Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Aloituksia

80

Kommenttia

1559

1. Vai olisikohan se ehkä niinkin, että ne pitkät miehet, ja miksi ei vähän lyhyemmätkin, pitävät lyhyempiä naisia sitoina ja viehättävinä ja iskeneet silmänsä näihin?
  2. Kysymyksenä vähän omituinen, sillä se mitä toinen katsoo hyvänä puolena on jonkin toisen mielestä huomo puoli tai asia joka on oletusarvoinen. Se mitä katsotaan hyvänä puolena myös riippuvat paljolti siitä millaiset ovat sinun aiemmat kokemukset samoista, samanlaisista taikka vastakkaisista piirteistä.

Mutta mikäli nyt halutaan hakemalla hakea, niin voit olla suhteelisen rauhallisin mielin ettei atm:lle tule tilausuuksia pettää sinua.

Mutta juu, jos omakohtaisesti joitain listaisi. Ja nämä ovat siis eräitä asioita, joita itse pidän hyvinä puolina itsessäni. En siis väitä että näitä löytyisi kaikilta 'ätmeiltä', taikka että pitäisin itseäni 'ätminä'.

* hyvä kuuntelija ja jostain ihme syystä nautin, toisen hädän hetkellä, tukena ja turvana olemisesta, vaikken voisikaan konkreettisesti auttaa toista. Taikka toivo että olisivat siihen tilanteeseen joutuneet. Tämä tuo henkilöitä lähemmäs toisiaan.

* kysyttäessä ja keskusteltaessa asioista olen rehellinen ja avoin tunteistani ja mielipiteistäni läheisille ihmisille.

* tykkään tehdä kotitöitä kuten tiskus, imurointi, silitys

* en käy baareissa ja kaupungilla juurikaan ryyppäämässä ja viihteellä. Eli ei juurikaan humalaista käytöstä ja tiedät missä olen. (Ei pohdintoja milloinkahan se äijä katsoo sopivaksi tulla kotiin. Missäköhän strippipaikassa tai terassilla se tälläkertaa on 'nähtävyyksiä' katselemassa)

* sovittelija/kompromissi hakuinen. Pyrin kuuntelemaan ja ymmärtämään toisen näkökannan asiaan. Katsomaan voisiko meidän molempien tavoitteet jotenkin saavuttaa.

Siinä nytten muutamia mieleen juolahtavia. Joillekin nuo ovat hyviä puolia toisessa joillekkin oletusarvoisia ja joillekkin ehdottomasti asioita jotka kielivät huonoista asioista.
  3. Hehheh.... :D