Sellasista kaljamahoista? Kaverini on kaljamaha ja sillä on tyttöystävä
Tykkäättekö naiset lihavista miehistä
25
1618
Vastaukset
Mitäs luulet?
- Kilttiatm
Jos se on jännämies se lihava niin kyllä naiset tykkää. Lihava jännämies kiihottaa naisia.
Kaljamaha on kuitenkin osoitus että ihminen ymmärtää nautinnoista.
- RumaArkaEiKelpaa
Tunnen kans sellaisen 150 kiloisen remppamahan jota kymmenen vuotta nuorempi muija on "rakastanut" jo viitisen vuotta. Mies ei käy töissä ja juo kaljaa lähes laatikon päivässä. Kummasti vaan kaunis hoikka nuorikko (28v) on hänestä kiinnostunut. Muija käy duunissa ja ostaa kaljat ja ruuat päivittäin. Jos itse vaatisin naiselta samaa lähtisi jokainen. Näin en tee enkä siltikään saa ketään vaikka kustannan oman elämisen ja tarvittaessa naisenkin.
- Gnih
Kokemuksesta kerrot?
- Totuudenkertojatar
Saa olla mahaa, mutta ehkä pahin on sellainen perseetön, kapeajalkainen löysä tyyppi, jolla on suhteeton maha. Kaljaa voi juoda, mutta pitää pärjätä joskus ilmankin. ;)
- tyttöystävä-
Tykkään. Poikaystäväni on kaljamahainen. No sillä on noi 15 kg ylipainoa Reilusti kuitenkin alle 100 kg painaa. Entinen mieheni painoi 120 kg, minä painan 67 kg
- 27n
Pidän myös pömppömahasta miehellä, mutta mielellään sellainen pihvinsyönnillä kuin kaljalla hankittu. :)
- hellu85
Minä itse asiassa tykkään lihavista miehistä. Mutta toki tässäkin asiassa kuten kaikessa muutenkin on rajansa kaikella. Eli ei saa olla mikään 300 kiloinen joka ei pääse sängystä ylös ja mun pitää hänet pestä siinä sängyssä ja kantaa ruokaa. Mutta noin muutoin jos on liikkuvainen mutta kuitenkin lihava, tykkään sellaisista. Mun mielestä lihavuus on seksikkäämpää kuin että on ihan nääntynyt pulkan naru.
- hjkhjkhjkvhj
Mahakas, mut ei mikään vyöryjä käy, tai sitten hoikahko. Mentulat ei kiinnosta yhtään.
- pikkukarhumoodi
Lihava mies voi aina olla karhumoodissa, josta saa roimasti miehuuspisteitä. Lihava nainen taas on vain läski mätisäkki, joten elkää taas tulko tänne sanomaan, että lihava mies ja nainen ovat sama asia.
- ojoijjoi
En tulekaan. Tulen vain sanomaan, että naiset ovat paljon suvaitsevampia kuin miehet. Noin.
Minä ainakin tykkään tosi isoista karhumaisista miehistä. Miehellä pitää olla vatsaa ja hyvä vaan, jos sellainen tasaisen iso SSBHM. Kaljaa kittaavista siivellä eläjistä en kyllä tykkää.
- vihatipunen
Jos on kaljamaha niin pitää olla myös persettä. Kuten tuolla ylempänä joku kirjoitti niin kaikista kamalin on sellainen pallomaha tikkujalkojen ja pienen perseen kanssa.
Kyllä mä tykkään vähän tukevista miehistä. - Karvamuna-
Olen kaljamaha. No painan jotain 84 kg mutta on vähän pömppövatsa ja olenkin lisännyt kasvisten syöntiä että paino putoaisi.
- 170cm
Kuinka pitkä olet karvamuna?
- Isotpussit
Pystyssä 8cm ja velttona 2cm.
- Anonyymi
Minä painan 106kg ja olen ylpeä siitä
- elluhalloBY
No jos on mukava
Kiltti
Lempeä
Hellä
Kai siinnä pieni kumpare menee..(*_*) - rumamaija
En. Hoikka mies paras mies, eikä tarvitse olla lihaksikaskaan.
- neljstiosit
Painolla ei ole niin kauheasti väliä kunhan ei ole anorektinen eikä sairaalloisen lihava. Kumma muuten, että termi "kaljamaha" kuvastaisi automaattisesti pelkkää kaljan kittaamista. Miehillehän paino kertyy vähän eri tavalla. Jollekulle paino kertyy lähinnä mahaan kun taas jollekulle toiselle paino kertyy tasaisemmin. Eräällä tutulla miehellä alkaa heti tulla kaksoisleukaa ja höttöä käsivarsiin eikä vain pelkästään mahaan.
Tärkeintä on miehen luonne. Six pack -vatsa ei ole tärkeä, jos mies on vaikkapa ilkeä, pahantahtoinen ja laiska. Pullukka mies voi olla sporttinen, ahkera ja hauska tyyppi eli siis mahdollisesti juuri minulle sopiva mies. - Treenaavanainen
En. Täytyy olla treenattu kroppa kuten mullakin. Kaljamahat, tavikset ja kukkakepit muille.
- tavisss
Ei läskiä äijää. Ne syö jääkaapin aina tyhjäks eikä jaksa käydä kaupassa. En halua syöttöporsasta kotiini.
- Anonyymi
Tuollaista se oli vuonna 2016
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394747Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473300Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343266Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912866Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2212118Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1521979- 491749
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301587Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61321- 781273