Vapaa kuvaus

BimboL o Jumbo. Vaik Bimbon korvat o snadimmat mitä Jumbol, lysnaa Bimbo Jumboo.

Ku Bimbol kiire o, silloin häränsilmä* Bimbon auton tankis o.

*tamperelaiset tietää ainaski

Aloituksia

18

Kommenttia

883

  1. Lekuriin osuit, Saattaapi määrätä muhkeet tropit.

    Nii joo, Suutari o myös sukunimi
  2. 16. Miksi minä olen minä?
    - oon tuotos kasvukipujen

    17. Olenko sellainen ystävä, jonka toivoisin itselläni olevan?
    - ystävyy e oo toiveiden täyttymys, se o luontaine yhteensopivuus. Vastaan silti kyllä

    18. Mikä saa minut tuntemaan eniten kiitolliseksi elämässäni?
    - suku & frendit

    19. Mikä on onnellisin hetki lapsuudessani? Miksi?
    - juhannusjuhlat, mis suuri osa suvust paikal

    20. Jos ei juuri nyt, niin milloin sitten?
    - e oo ny mtn kiirettä & tärkeit hoitamattomii asioit e oo

    21. Jos en vielä ole saavuttanut sitä mistä olen unelmoinut, mitä oikein odotan?
    - e oikeestaan oota, väittäri o tekeil. Pikkuhiljaa

    22. Voinko antaa itselleni luvan odottaa vai pitäisikö minun toimia nyt heti?
    - viittaan edelliseen

    23. Tuntuuko minusta, että olen elänyt tämän päivän jo satoja kertoja aikaisemmin?
    - rutiinit kyl, muute e & rutiinit o hyvästä

    24. Jos maailma loppuisi nyt, kenen kanssa haluaisin viettää tämän päivän?
    - mikäli oma laiffi, ni perheen. Mikäli maapallon, suvun.

    25. Antaisinko elämästäni pois vuosia voidakseni olla kuuluisa tai hyvännäköinen?
    - e

    26. Mikä on elämisen ja elossa olemisen ero?
    - elos olemiseen vois verrata aivokuolleeseen & elämine, pystyy tekemisiinsä vaikuttamaan

    27. Jos tiedän, että pystyn oppimaan virheistäni, miksi pelkään epäonnistumista niin suunnattomasti?
    - e pelkää

    28. Miten käyttäytyisin, jos kukaan muu kuin minä itse ei tuomitsisi tekemisiäni?
    - samoin mtä ny, kasvatuksen ansiost

    29. Teenkö minä itse omat päätökseni vai annanko muiden tehdä ne puolestani?
    - omis jutuis kyl, duuniasiois kyl 99 %

    30. Ajatteleminen ja toimiminen muutoksen aikaansaamiseksi elämässäsi
    - funtsin eri vaihtoehtoja

    https://www.youtube.com/watch?v=vCYk9CRx0g8
    LONG Playlist of Relaxing Soft Piano Music to Sleep and Study
  3. 1. Vastaako todellinen ikäni sitä, minkä ikäiseksi tunnen itseni?
    - e oo tiedos, millane o mun ikäine. Muksuje kaa olles alta, itseksein kyl. Parisuhtees joutuu tekee välil kompromisseihi

    2. Jos elämä todella on niin lyhyt, miksi teen niin paljon sellaisia asioita, joista en edes pidä ja lykkään sellaisia asioita, joita todella haluaisin tehdä?
    - ne snadit, e nii ihanat jutut o tasapainottavii & juoruu, e elämä o ruusuin tanssimist

    3. Kun kaikki on sanottu ja tehty, olenko omistanut enemmän aikaa sanomiselle vai tekemiselle?
    - tekemisel. Mikäli lasketaan valvotut hetket

    4. Olenko enemmän huolissani siitä että teen työni hyvin vai siitä, että omistan aikani oikeille asioille?
    - e oo tullu funtsittuu, pydin tekee duunit hyvin. E kuiteskaa oo siit huolissain. Mokist e juoruta eteenpäin

    5. Jos voisin muuttaa ainoastaan yhden ainoan asian maailmassa, mikä se olisi?
    - ihmisluonteen

    Jos onnellisuus olisi kolikko, mitä tekisin tullakseni rikkaaksi?
    - ilman rahaa, e olis nii onneline ku ny. Asuisin siis toisaal, enkä tietäi tälläisest pleisist

    6. Taistelenko voidakseni tehdä sitä mistä pidän, vai teenkö niin koska koen että minun täytyy tehdä niin?
    - e tartte taistella mistä pidän.

    7. Mihin pisteeseen asti hallitsen omaa elämääni?
    - loppuun asti & kute aikasemmin juorusin, omaa laiffii loppuun asti, parisuhtees tulee kompromissei

    8. Mitä teen kun sellainen ihminen jota kunnioitan tai ihailen, kritisoi minua epäystävälliseen sävyyn ja/tai epäreilusti?
    - mikäli hää o kiihdyksis toteen, ny o hyvä hetki poistuu & keskustelen hänen kanssa asiast myöhemmin.

    9. Jos voisit antaa yhden ainoan neuvon jollekin ihmiselle siten, että se muuttaisi heidän koko elämänsä, mitä kertoisit hänelle?
    - opiskelu vie pois hanttihommist & sanonu oon myös

    10. Kuinka monta kertaa historiassa neroa on pidetty hulluna?
    - 37038180578 kertaa (epätietone tieto)

    11. Onko minun mielestäni parempi olla huolestunut älykkö vai onnellinen hölmö?
    - huolestunu älykkö alta 79 % & loput onnelline hölmö

    12. Onko olemassa jotain sellaista mitä minä osaan tehdä, mutta muut eivät?
    - o, e tiiä mtä. Okei, jotkut o sanonu multiosaajaks

    13. Mitä asioita haluaisin tehdä, joita en vielä ole päässyt tekemään? Mikä minua estää tekemästä niitä?
    - täl hetkel perhe & muksut, ne o sen verran pitkäaikasii projektei

    14. Onko olemassa jokin asia johon takerrun ja joka ei anna minun siirtyä eteenpäin?
    - lyhytaikaiseti kyl & neki harvoin yli kk.

    15. Onko menneisyydessä tapahtuneilla asioilla todella mitään väliä?
    - o, mikäli e ois menneisyyt, e nykyisyys ois tätä


    Loppuihi vastaan myöhemmin
  4. Onks se ny ihan varma, että mies oli myös sinkku ku tapasitte?
    Ootko käyny usein miehen kodis?
    Toine vaihtari o se, ettei hänel oo frendei.