian kiire syystä jos toisesta.. ;D.. Vaikka ei vielä tunneta edes kovin hyvin.. Ei välttämättä oikeasti ollenkaan.. 8-0
Kyllähän siinä jotain enemmän tai vähemmän outoa on, jos/kun nainen yrittää kiirehtiä, eikä (ei halua?) malttaisi tutustua rauhassa ja antaa toisen "haistella" itseään rauhassa.. ;P
- Kokenutmies-
En ikinä veisi tuntematonta humalaista naista kotiini
- hhjj666
Noin pitäisi miesten toimia, mutta ei ne vaan opi, mieluummin otetaan raiskaussyyte niskaan.
- Ruma-ätmi
Kaveri nainen vei tuntemattoman miehen kotiinsa joskus 15 vuotta sitten ja mies raiskasi kaveri naisen. Itse olin yrittänyt sitä naista monesti iskeä mutta olin vain liian ruma.
- pics.or.it.didnt.happen
hhjj666 kirjoitti:
Noin pitäisi miesten toimia, mutta ei ne vaan opi, mieluummin otetaan raiskaussyyte niskaan.
Naisten keksimien raiskausten suuren määrän takia Suomessakin pitäisi siirtyä korkeamman ja paremman kulttuurin, kuten Saudi-Arabian, käytäntöön jossa raiskauksesta miestä syyttävä nainen tarvitsee teolle vahvistajiksi neljä miespuolista todistajaa.
Lähi-idän väen suvakit ottavat riemuiten ja pillu märkänä vastaan, otetaan sitten heidän oivalliset tapansa ja lakinsa myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.37114677Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1082226- 941829
- 831703
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451301- 971230
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2801113Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi281064Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211043Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin771035