Jos saisit valita, niin minkälaisia suhteita ja kuinka paljon suhteita unelmakumppanillasi olisi ollut ennen sinua?
Millaisia suhteita itselläsi on ollut (laatu ja määrä)?
Entä mihin tarkoitukseen tämä unelma kumppani sinulle tulisi ja mitä _oikeasti_ hänelle pystyt lupaamaan koskien kumppanuuttasi?
Suhteiden laatuja; Irtsari, fwb, seurustelu (pituus?), avoliitto, avioliitto jne.
Unelmakumppanisi suhteiden laatu ja määrä?
26
374
Vastaukset
- Virgin_bride_or_bust
Unelmakumppanillani ei tietenkään olisi ollut minkäänlaisia "suhteita". Hän olisi koskematon neitsytmorsian ja vasta kuolema meidät erottaa. Voin luvata, että tulen puolustamaan hänen siveyttään tarpeen vaatiessa vaikka teloittamalla siveyden loukkaamista yrittävät kunniattomat miehet.
Itse olen toki muutaman kerran poikennut huorissa, mutta tätä en laske, vaan katson olevani virallisesti myös neitsyt, koska se on pelkkää harjoittelua, miehen kun perinteisesti oletetaan osaavan teorian lisäksi myös käytännön toimet häävuoteessa. - Hämärääyhäon
Kunhan ei tyyliin joka toinen vastaantuleva nainen ole kaulaan hyppimässä ja muistelemassa "menneitä" (kärjistettynä) niin ei muuten merkitystä. <- tuollaisia tapauksia olen pari treffannut ja tunsin oloni kiusaantuneeksi. :D
Päätin olla katsomatta pidemmälle yleishyödykkeitä. Lopulta kun se "maine" leviää niin oikeasti harvat naisetkaan sellaista vakavampaan suhteeseen haikailee.. Ei nyt niin tyhmiä ole paljon vaikka mitä väitetäänkin.
Pakko ei ole mutta olisi toivottavaa olla "samoilla aalloilla". Eli pidempi suhde takana.. Minun puolestani neitseet tai lyhyitä suhteita harrastelevat saavat etsiä aivan vapaasti kaltaisiaan. Jos taas ei vain ole tullut sopivaa vastaan niin se on erittäin ok.
Sillä aina uusi ihminen on erilainen kaikilla tavoilla eikä ikinä pitäisi olettaa mitään aiempien ihmissuhteiden perusteella. Vaikeaa se voi olla joskus mutta.. Tavoiteltavaa. En siis näe hirveästi mitään opittavan muuten kuin sen puoleen, minkälainen ihmistyyppi ei ainakaan sovellu seuraani. Kaikki muu onkin uutta.. "Jos saisit valita, niin minkälaisia suhteita ja kuinka paljon suhteita unelmakumppanillasi olisi ollut ennen sinua? "
Suunnilleen samanlainen historia kuin itselläkin tuntuu helpoimmalta lähtökohdalta.Nykyään todella harvinaista että noin olisi. Naisilla on kymmeniä seksikummppaneita ja ehkä 10 % miehistä myös. Lopuilla miehillä on vähän tai ei ollenkaan kokemusta. Naiset vaativat että miehen täytyy olla kokenut ja miehet eivät arvosta kokenutta naista.
- Ikis..M
Kyllähän jokaisen miehen unelma on taluttaa alttarille kokenut (vähintään 100 miestä) nainen joka tietää mitä tahtoo kokemustensa kautta. Sellaisen naisen loppupeleissä omakseen voittava mies tietää että on joutunut kilpailemaan tuosta mainiosta muidenkin haluamasta naisesta ison joukon kanssa, se tietysti ihan eri tavalla nostattaa itsetuntoa kuin jonkun surkean parin-kolmen miehen historian omaava nainen.
- että.silleen
Moi! Kerrankin sulta sellainen texti, jota nauroin... koska ymmärsin sarkastisen viestisi. Siistiä textiä sulta, yllätyin.
Kotiuduin hetki sitten, olin kummitätini luona ja opiskelin liiketaloutta hänen johdollaan. Hitto että onkin monimutkaista... kimuranttia touhua ja pitää osata kaikenlaista! Halusin kysyä häneltä parista asiasta... ja nyt mulla on kasa uusia kysymyksiä lisänä; edellisten lisäksi... ja niihin mun pitää löytää ratkaisuja ja laittaa sähköpostia, kummilleni, niistä ratkaisuistani.
Emo on nukkumassa, samoin Faija, joka on ollut täällä kun mä olin poissa. Itseasiassa häätivät munt ulos kodistani, tuulettumaan ja sanoivat pärjäävänsä kahdestaankin ja jos apua olisivat tarvinneet-> soitto alakertaan olis riittänyt tuomaan hoitajan avuksi tänne... ja viemään jopa Emon hoivalle. (tarvittaessa)
Mä pääsen omaan sänkyyni nukkumaan nyt, suihkussa olen jo käynytkin...
joten...
Hyvää yötä, nukkukaa hyvin! - että.silleen
Huomenta! Siirryttävä kuunteleen yökön raporttia, muut näyttää olevan jo paikalla.
Mukavaa työpäivää! - Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Moi! Kerrankin sulta sellainen texti, jota nauroin... koska ymmärsin sarkastisen viestisi. Siistiä textiä sulta, yllätyin.
Kotiuduin hetki sitten, olin kummitätini luona ja opiskelin liiketaloutta hänen johdollaan. Hitto että onkin monimutkaista... kimuranttia touhua ja pitää osata kaikenlaista! Halusin kysyä häneltä parista asiasta... ja nyt mulla on kasa uusia kysymyksiä lisänä; edellisten lisäksi... ja niihin mun pitää löytää ratkaisuja ja laittaa sähköpostia, kummilleni, niistä ratkaisuistani.
Emo on nukkumassa, samoin Faija, joka on ollut täällä kun mä olin poissa. Itseasiassa häätivät munt ulos kodistani, tuulettumaan ja sanoivat pärjäävänsä kahdestaankin ja jos apua olisivat tarvinneet-> soitto alakertaan olis riittänyt tuomaan hoitajan avuksi tänne... ja viemään jopa Emon hoivalle. (tarvittaessa)
Mä pääsen omaan sänkyyni nukkumaan nyt, suihkussa olen jo käynytkin...
joten...
Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!Iltaa, no hyvä että kerrankin edes :) Meillä on varmaan erilainen huumorintaju kun noin harvoin mutta tuostahan on vara yrittää mun parantaa.
Rankkaahan tuo varmaan on, hyvä kun sulla on noita tukijoukkoja niin osaavat selventää, ei ihan itsekseen tarvitse kaikkea kuitenkaan selventää tai ainakin saat neuvoa kun alkaa mennä metsikköön. - että.silleen
Ilman tukijoukkojani... suoraan sanoen: Mä olisin varmaan onnistunut jo kaataan tämän! Kakkosen ansiosta (henkilöstöpäällikkö) nämä työtehtävät on hoitajien kanssa nyt tasapainossa... jotakuinkin.
Keittiön väen kanssa mä tulen nykyään loistavasti toimeen ja osaan tehdä tilauksetkin oikein. Mulla on kaksi kantoa kaskessa hoitopuolella, jäyniä akkoja.
Meillä muuten kävi tarkastajat, 2kpl samalla kertaa.
Kakkonen sanoi ettei ne yleensä kulje pareina, kummastuttaa.
Joka tapauksessa ei mitään moitteita, huomautetavaa ole ollut... kaiken lisäksi en ollut onneksi itse paikalla, vaan töissä kaupungin toisella laidalla.
Olisin kuitenkin ollut hermona... vaikka mitään syytä siihen ei ole olemassa,
niin minusta sen hermostuneisuuden olisi taatusti nähnyt!
" mutta tuostahan on vara yrittää mun parantaa."
-tasapuolisuuden nimissä:
Kuten myös minun... on opittava itsehillintää! Laskettava ensin kymmeneen...
Mulla vaan on niin lyhyt nokka, ett se on herkässä haistamaan palaneen käryt!
Eiköhän taistella sovussa, tai siis mä voin käydä välillä ain jäähyllä kun hihat palaa. - Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Ilman tukijoukkojani... suoraan sanoen: Mä olisin varmaan onnistunut jo kaataan tämän! Kakkosen ansiosta (henkilöstöpäällikkö) nämä työtehtävät on hoitajien kanssa nyt tasapainossa... jotakuinkin.
Keittiön väen kanssa mä tulen nykyään loistavasti toimeen ja osaan tehdä tilauksetkin oikein. Mulla on kaksi kantoa kaskessa hoitopuolella, jäyniä akkoja.
Meillä muuten kävi tarkastajat, 2kpl samalla kertaa.
Kakkonen sanoi ettei ne yleensä kulje pareina, kummastuttaa.
Joka tapauksessa ei mitään moitteita, huomautetavaa ole ollut... kaiken lisäksi en ollut onneksi itse paikalla, vaan töissä kaupungin toisella laidalla.
Olisin kuitenkin ollut hermona... vaikka mitään syytä siihen ei ole olemassa,
niin minusta sen hermostuneisuuden olisi taatusti nähnyt!
" mutta tuostahan on vara yrittää mun parantaa."
-tasapuolisuuden nimissä:
Kuten myös minun... on opittava itsehillintää! Laskettava ensin kymmeneen...
Mulla vaan on niin lyhyt nokka, ett se on herkässä haistamaan palaneen käryt!
Eiköhän taistella sovussa, tai siis mä voin käydä välillä ain jäähyllä kun hihat palaa.Se oli tosiaan varmaan hyvä investointi sulta se kakkosen palkkaaminen, kun kaikkeen ei millään voi itse ehtiä/hallita parhaiten on hyvä antaa homma semmoiselle jolta se käy ja sullahan se taisi onnistua hyvin nyt se homma.
Nuo tarkastajahommat varmaan jänniä alkuun ja ovat tarkkoina kun sulla suhteellisen uusi sydeemi mutta eikähän se siitä ajan kanssa helpota kun rutiinit hioutuu ja sullakin kokemus kasvaa. Jossain vaiheessa sitten menee jo helposti tarkastuskeikat, jos sitten jotain löytyy huomautettavaa niin varmaan niihin asioiden kuntoon laittamiseenkin saa sitten vähän aikaa niin asiat kuitenkin sitten järjestyy.
Joo siis minun mielestä haistat joskus turhankin herkästi :D Ei niin tosissaan nyt olla kuitenkaan aina kommenteissa täällä välttämättä & eiköhän tämä tästä, en hirveän vakavasti aina ota sun suutahdustakaan kun tiedän että kyllä se siitä ohitse menee :D
- 3399
Ei minkäänlaisia suhteita tietenkään. Tyhmä kysymys. Omaa tarjontaani en ala tässä mainostamaan.
- nuorinainen88-
Unelmakumppani ei olisi tehtaillut menneisyydessään tolkuttomia määriä suhteita, mitään "sarjadeittailijaa" en halua. Mieluiten suhteellisen vähän aiempaa naiskokemusta, ei kuitenkaan tarvitse olla nolla (eihän mullakaan ole) vaan 0-10 aiempaa olisi ihannetapaus. Käytännössä tuosta määrästä joutuu kuitenkin aina joustamaan, kun jostain syystä niillä muuten mätsäävillä ja poikaystäviksi asti päätyvillä on ollut enemmän kuin tuon 10...
Oma partnerimääräni on 5, joista 2 seurustelua (eka puolen vuoden ja toinen 3 kk), 1 vakipano ja 2 yhden illan juttua. Ulkomaistakin on siihen joukkoon mahtunut.- nuorinainen88-
Kiitos samoin
- nuorinainen88-
PS: Se ulkomaalaisten kanssa oleminenko tyhmäksi tekee vai mikä kohta tekstistä?
- 43434343
Erilaisia säätöjä takana satoja, panoja melko paljon, olen komea mies. Olen myös seurustellut pitkään ja ns. hyvän miehen maineessa (tosin pelimiesmaine taitaa olla leviämässä vähän). Naisille kerron olevani yleensä lukujen olevan muutamissa. En ottaisi kaltaitani naista ikinä.
- etee
Mies ei saa olla ainakaan käynyt huorissa. Pitkiä seurustelusuhteita mielellään takana., eikä lyhyitä suhteita harrastanut ja suhteesta toiseen hyppivä. Mutta ei sellainenkaan, jolla ei koskaan ole ollut yhtäkään suhdetta.
- mitäluulet
super-atm kirjoitti:
Miksi? Perustele.
laumasielu ja kaverit
mitäluulet kirjoitti:
laumasielu ja kaverit
Todennäköisesti. Yksilölliset valinnat ja oma ajattelu loistaa poissaolollaan aina kun naisista on kyse.
- a.................a
Mua jäi kiinnostamaan miksi juuri tuohon vastaukseen kaipaatte perusteluja? Siksi ettei huorissa saa olla käynyt vai mikä?
- miehen.vastaus
super-atm kirjoitti:
Miksi? Perustele.
Vastaan kirjoittajan puolesta, mutta luulen johtuvat näistä:
Huorissa käyvä mies -> Vaikka moni "menestyjäkin" käy huorissa niin silti stereotyyppinen mies on sellainen joka ei muuten saisi seksiä ja JOUTUU käymään huorissa seksin puutteen takia.
Pitkiä seurustelusuhteita mielellään takana -> Osaa sitoutua ja olla suhteessa.
Eikä lyhyitä suhteita harrastanut ja suhteesta toiseen hyppivä -> Ei osaa sitoutua ja kyllästyy nopeasti. Nauttii siitä alkuhuumasta, mutta ei osaa elää arkea. Luultavasti vain seksin perässä.
Mutta ei sellainenkaan, jolla ei koskaan ole ollut yhtäkään suhdetta. -> Yleensä tällaiset tapaukset ovat ongelmatapauksia. Heillä on mielenterveysongelmia, eivät osaa olla ihmissuhteissa, ovat vastenmielisiä luonteeltaan, rumia, alkoholiongelmaisia, työttömiä jne.
- Bi-nainen__
/-5 siitä mitä itsellä. 10 enemmänkin on vielä ihan ok, vaik voi kertoa siitäkin, että ollaan seksuaalisuudeltamme liian erilaisia. Mut samakaan määrä ei takaa mitään, joten pitää katsoa jokaisen kohdalla erikseen.
- Lukujahatusta
Mä jo luulin että tässä oisi kysytty " millainen on unelmakumppanisi". Mutta ei se kokonaisuus näytä kiinnostavan. Tärkeintä on panojen määrä.
Mitä tohon nyt sanoisi? Kolmekympisellä naisella 10-20 Jos ei ole pitkiä 5-10v suhteita joukossa. Silloin ehkä vähön ennemmin asteikon alle. Oma lukuni noin 10. Ja tokihan naiselle niitä kaatoja helpommin kertyy kuin tavisukolle. - unelmiani
minkälaisia suhteita ja kuinka paljon suhteita unelmakumppanillasi olisi ollut ennen sinua?
¿ Teoriassa n. alle 27 v naisella mahdollisimman vähän seksisuhdetta. Yli 27 v pitää olla seksisuhteita (mielellään säännöllisiä) jo terveydenkin vuoksi. Määrällä ei ole merkitystä, laatu ratkaisee.
Millaisia suhteita itselläsi on ollut (laatu ja määrä)?
¿ Melkein kaikki pitkiä suhteita. Yksi pihtari, muut iloisia antajia. Kaikki entiset ovat nyt avioliitossa.
Entä mihin tarkoitukseen tämä unelma kumppani sinulle tulisi
¿ avo tai avioliittoon
ja mitä _oikeasti_ hänelle pystyt lupaamaan koskien kumppanuuttasi?
¿ mukavan kodin, osaavan kumppanin, rajatonta vapautta, riittävästi seksiä …
(pituus?)
¿ loppuiäksi- Jgfjmk
Kuulostat hyvälle miehelle :) Peukku tälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.36714553Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1012190- 941829
- 831703
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451301- 971220
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2801103Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi281054Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211043Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin761027