Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Aloituksia

80

Kommenttia

1559

1. Treffi profiilissa tuo kuva kyllä on vielä. Vaihdoin tuon pois profiilikuvasta, koska siinä ei näy miun kasvot kuin sivusta.

Pikkukuvana, jollaisena hakutuloksissa kuva näkyy, tuo sta oli hankala tunnistaa mitään.
  2. Niille joilla ei ole treffi tiliä ja eivät pääse lukemaan koko tekstiä.

“ Prove to me, that a woman is more beautiful in my eyes than the woman I love and adore."

Omaa kultaa katselemassa, johon voisi ihastua, rakastua ja jota voisi rakastaa.
    Tuota ihmettä odotellessa kaikki ovet on pikkasen raollaan josko jotain mielenkiintoista löytyisi sen takaa.

Kokeillaan vaikka tällaista tekstiä tällä kertaa. Eihän tässä ole mitään menetettävääkään, kun aiemmilla teksteillä ole tullut kuin 5 yhteydenottoa neljä vuoden aikana. :) Aktiivisuutta peliin naiset, jos katsotte että kolahtaa.

Luonteeltani pidän itseäni jokseenkin introverttinä tyyppinä, joka ei oikein huomion keskipisteenä tykkää olla. Enemmän sellainen ajattelija ja pienessä ryhmässä toimija. Olen luontaisemmin se joka tottelee ja seuraa, kuin se joka käskee ja näyttää miten toimitaan. Tämäkin tosin voi kääntyä toisinpäin mikäli tiedän mitä olen tekemässä/haluamassa. Voin vaikuttaa aika tunteettomalta ja kylmältä näin ensisilmyksellä, mutta sisimmässäni halajan antaa ja saada rakkautta ja läheisyyttä. Kaverit ovat kuvailleet minua luotettavana, symppiksenä, rehellisenä, söpönä? ja hyvänä kuuntelijana.

Kuten tuossa alussa mainitsinkin, niin sitä elämänkumppania(naista) jota rakastaa ja elää yhteistä elämää olen naaraamassa. Tähän mennessä en ole seurustellut kertaakaan. Saatat ehken ihmetellä ja kammoksua tätä. Syitä olen koittanut pohdiskella ja lähinnä päätynyt ujouteen, siihen että en ole "päällekäyvää" sorttia joka "iske kuin sika limppuun", sekä siihen että en koe olevani pilkesilmäkulmassa kujeilevaa tyyppiä joka osaa flirttailla. Nuorena seurustelukokemukset jäivät koulukiusaamisen takia pois ja aikuisiällä tuo kokemattomuuteni on ollut enemmänkin jännitystä lisäävä tekijä, joka on paistanut läpi siten että en ole osannut olla rento oma itseni.

Syy miksi olen ruksannut etsiväni seksiä on että aiemmat kerrat ovat olleet kokemattomuuteni ja tilanteen jännittämisen seurauksena jokseenkin pettymyksiä. Eli toiveena on saada positiivisia kokemuksia tältä saralta, mieluusti sen elämänkumppanin kanssa.

Vapaa-aikaani vietän tietokoneen ääressä netissä surffaillen, lenkkeillen, lukien scifi ja fantasia kirjoja, katsoen sarjoja ja elokuvia, satunnaisesti käyden katsomassa tähtiä kaukoputkella ja nyt viimekesänä uusin innostus on kajakilla melominen.
    Haaveissa olisi opetella metallin työstämistä takomalla ja tehdä käyttö-esineitä. Esteenä vain on välineiden hankinta ja välineille(ahjolle, yms.) oikeanlaiset tilat.

Kanssani asustelee kaksi nelivuotiasta maatiaiskissaa. Eli eläimistä siun olisi pidettävä tai ainakin tultava toimeen.

Mitä jälkikasvu toiveisiini tulee, niin kyllähän tuota olisi toiveissa josko elämäntilanne ja oikea kumppani osuisivat kohdalle. Olen tuohon laittanut ehkä, sillä pitää tässä kaiketi alkaa totutella siihen realiteettiin että, varskinkin jos ikäistäni elämänkumppania haeskelen, niin heillä on jo lapsia ja toiveissa ei ole enään lisää taikka ei ole aikomustakaan lapsia hankkia.
    Tämän takia tuo ihannekumppanin ihähaarukka on muutama vuosi itseäni vanhempaan suuntaan ja reippaammin itseäni nuorempaan suuntaan.

Ulkonäkö
    Pituus: 178 cm
    Paino: 61 kg
    Ruumiinrakenne: Hoikka
    Tausta
    Lapset: Ei lapsia
    Haluan lapsia: Ehkä joskus
  3. Jos facea ei käytä säännöllisesti, niin aika kieroutuneen ja yksipuolisen kuvan saa niistä postauksista joita sinne on laittanut.

Ja saman riskinhän mieskin ottaa lähestyessän naista, tietämättä onko tämä varattu vai ei.