Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
136
Kommenttia
15336
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoitin sillä kasvottomalla maailmalla nimenomaan anonyymiä nettiä ja käyttäytymistä täällä.
Mutta kun olen siitö onnellisessa? asemassa, että se varsinainen lähipiiri ei ole oikeastaan koskaan ainakaan tarkoituksella loukannut, pettänyt tms, niin ehkä en ole joutunut tutkimaan niitä harmaan sävyjä samalla tavalla kuin varmaan monet muut. Mutta yritän olla neuvomatta ihmisiä asioissa, joista en tiedä hevon vittua.
05.02.2016 22:00
Kallioko se on yhä se paikka, jossa on punavihreyden tiivistymä? Taidanpa tulla lähiviikkoina tutustumaan. Miten maalaisen tulee olla ja pukeutua, etteivät ne säiky? Saako niistä ottaa valokuvia?
05.02.2016 21:18
Oli niin hyvän näköistä rantaa ym, että korkeintaan tusinan haluaisin hoidella. Sitten pitäisi jo saada levätä loppuviikko (oikeasti loppuvuosi),
05.02.2016 21:15
Ja vielä Jäksy: Jokaisella täällä on jotain traumoja tai "kauheuksia" taustalla. Aivan varmasti on, mutta ei tämä ole oikea paikka niiden käsittelylle, ei todellakaan. (Jos sitä epäilit motiivikseni.)
Täällä on varmasti ihmisiä joilla on kaikenlaista taustalla: osa vaan lukee ja osa kirjoittaakin. Joten siinä mielessä meillä on vastuumme, mutta toisaalta ei joku palsta koskaan ole vaikeuksien syy, joten ei sitä vastuuta pidä liioitellakaan. En ymmärrä, että joidenkin suut pitäisi yrittää tukkia, koska anonyymi netti on kuitenkin mahdollisuus, ei uhka. Kunhan kukin voimiensa mukaan muistaisi Peppi Pitkätossun opetuksen että hyvin vahvan pitäisi olla hyvin kiltti.
05.02.2016 21:12
Kaljamaha on kuitenkin osoitus että ihminen ymmärtää nautinnoista.
05.02.2016 20:51
Jos sanot "ikävä kyllä" niin olet luultavasti väärässä. Se hapannaama törkyturpa ei oikeasti pysty loukkaamaan ketään. Sitten jos olet "kiltti" ja "kiva", niin olisi pakko sensuroida jotkut asiat, koska ne loukkaisi. Äh. Kuulostaa varmaan sekavalta.
05.02.2016 20:45
Olen nyt vaan tällainen saatanan jeesus, etten osaa puhua kuin vertauskuvilla.
05.02.2016 20:41
"hyvistä sijoituspäätöksistä "
Pitkä positio öljyssä?
05.02.2016 20:40
No mutta kun just tuollaisa kaikki naiset aina on että ensin ei pahviräpättimet riitä vaan pitää olla nahkaiset ja sitten kun tuuli kääntyy ja muoti vaihtuu, niin enää ei kehdata räpättimien kanssa fillaroida ollenkaan.
05.02.2016 19:55
"kuulin sen, että minun pitäisi olla vähän enemmän sitä ja vähän vähemmän tätä... Totesin silloinkin, että minun kanssani ei ole mikään pakko olla, jos en miellytä..."
Olen minä kuullut tuollaisesta ennemmin. Omalla kohdallani sitten taas ilmeisesti se "vähän" ei olisi riittänyt, joten kukaan ei oikeastaan ole jaksanut vaivautua moiseen muokkaukseen. Ja sitten toisaalta olen ihan yhtä ehdoton, että koska tahansa saa lähteä menemään jos ei kelpaa.
"haluaa ymmärtää sen funktion mikä ajaa eteenpäin saamatta siitä mitään henkilökohtaista hyötyä itselle."
Jep. Kaikenlainen näennäinen hyöty tulee aina sivutuotteena.
05.02.2016 19:49
Voi olla. Yritän miettiä miksi, jos kerran kaveri on vaan kaveri. Minä itse kun olen vanhanaikainen seniili enkä tajua koko fuckbuddy-juttua, niin en vaan osaa ajatella.
05.02.2016 19:41
"Tässä iässä vaan jotenkin kuulostaa hauskalta se "tason" nostaminen ja itsensä "kehittäminen"
Olen aistivinani naisten suunnalta sellaista, että miehet noin yleisesti on usein tai liikaa "alikehittyneessä" tilassa. Että siis täälläkin on ihan potentiaalisia luusereita, joiden pitäisi vain vähän sitä ja tätä.
Ja totta hemmetissä se vähän vanhemmalle kuulostaa hauskalta, koska pitäisi olla vastaukset myös kysymyksiin "miksi ihmeessä?" ja "ketä varten?"
05.02.2016 19:34
Onko se fuck puoli niin kiinteä osa sitä juttua, että kaveruuskin pitää jäädä tauolle?
05.02.2016 19:27
Yritän ampua korkeintaan kaukaa ja haulikolla, siten ettei kaikki osuisi yhteen kohteeseen. Ja sitten taas kaikki ikävät asiat läsähtää lujemmin mitä "lähempää" ne tulee. Olen tai ainakin olen ollut itse varsinainen mielensäpahoittaja, joten tiedän että toisiin pikkuasiatkin osuu.
Jos haluat motiiveja miettiä, niin mieti sitäkin miksi joku haluaa tällaisessa kasvottomassa maailmassa olla tyly.
05.02.2016 19:25
"Kysymykseni siis kuuluu, että missä vaiheessa jää aikaa elämänsä elämiseen, ..."
Kehittyminen voi olla elämää, joten joissain asioissa sitä voi jatkaa.
Toisaalta sitten voi olla hyväksi kehittyä myös oman mukavuusalueen ulkopuolella olevissa asioissa, mutta elämä on liian lyhyt siihen, että aina harhailisi tuolla alueella. Joten ikävät asiat hoitaisin vähän kuin pikajuoksun: nopea kiihdytys maksimiin ja sitten rennon letkeästi maaliin, sillä erotuksella että koskaan ei tiedä milloin maali koittaa. Alle satasessa luultavasti kuitenkin.
05.02.2016 18:34
Mutta ei kai sinua ammuta, ainakaan kovin usein. Vai loukaannutko myös silloin, kun joku muu on kohteena mutta tiedät että se yhtä hyvin voisit olla sinä? Kaikki on tehneet tai jättäneet tekemättä asioita, jotka oikeuttaa melkein millaiseen arvosteluun tahansa.
05.02.2016 18:21
Olettepa negatiivisia ja nirsoja. Ihan ihmisen näköisiähän ne kaikki on mitä nyt jollain on isompi maalaus kuin sikstuksen kappelissa.
05.02.2016 17:59
Leikkaus voi kuulemma helpottaa polkupyöräilyä kun eivät enää mene pinnojen väliin. Väheneehän se räpätyskin samalla.
05.02.2016 17:56
Nih. Nämä osumat ei tapa, niiden kuulemma pitäisi vaan vahvistaa.
On siinä vähän eroa onko poterossa suojautuneena ja katselemassa menoa vai marssiiko "haavoittuvana" sen kaiken arvostelun kohteeksi, koska ennen pitää aina ihmiset alkaa riidellä eikä enää asiat.
05.02.2016 17:43
Päinvastoin tänään lapsettaa erityisen paljon.
05.02.2016 17:04
752 / 767