Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

11

2445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika näyttää,kestääkö suhde.Epäilen.

• Anonyymi

Ei kestä. Monica on niin mustasukkainen. Eikä kelvannut hänelle Joonaksen asuinympäristö. Ympärillä pyörii kauniita naisia. Miten kestää sen kun itse ei kuuluu niihin naisiin. Alkuhuuma kun haihtuu. Niin ero tulee. Arki on erilaista. Kuviossa myös murrosikäinen lapsi ja kulttuuri erot.

• Anonyymi

Itsekäs

• Anonyymi

Kyllä säikähtäisin,jos tuon näköinen nainen vierellä olisi.

• Anonyymi

Ei kestä. Monikan luonteen vuoksi.

• Anonyymi

Miksi valitsi tuon naisen? Mustasukkainen ja kuvittelee ehdottomasti liikaa itsestään. Ero tulee, tai sitten ovat jo eroneet.

• Anonyymi

Kaikki te rasistisia kommentteja anonyymeina kirjoittavat: tajuatteko, kuinka vastenmielisiä ja typeriä olette? Uskon että suuri osa teistä on yksinäisiä miehiä, tuskin koskaan parisuhteessa olleita, alempituloisia tai työttömiä. Onnea teille valitsemallanne tiellä.

• Anonyymi

Veikkaan että olet klo 14.12.19 täysin väärässä. Haukut miehiä vaikka suurella todennäköisyydellä noita rasistisia kommentteja heittävät naiset. Heitähän on yllättäen joutunut käräjillekin nettikiusaamisesta. Eli veikkaan että naiset huutelee, kun olisivat halunneet olla Monikan paikalla. Itse veikkaan että tuo suhde ennemmin tai myöhemmin kaatuu kulttuurisiin eroihin. Sekään ei asiaa helpota, että Joonas kävi kokeilemassa kilpasiskoa ja että Monikalla jo on jälkikasvua (näin luin jostakin). Haasteita siis riittämiin.

• Anonyymi

Monica ei vain ole kaunis! Pelottava paremmin

• Anonyymi

Tarzan leffas oli tollaisia "kaunottaria"

• Anonyymi

roikkuu toinen käsi puussa sukulaisilla.. apes dam apes

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olemme myös

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet
      Ikävä
      78
      1491
    2. Kaivatulla on asiaa

kirjoita asiasi kaivatulle tähän ketjuun
      Ikävä
      133
      1436
    3. Miksi himoitset

Niin paljon kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1415
    4. Sofian hieno auto

Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1361
    5. Nyt mä keksin

Alat vaan sitten harmaantuu ja rypistyy tosi nopeesti 🤭
      Ikävä
      54
      1051
    6. Eihän asia minulle kuulu...mutta

Ketä sinä mies odotat?
      Ikävä
      58
      1046
    7. Hannu Karpo

Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      965
    8. Lukekaappa Iltalehestä keitä Ilkka Repo syyttää törkykirjoittelusta

Nettilehdessä kiistää kirjoittaneensa yhtään mitään. Ilkan mukaan kirjoittelijat ovat istuvia ja entisiä Haapaveden kaup
      Haapavesi
      82
      940
    9. Jmies, pitäisikö meidän nähdä ja selvittää asiat?

Se voi kieltämättä tuntua kuin teloituskompanjan eteen tulemiselta, kun en valitettavasti pysty vastaamaan tunteisiin. M
      Ikävä
      16
      883
    10. Mystinen kosminen voima heikkenemässä - maailmankaikkeus voi musertua

Tämä kun tapahtuu, niin siinä menee Lapuakin kuin Vesivehmaan jenkassa. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-havain
      Lapua
      10
      840
    Aihe