Ätmit on ujoja eikä rumia

ytm-panomies

Ujous on suurin syy että ei saa pillua. Ätmit ei uskaltais mennä juttelee naiselle joten eivät voi mitenkään tutustua naisiin. Yksi kaverini on tosi ujo eikä juttele naisille vaikka olen vienyt sitä baariin monta kertaa.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinseon--

niin se on

• mies.ja.nainen.pelottaa

kuulemma neteissä sama juttu kun pitäisi tavata niin monella menee pupu pöksyyn ja kuulemma naiset pitkittää tapaamista tai ei vastaa enään sen jälkeen kun tapaaminen pelottaa vaikka monilla seksi treffeillä käynyt ja useiden kanssa sekstaillut niin silti pelottaa kiva mies

• Miehet tekevät aloitteita ujoille naisille, mutta naiset eivät tee aloitteita ujoille miehille.

• Mä tein, ei saa yleistää!

• helpporahahahhah

yksi maksullinen sanoi kun tuli arabi naimaan kaks työntöä ja lenti alkoi kuulemma naurattamaan mutta ei uskaltanut

• Naiset on ujoja kun eivät uskalla tavata meitä kunnollisia miehiä

• Neitonen30

Miehet iskee kännissä naisia ja se on minusta säälittävää

• No sehän osu kuin nakutetu. Tunnustan. :D

• mies.mies-

Pillun saaminen ei ole naamasta kiinni

• komea_ätmi

Totta. Minä olen komea ätmi, josta naiset aluksi kiinnostuu, mutta kun huomaavat että itsetuntoni on huono ja olen muutenkin epävarma naisten kanssa enkä osaa käsitellä heitä miehekkään dominoivasta, niin he menettävät kiinnostuksensa ja joskus ihastus suorastaan muuttuu inhoksi.

• Epäilen, että naiset vaan ajattelevat, ettet pidäkään heistä kun et vie asiaa eteenpäin. Etteivät kelpaakaan.

• Ei ole totta.

Olen ruma, mutta en ujo. Rumuudesta ätmiys ainakin minun osallani johtuu.

Ytm kaverini ovat saaneet naisia tekemättä itse mitään ja heistä osa on todella ujoja ja muutenkin sosiaalisesti täysin onnettomia.

Luonteella taitaa olla eniten merkitystä jos on jotain ktm tasoa. Silloin ei tule saman tien hylätyksi ulkonäön takia, mutta ei ole myöskään niin komea ja suosittu ettei luonteella ja käytöksellä olisi mitään merkitystä.

Voisi sanoa että uskallus jutella ja se mitä juttelee on osa pelimiestaitoja. Ytm on saanut niin hyvät kortit että voittaa pelaamattakin. Atm on saanut niin huonot kortit, ettei hyvilläkään pelitaidoilla voi voittaa. Ainoastaan keskitason miehen korteilla tarvitaan pelimiestaitoja.

• kiinni.jäi

Onko super-atm eATMe? Hah.

• kiinni.jäi kirjoitti:

Onko super-atm eATMe? Hah.

mikä?

• dgsafasdgsf
        super-atm kirjoitti:

mikä?

vanha palstanmimerkki

• CarmillaK

Olen kyllä tuntenut komistuksiakin, joilla on se luonteen epächarmaava habitus johtanut hyvinkin pitkiin kuiviin kausiin.. ulkonäkö edes siedettävän habituksen kanssa on tietysti jo ihan eri juttu.

• dgsafasdgsf kirjoitti:

vanha palstanmimerkki

En tunne. En ole ollut täällä vuosikausia.

• CarmillaK kirjoitti:

Olen kyllä tuntenut komistuksiakin, joilla on se luonteen epächarmaava habitus johtanut hyvinkin pitkiin kuiviin kausiin.. ulkonäkö edes siedettävän habituksen kanssa on tietysti jo ihan eri juttu.

He eivät varmasti ole olleet komeimpia.

• CarmillaK
        super-atm kirjoitti:

He eivät varmasti ole olleet komeimpia.

Kovin harva on.

• CarmillaK kirjoitti:

Kovin harva on.

Ei ainakaan jos naisilta kysytään. Naisten mielestä 80 % miehistä on keskimääräistä rumempia.

• aikuinenmies-

Jospa naiset ei olisi niin tylyjä niin mihet uskaltais lähestyä.

• S-ääliö

Koska yleensä ovat vain umpikänniset ääliöt jotka lähestyvät, siksi varuillaan.

• odotusarvo.haitallinen

Todennäköisyys, että nainen kiinnostuisi jostain mistä haluan jutella, olisi sinkku ja suhtautuisi lähestymiseen positiivisesti, on niin häviävän pieni, ettei laskennallisesti kannata.

• vuoroinvieraissa

Sama onkelma oli kaverillanikin, kun lähdimme yhdessä 1969 töihin Ruotsiin. Sanoivat että finnejävelit on kovin ujoja, eivät saa pillua. Ja suomalaisille naisille myös, että eivät saa kyrpää, kun ujoja.

• kurppa-nainen

Kokemattomat ätmit on lyhyitä ja paksuja ja työttömiäkin vielä. Kukaan nainen ei halua työtöntä ja rahatonta miestä joka makailee kotona. Nainen haluaa matkustella ja käydä ravintoloissa ja vaikka missä eikä ätmeillä ole varaa viedä naista edes elokuviin.

• Juuri tuollaista kerskakulutusta naiset aina haluavat harrastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe