Siitä on ätmin pääsiäinen tehty. Jos saisin naisen niin lopettaisin runkkaamisen mutta viinan juontia en lopeta.
Viina pleikka ja runkku
22
<50
Vastaukset
- ätminki
En minäkään viinaa lopeta ikinä, se on ja pysyy.
- lihavaATN
ATN käy pääsiäisenä kävelyllä/ ulkoilemassa, uimassa, tapaa kavereita, tekee kotitöitä, leipoo, soittaa sukulaisille, lukee...
Onko kuitenkin ehkä pienoinen "tasoero" AT-miehen ja AT-naisen välillä?
Miksi en kelpaa edes teille pleikka-viina-runkkumiehille? lihavaATN kirjoitti:
ATN käy pääsiäisenä kävelyllä/ ulkoilemassa, uimassa, tapaa kavereita, tekee kotitöitä, leipoo, soittaa sukulaisille, lukee...
Miksi en kelpaa edes teille pleikka-viina-runkkumiehille?"ATN käy pääsiäisenä kävelyllä/ ulkoilemassa, uimassa"
Miksi olet silti lihava?
"Miksi en kelpaa edes teille pleikka-viina-runkkumiehille?"
Siksi koska olet lihava.- ätminki
lihavaATN kirjoitti:
Miksi en kelpaa edes teille pleikka-viina-runkkumiehille?Minulle kävisi hyvinkin läski, mutta tekin pihtaatte ihan samalla tavalla.
- lihavaATN
super-atm kirjoitti:
"ATN käy pääsiäisenä kävelyllä/ ulkoilemassa, uimassa"
Miksi olet silti lihava?
"Miksi en kelpaa edes teille pleikka-viina-runkkumiehille?"
Siksi koska olet lihava.Siksi että liikunta ei laihduta. Vain ruokavaliolla voi laihtua. Te ette todellakaan tajua, että lihava voi olla hyväkuntoinen. Mulla on hyvä sekä aerobinen että lihaskunto. Pystyisin esim. juoksemaan helposti, jos kroppa kestaisi painon tuomat iskut, eikä ylisuuret rinnat häiritsisi. Kaikki veriarvot ja verenpaine hyvät. Uin 4km 2 tunnissa ja vielä siinä 1.5 tunnin uimisen jälkeen pystyn ohittamaan teidät tavallisenpainoiset meispuoliset uimarit. Että revi siitä : D Uintikilomertejä tulee 40-60/kk.
Ja itse kysymykseen vastaus - syön suruun ja yksinäisyyteen.
Vituttaa lukea täältä jatkuvaa ruikuttamista että AT- miehet ei saa naista. Mä ottaisin ilomielin AT- miehen, mutta jopa ne oikeesti huonokuntoiset tupakoivat 130kg painavat miehet on antanut mulle pakit vaikka olen kuitenkin niitä 30kg kevyempi ja mulla terveet elämäntavat tuota iltaisin suruun syömistä lukuunottamatta. Enkä ees ole kasvoiltani ruma. lihavaATN kirjoitti:
Siksi että liikunta ei laihduta. Vain ruokavaliolla voi laihtua. Te ette todellakaan tajua, että lihava voi olla hyväkuntoinen. Mulla on hyvä sekä aerobinen että lihaskunto. Pystyisin esim. juoksemaan helposti, jos kroppa kestaisi painon tuomat iskut, eikä ylisuuret rinnat häiritsisi. Kaikki veriarvot ja verenpaine hyvät. Uin 4km 2 tunnissa ja vielä siinä 1.5 tunnin uimisen jälkeen pystyn ohittamaan teidät tavallisenpainoiset meispuoliset uimarit. Että revi siitä : D Uintikilomertejä tulee 40-60/kk.
Vituttaa lukea täältä jatkuvaa ruikuttamista että AT- miehet ei saa naista. Mä ottaisin ilomielin AT- miehen, mutta jopa ne oikeesti huonokuntoiset tupakoivat 130kg painavat miehet on antanut mulle pakit vaikka olen kuitenkin niitä 30kg kevyempi ja mulla terveet elämäntavat tuota iltaisin suruun syömistä lukuunottamatta. Enkä ees ole kasvoiltani ruma.Älä puhu paskaa. Kun ihminen liikkuu tarpeeksi ja syö normaalin määrän tavallista ruokaa, niin laihtuu ja pysyy sen jälkeen normaalipainoisena. Ainoan poikkeuksen asiaan tekee se jos on sairaus/lääkitys joka vaikuttaa aineenvaihduntaan.
Kaikki muut ovat pelkkää selittelyä.
Lopeta ruikuttaminen, tyhmä läski.- Lyyrikko
lihavaATN kirjoitti:
Siksi että liikunta ei laihduta. Vain ruokavaliolla voi laihtua. Te ette todellakaan tajua, että lihava voi olla hyväkuntoinen. Mulla on hyvä sekä aerobinen että lihaskunto. Pystyisin esim. juoksemaan helposti, jos kroppa kestaisi painon tuomat iskut, eikä ylisuuret rinnat häiritsisi. Kaikki veriarvot ja verenpaine hyvät. Uin 4km 2 tunnissa ja vielä siinä 1.5 tunnin uimisen jälkeen pystyn ohittamaan teidät tavallisenpainoiset meispuoliset uimarit. Että revi siitä : D Uintikilomertejä tulee 40-60/kk.
Vituttaa lukea täältä jatkuvaa ruikuttamista että AT- miehet ei saa naista. Mä ottaisin ilomielin AT- miehen, mutta jopa ne oikeesti huonokuntoiset tupakoivat 130kg painavat miehet on antanut mulle pakit vaikka olen kuitenkin niitä 30kg kevyempi ja mulla terveet elämäntavat tuota iltaisin suruun syömistä lukuunottamatta. Enkä ees ole kasvoiltani ruma.No kyllähän nainen kelpaa varmaan rumalle ätmeille mutta 100kg on jo sotanorsu ja kaukana naisesta. Hyi saatana! Mäkin olen läskikasa vaikka on lihastakin mitoilla 166/75 saati sitten joku löysä vetelä ämmä.
- Hävetkää
Lyyrikon ja super-atm:n sairaat kommentit kertovat yksiselitteisesti syyn sille miksi ette saa naista.
- Arjalaine
Miten jaksatte juoda...itsellä tulee rapula.
- been-there-done-that
Varoituksen sanana, että jos ette lopeta viinan juontia naisen löydettyänne niin se suhde saattaa jäädä lyhyeksi :)
- 4plus12
Mitenniin? Moni jännämies ryyppää eikä nainen välitä yhtään. Suurin ongelma on jos ei juo koska juomattomia katsotaan pitkin hampain. Minä oon ainakin ryyppäämällä saanut enemmän naisia kuin juomatta.
En juo viinaa niin en saa sitten naista
Mutta kuka unohti pleikan? :D
- PiipittäväPulu
Heitä se pleikka nurkkaan ja kasva aikuseks
Pleikka nurkkaan ja tilaukseen älvsby-talo, skoda octavia ja kultainennoutaja? Viikonloppumatkailujen kohteiksi vierailu mäkättävällä anopilla, ikeassa ja prismassa?
- vittusentään
vittu kaverit ryyppää ja minä en lähtenyt mukaan kun ei huvita juominen. Ärsyttää kun pitäis juoda joka viikonloppu että naiset tykkäisi ja olisi seuraa ja ei huvita juoda.
- just-for-fun-
Kannattaa juoda kun naiset tykkää
- aikuinenmies-
kännissä on kivaa
Minulla on nainen, mutta lopettaisin hänet heti, jos vain saisin pleikkarin ja viinaa tilalle.
- lihavaATN
Tää oli päivän paras : D KIITOS nauruista!
En saa pillua edes pääsiäisenä että vituttaa.
- nainen32-
Sain pääsiäismunaa mieheltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222593Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262242Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611593Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1791435- 561320
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa671076- 361011
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39962- 52914