Vapaa kuvaus

Aloituksia

174

Kommenttia

19673

  1. Ei. Kun sehän tässä on hassua, että ajatukset ovat muuttuneet ja kääntyneet. Noin periaatteessakaan en usko ensivaikutelmiin niin vahvasti, koska aina on mahdollista, että ensivaikutelman voimasta toista ihmistä alkaa arvioida vääristyneesti, ikään kuin katsoa niiden kuuluisien ruusunpunaisten lasien läpi.

    Pariin ensivaikutelmaan vaikuttavaan juttuun taustalla oli asioita, joita en silloin tiennyt. Ääni on ihan ok, enemmänkin kahden kesken, mutta hän nyt vaan ei ole mikään luontainen eikä kokenut esiintyjä. Kaikki eivät ole. Mutta pakettiin kuuluu sitten sellainen yhdistelmä uteliaisuutta, ennakkoluulottomuutta, rohkeutta, sinnikkyyttä ja samalla rentoutta että olen ollut vaikuttunut. Ja sitten vielä se, että joku joskus tajuaa aivoitukseni ilman rautalangan vääntämistä ja lausuu kommentteja ja kysymyksiä, joita todellakaan en olisi odottanut.
  2. Simitin ollessa viinaministeri kaikki saisi vain rusinakiljua.