Huolimatta ätmien alhaisesta seksuaalimarkkina-arvosta ätmeillä on myös hyviä puolia. Ja ne on lueteltuna tässä:
Ätmien hyvät puolet
86
<50
Vastaukset
- hyvähyväätmi
Riippuu ätmistä. Eri ätmeillä on erilaisia hyviä puolia. Ätmit on aika moninainen ryhmä.
- atännä
Ätmit vois laittaa niistä hyvistä puolistaan listaa, sellaisista persoonaan liittyvistä asioista (ei materiasta). Ihan vakavastikin. Vois tehdä hyvää.
- 10plus7
atännä kirjoitti:
Ätmit vois laittaa niistä hyvistä puolistaan listaa, sellaisista persoonaan liittyvistä asioista (ei materiasta). Ihan vakavastikin. Vois tehdä hyvää.
Turha toive. 90 % vastaisi niinkin ennalta-arvattavasti kuin "kiltti ja kunnollinen"
- atännä
10plus7 kirjoitti:
Turha toive. 90 % vastaisi niinkin ennalta-arvattavasti kuin "kiltti ja kunnollinen"
Niinhän tuo taitaisi olla. *huoh*
10plus7 kirjoitti:
Entä jos onkin kiva ja kultainen?
- atännä
HC-ätmel kirjoitti:
Entä jos onkin kiva ja kultainen?
Eli mitä?
10plus7 kirjoitti:
Olen sanonut olevani kiltti ja kunnollinen, koska se on totuus, ja totuuden voi kertoa useamminkin
- Neitsytsetä
En ole kiltti ja kunnollinen, vaan huijari ja peluri.
- atännä
Neitsytsetä kirjoitti:
En ole kiltti ja kunnollinen, vaan huijari ja peluri.
Haluat olla kiltti ja kunnollinen ja edelleen kokematon?
- Neitsytsetä
atännä kirjoitti:
Haluat olla kiltti ja kunnollinen ja edelleen kokematon?
Yritän olla, koska iän myötä kokemattomuuden suojeleminen käy entistä vaikeammaksi. Tuntuu että liikkeellä on himokkaita kypsiä naisia jotka tarttuvat pienimpäänkin vihjeeseen ei-hooceeätmimäisistä ominaisuuksista. Kyse on varmasti silkasta ilkeydestä, koska kaikki naisethan saavat kaksimetrisiltä superytmeiltä täydellistä seksiä 24/7.
- ätmelssön
Neitsytsetä kirjoitti:
Yritän olla, koska iän myötä kokemattomuuden suojeleminen käy entistä vaikeammaksi. Tuntuu että liikkeellä on himokkaita kypsiä naisia jotka tarttuvat pienimpäänkin vihjeeseen ei-hooceeätmimäisistä ominaisuuksista. Kyse on varmasti silkasta ilkeydestä, koska kaikki naisethan saavat kaksimetrisiltä superytmeiltä täydellistä seksiä 24/7.
Neitsyys on ätmin kallein aarre, jota kannattaakin suojella vanhoilta kurpilta jotka metsästävät munaa baareissa.
- Neitsytsetä
ätmelssön kirjoitti:
Neitsyys on ätmin kallein aarre, jota kannattaakin suojella vanhoilta kurpilta jotka metsästävät munaa baareissa.
Tuollaisiin metsästäjiin törmää korkeintaan muutaman kerran vuodessa, jos sitäkään. Ovat yleensä varustettuja humalatilalla ja vihkisormuksella.
atännä kirjoitti:
Niistähän kerrotaan jatkuvasti. Ätit ovat kunnollisia, naisia hakkaamattomia, tauteja levittämättömiä kunnon miehiä.
Tosin vaikeaahan se on tauteja levittää ja pahoinpidellä, jos kukaan nainen ei tule metriä lähemmäs edes ruuhkabussissa.Ratikkakuski kirjoitti:
Niistähän kerrotaan jatkuvasti. Ätit ovat kunnollisia, naisia hakkaamattomia, tauteja levittämättömiä kunnon miehiä.
Tosin vaikeaahan se on tauteja levittää ja pahoinpidellä, jos kukaan nainen ei tule metriä lähemmäs edes ruuhkabussissa.Tai sitten voi levittää tauteja japanilaisen vinosilmähuoran kanssa.
- Neitsytsetä
Ratikkakuski kirjoitti:
Tosin vaikeaahan se on tauteja levittää ja pahoinpidellä, jos kukaan nainen ei tule metriä lähemmäs edes ruuhkabussissa.Tulee ne, vaikka kuinka yrittäisi tuijotella epäilyttävän oloisesti.
Mahtasko olla sellainen seikka, ettei he ole särkeneet kenenkään toisen sydäntä? Vai oisko kuitenkin joku? Ei ainakaan tarvitse olla semmoisesta pahoillaan, mitä ei ole tehnyt ja toiselle sen vuoksi pahaa mieltä aiheuttanut.
- nappulaa
Laittakaa nyt sitä listaa..kiinnostaa tietää mitä kultakimpaleita ja lahjakkuuksia täällä pyörii.
- Hämärän_rajoilta
Laitan maanantaina oman vahvuuslistani, jos muistan. Olen nyt pääsiäisen vietossa korven keskellä, ja tällä mobiililaitteella (jonka selain kaatuu kerran viidessä minuutissa) ja hitaalla yhteydellä ei viitsi niin pitkiä viestejä alkaa kirjoittaa.
- nappulaa
Hämärän_rajoilta kirjoitti:
Laitan maanantaina oman vahvuuslistani, jos muistan. Olen nyt pääsiäisen vietossa korven keskellä, ja tällä mobiililaitteella (jonka selain kaatuu kerran viidessä minuutissa) ja hitaalla yhteydellä ei viitsi niin pitkiä viestejä alkaa kirjoittaa.
Hyvä! Ottakaahan muutkin mallia
Ehkä se että voin 100% keskittyä itseeni kun ei tarvitse muita ajatella. Fakta on kuitenkin se että ätmit ovat naisten silmissä paskaa ja sellaisissa naiset eivät näe mitään positiivisia puolia. Täytyy olla semmoinen mies joka on haluttu ja sitä myöten nai kaikkea mikä liikkuu, niin siitä naiset tykkäävät.
Saattavathan nuo ytmit painaa ätmiäkin anaaliin alistamismielessä, niin viimeistään sillä se oma markkina-arvo on sinetöity.- crux
Harmaa, näkymätön, naisten huomiota kiinnittämätön mies voi olla omalla tavallaan tyylikäs ja itsenäinen kulkija. Ehkä jopa mielenkiintoinen ajattelija, toki ilman että kukaan olisi hänen ajatuksistaan kiinnostunut. Kärsimys usein jalostaa ja eiköhän yksinäinen ja murheellinen mies osaa arvostaa naiskontaktia ihan eri tavalla kuin niitä rutiininomaisesti keräilevä mies.
Kysymyksenä vähän omituinen, sillä se mitä toinen katsoo hyvänä puolena on jonkin toisen mielestä huomo puoli tai asia joka on oletusarvoinen. Se mitä katsotaan hyvänä puolena myös riippuvat paljolti siitä millaiset ovat sinun aiemmat kokemukset samoista, samanlaisista taikka vastakkaisista piirteistä.
Mutta mikäli nyt halutaan hakemalla hakea, niin voit olla suhteelisen rauhallisin mielin ettei atm:lle tule tilausuuksia pettää sinua.
Mutta juu, jos omakohtaisesti joitain listaisi. Ja nämä ovat siis eräitä asioita, joita itse pidän hyvinä puolina itsessäni. En siis väitä että näitä löytyisi kaikilta 'ätmeiltä', taikka että pitäisin itseäni 'ätminä'.
* hyvä kuuntelija ja jostain ihme syystä nautin, toisen hädän hetkellä, tukena ja turvana olemisesta, vaikken voisikaan konkreettisesti auttaa toista. Taikka toivo että olisivat siihen tilanteeseen joutuneet. Tämä tuo henkilöitä lähemmäs toisiaan.
* kysyttäessä ja keskusteltaessa asioista olen rehellinen ja avoin tunteistani ja mielipiteistäni läheisille ihmisille.
* tykkään tehdä kotitöitä kuten tiskus, imurointi, silitys
* en käy baareissa ja kaupungilla juurikaan ryyppäämässä ja viihteellä. Eli ei juurikaan humalaista käytöstä ja tiedät missä olen. (Ei pohdintoja milloinkahan se äijä katsoo sopivaksi tulla kotiin. Missäköhän strippipaikassa tai terassilla se tälläkertaa on 'nähtävyyksiä' katselemassa)
* sovittelija/kompromissi hakuinen. Pyrin kuuntelemaan ja ymmärtämään toisen näkökannan asiaan. Katsomaan voisiko meidän molempien tavoitteet jotenkin saavuttaa.
Siinä nytten muutamia mieleen juolahtavia. Joillekin nuo ovat hyviä puolia toisessa joillekkin oletusarvoisia ja joillekkin ehdottomasti asioita jotka kielivät huonoista asioista.Ai niin....
Yleisesti voidaan varmaan sanoa, että ei ainakaan ole niitä kauheita roikkuja exiä terrorisoimassa ja stalkkaamassa. :D- hyvä.mies.jollekin
Olet hyvä esimerkki kiltistä ja kunnollisesta miehestä jota kukaan ei halua koska vain pinnalliset arvot vaikuttavat.
Olen erittäin tasa-arvoinen. Naiset eivät saa minulta mitään etuuksia tai prisessakohtelua.
Joten voin lyödä naista yhtä tehokkaasti turpaan kuin miestäkin.
Haistakaa paska vitun feministit :D :D :D !!!!!- atännä
Määrittele feministi.
- atännä
super-atm kirjoitti:
Miksi? Haista paska!
Pitää tietää mitä tarkoittaa haukkuessaan.
atännä kirjoitti:
Pitää tietää mitä tarkoittaa haukkuessaan.
Ai sinustakin feministi on haukkumasana. Kerro sitten minulle mitä negatiivista feminismissä sinulle naisena on.
- atännä
super-atm kirjoitti:
Ai sinustakin feministi on haukkumasana. Kerro sitten minulle mitä negatiivista feminismissä sinulle naisena on.
Tarkoitin "haistakaa paska vitun feministit!!!!"
Ymmärrätkö feminismin merkitystä oikeasti? atännä kirjoitti:
Tarkoitin "haistakaa paska vitun feministit!!!!"
Ymmärrätkö feminismin merkitystä oikeasti?"Tarkoitin "haistakaa paska vitun feministit!!!!""
Hyvä! Niin tarkoitin minäkin :D
"Ymmärrätkö feminismin merkitystä oikeasti?"
Ymmärrän. Ymmärrätkö sinä?- atännä
super-atm kirjoitti:
"Tarkoitin "haistakaa paska vitun feministit!!!!""
Hyvä! Niin tarkoitin minäkin :D
"Ymmärrätkö feminismin merkitystä oikeasti?"
Ymmärrän. Ymmärrätkö sinä?No vastaa ensimmäiseen vastineeseeni ja määrittele feminismi. Toithan termin ensimmäisenä esille.
atännä kirjoitti:
No vastaa ensimmäiseen vastineeseeni ja määrittele feminismi. Toithan termin ensimmäisenä esille.
Olen monet kerrat kertonut minkälaisia suomalaiset feministit ovat.
Nyt on sinun vuorosi kertoa näkemyksesi.
Vai oletko tosiaan juuri niin ylimielinen idiootti ja kusipää minkälaisen kuvan sinusta olen saanut, ettet pysty?- atännä
super-atm kirjoitti:
Olen monet kerrat kertonut minkälaisia suomalaiset feministit ovat.
Nyt on sinun vuorosi kertoa näkemyksesi.
Vai oletko tosiaan juuri niin ylimielinen idiootti ja kusipää minkälaisen kuvan sinusta olen saanut, ettet pysty?Sinä uhkailit ensin väkivallalla ja samassa viestissä kutsuit feministiksi.
Mitä tarkoitit sillä? atännä kirjoitti:
Sinä uhkailit ensin väkivallalla ja samassa viestissä kutsuit feministiksi.
Mitä tarkoitit sillä?Millä?
super-atm kirjoitti:
Millä?
Olen yllättynyt, että olet niin typerä, ettet yksinkertaiseen, tarkentavaan kysymykseen osaa vastata. Mutta mitäpä tuollaiselta väkivaltaiselta typerykseltä voisi odottaa.
Marrrnie kirjoitti:
Olen yllättynyt, että olet niin typerä, ettet yksinkertaiseen, tarkentavaan kysymykseen osaa vastata. Mutta mitäpä tuollaiselta väkivaltaiselta typerykseltä voisi odottaa.
"Olen yllättynyt, että olet niin typerä, ettet yksinkertaiseen, tarkentavaan kysymykseen osaa vastata."
Osaan vastata ihan mihin tahdon. Mutta minua ei kusipäiset feministit määräile.
"Mutta mitäpä tuollaiselta väkivaltaiselta typerykseltä voisi odottaa."
Mikäs vitun idiootti itse olet?super-atm kirjoitti:
"Olen yllättynyt, että olet niin typerä, ettet yksinkertaiseen, tarkentavaan kysymykseen osaa vastata."
Osaan vastata ihan mihin tahdon. Mutta minua ei kusipäiset feministit määräile.
"Mutta mitäpä tuollaiselta väkivaltaiselta typerykseltä voisi odottaa."
Mikäs vitun idiootti itse olet?Ei määräile ei, sä olet itsenäinen ja vahva mies!!
Marrrnie kirjoitti:
Ei määräile ei, sä olet itsenäinen ja vahva mies!!
Kiitos kehuista. Feministit puolestaan ovat pohjimmiltaan miesten apua tarvitsevia paskahousuja, jotka vaan esittävät olevansa vahvoja ja itsenäisiä.
super-atm kirjoitti:
Kiitos kehuista. Feministit puolestaan ovat pohjimmiltaan miesten apua tarvitsevia paskahousuja, jotka vaan esittävät olevansa vahvoja ja itsenäisiä.
Sinä se olet varsinainen feministi-tietäjä.
Marrrnie kirjoitti:
Sinä se olet varsinainen feministi-tietäjä.
Ehdottomasti olen. Se mitä feministit väittävät feminismin olevan ja mitä se todellisuudessa on, poikkeaa toisistaan täysin.
Feminismiä ei Suomessa tarvita.super-atm kirjoitti:
Ehdottomasti olen. Se mitä feministit väittävät feminismin olevan ja mitä se todellisuudessa on, poikkeaa toisistaan täysin.
Feminismiä ei Suomessa tarvita.Ei niin, sillä lukeehan hallitusohjelmassakin, että naiset ja miehet ovat tasa-arvoisia. Kyllä te tiedätte vaan paremmin. Arvostan sinun ja hallituksemme näkemystä asiasta yhtä paljon kuin se yks Timo sitä isoa kiveä perseessään.
Marrrnie kirjoitti:
Ei niin, sillä lukeehan hallitusohjelmassakin, että naiset ja miehet ovat tasa-arvoisia. Kyllä te tiedätte vaan paremmin. Arvostan sinun ja hallituksemme näkemystä asiasta yhtä paljon kuin se yks Timo sitä isoa kiveä perseessään.
Sitten voitkin varmaan valehdellen kertoa mitkä oikeuden naisten osalla eivät toteudu Suomessa, joita olisi ainoastaan miehillä? Ja ei kiitos mitään ilman faktapohjaa olevia lasikattoja ja hyvävelikerhoja, jotka naiset ovat mielikuvituksen tuotteina keksineet vittuuntuneina.
Hahahah :D Idioottifeministi meni hijaiseksi tai ei vastaa kysymykseen :D :D- riittävän.tarkkaa
atännä kirjoitti:
Määrittele feministi.
Jos se näyttää feministiltä, se varmaankin on feministi.
riittävän.tarkkaa kirjoitti:
Jos se näyttää feministiltä, se varmaankin on feministi.
Joku tuollainen? https://i.ytimg.com/vi/nvYyGTmcP80/maxresdefault.jpg
- tulijotakinmieleeni
super-atm kirjoitti:
Sitten voitkin varmaan valehdellen kertoa mitkä oikeuden naisten osalla eivät toteudu Suomessa, joita olisi ainoastaan miehillä? Ja ei kiitos mitään ilman faktapohjaa olevia lasikattoja ja hyvävelikerhoja, jotka naiset ovat mielikuvituksen tuotteina keksineet vittuuntuneina.
Hahahah :D Idioottifeministi meni hijaiseksi tai ei vastaa kysymykseen :D :DNaisten palkat ovat edelleen matalammat, kuin miesten. Samasta tehdystä työstä.
http://www.taloussanomat.fi/oma-raha/2008/03/07/miksi-moottoripyoran-vakuuttaminen-on-naiselle-kalliimpaa/20086966/139
En jaksa kirjautua. :) - jatkanvielätämän
tulijotakinmieleeni kirjoitti:
Naisten palkat ovat edelleen matalammat, kuin miesten. Samasta tehdystä työstä.
http://www.taloussanomat.fi/oma-raha/2008/03/07/miksi-moottoripyoran-vakuuttaminen-on-naiselle-kalliimpaa/20086966/139
En jaksa kirjautua. :)Tätä tapahtui vielä 2000-luvulla.
http://www.ts.fi/teemat/auto ja liikenne/307425/Sukupuolisyrjinta poistuu vakuutusmaksuista tulijotakinmieleeni kirjoitti:
Naisten palkat ovat edelleen matalammat, kuin miesten. Samasta tehdystä työstä.
En jaksa kirjautua. :)Ei ole. Miksi laitoit linkin artikkeliin, jossa kerrotaan että naisten moottoripyörävakuutukset ovat isommat kuin miesten? Naiset ovat huonompia ajamaan moottoripyörillä ja tapaturma-alttiimpia, joten tottakai vakuutusmaksutkin täytyy olla suuremmat.
Oletko jotenkin ykeinkertainen?
- Neitsytsetä
Keksitään jotain sitten :/
Olen välillä jopa hauska.
Köyhänä työläisenä osaan keksiä hauskaa puuhaa kotimaassakin.
Entisenä luksustason kamupoikana osaan tukea naista elämän karikoissa.
Ikisinkkuna osaan myös ne hommat jotka mahdollisesti opitaan jättämään vaimon huoleksi. En tarvitse äitihahmoa, piikaa, orjaa, tms.
Olen huijari ja peluri (kiltti ja kunnollinen).- kamutyttö
luksustason kamupoika :)
- ätminki
Hyviä puolia minussa on se että osaan olla jännä. Panisin naista joka päivä takaapäin pilluun ja laukeisin mällit naisen sisään.
- csdfsdfsdfsdf
... verokertymä?
Jos työssä käyvät ätmit heittäisivät hanskat tiskiin, niin Suomen talous romahtaisi täydellisesti.
Jos kysyttäisiin, että miksi teitte sen. Niin vastattaisiin että parisuhde ja seksiä kiitos niin sitten tulemme takaisin duuniin.
Voisi alkaa julkinen keskustelu siitä, että kestääkö naisten hypergaminen toiminta ja miesten syrjiminen päivänvaloa.- raunomursu
super-atm kirjoitti:
Jos työssä käyvät ätmit heittäisivät hanskat tiskiin, niin Suomen talous romahtaisi täydellisesti.
Jos kysyttäisiin, että miksi teitte sen. Niin vastattaisiin että parisuhde ja seksiä kiitos niin sitten tulemme takaisin duuniin.
Voisi alkaa julkinen keskustelu siitä, että kestääkö naisten hypergaminen toiminta ja miesten syrjiminen päivänvaloa.Yliätmin teesit ja huumorintaju:
- Suomen talouden kestävä kehitys ätmien työn tuloksen varassa
- ätmien lakko romahduttaisi Suomen täydellisesti
- naisten hypergamiaa on pidettävä peiteltynä miesten syrjintämuotona ja on tasa-arvon kannalta kestämätöntä
- naisten vähäinenkin hypergamiataipumus on siten vailla hyväksyttävää pohjaa, ja on perustellusti lakkoneuvottelujen kulmakivi
- hypergamian, ja yleensäkään minkään hämärätoiminnan luonteisia pyrkimyksiä kohtaan ei työehtojen puitteissa tulla tarjoamaan mitään myönnytyksiä
- hämärätoimintana on pidettävä kaikkea vehkeilyltä vaikuttavaa toimintaa, joista voidaan päättää niin, että kriittisesti tarkastellen ne eivät ole sitä miltä näennäisesti näyttävät, vaan niiden sisin tai olennaisin onkalo puheena olevan asiakokonaisuuden ja siten yksityiskohtana tärkeimmän, hypergamian katsannossa ei tule kunniallisesti kestämään yhdenkään päivän, ei tuon- eikä tämänkäänpuoleista edes silmämääräisesti merkillepantavaa valoa... raunomursu kirjoitti:
Yliätmin teesit ja huumorintaju:
- Suomen talouden kestävä kehitys ätmien työn tuloksen varassa
- ätmien lakko romahduttaisi Suomen täydellisesti
- naisten hypergamiaa on pidettävä peiteltynä miesten syrjintämuotona ja on tasa-arvon kannalta kestämätöntä
- naisten vähäinenkin hypergamiataipumus on siten vailla hyväksyttävää pohjaa, ja on perustellusti lakkoneuvottelujen kulmakivi
- hypergamian, ja yleensäkään minkään hämärätoiminnan luonteisia pyrkimyksiä kohtaan ei työehtojen puitteissa tulla tarjoamaan mitään myönnytyksiä
- hämärätoimintana on pidettävä kaikkea vehkeilyltä vaikuttavaa toimintaa, joista voidaan päättää niin, että kriittisesti tarkastellen ne eivät ole sitä miltä näennäisesti näyttävät, vaan niiden sisin tai olennaisin onkalo puheena olevan asiakokonaisuuden ja siten yksityiskohtana tärkeimmän, hypergamian katsannossa ei tule kunniallisesti kestämään yhdenkään päivän, ei tuon- eikä tämänkäänpuoleista edes silmämääräisesti merkillepantavaa valoa..."Yliätmin teesit ja huumorintaju:"
Ilmeisesti olet yliätmi? :D
"- Suomen talouden kestävä kehitys ätmien työn tuloksen varassa"
Ei ole pelkästään.
"- ätmien lakko romahduttaisi Suomen täydellisesti"
Täysin mahdollista.
"- naisten hypergamiaa on pidettävä peiteltynä miesten syrjintämuotona ja on tasa-arvon kannalta kestämätöntä"
Totta puhut.
"- naisten vähäinenkin hypergamiataipumus on siten vailla hyväksyttävää pohjaa, ja on perustellusti lakkoneuvottelujen kulmakivi"
Kyllä.
"- hypergamian, ja yleensäkään minkään hämärätoiminnan luonteisia pyrkimyksiä kohtaan ei työehtojen puitteissa tulla tarjoamaan mitään myönnytyksiä"
Juurikin näin.- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
"Yliätmin teesit ja huumorintaju:"
Ilmeisesti olet yliätmi? :D
"- Suomen talouden kestävä kehitys ätmien työn tuloksen varassa"
Ei ole pelkästään.
"- ätmien lakko romahduttaisi Suomen täydellisesti"
Täysin mahdollista.
"- naisten hypergamiaa on pidettävä peiteltynä miesten syrjintämuotona ja on tasa-arvon kannalta kestämätöntä"
Totta puhut.
"- naisten vähäinenkin hypergamiataipumus on siten vailla hyväksyttävää pohjaa, ja on perustellusti lakkoneuvottelujen kulmakivi"
Kyllä.
"- hypergamian, ja yleensäkään minkään hämärätoiminnan luonteisia pyrkimyksiä kohtaan ei työehtojen puitteissa tulla tarjoamaan mitään myönnytyksiä"
Juurikin näin.Supe-ätmin paras puoli: ei ymmärrä sarkasmia.
Hilpeää :D erkki-täti kirjoitti:
Supe-ätmin paras puoli: ei ymmärrä sarkasmia.
Hilpeää :Derkki-tädin parhaat puolet: yksinkertaisuus ja lihavuus. Voi laittaa talvella talipalloksi roikkumaan puuhun.
Hauskaa :D :D :Derkki-täti kirjoitti:
Supe-ätmin paras puoli: ei ymmärrä sarkasmia.
Hilpeää :DLisäksi erittäin hilpeää on se, ettet ymmärrä mitä on sarkasmi. raunomursun tarkoituksena oli vittuilla, jossa hän onnistui erittäin huonosti.
- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
erkki-tädin parhaat puolet: yksinkertaisuus ja lihavuus. Voi laittaa talvella talipalloksi roikkumaan puuhun.
Hauskaa :D :D :DMistäs niin päättelet?
Henkilöhyökkäys ja shaming language!!!!!!!11111!!!!!!!
Oletko unohtanut ottaa mielialalääkkeet, vai miksi tunnut olevan niin kovin aggressiivinen tänään? Pelkäätkö minua?
Sinä et ymmärrä sarkasmia, on se nähty ennemminkin. Otat itsesi myös kurttuotsaisen vakavasti, etkä osaa nauraa itsellesi. Kukas sellaista jaksaisi parisuhteessa katsella?...no ehkä joku yhtä yksioikoinen tosikko, kieltämättä heitä löytyy naisistakin...
PS. Pläskistä puheen ollen, en ole läskifoobikko: Parempi läski lantehilla, kuin ihra aivokopassa. erkki-täti kirjoitti:
Mistäs niin päättelet?
Henkilöhyökkäys ja shaming language!!!!!!!11111!!!!!!!
Oletko unohtanut ottaa mielialalääkkeet, vai miksi tunnut olevan niin kovin aggressiivinen tänään? Pelkäätkö minua?
Sinä et ymmärrä sarkasmia, on se nähty ennemminkin. Otat itsesi myös kurttuotsaisen vakavasti, etkä osaa nauraa itsellesi. Kukas sellaista jaksaisi parisuhteessa katsella?...no ehkä joku yhtä yksioikoinen tosikko, kieltämättä heitä löytyy naisistakin...
PS. Pläskistä puheen ollen, en ole läskifoobikko: Parempi läski lantehilla, kuin ihra aivokopassa."Mistäs niin päättelet?"
Kun et kiellä asiaa, niin olet.
"Oletko unohtanut ottaa mielialalääkkeet, vai miksi tunnut olevan niin kovin aggressiivinen tänään? Pelkäätkö minua?"
En ole aggressiivinen, enkä pelkää.
"Sinä et ymmärrä sarkasmia, on se nähty ennemminkin."
Sinä et ymmärrä sarkasmia, etkä yhtään mitää muutakaan.
"Kukas sellaista jaksaisi parisuhteessa katsella?"
Turha miettiä, koska en etsi itselleni parisuhdetta. Miten sinun parisuhteessasi sujuu?
"PS. Pläskistä puheen ollen, en ole läskifoobikko: Parempi läski lantehilla, kuin ihra aivokopassa."
p.s. sunulla on läskiä vartalossa ja etenkin päässä.- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
"Mistäs niin päättelet?"
Kun et kiellä asiaa, niin olet.
"Oletko unohtanut ottaa mielialalääkkeet, vai miksi tunnut olevan niin kovin aggressiivinen tänään? Pelkäätkö minua?"
En ole aggressiivinen, enkä pelkää.
"Sinä et ymmärrä sarkasmia, on se nähty ennemminkin."
Sinä et ymmärrä sarkasmia, etkä yhtään mitää muutakaan.
"Kukas sellaista jaksaisi parisuhteessa katsella?"
Turha miettiä, koska en etsi itselleni parisuhdetta. Miten sinun parisuhteessasi sujuu?
"PS. Pläskistä puheen ollen, en ole läskifoobikko: Parempi läski lantehilla, kuin ihra aivokopassa."
p.s. sunulla on läskiä vartalossa ja etenkin päässä.Sanoit, että olen yksinkertainen ja läski. Kysyin, mistä niin päättelet.
Logiikkasi on mahtava: "kun et kiellä sitä, olet".
Voi pyhä jysäys! Eipäs-juupas-väittely on sitten varmaan älykkäin keskustelun muoto? En minä vaan näin yksinkertaisena läskinä yhtään ymmärrä sellaisen intelligenssin kiemuroista, ei pysty.
Toinen, mikä on ihan liikaa älyllisiä ponnistuksia vaativaa toimintaa, on haistattelu. Sinä sen totisesti osaat, ja todistat täten olevasi palstan älymiesten joukkion kärkipäätä.
(Jokuhan sinua ahdistaa, hyvä että on anonyymipalsta, jolla voit purkaa pahaa oloasi virtuaalisesti.) erkki-täti kirjoitti:
Sanoit, että olen yksinkertainen ja läski. Kysyin, mistä niin päättelet.
Logiikkasi on mahtava: "kun et kiellä sitä, olet".
Voi pyhä jysäys! Eipäs-juupas-väittely on sitten varmaan älykkäin keskustelun muoto? En minä vaan näin yksinkertaisena läskinä yhtään ymmärrä sellaisen intelligenssin kiemuroista, ei pysty.
Toinen, mikä on ihan liikaa älyllisiä ponnistuksia vaativaa toimintaa, on haistattelu. Sinä sen totisesti osaat, ja todistat täten olevasi palstan älymiesten joukkion kärkipäätä.
(Jokuhan sinua ahdistaa, hyvä että on anonyymipalsta, jolla voit purkaa pahaa oloasi virtuaalisesti.)"Voi pyhä jysäys! Eipäs-juupas-väittely on sitten varmaan älykkäin keskustelun muoto?"
Itsehän sen aloitit, vitun läskiämmä.- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
"Voi pyhä jysäys! Eipäs-juupas-väittely on sitten varmaan älykkäin keskustelun muoto?"
Itsehän sen aloitit, vitun läskiämmä.Kun minähän en aloittanut, vaan kysyin perusteluja väitteillesi :D
En myöntänyt, enkä kieltänyt olevani yksinkertainen ja läski, koska se olisi pelkkä juupa-eipäs-väittely :D:D
Tästä tulee tutkitusti parempi mieli:
https://www.youtube.com/watch?v=mmf0KAHWlnk
Tui tui ;) erkki-täti kirjoitti:
Kun minähän en aloittanut, vaan kysyin perusteluja väitteillesi :D
En myöntänyt, enkä kieltänyt olevani yksinkertainen ja läski, koska se olisi pelkkä juupa-eipäs-väittely :D:D
Tästä tulee tutkitusti parempi mieli:
https://www.youtube.com/watch?v=mmf0KAHWlnk
Tui tui ;)Älä läskiakka selittele.
- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
Älä läskiakka selittele.
En, kun kysyinkin sinua selittelemään :)
Mutta et halua tai osaa selitellä. Haluat vain haukkua ja haistatella kuin joku murrosikäinen raivoaja. Oletko täysi-ikäinen henkilö? erkki-täti kirjoitti:
En, kun kysyinkin sinua selittelemään :)
Mutta et halua tai osaa selitellä. Haluat vain haukkua ja haistatella kuin joku murrosikäinen raivoaja. Oletko täysi-ikäinen henkilö?Olen täysi-ikäinen, mutta sinä olet vajaaälyinen.
- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
Olen täysi-ikäinen, mutta sinä olet vajaaälyinen.
Lällälläääääh:
https://www.youtube.com/watch?v=lK9vLzeEapk erkki-täti kirjoitti:
Lällälläääääh:
https://www.youtube.com/watch?v=lK9vLzeEapkLäski erkki-täti sekosi.
- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
Läski erkki-täti sekosi.
Voi hyvin kuvitella, että olet pullea ja kelmeä "super-atm", joka pehmeillä ja pullamaisilla sormillaan näpelöi viestejä hikikarpalot otsatukan alla kihelmöiden.
Ei se minua haittaa, jos olet plösö. Kyllä maailmaan mahtuu pullukoita ihmisiä, ja oikeastaan on ihan kiva, että ihmisiä on monenlaisia.
Ihra aivokopassa on kuitenkin inhottava piirre. Se on suuri este myös naisten saamisessa. erkki-täti kirjoitti:
Voi hyvin kuvitella, että olet pullea ja kelmeä "super-atm", joka pehmeillä ja pullamaisilla sormillaan näpelöi viestejä hikikarpalot otsatukan alla kihelmöiden.
Ei se minua haittaa, jos olet plösö. Kyllä maailmaan mahtuu pullukoita ihmisiä, ja oikeastaan on ihan kiva, että ihmisiä on monenlaisia.
Ihra aivokopassa on kuitenkin inhottava piirre. Se on suuri este myös naisten saamisessa."Voi hyvin kuvitella, että olet pullea ja kelmeä "super-atm", joka pehmeillä ja pullamaisilla sormillaan näpelöi viestejä hikikarpalot otsatukan alla kihelmöiden."
Olet täysin väärässä. Vartaloni on erittäin hyvässä kunnossa, vaikka naamaltani ruma olenkin.
Sinä se läskitäti olet. Lisäksi olet psyykkeeltäsi sellainen, ettei kukaan mies tahdo olla kanssasi tekemisissä. Olet kaikin puolin vastenmielinen paska.- Uteliasvaan
super-atm kirjoitti:
Voisi alkaa julkinen keskustelu siitä, että kestääkö naisten hypergaminen toiminta ja miesten syrjiminen päivänvaloa.Miten juttujasi pitäisi tulkita, jos ei huumorinäkökulmaa saisi ottaa mukaan?
Uteliasvaan kirjoitti:
Miten juttujasi pitäisi tulkita, jos ei huumorinäkökulmaa saisi ottaa mukaan?
Ihan miten itse haluat. Olet tietysti feministi joka väittää kaikkien juttujeni olevan vitsailua, vaikka puhun totta.
- hdslkvj
super-atm kirjoitti:
"Voi hyvin kuvitella, että olet pullea ja kelmeä "super-atm", joka pehmeillä ja pullamaisilla sormillaan näpelöi viestejä hikikarpalot otsatukan alla kihelmöiden."
Olet täysin väärässä. Vartaloni on erittäin hyvässä kunnossa, vaikka naamaltani ruma olenkin.
Sinä se läskitäti olet. Lisäksi olet psyykkeeltäsi sellainen, ettei kukaan mies tahdo olla kanssasi tekemisissä. Olet kaikin puolin vastenmielinen paska.Niin sinäkin. En lapsia kyllä päästäis sun lähelle.
hdslkvj kirjoitti:
Niin sinäkin. En lapsia kyllä päästäis sun lähelle.
Ai minäkin olen läskitäti? :D Nyt väität mahdottomia.
- jgkjhhgfh
super-atm kirjoitti:
Ai minäkin olen läskitäti? :D Nyt väität mahdottomia.
"Olet kaikin puolin vastenmielinen paska." Vedä nyt sitä piriä VÄHÄN vähemmän, ettei tarvii tulla jälkkäreissä tänne aina riehumaan. Jotain sä vedät -se on varma... Ei kukaan oo noin pimee muuten.
jgkjhhgfh kirjoitti:
"Olet kaikin puolin vastenmielinen paska." Vedä nyt sitä piriä VÄHÄN vähemmän, ettei tarvii tulla jälkkäreissä tänne aina riehumaan. Jotain sä vedät -se on varma... Ei kukaan oo noin pimee muuten.
Haista paska !!!
- haiset.paskalle
super-atm kirjoitti:
Haista paska !!!
Tuossa kiteytyi antisi palstalla "keskustelijana".
haiset.paskalle kirjoitti:
Tuossa kiteytyi antisi palstalla "keskustelijana".
Syö paskaas !!!
- oiskotää
Eivät vie toisten miesten naisia.
Minussa ei ole mitään hyvää. Jos minussa olis jotain hyvää niin kai naiset sen huomaisi ja minulla olisi edes yksi nais ystävä.
- atännä
Nyyh... Olen mennyt nukkumaan hyvissä ajoin niin kuin kiltit ja kunnolliset naiset aina. Joku on taas lainannut mun nikkiäni ;,(
- 627
Tässä omiani:
- älykäs
- en tykkää matkustella
- pihi
- en vietä aikaa kavereiden kanssa
- luova
- työpaikka
- absolutisti
- savuton
- siisti
- seksuaalisesti kokematon
- ei exiä
- en tykkää eksottisista ruoista
- kiltti
- kunnollinen
- arvostan tulevan kumppanini neitsyyttä enemmän kuin jännä-ähkijät
Pitäkää huonoina puolina jos lystää. - eimullamuuta
NAiset ei näe ätmien hyvii puolia koska eiväåt koskaan halua tutustua kun ätmit ei ole komeita.
- kurpparaivohälytys
Kurppaan on taas osunut ja uponnut joku avaus? :D
- kivatätmit
Antavat olla yksin baarissa, koska ovat liian nössöjä tekemään aloitteita. Tekevät palveluksia ja tarjoavat juomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222613Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262252Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611603Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1841461- 561340
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa681086- 361021
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39972- 52924