Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Treffi profiilissa tuo kuva kyllä on vielä. Vaihdoin tuon pois profiilikuvasta, koska siinä ei näy miun kasvot kuin sivusta.
Pikkukuvana, jollaisena hakutuloksissa kuva näkyy, tuo sta oli hankala tunnistaa mitään.
26.01.2016 23:19
Tottahan tuo on että mukavampaa sitä on positiivisen henkilön seurassa olla.
Mutta se että alkuun ei puhuta, näytetä, keskustella KAIKISTA asioista ei mahdu miun ymmärrykseen. Minulle tuo on itsestään ja omista näkemyksistään/tunteistaan valehtelua ja toisen harhaan viemistä.
Viesti siitä että ei olla sinuja itsensä kanssa, yritetään myydä itsensä toiselle tyyliin "osta hyvä paketti! Ei se mitään vaikka se on pussissa. Siinö on just se mitä lupasin." Plus miljoona paskaa asiaa.
Etsin sellaista joka kykenee keslustelemaan elämästä sellaisena kuin se on. Ei minään haavemaana.
26.01.2016 23:14
Eli tutustuttaessa henkilö on paraimmillaan sa tämänjälkeen tuleekin sitten kaikki "paska" pikkuhiljaa. :)
Kiitos ei.
26.01.2016 23:02
Myö nähdään sitten asiat erilailla.
26.01.2016 22:57
Entä jos haluaa elämän mittaisen seikkailin sen yhden kanssa. :)
26.01.2016 22:52
Kiinnostavana asiana on se että en koe olevani hauska. En sitten ala-alseen neljännen luokan.
26.01.2016 22:39
Kiitos kommenteista.
Kirjautuneena, itse profiilissa tuo s24 :n kuva on kyllä myös esillä muitaman muun kuvan kanssa. Tämä mainitsemasi kuva on ollut profiilikuvana, mutta vaihdoin sen pois sillä tuon kuvan aikana vierailija määrät olivat kaikkein pienimpiä.
26.01.2016 22:28
Mitä kielioppiin tulee, niin tuo ei ole koskaan ollut vahvimpia puoliani.
Kiitoksia parannus ehdotuksista.
26.01.2016 22:17
Ihan mielenkiinnosta, millainen olisi mielestäsi kunnon profiili?
Ehdotuksia?
26.01.2016 22:05
Jotkut voisivat sanoa tämän toisilla sanoilla "kauneus on katsojan silmissä"
tai
nainen jotarakastan on minun silmissäni ja yhteisten kokemustemme pohjalta kauniimpi, kuin toinen kaunis nainen.
26.01.2016 21:56
Onhan tuokin mahdollista.
Tosin epäilen tuota, sillä aiemmin olen myös poistanut kokonaan profiilin tuolta ja tehnyt uudestaa. Tuolloin ei ole viestejä tullut enempää. Ensin alkuun vierailuja kyllä tulee reippaammin.
Alun rynräylsen jälkeen vierailut yleensä tasoittuu tuohon 0-3 kävijää päivässä tasolle, jollei ole noita ostettavia huutoja aktiivisena jolloin kävijämäärä hyppää huudon ajan noin 30-50kpl per huuto.
26.01.2016 21:50
Ja rehellisiä mielipiteitä toivoinkin.
Huvittavaa on se, että tällä tekstillä on tullut 6 yhteydenottoa viikon aikana, eli enemmän kuin useampana vuotena aiemmin.
Toinen huvittava seikka osassa noista yhteydenotoissa oli se että tulivat naisilta joiden ihanteeseen itse en sopinut, eivätkä he minun ihanteeseen.
26.01.2016 21:33
Pidän kyllä syömisestä. Ja syon junnon annoksia. Tykkään käyttää voita juustohöylällä saatuina viipaleina leivällä. Kermajuustot yms. Herkut mänevät myös.
Kyse on enemmänkin siitä, että syön kun tulee nälkä. Ja nälkä tulee vain kerran päivässä tai puolessatoista.
Itteäni sukupolvea vanhemmat ovat todenneet, että läpipasko mikä läpipasko. :)
26.01.2016 21:28
Niille joilla ei ole treffi tiliä ja eivät pääse lukemaan koko tekstiä.
“ Prove to me, that a woman is more beautiful in my eyes than the woman I love and adore."
Omaa kultaa katselemassa, johon voisi ihastua, rakastua ja jota voisi rakastaa.
Tuota ihmettä odotellessa kaikki ovet on pikkasen raollaan josko jotain mielenkiintoista löytyisi sen takaa.
Kokeillaan vaikka tällaista tekstiä tällä kertaa. Eihän tässä ole mitään menetettävääkään, kun aiemmilla teksteillä ole tullut kuin 5 yhteydenottoa neljä vuoden aikana. :) Aktiivisuutta peliin naiset, jos katsotte että kolahtaa.
Luonteeltani pidän itseäni jokseenkin introverttinä tyyppinä, joka ei oikein huomion keskipisteenä tykkää olla. Enemmän sellainen ajattelija ja pienessä ryhmässä toimija. Olen luontaisemmin se joka tottelee ja seuraa, kuin se joka käskee ja näyttää miten toimitaan. Tämäkin tosin voi kääntyä toisinpäin mikäli tiedän mitä olen tekemässä/haluamassa. Voin vaikuttaa aika tunteettomalta ja kylmältä näin ensisilmyksellä, mutta sisimmässäni halajan antaa ja saada rakkautta ja läheisyyttä. Kaverit ovat kuvailleet minua luotettavana, symppiksenä, rehellisenä, söpönä? ja hyvänä kuuntelijana.
Kuten tuossa alussa mainitsinkin, niin sitä elämänkumppania(naista) jota rakastaa ja elää yhteistä elämää olen naaraamassa. Tähän mennessä en ole seurustellut kertaakaan. Saatat ehken ihmetellä ja kammoksua tätä. Syitä olen koittanut pohdiskella ja lähinnä päätynyt ujouteen, siihen että en ole "päällekäyvää" sorttia joka "iske kuin sika limppuun", sekä siihen että en koe olevani pilkesilmäkulmassa kujeilevaa tyyppiä joka osaa flirttailla. Nuorena seurustelukokemukset jäivät koulukiusaamisen takia pois ja aikuisiällä tuo kokemattomuuteni on ollut enemmänkin jännitystä lisäävä tekijä, joka on paistanut läpi siten että en ole osannut olla rento oma itseni.
Syy miksi olen ruksannut etsiväni seksiä on että aiemmat kerrat ovat olleet kokemattomuuteni ja tilanteen jännittämisen seurauksena jokseenkin pettymyksiä. Eli toiveena on saada positiivisia kokemuksia tältä saralta, mieluusti sen elämänkumppanin kanssa.
Vapaa-aikaani vietän tietokoneen ääressä netissä surffaillen, lenkkeillen, lukien scifi ja fantasia kirjoja, katsoen sarjoja ja elokuvia, satunnaisesti käyden katsomassa tähtiä kaukoputkella ja nyt viimekesänä uusin innostus on kajakilla melominen.
Haaveissa olisi opetella metallin työstämistä takomalla ja tehdä käyttö-esineitä. Esteenä vain on välineiden hankinta ja välineille(ahjolle, yms.) oikeanlaiset tilat.
Kanssani asustelee kaksi nelivuotiasta maatiaiskissaa. Eli eläimistä siun olisi pidettävä tai ainakin tultava toimeen.
Mitä jälkikasvu toiveisiini tulee, niin kyllähän tuota olisi toiveissa josko elämäntilanne ja oikea kumppani osuisivat kohdalle. Olen tuohon laittanut ehkä, sillä pitää tässä kaiketi alkaa totutella siihen realiteettiin että, varskinkin jos ikäistäni elämänkumppania haeskelen, niin heillä on jo lapsia ja toiveissa ei ole enään lisää taikka ei ole aikomustakaan lapsia hankkia.
Tämän takia tuo ihannekumppanin ihähaarukka on muutama vuosi itseäni vanhempaan suuntaan ja reippaammin itseäni nuorempaan suuntaan.
Ulkonäkö
Pituus: 178 cm
Paino: 61 kg
Ruumiinrakenne: Hoikka
Tausta
Lapset: Ei lapsia
Haluan lapsia: Ehkä joskus
26.01.2016 21:17
1.
mies
2.
32 vuotias
3.
hetero
4.
Hakusessa itseni ikäistä, nuorempaa 8v ja vanhempaa 4v.
syyt ikähaarukkaan ovat osaltaan jälkikasvutoiveitten takia. Toovoisin jossain vaiheessa lapsia kun elämäntilanne ja parisuhde näyttää toimivan myös arjen osalta. Vanhempikin kuin tuo +4v käy, mutta vanhemmaksi kun männään niin synnytyksen riskit kasvavat. Ja suutempiosa naisista on jo lapsensa tehneet eivätkä enään halua lisää.
Mitä tulee nuorempiin, niin kavereina on ollut tuon ikäisiä naisia ja heidän kanssaan on tullut hyvin toimeen, joten tuotakautta vedän rajan tuohon.
5.
En ole ollut koskaan parisuhteessa. Ja en nyt yhdenyön jutuksi laskisi viikon tapailua ja muutamaa seksikertaa yhden naisen kanssa, joten ei yhdenyln juttujakaan ole ollut.
6.
Ujous, se että en ole aloitteellinen ja flirttailulla vie asioita eteenpäin ensitapaamisella. Ei ole sitä ns. pilkettäsilmäkulmassa. Mitä muihin kavereihin ja ihmisiin kaupungilla, keskustelupalstoilla vertaisin, niin olen tylsä ja tosikko. Ensinäkemältä tunteeton kivinaama. Näin hieman kärjistäen.
21.01.2016 19:01
Tjaa.. kyllä tulee tuosta huolimatta litkittyä juglurttia litra tolkulla, vaikkei nyt päivittäin.
19.01.2016 22:54
Kaiketi tuo nöhdään selkaisena, että sporttisuus ja sosiaalisuus viestittävät menevää, tekevää, toiminnallista elämää jossa riittää nähtävää ja koettavaa. Vastapainona ennakkoluuloisesti kotona tietokoneen ääressä nysväävälle pojalle tai sohvalla röhnöttävälle kaljaa lipittävälke äijälle.
Männen toiveissa sitten toiseen ääripäähän.
19.01.2016 20:06
Jos facea ei käytä säännöllisesti, niin aika kieroutuneen ja yksipuolisen kuvan saa niistä postauksista joita sinne on laittanut.
Ja saman riskinhän mieskin ottaa lähestyessän naista, tietämättä onko tämä varattu vai ei.
19.01.2016 07:24
Mikälie et ole tietoinen, niin s24 treffien haku toiminnon ominaispiirteestä; Mikäli laitat hakuun jonkin kkriteerin ja haettava ei ole tuota ilmoittanut ollenkaan, niin häntä ei sinu haussasi näy ollenkaan.
Eli esimerkiksi jos laitat hakuun kriteerin ruumiinrakenne: hoikka,normaali, niin henkilöt jotka eivät ole tuota kohtlaa täyttäneet eivät näy haussasi.
17.01.2016 18:50
Helpointahan tuo olisi, mikäli samasta kaupungista seurustelukumppani löytyisi. Mutta eipä ainakaan ensialkuun pidempikään välimatka haittaa, vaikka harventaahan tuo tapaamisia ja vaatii molemmilta osapuolilta tietynlaista mentaliteettia seurusteluun.
Yksittäisille treffeille on tullut lähdettyä n.300km päähän.
Itselläni on sellainen työ, että ei oikein haittaa misääpäin sitä asustelee, kunhan nyt ei aivan täältä eteläsuomesta tuonne lappiin lähde haikailemaan.
Suurempi välimatka, jossa jommankumman on reissattava, ajaa helpommin muuttamaan samankaton alle ehkä liiankin nopeasti ja pakottaen kaikki arjen rutiinit ja askareet nopeammin esille. Muuttavalle osapuolelle tämä on aikamoinen hyppy tuntemattomaan. Hyppy, jonka itse varmaankin olisin valmis tekemään.
17.01.2016 15:39
67 / 78