Ei kiva...

kylläpä.harmittaa

Miehen kanssa mukava alkava suhde.
Vaan mies tuntuu häpeävän ja etsii tapaamiskohteiksi paikat jossa ei vahingossakaan törmää kavereihinsa.
Ei tunnu kivalta vaikka itse suhde tuntuu hyvältä. Tai suhde ja suhde... ollaan tapailtu pari kk.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onks se ny ihan varma, että mies oli myös sinkku ku tapasitte?
      Ootko käyny usein miehen kodis?
      Toine vaihtari o se, ettei hänel oo frendei.

    • vahvamiesymmärtää

      - hävetä kun on paskantanut housuihinsa. heikko ei ymmärrä

    • nosiis__

      mies päättää kaikki tapaamispaikat? Se kuulostaa oudolta.

    • Jussikkajuu

      Ei kiva, ei. Kokeile viedä ihmisten ilmoille. Jos ei lähde tai on selvästi varuillaan, on joko varattu tai tosiaan häpeilee sinua.

      Tuo on raskas asia. Seurustelin miehen kanssa, jolla oli ensinnäkin iso kynnys viedä eron jälkeen minua kotiinsa, jossa olivat 15 vuotiaat poikansa. Pojille hän kyllä oli kertonut minusta hyvin alussa. Samoin vanhemmat ja sisar tiesivät, mutta en saanut mieheltä kutsua mukaan, vaikka hän kertoi, että vanhemmat halusivat nähdä minut. Sen sijaan hän kyllä tuli minun kotiini, jossa oli poikani ja oltiin yötä usein vanhempieni luona. Meni puolisen vuotta, kun vihdoin sain mennä hänen kotiinsa ja 1,5 vuotta, kun sain kutsun vanhempien luo mukaan vierailulle. Sinne en lähtenyt, sillä olin jo niin tottunut siihen, että en kuulu mukaan. Sitten kun miehen luokse olivat tulossa hänen paras kaverinsa vaimonsa kanssa ja minulle ei kutsua kuulunut mukaan, päätökseni oli selvä. Kun hän ilmoitti käväisevänsä luonani ennen vieraiden tuloa, ilmoitin ettei tarvitse tulla nyt eikä koskaan. Jos hän ei tunne minun kuuluvan kuvioon mukaan vielä nytkään, mittani on täysi. Sinua neuvoisin, että jos et ala kelpaamaan mukaan minne tahansa, lopeta, ei se miksikään muutu.

    • Jos on nuoresta ihmisestä kysymys, saattaa olla vielä hieman ujo. Julkinen seurustelu kauhistuttaa itseäänkin saati mitä kaveritkin siihen sanovat, nauraakohan ne? Varsinkin jos tytöstä on tehty joskus pilaa porukassa. Eikä sen tarvitse tyttöystävään liittyä millään lailla. Kysymys on vain pojan omista peloista, ristiriitaisista käyttäytymissäännöistä (netissä ja viihdemaailmassa kieroon kasvatettu sukupolvi) ja epävarmuudesta. Aika auttaa ja keskustelu asiasta.

      Mutta jos kyseessä on kokeneempi tai varttuneempi mies, tämän pitää tietää pelisäännöt. Ei naisystävää piiloteta komeroon. Syitä voi olla monia. Mustasukkaisuus/omistushaluisuus, saada nainen tuntemaan epävarmuutta, paljastumisen pelko jne. Ei mies häpeä sinua, vaan syy liittyy ihan itseensä. Jos aikuinen mies kyseessä, lähtisin ja lujaa pakoon.

    • näinonmarjat

      No, ei ole kovin nuori jos on jo 15-vuotiaat lapset. Häpeää ehkä seksuaalisuuttaan, joka tulee perheelle ja tutuille ilmi uudessa seurustelusuhteessa. Kokee, että on vaikea yhdistää uutta ja vanhaa suhdetta. Vaikeeta on, olen kokenut samanlaista, vaikka olemme 50 ikäisiä ja leskiä. Enkä nyt vuosien kuluttua enää erityisesti haluakaan että mies tulisi luokseni juhlapyhinä, vaikkei hän ole mikään salaisuus minun sukulaisille. Harva heistä on häntä nähnyt. Näin on marjat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      61
      2722
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2005
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1462
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      312
      1420
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1209
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1129
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      44
      1058
    10. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      18
      1036
    Aihe