Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vai olisikohan se ehkä niinkin, että ne pitkät miehet, ja miksi ei vähän lyhyemmätkin, pitävät lyhyempiä naisia sitoina ja viehättävinä ja iskeneet silmänsä näihin?
26.03.2016 21:48
Ai niin....
Yleisesti voidaan varmaan sanoa, että ei ainakaan ole niitä kauheita roikkuja exiä terrorisoimassa ja stalkkaamassa. :D
26.03.2016 21:16
Kysymyksenä vähän omituinen, sillä se mitä toinen katsoo hyvänä puolena on jonkin toisen mielestä huomo puoli tai asia joka on oletusarvoinen. Se mitä katsotaan hyvänä puolena myös riippuvat paljolti siitä millaiset ovat sinun aiemmat kokemukset samoista, samanlaisista taikka vastakkaisista piirteistä.
Mutta mikäli nyt halutaan hakemalla hakea, niin voit olla suhteelisen rauhallisin mielin ettei atm:lle tule tilausuuksia pettää sinua.
Mutta juu, jos omakohtaisesti joitain listaisi. Ja nämä ovat siis eräitä asioita, joita itse pidän hyvinä puolina itsessäni. En siis väitä että näitä löytyisi kaikilta 'ätmeiltä', taikka että pitäisin itseäni 'ätminä'.
* hyvä kuuntelija ja jostain ihme syystä nautin, toisen hädän hetkellä, tukena ja turvana olemisesta, vaikken voisikaan konkreettisesti auttaa toista. Taikka toivo että olisivat siihen tilanteeseen joutuneet. Tämä tuo henkilöitä lähemmäs toisiaan.
* kysyttäessä ja keskusteltaessa asioista olen rehellinen ja avoin tunteistani ja mielipiteistäni läheisille ihmisille.
* tykkään tehdä kotitöitä kuten tiskus, imurointi, silitys
* en käy baareissa ja kaupungilla juurikaan ryyppäämässä ja viihteellä. Eli ei juurikaan humalaista käytöstä ja tiedät missä olen. (Ei pohdintoja milloinkahan se äijä katsoo sopivaksi tulla kotiin. Missäköhän strippipaikassa tai terassilla se tälläkertaa on 'nähtävyyksiä' katselemassa)
* sovittelija/kompromissi hakuinen. Pyrin kuuntelemaan ja ymmärtämään toisen näkökannan asiaan. Katsomaan voisiko meidän molempien tavoitteet jotenkin saavuttaa.
Siinä nytten muutamia mieleen juolahtavia. Joillekin nuo ovat hyviä puolia toisessa joillekkin oletusarvoisia ja joillekkin ehdottomasti asioita jotka kielivät huonoista asioista.
26.03.2016 21:13
Sen verran moninainen musiikkimaku löytyy, että kyllä tuota tulee kuunneltua. Tosin ei mitenkään fanitettua.
Ja toivomuksena itselläni olisi, että toinen ymmärtäisi taikka ainakin sietäisi mielenkiintoa nettipeli harrastukseen. Paheena, jota moni pelin sisälläkään moni ei ymmärrä, on seurata markkinalähetyksiä ja toimia logistikkona.
https://youtu.be/QzauFKSIeX0
eräs markkina-analyysi lähetys.
26.03.2016 19:45
Jaa.. Ei siis liian lyhykäinen kommentti kelpaa. Tai kaiketi, koska on englantia. Kirjoitetaan siis pidemmän kaavan mukaan. Kyllä kelpaisi.
26.03.2016 13:07
Suoria seksi ehdotuksia? Erittäin harvoin. Mikäli muistan oikein, niin 2 kertaa on tullut tällainen tilanne vastaan. Entuudestaan tuttuja.
Mikäli lasketaan mukaan tapaukset tyyliin "baarissa tiskillä taikka tanssilattialla suoraa kopelointia", niin sitten männään jossain kerran kehteen vuoteen.
26.03.2016 00:01
Eipä varsinaisesti. Samanlaisia päiviä nuo on kuin muutkin. En ole koskaan oikein ollut pyhäpäivien tai merkkipäivien juhlija.
25.03.2016 21:45
Itse olet kuitenkin vapaalla jalalla?
25.03.2016 03:51
Hehheh.... :D
24.03.2016 22:28
Eks sakemannit yleensä ole sellassia rajojensa hakijoita?
24.03.2016 20:31
Mutta kuka unohti pleikan? :D
24.03.2016 16:51
Se pikainen ja hatara mielikuva mikä miulle on syntynyt on, että olet seppoisa, mukautuvainen, lempeä joskin kärkäs puollustamaan omia näkemyksiä ja "vähäinen toleranssi" paskanjauhannalle.
Osaltaan räväkkä persoona joka kuitenkin pitää huolta läheisimmistä ja tärkeistä ystävistä.
24.03.2016 12:42
:D
Tuo "Sub" tuo kyllä pikkasen jotain muuta mieleen. khhhmm...
24.03.2016 11:51
Mikäli tuota alempana mainittua testiä haluaa käyttää, niin miulle tuli:
Tutkiva Asiantuntija.
Tutkiva Asiantuntija on tarkkanäköinen ja ajattelukeskeinen persoonallisuustyyppi. Viitoset ovat valppaita, oivaltavia ja uteliaita.
Uskollinen Kyseenalaistaja.
Uskollinen Kyseenalaistaja on sitoutunut ja turvallisuushakuinen persoonallisuustyyppi. Kuutoset ovat luotettavia, ahkeria ja vastuuntuntoisia.
Sopeutuva Rauhanrakentaja.
Sopeutuva Rauhanrakentaja on rento ja vaatimaton persoonallisuustyyppi. Ysit ovat hyväksyviä, luottavaisia ja vakaita.
Mikä aikahyvin kyllä mielestäni kuvailee millainen olen.
24.03.2016 11:39
Kiitoksia kauniista sanoista. Oikein muistelet tuota lapsi asiaa.
"Taitaa tuo Pete saada seuraa muutenkin.. :)" Heh. Todellisuus taitaa tässäkin tapauksessa olla kuviteltua ihmeellisempää.
Se mitä tämä henkilö tuossa kommentoi on kaiketi se, että tuota "Kelpaat kyllä jollekin naiselle[...]"-lause käy aika nopeasti vanhaksi. Itse olen tuota kuullut jo hyvän tovin ja "päässyt" tuon harmittavuuden ohi. Nytten on ihnan mukava kuulla taas positiivisia kommentteja.
24.03.2016 11:33
:D
Ei helevetti! Män aamukaffeet näppikselle.
24.03.2016 11:20
:D Olen kyllä tietoinen että 15-20kg sais tulla painoa lisää.
23.03.2016 18:32
Tjaa...
Koen olevani empaattinen, romantikko, järkeilijä.
Se miten koen käyttäytymiseni ja luonteeni muille näkyvän on; järkeilijä, kylmä, laskelmoija, tunteeton.
23.03.2016 18:08
No sehän osu kuin nakutetu. Tunnustan. :D
23.03.2016 17:28
Ensimmäisenä noista tuli mieleen; "Oliko tämä Barbi-look-a-like kisa?"
23.03.2016 17:22
58 / 78