Miehen osa nettitreffi maailmassa

turhaataitaaolla

Olen nelkyt ja risat ikäinen mies ja minulla on kuvallinen ilmoitus ollut muutaman viikon, ei yhtäkään viestiä yhdeltäkään naiselta, en itsekään ole aloitusviestejä laittanut. Vierailijoita profiilissani on ollut 86.

Jos olet mies, niin voisitko kertoa omista kokemuksistasi Suomi 24 Treffien tiimoilta.

Saatko naisilta aloitusviestejä?

Kauanko ilmoitus on ollut ja paljonko viestejä tullut ym.?

115

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24-M-kokemuksia

S24-kokemuksia -50v deittivuosilta. Aloitusviestejä on tullut noin 2-3 kuukaudessa. Suurin osa 25-35 vuotiailta naisilta, jotka poistavat profiilinsa heti lähetettyään massaviestinsä sisältäen s-postiosoiteen. Tyhmänä en ole heille vastannut.

Toinen aktiivinen ryhmä on ollut 0-10v vanhemmat naiset. En ymmärrä millä perusteella nämä tutkivat miesten profiileja, koska sekä vierailijoista että vastanneista juuri kenelläkään ei paljoakaan yhteistä. Lauseella tai parilla monet kehuvat profiilia harmittelevat, että sinä haetkin näköjään vähän nuorempia. EIvät mainitse mitään muista asioista, joissa erot toiveisiin heittävät vielä paljon enemmän kuin ikä. Hakevatko naiset pelkän ikätoiveensa perusteella?

Muutaman kerran on löytynyt ihan molemminpuolista kiinnostusta, pari kolme tavannutkin, mutta ei sen enempää.

• 24-M-kokemuksia

Korjaus sanaan "vastanneista", piti kirjoittaa "oma-aloitteisesti viestiä lähettäneistä"

• ei_tärppää

Itse olen 40-vuotias mies ja profiilissani vierailevat naiset ovat lähes kaikki 5-10 vuotta itseäni vanhempia. Yhtäkään aloitusviestiä en ole naisilta saanut tämän puolen vuoden aikana jonka olen ilmoitusta pitänyt. ( paitsi ne 25-35v feikit, joita kukaan täysipäinen ei noteeraa miksikään ovat laittaneet kömpelöitä kääntäjällä tehtyjä viestejään kera sähköpostiosoitteen)

• Turhautunutkin

Aika sama naisilla. Suurin osa viesteistä on yli kymmenen vuotta vanhemmilta miehiltä, jotka laittelee viestejä huomioimatta ikärajausta. Ei oo paljon yhteistä löytynyt näiden miesten kanssa. Kaikki on nuorekkaita ja komeita. Monet kehtaa kehua omaisuudella ja säästöillään. EI NÄIN.

• ettttänäiinnn
        Turhautunutkin kirjoitti:

Aika sama naisilla. Suurin osa viesteistä on yli kymmenen vuotta vanhemmilta miehiltä, jotka laittelee viestejä huomioimatta ikärajausta. Ei oo paljon yhteistä löytynyt näiden miesten kanssa. Kaikki on nuorekkaita ja komeita. Monet kehtaa kehua omaisuudella ja säästöillään. EI NÄIN.

Miehet luulevat monesti itsestään aivan liikoja, esimerkiksi ulkonäkönsä suhteen luulevat olevansa komeita vaikka ovat ihan taviksia. Ja sitten on niitä miehiä jotka ovat muka nuorekkaita, saattavat kertoa olevansa paremmassa kunnossa kun kaksikymppiset, mutta mitä siitä - ei se nuorenna yhtään.
        Sitten on ne miehentolvanat jotka kehuvat omaisuudellaan - kun mitään ei ole niin silloin yritetään päteä varallisuudella - ne ovat tyhmiä miehiä!

ONNETONTA!

• MyötätuntoniOnPuolellasi

On varmaan ahdistavaa, kun sun profiilissa koko ajan ravaa niitä 0 vuotta sua vanhempia. :´( Yksi vuotta vanhemmista nyt puhumattakaan.

• Riiiiiiiiiiiii

Joo, ei voi olla totta. Että ihan 0-vuotta vanhempi nainen, hui kauhistus.
        Joutaa ollakin yksin tuollainen jeppe, sano.

• 18plus5

Siis mitä ihmettä, onko tämä nyt sitä miehen logiikkaa? Jos olet 50 deitissä, ja siellä profiiliasi katsovat sinua 0-10 vuotta vanhemmat naiset, ja ihmettelet sitä? Mitä ihmettelemistä siinä tarkalleen ottaen on?

Itse laitoin ensin hakuun 40-45-vuotiaat miehet lähialueelta, itse kun olen iältäni tuosta väliltä. Suurimmalla osalla omana toiveena naisen yläikärajaksi oli alle 40. 40-vuotiailla jo 38. En tietenkään vastaa ihan jo sillä perusteella, etten sovi haarukkaan. Laajensin hakua, nuoremmilla saattoi joillakin olla korkeampi yläikäraja, vaikka olisi luullut toki toisinpäin. Vanhemmillakaan ei asia juuri parantunut, joillakin saattoi yläikärajana olla peräti 45. Siis kun oma ikä 50. En siis ihan hirveästi näe logiikkaa siinä että motkotetaan miten naiset ei vastaa, kun ikärajat on mitä on. Kyllä minulle vanhempikin mies kelpaa, mutta vähän kökköä olla yläikärajalla kuitenkin ollen useamman vuoden nuorempi kuin mies. :D Näistä ehdottomasti vähintään muutaman vuoden itseään nuorempaa naista hakevista tulee kyllä meille naisille aina valitettavasti pahasti ikäkriisiä poteva mies.

• trollibensa
        18plus5 kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, onko tämä nyt sitä miehen logiikkaa? Jos olet 50 deitissä, ja siellä profiiliasi katsovat sinua 0-10 vuotta vanhemmat naiset, ja ihmettelet sitä? Mitä ihmettelemistä siinä tarkalleen ottaen on?

Itse laitoin ensin hakuun 40-45-vuotiaat miehet lähialueelta, itse kun olen iältäni tuosta väliltä. Suurimmalla osalla omana toiveena naisen yläikärajaksi oli alle 40. 40-vuotiailla jo 38. En tietenkään vastaa ihan jo sillä perusteella, etten sovi haarukkaan. Laajensin hakua, nuoremmilla saattoi joillakin olla korkeampi yläikäraja, vaikka olisi luullut toki toisinpäin. Vanhemmillakaan ei asia juuri parantunut, joillakin saattoi yläikärajana olla peräti 45. Siis kun oma ikä 50. En siis ihan hirveästi näe logiikkaa siinä että motkotetaan miten naiset ei vastaa, kun ikärajat on mitä on. Kyllä minulle vanhempikin mies kelpaa, mutta vähän kökköä olla yläikärajalla kuitenkin ollen useamman vuoden nuorempi kuin mies. :D Näistä ehdottomasti vähintään muutaman vuoden itseään nuorempaa naista hakevista tulee kyllä meille naisille aina valitettavasti pahasti ikäkriisiä poteva mies.

Ainakin mä saan livenä 5-15 vuotta nuorempaa ilman sen suurempaa vääntöä ja koska tunnetusti nainen kurpsahtaa niin totaalisesti nelissäkymmenissä (ellei jo ennen), niin miksi sellaista edes kokeilemaan. Ne on niin nähty. Ennenkuin on siis iän myötä ehkä jonain päivänä pakko.

Kokonaan toinen asia on kannattaako miehen ola rehellinen, naisten vihjeiden mukaan on parempi pitää haarukka (lol) laajana yläkiärajankin osalta vaikkei oiekasti edes omaikäistä kelpuuttaisi (koska nuorempia jonossa).

• fvbghjhghgh
        ettttänäiinnn kirjoitti:

Miehet luulevat monesti itsestään aivan liikoja, esimerkiksi ulkonäkönsä suhteen luulevat olevansa komeita vaikka ovat ihan taviksia. Ja sitten on niitä miehiä jotka ovat muka nuorekkaita, saattavat kertoa olevansa paremmassa kunnossa kun kaksikymppiset, mutta mitä siitä - ei se nuorenna yhtään.
        Sitten on ne miehentolvanat jotka kehuvat omaisuudellaan - kun mitään ei ole niin silloin yritetään päteä varallisuudella - ne ovat tyhmiä miehiä!

ONNETONTA!

Kehuisipa joku nainenkin omaisuudella, köyhiä vaan ovat kaikki.

• fjkaöjfg
        trollibensa kirjoitti:

Ainakin mä saan livenä 5-15 vuotta nuorempaa ilman sen suurempaa vääntöä ja koska tunnetusti nainen kurpsahtaa niin totaalisesti nelissäkymmenissä (ellei jo ennen), niin miksi sellaista edes kokeilemaan. Ne on niin nähty. Ennenkuin on siis iän myötä ehkä jonain päivänä pakko.

Kokonaan toinen asia on kannattaako miehen ola rehellinen, naisten vihjeiden mukaan on parempi pitää haarukka (lol) laajana yläkiärajankin osalta vaikkei oiekasti edes omaikäistä kelpuuttaisi (koska nuorempia jonossa).

Jos olet 50 ja saat tuon ikäistä ilman sen suurempaa vääntöä, niin nehän on nelikymppisiä... missä logiikka?

• älyhoiäläjätäk
        fjkaöjfg kirjoitti:

Jos olet 50 ja saat tuon ikäistä ilman sen suurempaa vääntöä, niin nehän on nelikymppisiä... missä logiikka?

Niin tai jos olen satavuotias niin sitten ne ovat ysikymppisiä? Missä sun äly on?

• sell--llasta

Joo, sellasta se on :(

• JotaKuinkinNäin

Kun näitä lukee niin huomaa syyn miksi nettideitti ei vain toimi; Ihmisillä on erillaisia odotuksia ja toiveita jotka eivät vain yksikertaisesti kohtaan.Ainut missä näin tapahtuu on suuremmat kaupungit (kyllä, 95% on tärkeää että toinen ei ole 5km kauempana) missä on sitten tämä tietty "kerma", joka omaa samanlaiset pinnalliset arvot.Toinen ryhmä on 55 jotka etsivät elämänsä kumppania jottei vanhuutta kohti tarvitse mennä yksin.On sitten tietysti nämä Reijot ja Marjat jotka haluaa löytää parisuhteen hinnalla kuin hinnalla MUTTA muut ihmiset jäävät kaiken tuon ulkopuolelle.Se on vain fakta.

terv. 5v nettideittailua/350 tuhatta megafonihuuto näyttö kertaa / n.1000 viestiä eri deiteissä.

• 417

43v profiilissa vierailleet lähes saman ikäisiä. Noin vuosi sitten 3 aloitusviestiä. nyt uudelleen aktivoitu 1 aloitusviesti.

• Tuolla s24 treffi saitilla noin neilisen viitisen vuotta oleskelut, tosin en yhtäjaksoisesti, ja mikäli muistini ei pahasti valehtele, niin tuona aikana naisilta oma-aloitteisia viestejä on tullut 5 kappaletta. Kahden kanssa mänin treffeille asti, mutta toisen kanssa ei juttu luistanut kasvotusten ollessa ja toisesta en livenä niinkään ollut innostunut vaikka tekstin pohjalta vaikutti kiinnostavalta. Muiden kanssa jäi keskusteluksi.

Sitten ovat nämä huonolla google-käääntäjä suomella viestittelevät "natashat", joiden viesteissä kehutaan profiilia ja kuinka otet hännen elämäsi rakkaus ja pyydetään ottamaan yhteyttä johonkin s-posti osoitteeseen. Huvittavinta noissa on se, että lähettävät viestin samallla minuutilla kun ovat käyneet profiilissasi. Ja jos olet plus-palvelun ostanut, niin näet hänen profiilista, että lahetettyjä viestejä on päivässä satoja ja ennen plus-palvelun viestirajaa noita lähetettyjä viestejä oli tuhansia per päivä.

Mitä tulee itseni oma-aloitteisesti lähetettyihin viesteihin, niin näihin naisten vastaus into on aikalailla 15-50%. Näistäkin takaisin tulleista viesteistä pääosa on sanasta pariin lausetta.

Noin 8:n kanssa n tullut viestiteltyä pitkiä viestejä joista paistaa että kummatkin ovat ajatuksella mukana ja aktiivisesti vievät keskustelua eteenpäin. Näistä miltein jokaisen kanssa olen käynyt treffeillä, mutta jokaisella kerralla on tullut vastaus "ei ole kemiaa" tai "ollanko vain kaveita".

• 40vmies

Minulla profiili pari vuotta ja vierailijoita 276, ei yhtään aloitus viestiä naisilta. Olen vastannut noin sadalle naiselle ja noin kolme on vastannut takaisin lyhyesti lopettaen yhden viestin jälkeen.

• naisten.kriteerit.pilvis

Aika karua luettavaa että 276 nähnyt ihmisen mutta eivät ole kelpuuttaneet.

• naisten.kriteerit.pilvis kirjoitti:

Aika karua luettavaa että 276 nähnyt ihmisen mutta eivät ole kelpuuttaneet.

Tai eivät ole kelvanneet hänelle; ovat olleet liian vanhoja, painavia tai muuten epäsopivia. Silloin, kun nettideiteissä viimeksi olin, vierailin lukemattomissa sellaisissa miesten profiileissa, joissa haettiin ihan erilaista naista kuin mitä itse olen. En tietenkään silloin laittanut viestiä.

Jos em. 40vmies hakee esimerkiksi 18-28 vuotiasta lapsetonta, naisellista, hoikkaa, pitkähiuksista naista, niin en yhtään ihmettele, että vierailijat eivät tee aloitteita.

• EiköMisuautomaattiToimi

Jos et itse tee mitään, niin miksi moitit muita samasta? Sitten ymmärrän vikinän, jos itse näkee vaivaa tekemällä hyvän profiilin mietityillä teksteillä, lukemalla huolella muiden profiilit ja laittamalla paljon aloituksia niille, jotka hakevat juuri sinun kaltaistasi.

Ei me keski-ikäiset ämmätkään ketään sopivaa löydetä vain netissä möllöttällä. Töitä on tehtävä. Ja naisia on vähemmän kuin miehiä tuolla, joten miehillä on vielä vaikeampaa.

• Vainparempiahaetaan

Erittäin vahvasti käy yhteydenotoista ilmi ettei suurin osa naisistakaan etsi kaltaisiaan. Ainakin se oma aktiivisuus näyttäisi kohdistuvan nuorempiin ja varmaan muutenkin kiinnostavimpiin. Tuolla aikaisemmin kyseltiin kuinka naiset lukemiaan profiileja oikein valitsevat. Kukaan ei tainnut kommentoida tätä. Jos olet erityisen lyhyt, hoikka, pitkä tai painava, kaltaisensa etsimisen luulisi olevan aika helppoa koko ehdokasjoukosta, koska ääripäiden ominaisuuksia on aika harvoilla. Entä nämä ns. normaalikokoiset tai vähän ylipainoiset, heitä on paljon, kuinka he tekevät hakuja?

Vainparempiahaetaan kirjoitti:

Erittäin vahvasti käy yhteydenotoista ilmi ettei suurin osa naisistakaan etsi kaltaisiaan. Ainakin se oma aktiivisuus näyttäisi kohdistuvan nuorempiin ja varmaan muutenkin kiinnostavimpiin. Tuolla aikaisemmin kyseltiin kuinka naiset lukemiaan profiileja oikein valitsevat. Kukaan ei tainnut kommentoida tätä. Jos olet erityisen lyhyt, hoikka, pitkä tai painava, kaltaisensa etsimisen luulisi olevan aika helppoa koko ehdokasjoukosta, koska ääripäiden ominaisuuksia on aika harvoilla. Entä nämä ns. normaalikokoiset tai vähän ylipainoiset, heitä on paljon, kuinka he tekevät hakuja?

Ei vois vähempää kiinnostaa kenenkään pituus tai paino.

• sor_i_vaan
        Vainparempiahaetaan kirjoitti:

Lyhyt mies ja lyhyt nainen on aika eri asia. On nimittäin niitä erittäin komeita miehiä, joiden naisihanne on todella pieni nainen. Todella pieni mies taas ei ehkä ole kenenkään ihanne.

• eivieläoikeaalöytänyt
        EiköMisuautomaattiToimi kirjoitti:

Ei vois vähempää kiinnostaa kenenkään pituus tai paino.

Uskoisin, että suurin osa naisista haluaa kumppanikseen ulkoisesti suunnilleen samantyyppisen miehen kuin mitä itse on. Hoikka hoikan jne. Miesten viesteistä huomaan kyllä että sama pätee toisinkin päin. Eikä omia tietoja kannata valehdella. Jos treffeillä paljastuu moni asia ihan muuksi kuin mitä on sanottu, on se samantien goodbye. Valehtelu paljastaa vain kuinka epätoivoinen toinen osapuoli jo on.

• tämäkinpuoli

Tuttuni on ainakin valehdellut kaiken ilmoituksessaan siis ihan kaiken minkä voi kääntää päälaelleen. Se sanookin sitä vedätykseksi, että etsii jotain vedätettävää. Täysi psykopaatti. Kyllä käy sääliksi sitä joka sen hampaisiin johtuu. Kritiikkiä kaikinpuolin niille ilmoituksille.

sor_i_vaan kirjoitti:

Lyhyt mies ja lyhyt nainen on aika eri asia. On nimittäin niitä erittäin komeita miehiä, joiden naisihanne on todella pieni nainen. Todella pieni mies taas ei ehkä ole kenenkään ihanne.

En tiedä yhtään miestä, joka olisi pelkän lyhyyden takia sinkku tai neitsyt. Mutta tiedän kyllä nettideitissä ainakin sata miestä, joilla on profiilissa tiukka painoraja naisille.

• Kertokaasetotuus

En tiedä yhtään miestä, joka olisi pelkän lyhyyden takia sinkku tai neitsyt. Mutta tiedän kyllä nettideitissä ainakin sata miestä, joilla on profiilissa tiukka painoraja naisille.

Mikä on tiukka painoraja? Miksi myös useimmilla naisilla on tiukat paino- ja pituusvaatimukset, mielestäni tiukemmat kuin miehillä. Eikö mies saa vaatia itseä vähän lyhyempää ja kevyempää? Onko naisen isopainoisuus tekosyy väittää painotoiveita merkityksettömiksi ja oikeuttaa etsimään samoja timmejä miehiä kuin hoikemmat naiset? Hakeeko kaikki naiset samaa tyyppiä koostaan riippumatta? Ymmärrän painoasioiden jäävän vähemmälle merkitykselle vain, jos on joku hyvin merkityksellinen ja erikoinen yhteinen harrastus, muu kuin liikuntaan liittyvä (musiikki, teatteri, taide ym. vastaava).

• huokausniin

Mikään ei oo hirveämpää kuin rimpula mies. Mä katson aina että massaa pitää löytyä, ainakin 10-15kg ylipainoa painoindeksiin verrattuna. Tyttökaverin kanssa ollaan niin täynnä näitä urheilullisia ja bodattuja miehiä. Itse tykätään kun miehellä on mahaa ja on mistä pitää kiinni ja vaikka itsekin salilla käyn ja lenkillä niin en hae mitään lenkkiseuraa enkä mitään ulkoiluunpakottajaa, kun tavallista miestä. Semmosta jonka mahan päällä kölliä sohvannurkassa ja katsoa auton fiksausohjelmia ja joka juo olutta eikä siideriä niin kuin joku neiti. Sen verta on ulospäinsuuntautunut että sillä on kavereita että kotona ei kaiken aikaa notku ja osaa itsekseenkin lähteä kavereiden kanssa baariin, että ei tarvitse sinne käsiruusuksi mennä. Minä teen kotityöt ja miehellä pysyy kädessä vasara ja porakone. Pitäis olla simppeliä mutta ei, sellasta ei löydy.

• trollaakojokuläskimies
        huokausniin kirjoitti:

Mikään ei oo hirveämpää kuin rimpula mies. Mä katson aina että massaa pitää löytyä, ainakin 10-15kg ylipainoa painoindeksiin verrattuna. Tyttökaverin kanssa ollaan niin täynnä näitä urheilullisia ja bodattuja miehiä. Itse tykätään kun miehellä on mahaa ja on mistä pitää kiinni ja vaikka itsekin salilla käyn ja lenkillä niin en hae mitään lenkkiseuraa enkä mitään ulkoiluunpakottajaa, kun tavallista miestä. Semmosta jonka mahan päällä kölliä sohvannurkassa ja katsoa auton fiksausohjelmia ja joka juo olutta eikä siideriä niin kuin joku neiti. Sen verta on ulospäinsuuntautunut että sillä on kavereita että kotona ei kaiken aikaa notku ja osaa itsekseenkin lähteä kavereiden kanssa baariin, että ei tarvitse sinne käsiruusuksi mennä. Minä teen kotityöt ja miehellä pysyy kädessä vasara ja porakone. Pitäis olla simppeliä mutta ei, sellasta ei löydy.

No onhan se hyvä jos näitäkin löytyy ettei kaikki kilpailla samoista oikeesti hoikista "rimpuloista" :) ei siis mitään bodattuakaan, vaan sellanen luonnollisen hoikka, pituus - 1m10cm on melkolailla ihanteellinen paino. Valitettavasti vaan useimmat alkaa olla siinä viimestään 30v enemmän tai vähemmän plösöjä.. mulle ei pituudella niinkään väliä vaikka oon itse suht pitkä.

• Kiitosrehellisyydestä
        huokausniin kirjoitti:

Kiitos kommentista, vaikuttaa ihan rehelliseltä vastaukselta. Olisitte voineet kyllä selkeämmin kertoa omia mittojanne, mikä on asian ymmärtämisessä tärkeä pointti. Rivien välistä luettuna oletan painoindeksinne olevan noin 25 ja toivotte miehen vastaavaksi 25 plus siihen päälle 10-15kg vaikutus. Eli ihan kohtalaisen tyypillinen toive, mitä naiset profiileissaan odottavat. Ymmärrän täysin, jos noilla mitoilla ei hoikka liikkuva mies kiinnosta, jopa vähän haukutaan.

• huokausniin

S-M koon vaatteet menee päälle niin onko väliä mitä painaa? Olen pitkä joka tietysti vaikuttaa, mutta olen itseänikin lyhyemmän miehen kanssa naimisissakin ollut. Itseasiassa minulla on aina ollut maksimissaan itseni mittainen mies, enkä tosiaan ole edes mikään todella pitkä. Minusta vaan visuaalisesti mies on mukavemman näköinen kun se on vähän läski, kun en muutenkaan näe miesten kehoissa mitään kiihottavaa niin en ymmärrä lihaksikkuuden ja kropan päälle mitään. Niin että vaatteet päälle niihin profiilikuviinkin. Jotenkin vastenmielistä esiintyä netissä puolialasti. En minä kotonanikaan halua katsoa miestä alasti enkä netissäkään. Niin kuin useimmat naiset niin pidämme miehen kroppaa muutenkin vähän hölmön näköisenä niin mitä sitä esittelemään. Kaikki on siellä korvien välissä. Kun osaat keskustella ja jätät seksivihjaukset pois niin todennäköisyys saada edes seksiä nousee humisten. Minulla tyssää heti siihen vaikka olisi miten mukavan oloinen ollut jos jo netissä ottaa puheeksi seksin. Se on epätoivoista ja säälittävää. Kertoo myös että mies on joka reiän perään joka taas kertoo, että ihmisessä ei ole mitään parisuhdemateriaalia. Jos pelkkää seksiseuraa etsii niin menkää alastomaan suomeen, sieltä voi saada ja näkee toisen heti. Siellä on jopa fiksumpaa porukkaa ja keskustelutaitoisia miehiäkin. Sielläkään ei pääse minun kaveriksi ilman vaatteita, paitsi tietty parikymppiset kundit ja kaikenikäiset naiset. Onhan ne pojat hurjan söpöjä ja hauskoja ja yhteenkään niin puuduttavan tylsään keskustelukumppaniin ja luovuttaneeseen ihmiseen en ole siellä törmännyt kuin täällä. Iloisia supliikkeja ihmisiä. Poistin oman profiilini kun en jaksa tulla tänne masentumaan :D Tää on kuin norsujen hautausmaa jonne tullaan henkisesti kuolemaan :D Mä mieluummin otan valokuvaustarjouksia, skypeseksistä maksettais mulle satoja euroja ja pornoakin on pyydetty filmaamaan ja kuuntelen loputtomia ylistyssanoja kauneudestani, kuin tuun tänne vastaan johon "moi, kuka sä oot" viesteihin :D

• fjfjjffjf

Ei kaikki naiset ole samaa mieltä. Naiset yleensä kyllä nauttivat katsoa miehen alastonta vartaloa, mutta miehet tekevät sen virheen että pistävät pelkkiä munan kuvia. Se ei kiinnosta pelkästään, ihan vinkkinä....rintakehä, hartiat, peppu, vahvat jalat nam... Kyrvänkuvia kyllä löytyy pilvin pimein pitkin nettiä, ei nainen pelkkään kyrpärajaukseen innostu.

• ei.kiitos
        fjfjjffjf kirjoitti:

Ei kaikki naiset ole samaa mieltä. Naiset yleensä kyllä nauttivat katsoa miehen alastonta vartaloa, mutta miehet tekevät sen virheen että pistävät pelkkiä munan kuvia. Se ei kiinnosta pelkästään, ihan vinkkinä....rintakehä, hartiat, peppu, vahvat jalat nam... Kyrvänkuvia kyllä löytyy pilvin pimein pitkin nettiä, ei nainen pelkkään kyrpärajaukseen innostu.

No ei kiitos alastonkuvia. Antaa miehestä heti kättelyssä tietyn kuvan ja homma kuihtuu kyllä siihen. Sitten jos muuten kiinnostaa niin tottakai. Tosin lihava mies ei alastomana houkuttele. Miehisyys laskee sitä mukaa kun vyötärö kasvaa. Ei voi mitään.

• einettipelasta

Pidän miehen tehtävänä aloitteen tekemisen. Voin vilahtaa miehen sivuilla muutaman kerran. Mutta en tee mitään muuta. Aika nopeasti sitä huomaa, jos miehen kanssa ei ole samalla aaltopituudella. Samahan se on esim. baarissakin, sopivan löytäminen on vaikeaa. Ei sitä voi kaikkien matkaan lähteä. Miksi siis netissäkään kiinnostuisi jokaisesta? Ei mitenkään ellei nettitreffailu ole harrastus.

• typeräää

"Pidän miehen tehtävänä aloitteen tekemisen. Voin vilahtaa miehen sivuilla muutaman kerran. Mutta en tee mitään muuta."

ei mies välttämättä koskaan näe että olet vilahtanut hänen sivuillaan, ilmaisversiohan näyttää vain kai 24h aikana 3 uusinta vierailijaa..

• ysipluskasi

kyllä ilmaiskäyttäjä näkee kaikki kävijät viimeiseltä 24 tunnilta... siinä on niiden kolmen jälkeen "Katso kaikki viimeisimmän kuukauden vierailijat ->" linkki vie oman profiilin tilastoihin, jossa pääsee näkemään ne kävijät.

• mythbuster

Joskus naiset tosiaan vierailevat muutaman kerran profiilissa, mutta eivät kirjoita mitään. Itse en haluisi edes treffeillä käydä sellaisen ihmisen kanssa jonka kommunikointi on niin puutteellista ja periaatteet niin kummallisia.

ysipluskasi kirjoitti:

kyllä ilmaiskäyttäjä näkee kaikki kävijät viimeiseltä 24 tunnilta... siinä on niiden kolmen jälkeen "Katso kaikki viimeisimmän kuukauden vierailijat ->" linkki vie oman profiilin tilastoihin, jossa pääsee näkemään ne kävijät.

Ei se "Katso koko kuukauden kävijät"-linkki vie kuin plussan mainokseen. Itse asiassa linkin tekstikin on hiljattain muuttunut muotoon "Osta treffit plus ja näe kuukauden vierailijat".

Minä kannatan tasa-arvoa. Harmi vain, että moni mies on just tuota mieltä, että he haluavat olla se, joka ottaa yhteyttä. Samoin kuin että naisen on oltava sen 1 vuotta nuorempi, 1 vuotta vanhempi ei kelpaa. Mutta muiden käytökseen ei voi vaikuttaa, ainoastaan omaansa.

• ysipluskasi

Ei se "Katso koko kuukauden kävijät"-linkki vie kuin plussan mainokseen. Itse asiassa linkin tekstikin on hiljattain muuttunut muotoon "Osta treffit plus ja näe kuukauden vierailijat".

Minä kannatan tasa-arvoa. Harmi vain, että moni mies on just tuota mieltä, että he haluavat olla se, joka ottaa yhteyttä. Samoin kuin että naisen on oltava sen 1 vuotta nuorempi, 1 vuotta vanhempi ei kelpaa. Mutta muiden käytökseen ei voi vaikuttaa, ainoastaan omaansa.

tarkoitan sinisellä olevaa tekstiä "Katso kaikki viimeisimmän kuukauden vierailijat" sitä klikkaamalla ainakin minulla se menee sinne omiin tilastoihin ja näen viimeisen 24h aikana käyneet... ainakin vielä äsken meni :)

ysipluskasi kirjoitti:

tarkoitan sinisellä olevaa tekstiä "Katso kaikki viimeisimmän kuukauden vierailijat" sitä klikkaamalla ainakin minulla se menee sinne omiin tilastoihin ja näen viimeisen 24h aikana käyneet... ainakin vielä äsken meni :)

Jaa se on jokin uudistus sitten. Vähän ehkä outoa, jos kuukauden linkistä näkee vuorokauden... Itse en tosiaan käy täällä joka 23 tunnin välein. Ja miksi katsoisin muutenkaan heitä, jotka eivät ole pitäneet profiilista tarpeeksi laittaakseen viestiä?

• voipuudutus

Ai :D Mä luulin, että ihmisillä on aktiivisempaa. Mulla oli aloituksia ekan 5 min jälkeen kuusi ja nyt profiili on ollut pari viikkoa niin nelisenkymmentä. Kuolettavan tylsiä taviksia kaikki ollut tähän mennessä ja niitä viriiliydellä kehujia. Keskustelu puuduttavaa ja väsynyttä ja sit kun miettii että ehkä joo ton kans vois mennä deiteil kun vähän panettaiskin niin eikös se lähetä munansa kuvan ja sen jälkeen on kyllä yök. Pelottavaa kun mun exätkin alkaa jo vaikuttaa ihan helmiltä.

• asdadwdwa

Sellaista se on naisilla että viestejä sataa. Miehillä aina ihan hiljaista.

• kuivempaapidelly
        asdadwdwa kirjoitti:

Sellaista se on naisilla että viestejä sataa. Miehillä aina ihan hiljaista.

sen jälkeen kun 35v (eli kurpan raja?) täyttyi.

• fjöafjkaj

Miehillä on aina ihan hiljaista= sen jälkeen kun 35v eli kurpan raja täyttyi? Eihän tuossa ole päätä eikä häntää. Miehillä on aina ihan hiljaista = miehillä on aina ihan hiljaista. Valitettava tosiasia, ei pelkästään kurpan iässä.

• yksinloppuikä

Ei profiilissa vierailu tarkoita vielä yhtään mitään. Vain vierailemalla näkee tarkemmat tiedot toisesta ja jos huomaa, ettei täytä kriteereitä, mitä sitä kirjoittelemaankaan.
      Käyn katsomassa myös nuorempien miesten profiileja, kun oman ikäiseni ovat useimmat niin ukkoutuneita vaikka nuorekkaiksi itseään kehuvatkin. Olen siis ikää 60. Mutta vaikeaa on tässäkin iässä, aloitteita ei juuri tule joitain seksivonkauksia lukuunottamatta. En tiedä mitä etsivät, ei ainakaan tasaveroista kumppania.

• Yksintottavie

Minä en kyllä vieraile kenenkään sivulla ilman hakutoimintoja (Tärkeimmät: pituus, paino, ikä, harrastukset, kaikki vähintään samalla "tasolla" kuin itsellä). Paitsi jos on erityisen lupaava kuva, valitettavasti vain harvan kuvan talaa paljastuu sitä luulee löytäneensä (kts ensimm. lause). Tuntuu ettei suurin osa naisista edes tiedä mitä on etsimässä, uskomattoman suuria eroja heidän perustiedoissaan on tutkittuun "uhriin" nähden. Ilmeisesti täysin satunnaista 5-10 vuotta nuorempien selaamista. Kuitenkin naisilla on lähes poikkeuksetta itseään kookkaampi mies toiveena. Onko olemassa joku tuntematon erikoisryhmä naisia poiketen normaaleista "vaatimuksista"?

• Yksintottavie kirjoitti:

Minä en kyllä vieraile kenenkään sivulla ilman hakutoimintoja (Tärkeimmät: pituus, paino, ikä, harrastukset, kaikki vähintään samalla "tasolla" kuin itsellä). Paitsi jos on erityisen lupaava kuva, valitettavasti vain harvan kuvan talaa paljastuu sitä luulee löytäneensä (kts ensimm. lause). Tuntuu ettei suurin osa naisista edes tiedä mitä on etsimässä, uskomattoman suuria eroja heidän perustiedoissaan on tutkittuun "uhriin" nähden. Ilmeisesti täysin satunnaista 5-10 vuotta nuorempien selaamista. Kuitenkin naisilla on lähes poikkeuksetta itseään kookkaampi mies toiveena. Onko olemassa joku tuntematon erikoisryhmä naisia poiketen normaaleista "vaatimuksista"?

Mikälie et ole tietoinen, niin s24 treffien haku toiminnon ominaispiirteestä; Mikäli laitat hakuun jonkin kkriteerin ja haettava ei ole tuota ilmoittanut ollenkaan, niin häntä ei sinu haussasi näy ollenkaan.

Eli esimerkiksi jos laitat hakuun kriteerin ruumiinrakenne: hoikka,normaali, niin henkilöt jotka eivät ole tuota kohtlaa täyttäneet eivät näy haussasi.

• yksinloppuikä

Kriteereitä voi laittaa vain plussan deittailijat.
        Ilmaiskäyttäjä voi laittaa vain iän ja alueen. Jos haluaa tietää mitä toinen etsii,
        on käytävä hänen profiilissaan. Usein siellä on sitten joku kriteeri johon en sovi,
        niin ihan turhahan sellaiselle on kirjoitella mitään.
        Jotkut miehet käyvät vastavierailulla todetakseen saman asian, niin sitten näitä puolin ja toisin turhia käyntejä tulee tehtyä.
        Kummallista on kyllä se, että vaikka sopisinkin jonkun profiiliin, niin eipä ne miehetkään mitään kirjoittele. Joku vika varmaan tekstissäni tai minussa, mutta en tiedä mikä. Vaihtelen sitä silloin tällöin, mutta kai se perusvire on sitten pielessä.

• Kiloakemiaa
        pete_pjn kirjoitti:

Mikälie et ole tietoinen, niin s24 treffien haku toiminnon ominaispiirteestä; Mikäli laitat hakuun jonkin kkriteerin ja haettava ei ole tuota ilmoittanut ollenkaan, niin häntä ei sinu haussasi näy ollenkaan.

Eli esimerkiksi jos laitat hakuun kriteerin ruumiinrakenne: hoikka,normaali, niin henkilöt jotka eivät ole tuota kohtlaa täyttäneet eivät näy haussasi.

Tuo on totta ja ainakin minä olen tietoinen. On tyydyttävä siihen mitä on irti saatavissa. Minä käytän hakuun "hoikka" tai mieluummin suoraan painoa, koska haen painon suhteen sopusuhtaista omille mitoille. On täysin naisen omaa syytä, jos ei halua tulla löydetyksi, jättämällä monille miehille tärkeitä tietoja antamatta. Normaalin oletan "aika kaukana hoikasta", mikä ei valitettavasti ja harmikseni ihan 100% pidä paikkaansa. Tietenkään mitat ei ole ainut tärkeä kriteeri, harrastukset ja niiden taso painaa myös paljon. Marjastuskin on ihan mukavaa, mutta ei siitä ole koko vuoden yhteiseksi asiaksi. Ja kemia, mutta netin välityksellä sitä tuskin saa selville.

Kiloakemiaa kirjoitti:

Tuo on totta ja ainakin minä olen tietoinen. On tyydyttävä siihen mitä on irti saatavissa. Minä käytän hakuun "hoikka" tai mieluummin suoraan painoa, koska haen painon suhteen sopusuhtaista omille mitoille. On täysin naisen omaa syytä, jos ei halua tulla löydetyksi, jättämällä monille miehille tärkeitä tietoja antamatta. Normaalin oletan "aika kaukana hoikasta", mikä ei valitettavasti ja harmikseni ihan 100% pidä paikkaansa. Tietenkään mitat ei ole ainut tärkeä kriteeri, harrastukset ja niiden taso painaa myös paljon. Marjastuskin on ihan mukavaa, mutta ei siitä ole koko vuoden yhteiseksi asiaksi. Ja kemia, mutta netin välityksellä sitä tuskin saa selville.

Olet säätäjä ja painonatsi. No voi harmi sitten niille naisille, joiden ihan omaa syytä on etteivät näy sun haussa. :)

• Poisturhuus
        yksinloppuikä kirjoitti:

Kriteereitä voi laittaa vain plussan deittailijat.
        Ilmaiskäyttäjä voi laittaa vain iän ja alueen. Jos haluaa tietää mitä toinen etsii,
        on käytävä hänen profiilissaan. Usein siellä on sitten joku kriteeri johon en sovi,
        niin ihan turhahan sellaiselle on kirjoitella mitään.
        Jotkut miehet käyvät vastavierailulla todetakseen saman asian, niin sitten näitä puolin ja toisin turhia käyntejä tulee tehtyä.
        Kummallista on kyllä se, että vaikka sopisinkin jonkun profiiliin, niin eipä ne miehetkään mitään kirjoittele. Joku vika varmaan tekstissäni tai minussa, mutta en tiedä mikä. Vaihtelen sitä silloin tällöin, mutta kai se perusvire on sitten pielessä.

En maksa mitään. "Hae" nappulan alapuolelta löytyy tarkempi haku. Käyttäkää ja säästäkää meidät turhilta vierailuilta!

Tarkoitti varmaan vastapuolen kriteerejä. Onhan se aika tylsää kahlata läpi profiileja, joissa etsitään nuorempaa, urheilullisempaa jne. kuin mitä itse on.

• yksinloppuikä

Siitä saa valittua vain omat kriteerit, ei sitä sovinko toisen hakuun.
        Eli on edelleen käytävä katsomassa tai ostettava plussa, sori.
        Mitä se vierailu ketään haittaa, kun julkisesti olet profiilin laittanut?
        Vai pitäiskö aina laittaa anteeksipyyntöviesti?

• hfahföhaö

Tätä minäkin ihmettelen, mikä on "turha vierailu"? Eihän ne vierailut mitään maksa. Itse kun joskus laitoin profiilin, kävin tietysti katselemassa ympärilleni, ihan uteliaisuudestakin että millaisia profiileja muilla on, millaisia on omalla sukupuolella, millaisia nuoremmilla, vanhemmilla, samanikäisillä. Mitä te niistä vierailuista välitätte, sehän tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä että joku on katsonut profiiliasi syystä tai toisesta. Eikä sitten tietenkään ole ollut kiinnostunut, kun ei ole viestiä laittanut. Ja silloin on kiinnostunut, kun on laittanut. Eiks vaan?

• Häiritseese
        yksinloppuikä kirjoitti:

Siitä saa valittua vain omat kriteerit, ei sitä sovinko toisen hakuun.
        Eli on edelleen käytävä katsomassa tai ostettava plussa, sori.
        Mitä se vierailu ketään haittaa, kun julkisesti olet profiilin laittanut?
        Vai pitäiskö aina laittaa anteeksipyyntöviesti?

Siis mitä! Eikö naisilla ole ollenkaan omia toiveita? Paljon helpompi etsiä heitä, jotka vastaavat omia toiveita. Ei tarvitse selata kuin näiden profiilit ja tutkia jos jollekin heistä saattaisi kelvata. Lopputulos on ihan sama aloittaako omista vai haettavan toiveista, molemmille pitää kelvata. Väärästä päästä aloittaminen on vain 10-100 kertaa työläämpää.

Ja on sillä merkitystäkin ketkä käyvät profiilia katsomassa. Kun profiilia tutkivista naisista 95% on aika tasaisesti 0-10 vuotta vanhempia eikä heistä juuri löydy muutakaan samankaltaisuutta niinkään paljoa tai kiinnostuksen kohteita, niin ei se juuri minäkuvaa kohota. Ja tuosta voi varsin vakuuttavasti päätellä, että naiset hyvin tietoisesti tutkivat harvoja poikkeuksia lukuunottamatta vain itseään nuorempia aivan umpimähkään. Jotkut heistä jopa lähettävät hyvin lyhytsanaisen viestin, "tykkäsin profiilistasi", vaikka se molemminpuolinen synkkauskerroin on olematon. Päivittäin tulevat katsomaan onko tullut palautetta. Ei mitenkään helppoa löytää sopivia sanoja vastatessa, todennäköisesti aina loukkaantuvat, homma kuitenkin loppuu siihen.

Minun sivulle ei ole eksynyt yhtäkään oikeasti nuorta tutkimaan miten ne vanhat äijät oikein itseään esittelevät. Mutta 20-30 vuotta vanhempia jonkin verran. Tietenkään en huomioi lukuisia kääntäjää käyttäviä massafeikkaajia. Voisi jopa arvoida olevan "häirikkövierailijoita" yli 90% kaikista (kaikki ei suinkaan näitä ulkomaisia feikkaajia).

Häiritseese kirjoitti:

Siis mitä! Eikö naisilla ole ollenkaan omia toiveita? Paljon helpompi etsiä heitä, jotka vastaavat omia toiveita. Ei tarvitse selata kuin näiden profiilit ja tutkia jos jollekin heistä saattaisi kelvata. Lopputulos on ihan sama aloittaako omista vai haettavan toiveista, molemmille pitää kelvata. Väärästä päästä aloittaminen on vain 10-100 kertaa työläämpää.

Ja on sillä merkitystäkin ketkä käyvät profiilia katsomassa. Kun profiilia tutkivista naisista 95% on aika tasaisesti 0-10 vuotta vanhempia eikä heistä juuri löydy muutakaan samankaltaisuutta niinkään paljoa tai kiinnostuksen kohteita, niin ei se juuri minäkuvaa kohota. Ja tuosta voi varsin vakuuttavasti päätellä, että naiset hyvin tietoisesti tutkivat harvoja poikkeuksia lukuunottamatta vain itseään nuorempia aivan umpimähkään. Jotkut heistä jopa lähettävät hyvin lyhytsanaisen viestin, "tykkäsin profiilistasi", vaikka se molemminpuolinen synkkauskerroin on olematon. Päivittäin tulevat katsomaan onko tullut palautetta. Ei mitenkään helppoa löytää sopivia sanoja vastatessa, todennäköisesti aina loukkaantuvat, homma kuitenkin loppuu siihen.

Minun sivulle ei ole eksynyt yhtäkään oikeasti nuorta tutkimaan miten ne vanhat äijät oikein itseään esittelevät. Mutta 20-30 vuotta vanhempia jonkin verran. Tietenkään en huomioi lukuisia kääntäjää käyttäviä massafeikkaajia. Voisi jopa arvoida olevan "häirikkövierailijoita" yli 90% kaikista (kaikki ei suinkaan näitä ulkomaisia feikkaajia).

Totta kai kaikki hakevat omilla kriteereillään JA lisäksi olisi kiva hakea myös vastapuolen kriteereillä. Mutta ei niin kiva, että siitä viitsisi maksaa.

Käytkö sitten itse vain niiden profiileissa, jotka hakevat täsmälleen sinun kaltaistasi?

Muiden profiilikäynnit eivät kuulu sinulle. Keskity itse hakemaan sitä mitä haet ja anna muiden hakea mitä he hakevat. Jätä vastaamatta, jos joku vääränlainen viestittelee, tuskin sinulle niitä viestejä tulee satamäärin. Katso, että itse et tee samaa virhettä että viestittelisit niille, jotka eivät hae sinua. Eikä tämä mikään orjakauppa ole, ei yhtään auta, vaikka lyöt nyrkkiä pöytään ja vaadit, että sinulle on tultava viestejä unelmiesi naisilta.

• Enusovieläkäänteitä

Totta kai kaikki hakevat omilla kriteereillään JA lisäksi olisi kiva hakea myös vastapuolen kriteereillä. Mutta ei niin kiva, että siitä viitsisi maksaa.

Käytkö sitten itse vain niiden profiileissa, jotka hakevat täsmälleen sinun kaltaistasi?

Muiden profiilikäynnit eivät kuulu sinulle. Keskity itse hakemaan sitä mitä haet ja anna muiden hakea mitä he hakevat. Jätä vastaamatta, jos joku vääränlainen viestittelee, tuskin sinulle niitä viestejä tulee satamäärin. Katso, että itse et tee samaa virhettä että viestittelisit niille, jotka eivät hae sinua. Eikä tämä mikään orjakauppa ole, ei yhtään auta, vaikka lyöt nyrkkiä pöytään ja vaadit, että sinulle on tultava viestejä unelmiesi naisilta.

Edelleen epäilen käyttävätkö naiset muuta kriteeriä kuin miehen oltava nuorempi. Tämä on ainoa naisvierailijoista paljastuva seikka, vain harva poikkeustapaus. Toisilleen sopimattomuus ja erilaisuus on niin silmiinpistävää. Ei toimi.

Kun teen itse hakuja, käytän kriteereinä niitä samoja ominaisuuksia ja harrastuksia, joita itselläkin on, eli ainakin jotain yhteistä löytyy. Muutamien kanssa on syntynyt lupaavaa kommunikointia eikä tapaamiseen johtaneissa tapauksissa ole tullut suuria yllätyksiä siihen, minkä käsityksen heistä on saanut etukäteen. Eli periaatteessa homma toimii ihan hyvin (mutta vain omissa alotteissa toistaiseksi). Sopivia ehdokkaita on löytynyt liian vähän päästäkseen lopulliseen ratkaisuun.

En kiellä ketään käymästä profiilissa, haluan lähinnä vain tuoda julki tekemiäni havaintoja.

• ne.epärehelliset
        Enusovieläkäänteitä kirjoitti:

Edelleen epäilen käyttävätkö naiset muuta kriteeriä kuin miehen oltava nuorempi. Tämä on ainoa naisvierailijoista paljastuva seikka, vain harva poikkeustapaus. Toisilleen sopimattomuus ja erilaisuus on niin silmiinpistävää. Ei toimi.

Kun teen itse hakuja, käytän kriteereinä niitä samoja ominaisuuksia ja harrastuksia, joita itselläkin on, eli ainakin jotain yhteistä löytyy. Muutamien kanssa on syntynyt lupaavaa kommunikointia eikä tapaamiseen johtaneissa tapauksissa ole tullut suuria yllätyksiä siihen, minkä käsityksen heistä on saanut etukäteen. Eli periaatteessa homma toimii ihan hyvin (mutta vain omissa alotteissa toistaiseksi). Sopivia ehdokkaita on löytynyt liian vähän päästäkseen lopulliseen ratkaisuun.

En kiellä ketään käymästä profiilissa, haluan lähinnä vain tuoda julki tekemiäni havaintoja.

On se kummallista. Miehet pääsääntöisesti itse etsivät vain itseään nuorempia mutta jos naiset tekevät näin siinä onkin jotain outoa?? Voiko miehillä toimia yhtään paremmin se, että haetaan itseä nuorempia? Kun ei toimi sekään. En tunne yhtään naista joka hakisi itseään selvästi vanhempaa miestä.

Itse olen tullut siihen tulokseen, että suurin osa deittaajista valehtelee ikänsä alakanttiin. Jotkut jopa yli 10 vuodella ja kuvatkin saattaa olla sieltä kaukaisuudesta. Jos sitten joku erehtyy laittamaan oman ikänsä rehellisesti siitä tulee kyllä melkoinen soppa kun aloittaa treffailut henkilöiden kanssa jotka eivät vastaa lainkaan sitä mitä piti olla.

Enusovieläkäänteitä kirjoitti:

Miksihän olet niin huolissaan muitten hakukriteereistä, kun itse voit tehdä omat hakusi miten huvittaa. Laitoit profiilin "tytöt kirjoitelkaa" ja istuit perseellesi odottamaan, että missikisan finalistit täyttävät postilaatikon kiihkeillä viesteillä...

Jos oikeasti laittaa hakukriteeriksi vain iän ja maakunnan, niin vastauksena on niin monta sataa profiilia, että mitenkään niissä kaikissa ei jaksa käydä. Siis sinun profiilissasi on jotain, jonka takia tietynlaiset kävijät klikkaavat sitä. Voihan se olla vaikka typerä otsikko, jota tullaan naureskelemaan. Viihdearvoon viittaavaa voi olla tuo, jos kävijät eivät yleensä jätä viestiä.

• Rautalankaakuluu

Miksihän olet niin huolissaan muitten hakukriteereistä, kun itse voit tehdä omat hakusi miten huvittaa. Laitoit profiilin "tytöt kirjoitelkaa" ja istuit perseellesi odottamaan, että missikisan finalistit täyttävät postilaatikon kiihkeillä viesteillä...

Jos oikeasti laittaa hakukriteeriksi vain iän ja maakunnan, niin vastauksena on niin monta sataa profiilia, että mitenkään niissä kaikissa ei jaksa käydä. Siis sinun profiilissasi on jotain, jonka takia tietynlaiset kävijät klikkaavat sitä. Voihan se olla vaikka typerä otsikko, jota tullaan naureskelemaan. Viihdearvoon viittaavaa voi olla tuo, jos kävijät eivät yleensä jätä viestiä.

Kylläpä on vaikeaa keskustella naisten kanssa. Vastauksia tulee ihan eri asiaan, väitetään sitäkin mitä ei ole kerrottu ja muutetaan aihe toiseksi. Sehän on ihan perusoletus, ettei monikaan lähetä viestiä. Erityisesti, jos profiileja selataan umpimähkään. Olette niin rohkeita. Itse tuntisin tekeväni vääryyttä, jos kirjoittaisin vain oman yksipuolisen kiinnostuksen perusteella ja naisen toiveet ja muut tiedot poikkeaisivat merkittävästi omista. Tämä tuntuu olevan sääntö eikä poikkeus ja tässä riittää ihmettelemistä.

Valehtelu on ihan oma asiansa, en tiedä miksi se nousi esille. Tosin tarkoituksella (olisi mahdollista antaa tarkkakin tieto) epätarkkojen tietojen antaminen ei ole kaukana valheesta. On se aika varma loppu, jos valhe paljastuu treffeillä. Siitä tulee kärsimään myös valehtelija. Huolestuttavaa sikäli, että valehtelijat/huijarit ovat monesti lahjakkaita manipuloijia.

Ainakin kerran olen törmännyt naisen profiilin, jossa hän paljasti olevansa oikeasti 10 vuotta vanhempi. Perusteli olevansa niin hyvin säilynyt. Varsin paljon on muitakin nuorekkuuttaan esilletuovia naisia ollut (eikä kaikki heistä edes anna väärää kuvaa itsestään) ja sillä oikeudella hakevat paljon nuorempiaan. Mutta niin hakevat vähemmän nuoretkaatkin naiset (ainakin lähes kaikki "löytämäni" tai "itse minut löytäneet"). Tässäkin on muistettava: vaikka pitää itseään nuorekkaana, vastapuoli voi olla toista mieltä.

En valita, totean vain.

Rautalankaakuluu kirjoitti:

Kylläpä on vaikeaa keskustella naisten kanssa. Vastauksia tulee ihan eri asiaan, väitetään sitäkin mitä ei ole kerrottu ja muutetaan aihe toiseksi. Sehän on ihan perusoletus, ettei monikaan lähetä viestiä. Erityisesti, jos profiileja selataan umpimähkään. Olette niin rohkeita. Itse tuntisin tekeväni vääryyttä, jos kirjoittaisin vain oman yksipuolisen kiinnostuksen perusteella ja naisen toiveet ja muut tiedot poikkeaisivat merkittävästi omista. Tämä tuntuu olevan sääntö eikä poikkeus ja tässä riittää ihmettelemistä.

Valehtelu on ihan oma asiansa, en tiedä miksi se nousi esille. Tosin tarkoituksella (olisi mahdollista antaa tarkkakin tieto) epätarkkojen tietojen antaminen ei ole kaukana valheesta. On se aika varma loppu, jos valhe paljastuu treffeillä. Siitä tulee kärsimään myös valehtelija. Huolestuttavaa sikäli, että valehtelijat/huijarit ovat monesti lahjakkaita manipuloijia.

Ainakin kerran olen törmännyt naisen profiilin, jossa hän paljasti olevansa oikeasti 10 vuotta vanhempi. Perusteli olevansa niin hyvin säilynyt. Varsin paljon on muitakin nuorekkuuttaan esilletuovia naisia ollut (eikä kaikki heistä edes anna väärää kuvaa itsestään) ja sillä oikeudella hakevat paljon nuorempiaan. Mutta niin hakevat vähemmän nuoretkaatkin naiset (ainakin lähes kaikki "löytämäni" tai "itse minut löytäneet"). Tässäkin on muistettava: vaikka pitää itseään nuorekkaana, vastapuoli voi olla toista mieltä.

En valita, totean vain.

Itse et kelpuuta itsesi ikäistä naista, mutta kauhea parku kun jotkut harvat naiset toimivat samoin kuin sinä.

Pelkkä profiilissasi käyminen ei ole kiinnostuksen merkki. Paljon tulee käytyä erityisen pöyristyttävissä profiileissa naureskelemassa niitä. Onko sinulla esimerkiksi paidaton kuva ja poseeraat moottoripyörän edessä? :D

Jos sinulla käy pääasiassa noita kamalan vanhoja eli suunnilleen ikäisiäsi naisia, niin se saattaa johtua esim. siitä, että heille kelpaisi kuvan perusteella vähän rupsahtaneempikin pappa. Mutta kun he lukevat tekstisi, niin kiinnostus katoaa, ja siksi he eivät laita viestiä. Tämä on nyt tietysti ihan spekulointia.

• EiMenePerille

Itse et kelpuuta itsesi ikäistä naista, mutta kauhea parku kun jotkut harvat naiset toimivat samoin kuin sinä.

Pelkkä profiilissasi käyminen ei ole kiinnostuksen merkki. Paljon tulee käytyä erityisen pöyristyttävissä profiileissa naureskelemassa niitä. Onko sinulla esimerkiksi paidaton kuva ja poseeraat moottoripyörän edessä? :D

Jos sinulla käy pääasiassa noita kamalan vanhoja eli suunnilleen ikäisiäsi naisia, niin se saattaa johtua esim. siitä, että heille kelpaisi kuvan perusteella vähän rupsahtaneempikin pappa. Mutta kun he lukevat tekstisi, niin kiinnostus katoaa, ja siksi he eivät laita viestiä. Tämä on nyt tietysti ihan spekulointia.

Mistä tiedät että en kelpuuta ikäisiäni? En tietenkään kelpuuta, jos he ovat niin erilaisia ominaisuuksiltaan ja toiveiltaan kuin lähes kaikki minulle oma-aloitteisesti kirjoittavat ovat (95% on vanhempia, loput samanikäisiä tai pari vuotta nuorempia), en kelpuuttaisi nuorempiakaan jos ei yhteistä kiinnostavaa löydy. Erilaisuudella en edellä tarkoittanut ikää (vaikka usein melkoisesti heittoa siinäkin siihen toiseen suuntaan).

Tuo on todettu jo moneen kertaa ettei profiilissa käynti tarkoita mitään, paitsi jos sivulle on päädytty hakutoiminnoilla, muitakin kriteerejä kuin ikää käyttäen. Ei ole yhtään kuvaa. Spekulointi sallittua. En sanoisi 10 vuotta vanhempaa kamalaksi iän takia, muista syistä (eli huomattavasta erilaisuudesta) useimmille yhteyttäottaneille kylläkin (mutta vain hiljaa omassa mielessä). Hyväksyn myös erilaisuuden, mutta en ole kiinnostunut olemaan kovin erilaisten kanssa läheisessä suhteessa.

EiMenePerille kirjoitti:

Mistä tiedät että en kelpuuta ikäisiäni? En tietenkään kelpuuta, jos he ovat niin erilaisia ominaisuuksiltaan ja toiveiltaan kuin lähes kaikki minulle oma-aloitteisesti kirjoittavat ovat (95% on vanhempia, loput samanikäisiä tai pari vuotta nuorempia), en kelpuuttaisi nuorempiakaan jos ei yhteistä kiinnostavaa löydy. Erilaisuudella en edellä tarkoittanut ikää (vaikka usein melkoisesti heittoa siinäkin siihen toiseen suuntaan).

Tuo on todettu jo moneen kertaa ettei profiilissa käynti tarkoita mitään, paitsi jos sivulle on päädytty hakutoiminnoilla, muitakin kriteerejä kuin ikää käyttäen. Ei ole yhtään kuvaa. Spekulointi sallittua. En sanoisi 10 vuotta vanhempaa kamalaksi iän takia, muista syistä (eli huomattavasta erilaisuudesta) useimmille yhteyttäottaneille kylläkin (mutta vain hiljaa omassa mielessä). Hyväksyn myös erilaisuuden, mutta en ole kiinnostunut olemaan kovin erilaisten kanssa läheisessä suhteessa.

Hieman vaikea on pysyä tekstiesi perässä, kun kirjoitat jostain oudosta syystä joka viestin eri nimimerkillä. Mutta olettaen että olet tämä kirjoittaja:

"Kun profiilia tutkivista naisista 95% on aika tasaisesti 0-10 vuotta vanhempia eikä heistä juuri löydy muutakaan samankaltaisuutta niinkään paljoa tai kiinnostuksen kohteita, niin ei se juuri minäkuvaa kohota."

Muuten, millä lailla 0 vuotta sinua vanhempi nainen ei ole iältään samankaltainen kuin sinä? Ai juu, koska olet niin nuorekas, että vastaat 10 vuotta nuorempaa. XD Kuten aika moni muukin nettideittimies. Miten tänne onkaan kerääntynyt niin valtavasti huippunuorekkaita miehiä, miten ihmeessä he ovat sinkkuja ja miksi heille ei täällä tulvi viestejä? Niin, sitähän sinäkin juuri ihmettelit.

• Ilmannimeä

Hieman vaikea on pysyä tekstiesi perässä, kun kirjoitat jostain oudosta syystä joka viestin eri nimimerkillä. Mutta olettaen että olet tämä kirjoittaja:

"Kun profiilia tutkivista naisista 95% on aika tasaisesti 0-10 vuotta vanhempia eikä heistä juuri löydy muutakaan samankaltaisuutta niinkään paljoa tai kiinnostuksen kohteita, niin ei se juuri minäkuvaa kohota."

Muuten, millä lailla 0 vuotta sinua vanhempi nainen ei ole iältään samankaltainen kuin sinä? Ai juu, koska olet niin nuorekas, että vastaat 10 vuotta nuorempaa. XD Kuten aika moni muukin nettideittimies. Miten tänne onkaan kerääntynyt niin valtavasti huippunuorekkaita miehiä, miten ihmeessä he ovat sinkkuja ja miksi heille ei täällä tulvi viestejä? Niin, sitähän sinäkin juuri ihmettelit.

Nimimerkki on minulle yhtä tärkeä (lue: vähemmän tärkeä) kuin oikeankin nimen merkitys. Asian sisältö on keskusteluissa tärkeintä. Treffihommissa vain yksi nimi, muuten on harhautusta.

Totta kai samanikäinen on samanikäinen. Lyhyesti vielä kerran 2 lausetta:

1) Ihmettelen miksi minulle kaikki (luokkaa 95%) oma-aloitteisesti kirjoittavat ja profiilissa vierailevat naiset ovat iältään 0-10 vuotta vanhempia, eikä välillä "oma ikä - 10v" - "oma ikä 10v" mikä tuntuisi luonnollisemmalta.

2) Ihmettelen miksi minulle oma-aloitteisesti kirjoittavilla naisilla ja minulla hekilökohtaiset ominaisuudet ja toiveet kohtaavat hyvin huonosti, yhteensopivuus on heikkoa. Enkä todellakaan puhu tässä pelkästään iästä. Toki on joitakin asioita, joissa erilaisuus on hyväkin asia, esim. joku kieli jota en itse osaa.

• liitynytjatreenaa

Oli kuvallinen profiili 2 viikkoa, se riitti. Muutama yhteydenotto tosi pahannäkösiltä naisilta. Muutaman viestin lähetin kuvattomille naisille, kukaan ei vastannut.

Poistin profiilin.

• hiljastaonpitänyt

Reilu kolmikymppinen ja viiden vuoden aikana tullut naiselta aloitus muutaman kerran. Yksi oli pahasti ylipainoinen ja loput kymmenen tai kaksikymmentä vuotta vanhemmalta naiselta.---->hypergamia.

• hiljastaonpitänyt

Ja mainittakoot vielä, että profiileita on tälläkin hetkellä 4kpl vetämässä ja kaikissa erialaiset tekstit ja eri maakunnissa. Ei mitään. Ei yhtään mitään aloitteita naisilta. On kuvallista ja kuvatonta profiilia. Ja olen kuitenkin sportti kundi parhaassa iässään.

• hiljastaonpitänyt kirjoitti:

Ja mainittakoot vielä, että profiileita on tälläkin hetkellä 4kpl vetämässä ja kaikissa erialaiset tekstit ja eri maakunnissa. Ei mitään. Ei yhtään mitään aloitteita naisilta. On kuvallista ja kuvatonta profiilia. Ja olen kuitenkin sportti kundi parhaassa iässään.

Neljä eri profiilia eri maakunnissa? Onko sinulla monta persoonallisuutta vai mitä ihmettä?? :o

• hiljastaonpitänyt
        helka kirjoitti:

Neljä eri profiilia eri maakunnissa? Onko sinulla monta persoonallisuutta vai mitä ihmettä?? :o

Erimaakunnissa joo, kun voin ihan hyvin lähtee panemaan toiseenkin maakuntaan.
        Naiset ovat totaalisen vätyksiä mitä tulee aloitteiden tekemiseen ja jopa siihen, että vastattais kun teille apinoille jotain kirjottaa.
        Ymmärrän kuitenkin, että tarjontaa vaan on ihan vitusti liikaa. Tai sitten täytyy vaan alkaa valehtelemaan entistä kovemmin erottuakseen joukosta. Vittu, et osaa olla kuiva mesta miehille..

• jfajgaö

Hahhah! En kyllä ihmettele ettei naisia tuollainen tollo kiinnosta. Aika kovat luulot! Ja parhaassa iässä ei mieskään ole enää yli kolmekymppisenä. Kyllä tuo asenne varmasti teksteissäkin näkyy, ja siksi ei oteta yhteyttä kuin epätoivoisena. Kunnon miehille riittää kyllä naisia, tosin sellaisten ei juuri tarvitse netissä seuraa etsiä. Hypergamiaa yrität itse kun luulet että kelpaat muille kuin itseäsi vanhemmille ylipainoisille.

• ja.vielä.ihmettelee
        hiljastaonpitänyt kirjoitti:

Erimaakunnissa joo, kun voin ihan hyvin lähtee panemaan toiseenkin maakuntaan.
        Naiset ovat totaalisen vätyksiä mitä tulee aloitteiden tekemiseen ja jopa siihen, että vastattais kun teille apinoille jotain kirjottaa.
        Ymmärrän kuitenkin, että tarjontaa vaan on ihan vitusti liikaa. Tai sitten täytyy vaan alkaa valehtelemaan entistä kovemmin erottuakseen joukosta. Vittu, et osaa olla kuiva mesta miehille..

Ja sieltä profiilista jo näkyy että oletkin pelkkää panoseuraa vailla. Ja sitten ihmettelet vielä ettei ole kukaan kiinnostunut. Voi herran tähden. Luulen, ettet ole itse mikään komistus mutta niiltä pantavilta naisilta tietysti pitää vaatia että ovat vähintäänkin mallitasoa. Just joo.

Kun te miehet ihmettelette miksi KUKAAN EI LÄHETÄ VIESTEJÄ niin miettikääpä tuon hiljastaonpitänyt nimim. tapaus. Ei pidä muuta olettaakaan kun panohommiin on vaan kiinnostusta. Niihin hommiin on helpompi ja takuuvarma keino eli maksullisiin mars mars.

• hiljastaonpitänyt
        ja.vielä.ihmettelee kirjoitti:

Ja sieltä profiilista jo näkyy että oletkin pelkkää panoseuraa vailla. Ja sitten ihmettelet vielä ettei ole kukaan kiinnostunut. Voi herran tähden. Luulen, ettet ole itse mikään komistus mutta niiltä pantavilta naisilta tietysti pitää vaatia että ovat vähintäänkin mallitasoa. Just joo.

Kun te miehet ihmettelette miksi KUKAAN EI LÄHETÄ VIESTEJÄ niin miettikääpä tuon hiljastaonpitänyt nimim. tapaus. Ei pidä muuta olettaakaan kun panohommiin on vaan kiinnostusta. Niihin hommiin on helpompi ja takuuvarma keino eli maksullisiin mars mars.

Et tiedä yhtään mistä puhut!
        On ollut asiallisiakin profiileja joissa haetaan tositarkoituksella, mutta voin kertoo, et kaikki lähestymiseni mitkä on johtanut johonkin on olleet juurikin ne seksuaaliset. Netissä naisia ei kiinnosta parisuhteet paskan vertaa. Lähinnä seksiä hakevat. Ja nuo muutama lähestyminen mitkä on tullu mulle, niin oli just sitä itseään. Seksi mielessä.

• 50nainen

Nuoret miehet hakevat 50 naista sänkyyn, kaikki viestini on käsitellyt juuri tuota samaa:( Jos 50 ikäisen miehen ihanneprofiili alkaa iällä 30 v. niin en tuolloin edes halua tutustua mieheen. Hänhän hakee tällöin nuorempaa. Itse olen sporttinen 50 , mutta silti aikuinen. En haihattele nuoruuden perään kuten moni ikäiseni mies.Henkinen puoli täytyy natsata enemmän kuin ulkoinen. Vuoden ollut profiili
      ilman kuvaa ja 5 sänkypyyntöä tullut.

• huonoa.on

43 vuotias mies. Kuvallinen profiili noin kuukauden S24:ssä. Vierailijoita noin 300. Naisten omasta aloitteesta laittamia ensiviestejä 6 kpl. joista 3 google kääntäjällä tehtyjä feikkejä, siis jäljelle jäi nämä 3 aitoa viestiä naisilta jotka iältään 55, 52 ja 49 v . En vastannut heille takaisin. Profiilissa vierailijat pääsääntöisesti ikäisiäni - 10 vuotta vanhempia. Olen pettynyt koko juttuun.

Uteliaisuudesta kysyn, että mikä ikärajaus sulla itsellä on profiilissa? Tekstistäsi käy ilmi, että et kelpuuta itsesi ikäisiä. 49-vuotias on kuusi vuotta sinua vanhempi, samoin kuin sinä olisit 37-vuotiasta kuusi vuotta vanhempi.

Sattuneista syistä olen katsonut hyvin monia sun ikäisten profiileja, ja usein haetaan 30-40 -vuotiaita, mutta jotkut hakee myös tyyliin 18-38 -vuotiaita.

Hakea saa millä kriteereillä vain. Kukaan ei lupaa, että niillä kriteereillä löytyisi.

• huonoa.on

Uteliaisuudesta kysyn, että mikä ikärajaus sulla itsellä on profiilissa? Tekstistäsi käy ilmi, että et kelpuuta itsesi ikäisiä. 49-vuotias on kuusi vuotta sinua vanhempi, samoin kuin sinä olisit 37-vuotiasta kuusi vuotta vanhempi.

Sattuneista syistä olen katsonut hyvin monia sun ikäisten profiileja, ja usein haetaan 30-40 -vuotiaita, mutta jotkut hakee myös tyyliin 18-38 -vuotiaita.

Hakea saa millä kriteereillä vain. Kukaan ei lupaa, että niillä kriteereillä löytyisi.

Ikäskaala on 28-40 eli haitaria on. Itse olen nuorekas ja viriili mies joten on perusteltua hakea nuorempaa.

:D :D :D

Onnea sitten vain! :D
        P.S: Pidä kirkkaana mielessä, että sinulle kuuluu nuorta lihaa.

• olekuinkaviriili
        huonoa.on kirjoitti:

Ikäskaala on 28-40 eli haitaria on. Itse olen nuorekas ja viriili mies joten on perusteltua hakea nuorempaa.

Miehet ovat kyllä aika uskomattomia. Ei kaikki, mutta valitettavan moni. Kuvittelevat olevansa vanhempanakin jotenkin samanikäisiä naisia seksikkäämpiä, paremmassa kunnossa, nuorekkaampia. Suorastaan oksettavaa. Miinus tulee jos mies itse on 43v. ja ikätoive naiselle on oman iän alle eli tuo 28-40. Olisi edes 28-43. :D

• tasutainfoa
        olekuinkaviriili kirjoitti:

Miehet ovat kyllä aika uskomattomia. Ei kaikki, mutta valitettavan moni. Kuvittelevat olevansa vanhempanakin jotenkin samanikäisiä naisia seksikkäämpiä, paremmassa kunnossa, nuorekkaampia. Suorastaan oksettavaa. Miinus tulee jos mies itse on 43v. ja ikätoive naiselle on oman iän alle eli tuo 28-40. Olisi edes 28-43. :D

sä et taida ymmärtää miten nainen rupsahtaa tuossa 37 jälkeen. Ilmeisesti olet ollut läski jo alle kolmekymppisenä, eli vartalosi on ollut jo silloin kuraa, tällöinhän tilanne ei juurikaan muutu 35->45 välillä, naisellisuus kun on mennyt jo ajat sitten joka tapauksessa.

• olekuinkaviriili
        tasutainfoa kirjoitti:

sä et taida ymmärtää miten nainen rupsahtaa tuossa 37 jälkeen. Ilmeisesti olet ollut läski jo alle kolmekymppisenä, eli vartalosi on ollut jo silloin kuraa, tällöinhän tilanne ei juurikaan muutu 35->45 välillä, naisellisuus kun on mennyt jo ajat sitten joka tapauksessa.

Miehetkö eivät rupsahda?! En ole ylipainoinen ollut koskaan ja nytkin olen todella timmissä kunnossa. Ylipäätään jo se, että ihminen sanoo naisten rupsahtavan ennen miehiä jne. kertoo kyseisen sanojan älykkyydestä yms. Tiedän, että naisen keho muuttuu vaihdevuosien saapuessa ja sen jälkeen nopeammin kuin nuorempana. Se on edessä niillä parikymppisillä pimutsuillakin. Eikä se parikymppinen pimutsu ole välttämättä oikeasti sitä mitä antaa päälle päin ymmärtää. Valtaosa suomalaisista naisista värjää hiuksiaan eli alle kolmikymppiselläkin voi olla harmaita hiuksia. Moni ihan ryhmäpaineen vuoksi altistaa kehonsa myrkyllisille kemikaaleille hiuksiaan värjätessä. Eikä välttämättä voi saada lapsia. Eli turha miesten älistä, ettei naiset kiinnostu. Jos tuolla tavoin ajattelette.

• m43veeee

Miehet haluamme jälkikasvua ja 43v nainen alkaa olla liian vanha siihen. Kelpaako syyksi?

• ElämänRealiteetti
        m43veeee kirjoitti:

Miehet haluamme jälkikasvua ja 43v nainen alkaa olla liian vanha siihen. Kelpaako syyksi?

Yrittäkää hyväksyä että tietyssä vaiheessa vaan miehiltäkin se juna on jo menny. Kuka nuori nainen haluais lapsensa isäks jonkun papparaisen jos nuorempiakin saa?!

• ElämänRealiteetti kirjoitti:

Yrittäkää hyväksyä että tietyssä vaiheessa vaan miehiltäkin se juna on jo menny. Kuka nuori nainen haluais lapsensa isäks jonkun papparaisen jos nuorempiakin saa?!

Antaa heidän yrittää ;) Ihan oikeasti: jokaisella on edelleen lupa hakea juuri sellaista kuin haluaa, kenenkään ei tarvitse tyytyä vähempään. Jos 43-vuotias mies hakee nuorta naista, jonka kanssa perustaa perhe, hänellä on täysi oikeus siihen. Jos 28-vuotias nainen ei voisi kuvitellakaan olevansa 40 vuotiaan (mahdollisesti vanhanpojan) kanssa, niin hänellä on täysi oikeus siihen.

• Epäselvätilmaisut
        olekuinkaviriili kirjoitti:

Monella (miehet ja naiset) saattaa olla yläikäraja (ja samalla alaraja) muutaman vuoden pielessä siitäkin syystä että oma profiili jää päivittämättä. Kyllä se vaan on niin uskomattoman monella naisellakin ikähaarukkana noin 15 vuotta nuoremmista noin omaan ikään. Ennuste toistensa löytämisestä on huono. Nuorimmilla naisilla saattaa olla jopa oma ikä alarajana (ainakin näin oli silloin kun minäkin olin vielä 3-kymppinen).

En hauku naisia rupsahtaneiksi, mutta epämääräisestä itsensä kuvaamisesta. Kerrotaan ettei ole ylipainoa eikä ole koskaan ollut ja kuvittelevat olevansa siten kiinnostavia miesten silmissä. Riittääkö miehelle? Tuskinpa, jos mies itse on hoikka (bmi 18-20).

Myös kunnon suhteen monen naisen käsitysmaailma heittää miesten vastaavista.
        Naiselle saattaa riittä "hyvään" kuntoon 2-3 kevyttä sauvakävelylenkkiä viikossa. Miehen "tarvitsee" juosta maraton alle 3 tuntia. Näin kärjistetysti. En väitä etteikö miestenkin joukossa olisi oikeasti huonokuntoisia ja naisten joukossa jonkin verran todella aktiivisia liikkujia.

• Riiiiiiiii

Painoindeksejäkö tässä mitataankin? No, kerran nuorena törmäsin lääkisopiskelijan ilmoon, haki siinä naista jonka indeksi on 21. Toivottavasti löysi.
        Miehen painoindeksi on 18 ja sekös nyt on hienoa? Tuohan nyt ei kerro muuta kuin että on kukkakeppimallia/narkkari/kuivakka maratoonari.
        Eiköhän se ole ihan ruumiinrakenteesta, ruokavalioista, kiinteydestä ja lihamassasta kiinni näyttääkö hyvältä indeksillä alipainon raja vaiko 24. Joku massavampi tai rintavampi voi olla indeksin mukaan lievästi ylipainoisiakin ja silti näyttää hyvältä, eivätkä kaikki laihat etsi toista laihaa. Mikäli kuitenkin urheilullisuus on tärkeää, niin taitaapi hyvä kuva ja treffit mahdollisimman pian olla paras keino tarkistaa kuinka urheilullinen toinen on. Kuulostaa hieman erikoiselta alkaa tivaamaan kuntotestien tuloksia viesteissä. Siitä vaan tarjokas sitten tekemään kyykkyjä tapaamisella ja voit myös vaivihkaa raottaa puseroa jotta näet mahdollisen sikspäkin;).

• ei.yllätä
        huonoa.on kirjoitti:

No niinpä tietysti. Olet viriili ja nuorekas. Oletko myös niiden 28 vuotiaiden mielestä. Siinäpä se ongelma taitaa olla. Miehet ovat iästä riippumatta niin keskittyneitä siihen miltä nainen näyttää ja pitäisi näyttää, että aniharva osaa arvioida omaa ulkonäköään tai nuorekkuuttaan. Varsinkin kun naiset eivät arvostele miesten ulkonäköä kuten miehet tekevät. Siitä ehkä tulee sitten sellainen harhakuva että sitä ollaan aina vaan nuorekkaan näköisiä ja viriileitä. Kun sitten se keski-ikä lähestyy ja yhtäkkiä ne nuoret naiset ei enää katsele niin iskee hirveä ikäkriisi. Mutta kriisi muuttuukin naisten syyksi eli naiset muka ovat ihan yhtäkkiä ruvenneet vaatimaan enemmän. Käänteispsykologiaa nääs. Mistäs se tulikaan sanonta, että miehet ovat ikuisia lapsia. Henkinen kasvu on harvoille mahdollista.

Tuntuu muutenkin kummalliselta lukea näitä miesten valituksia kuinka omalla sivustolla käy vain yli-ikäisiä (siis 5-8 v vanhempia naisia) kun itsellä hakuna on ikäkriteerit 5-20 v. itseä nuoremmat naiset. Onko jonkun sortin itsekeskeisyys miehillä ihan geeneissä vai mikä mättää.

• ei.yllätä kirjoitti:

No niinpä tietysti. Olet viriili ja nuorekas. Oletko myös niiden 28 vuotiaiden mielestä. Siinäpä se ongelma taitaa olla. Miehet ovat iästä riippumatta niin keskittyneitä siihen miltä nainen näyttää ja pitäisi näyttää, että aniharva osaa arvioida omaa ulkonäköään tai nuorekkuuttaan. Varsinkin kun naiset eivät arvostele miesten ulkonäköä kuten miehet tekevät. Siitä ehkä tulee sitten sellainen harhakuva että sitä ollaan aina vaan nuorekkaan näköisiä ja viriileitä. Kun sitten se keski-ikä lähestyy ja yhtäkkiä ne nuoret naiset ei enää katsele niin iskee hirveä ikäkriisi. Mutta kriisi muuttuukin naisten syyksi eli naiset muka ovat ihan yhtäkkiä ruvenneet vaatimaan enemmän. Käänteispsykologiaa nääs. Mistäs se tulikaan sanonta, että miehet ovat ikuisia lapsia. Henkinen kasvu on harvoille mahdollista.

Tuntuu muutenkin kummalliselta lukea näitä miesten valituksia kuinka omalla sivustolla käy vain yli-ikäisiä (siis 5-8 v vanhempia naisia) kun itsellä hakuna on ikäkriteerit 5-20 v. itseä nuoremmat naiset. Onko jonkun sortin itsekeskeisyys miehillä ihan geeneissä vai mikä mättää.

Minulla ei ole tälle väitteelle taustaksi mitään tutkimuksia tai muuta faktaa, perustan tämän vain omiin ja ystävien kokemuksiin ja näkemyksiin, mutta väitän, että kun mies kirjautuu nettideittipalveluun, hän kokee olevansa kuin karkkikaupassa: "haluan tuon ja tuon, en tuota, ehkä tuon, tuon ihan varmasti, ja tuon ja tuon ja..." Heidän lähtökohtansa on, että kaikki nuo ihanat (nuoret) naiset ovat netissä juuri häntä varten ja toivovat viestiä juuri häneltä.

Kun nainen kirjautuu nettideittipalveluun ja alkaa käydä läpi profiileja, hän tutkii rivien välitkin ennen kuin uskaltaa laittaa viestiä: "tuon kriteereihin olen liian vanha, tuon kriteereihin mahdun mutta hän selvästi hakee nuorempaa, tuo hakee hoikkaa enkä ole varma lasketaanko minut hoikaksi kun BMIni on 20, tuo saa varmaan niin paljon viestejä ettei minun kannata edes yrittää..."

• kerronpamiksi
        ei.yllätä kirjoitti:

"Tuntuu muutenkin kummalliselta lukea näitä miesten valituksia kuinka omalla sivustolla käy vain yli-ikäisiä (siis 5-8 v vanhempia naisia) kun itsellä hakuna on ikäkriteerit 5-20 v. itseä nuoremmat naiset. Onko jonkun sortin itsekeskeisyys miehillä ihan geeneissä vai mikä mättää."

Se fakta että hyvä mies saa itselleen halutessaan nuorempaa seuraa, niin tokihan sitä hakee. Heleä lissäntymiskykyinen misu on ihan jotain muuta kuin mummo roikkuvine perineen ja mahamakkaroideen. Naisen vartalossa tapahtuu kymmenessä vuodessa niin dramaattinen muutos....(toki yksittäisiä poikkeuksiakin on, kumpaankin suuntaan)

• Paljonerikäsityksiä
        helka kirjoitti:

Minulla ei ole tälle väitteelle taustaksi mitään tutkimuksia tai muuta faktaa, perustan tämän vain omiin ja ystävien kokemuksiin ja näkemyksiin, mutta väitän, että kun mies kirjautuu nettideittipalveluun, hän kokee olevansa kuin karkkikaupassa: "haluan tuon ja tuon, en tuota, ehkä tuon, tuon ihan varmasti, ja tuon ja tuon ja..." Heidän lähtökohtansa on, että kaikki nuo ihanat (nuoret) naiset ovat netissä juuri häntä varten ja toivovat viestiä juuri häneltä.

Kun nainen kirjautuu nettideittipalveluun ja alkaa käydä läpi profiileja, hän tutkii rivien välitkin ennen kuin uskaltaa laittaa viestiä: "tuon kriteereihin olen liian vanha, tuon kriteereihin mahdun mutta hän selvästi hakee nuorempaa, tuo hakee hoikkaa enkä ole varma lasketaanko minut hoikaksi kun BMIni on 20, tuo saa varmaan niin paljon viestejä ettei minun kannata edes yrittää..."

Jos tuota karkkivertailua käyttää se sopii vähintään yhtä hyvin naisille. Vaikka keski-ikäiset miehet (45-60) kertovat sivuillaan käyneen lähes pelkästään itseään vanhempia naisia, tätä ei selvästikään uskota. Pidän täysin mahdollisena naisten saavan huomiota lähinnä vanhemmilta miehiltä, monet myös ylinuorilta (mikä on miehille harvinaista ellei lasketa huijausyrityksiä). Miesten ikätoiveella on pitkä ja jopa hyväksytty historia, mutta tämä naisten suuntautuminen nuorempiin miehiin on vielä monille uutta ja tiedostamatonta.

Tuon jälkimmäisen kappaleen asiat ovat erittäin ristiriitaisia suhteessa omiin kokemuksiin. Näyttäisi olevan aika vahvoja viitteitä siitä, että valtaosa naisista selailee vain vapaamuotoisia tekstejä. Sama käsitys tästä. Minusta on täysin turhaa kirjoittaa tekstissä samat tiedot, jotka on annettu jo perustiedoissa. Suuri osa naisista näyttää jättävän perustiedot täysin noteeraamatta, koska kirjoittaneillakin niiden keskinäinäinen yhteensopivuus on erittäin huono (yli 90%). Ikä täsmää lähes aina parhaiten, mutta on säännöllisesti oma ikä 0-10v. Eli yhteensopivuuspohdinnan tekeminen näyttää unohtuvan naisilta kokonaan (paitsi ikä?). Kertoisitte edes sen oman bmin (eli sekä pituuden että painon) niin ei tarvitsisi miehen senkään kohdalla epäröidä. Kuten totesit, sanan hoikka jokainen tulkitsee omalla tavallaan ja aiheuttaa epävarmuutta.

Rivien välistä lukeminen lienee aikaa turhaa. Jos on riittävästi yhteistä selväkielisesti kynä vaan käteen ja tiedustelemaan.

• sinkkumiessssssss

10 vuotta ja 50 viestiä. loput olleet prostituutioita tai tietokonebotteja ..
      elämä miehenä on erilaisempaa kuin naisen.

• 45vuottaeikäsuotta

Nyt jo jotain 45 vuotta olen netissä ollut etsimässä naista ja yhden ainoan viestin olen saanut:

Hei! Kerron lisaa itsestasi.
      Mina puhun teille.
      Olen ainoa nainen, haluan tavata teita pitkaaikainen suhde,
      kirjoita minulle minun henkilokohtainen sahkoposti:

Etsin miehen vakava ja vilpitön suhteita. Hyvä, rehellinen. Hänen perämies.

• komea_sportttinenkin

3 googlen kielenkääntäjällä tehtyä aloitusviestiä naisilta joissa sähköpostiosoite johon saisi kirjoitella . Näiden lisäksi 7 aloitusviestiä naisilta jotka kaikki itseäni vanhempia ja ohi ihannekumppanin ikähaitarin joka on 33-45. Itse olen 45 vuotias mies ja ilmoitukseni ollut vajaan kuukauden. Yhtäkään viestiä en ole kenellekään lähettänyt. Ilmoitus ollut kohta 3 viikkoa. Vaikuttaa että naiset ovat tuohon 40 ikävuoteen asti niin kysyttyjä etteivät itse juurikaan lähetä viestejä ?

• totuustämävain

Pitäisikö sinun ja muidenkin ikäistesi miesten herätä ymmärtämään ns. todellinen markkina-arvonne... Jos et ole rikas/ kuuluisa tai poikkeuksellisen hyvä tyyppi, nuoremmat naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita. Jos sinulle ei kelpaa se, jolle itse kelpaat = vanhempi nainen, ole sitten yksin.

• Ikähaitarisi todennäköisesti torppaa ne viimeisetkin mahdolliset yhteydenottoaikeet. Nelikymppinen nainen harvemmin lähestyy miestä, jonka ikähaarukka alkaa vähän yli 30 vuodesta. Äläkä suotta ala avautua siitä, kuinka jokainen saa hakea juuri sen ikäistä ja sellaista kuin haluaa, tottakai saa! Myös nainen saa hakea ikäistään miestä, jolla on haussa ikäisensä nainen.

• Edwardo_kysytty

Sama naisväen kanssa. Itsekin aikanaan hymähtelin kun tsekkailin huvikseni miestenkin profiileja. Valtaosalla selvästi haussa itseä selvästi nuorempi nainen ja lähinnä näön vuoksi yläraja jossain oman iän paikkeilla. Vaikka naisilta jäisi ruuti keksimättä, niin tajuaahan noista ikärajoista mitä haetaan, jolloin se oma ekologinen lokero ikävästi sulkeutuu. Kieltämättä omiinkin silmiin nämä nuorekkaat vanhat herrat vaikuttaa aikas hölmöiltä ja vastenmielisiltä lörppäkukoilta. Ja sitten naiset on vaan niin nirsoja! Itsekin olen aivan pöyristynyt ettei nuorikot tuki setien postilaatikoita.

Perusjamppa voi vaikka kuinka urheilla ja pitää itseään namupalana, mutta näin ulkopuolisen silmin perusjamppa on silti perusjamppa. Silloin on vaikea erottua siellä nuorempien seassa, missä muutenkin kuhisee kaiken ikäisten toimesta. Ja vielä kun muistetaan, että naiset preferoi omaa ikäluokkaa ja vain hieman vanhempia, niin perusjamppa jää 999 kertaa tuhannesta ilman haluamaansa. Jos taas sattuu olemaan komea, supliikki sekä vieläpä elämässä vähintään jokseenkin ansioitunut, niin voi tiirailla huoletta niitä nuorempia. Se vain perustuu siihen, että aika harva on noita, jolloin syntyy kysyntää myös nuorempien keskuudessa.

Mihinkään ei ole tietenkään pakko tyytyä, kuten olemme naisilta oppineet.

• Turhaodottaakirjoitaitse
        helka kirjoitti:

Ikähaitarisi todennäköisesti torppaa ne viimeisetkin mahdolliset yhteydenottoaikeet. Nelikymppinen nainen harvemmin lähestyy miestä, jonka ikähaarukka alkaa vähän yli 30 vuodesta. Äläkä suotta ala avautua siitä, kuinka jokainen saa hakea juuri sen ikäistä ja sellaista kuin haluaa, tottakai saa! Myös nainen saa hakea ikäistään miestä, jolla on haussa ikäisensä nainen.

Onko sillä mitään väliä mitä ikärajoja asettaa? Jokatapauksessa keski-ikäiset naiset (miehetkin) selailevat vain nuorempien profiileja. Kiitos harvoille toisin toimineillekin. Ei tarvitse olla kuvaa eikä kertoa omaisuuksista, katsojia riittää. En käsitä mikä minussa heitä kiinnostaa. Ei heitä mahdottomasti ole, mutta enemmän kuin monien mieskirjoittajien kokemuksissa. Jotkut kirjoittavat, välittämättä toiveista ja huomattavan erottavista piirteistä. Toivoisin toiveilla ja reaaliteeteilla olevan jotain yhteistä. Yrittäminen ei ole tietysti kiellettyä.

5 vuoden aikana naisten aloitteista ei ole seurannut jatkoa (tai ehkä oli yksi), omista alkoi 15-20 pitkähköä kirjoittelua ja osa johti tapaamiseen hyvässä sovussa. Monet jopa nuorempia, nuorin oli muistaakseni 12 vuotta nuorempi eikä silloinkaan ikä ollut erottavin tekijä.

• fasdfjajk

Tässäkin kumoutuu yksi palsta"totuus", eli että vanhemmat miehet on kuumaa riistaa ja kaikki nuoret naiset on perässä. Tai ainakin "on suuri joukko nuoria naisia, jotka haluavat nimenomaan vanhemman miehen". Ei tainnut sittenkään olla. ;)

• varsinaista

Suomimiehen arvostus kanssasisartaan kohtaan paljastuu kyllä melkoisen rumasti juuri näillä ihmissuhteen shoppailumarkkinoilla. En ennen tiedostanutkaan olevani aivan nollatasoa pyöreähkönä 50 ikäisenä, mutta nyt treffisivustoa lukeneena vedän burkhan päälleni suosiolla. Huh huh, onneksi älysin häippäistä lihatiskiltä ennen suurempia vaurioita.
      Ikääntyminen on aivan normaali ilmiö ja luonnollista. Mikä ihmeen teinisyndrooma teillä miehillä on oikein jäänyt päälle, kun haetaan pikkulikkaa, vaikka oma ikä on jo isoisän lukua? Etsitään pimua tai "halpaa" naista alle, ihan huvin vuoksi tai sitten tajuamatta, että jokainen nainen on jonkun sisar, äiti tai vaimo. Hauissa on elämänkumppani (?), joo-o, jonka jokainen haluaisi esitellä unelmaminiänä äidilleen, vai kuinka?
      Mies, joka esittää seksitoiveitaan ennen tapaamista, on likakaivotasoa. Kuinka moni meistä sinkuista, eronneista tai leskistä ihan vakavasti toivoisi puolisoa, jonka moraali on venyvä ja heiluva, kohteesta viis veisaten?
      Hormonit vievät miestä, ei järki.

• Riiiiiiiiiiiiiiii

Kannattaa etsiä livenä, vaikka onkin työläämpää. Siellä on vientiä. Netissä nuo "viriilit ja nuorekkaat "= miesvaihdevuotisen epätoivokieltä puhuvat kalapuikkoviikset etsivät pääsääntöisesti nuorempaa, mutta eivät arvaa ikääsi kasvotusten vaan täydestä menee, myös tasokkaimmille miehille.

• viisipluskuusi

"en ennen tiedostanutkaan olevani aivan nollatasoa pyöreähkönä 50 ikäisenä, mutta nyt treffisivustoa lukeneena vedän burkhan päälleni suosiolla. "

Niin no riippuu mitä haet.

Tekstistäsi päätellen kohderyhmääsi saattaisi olla äo:tään normaalia hitaampi, 50 tai 60 lihava mies jota ei seksi kiinnosta ja joka haluaa tossun alle.

viisipluskuusi kirjoitti:

"en ennen tiedostanutkaan olevani aivan nollatasoa pyöreähkönä 50 ikäisenä, mutta nyt treffisivustoa lukeneena vedän burkhan päälleni suosiolla. "

Niin no riippuu mitä haet.

Tekstistäsi päätellen kohderyhmääsi saattaisi olla äo:tään normaalia hitaampi, 50 tai 60 lihava mies jota ei seksi kiinnosta ja joka haluaa tossun alle.

"Tekstistäsi päätellen kohderyhmääsi saattaisi olla äo:tään normaalia hitaampi, 50 tai 60 lihava mies jota ei seksi kiinnosta ja joka haluaa tossun alle."

Tämä oli ilmeisesti iskuyritys? :D Söpöä.

• S24nainen35v

Olen nainen, tein miehille keskustelunavauksia ja saanut katua. Hirveää vonkausta tai sitten joku helvetin lapatossu joka ei saa sanottua juuri mitään. Sori mutta jos mies ei vaivaudu edes kyselemään mitään niin hittoako siellä roikutte. Ei se nainenkaan jaksa loputtomasti kysellä teiltä ja aina aloittaa keskustelua....

• Vastaushalut

Eiköhän se palauteaktiivisuus riipu hyvin paljon siitä millaisilla toiveilla varustetulle kirjoittaa. Yksikin merkittävä ero (mikä kenellekin) saattaa viedä halut vastaamiseen ja moni voi silti ihan kohteliaisuudesta vastata jotain varovasti. Olen noin 20 vuotta vanhempi joten käyttäytyminen voi hiukan poiketa. Minulle on kirjoittanut moni useimmiten itseäni vanhempi nainen ja ainoaksi yhteiseksi tekijäksi paljastuu maininta tanssin harrastamisesta (aina ei edes sitä), joillakin on pelkkä muutaman rivin esittelyteksti eikä yhtään kohtaa ole täytetty perustiedoista. Minusta tämä on täydellistä "sika säkissä shoppailua", jos tartun syöttiin.

Luulisi pitempään tanssisuhteeseen vaadittavan likimain samoja toiveita ja ominaisuuksia kuin parisuhteeseen muutenkin. Jos ei ole muuta yhteistä tanssin (harrastuksen) lisäksi olisi ainakin syytä kertoa tarkemmin kuinka pitkällä harrastuksessaan on. Silloin halu tarttua syöttiin saattaisi kasvaa. Parianssissa olisi kullanarvoista saada parikseen itseään paremmaksi kehittynyt nainen, silloin muutama ei-toivottu ominaisuus jäisi noteeraamatta. Yksin lavatansseissa ja vaihtotreeneissä vuosia ravaaminen todennäköisesti pysäyttää kehittymisen keskitasolle (ellei ole jo muista syistä erityisen suosittu).

Lähes aina saadessani keskusteluyhteyden, kokemukseni mukaan naiset ovat varsin passiivisia johdattelemaan keskustelua uusiin asioihin. Kertovat kyllä paljonkin, kun ensin itse älyää nostaa asioita esille.

• Suomipoi

Olen 25 vuotias mies Uudeltamaalta ja kuvallinen profiili on ollut suomi24 puoli vuotta.
      Vierailuja profiilissa noin 100. Niistäkin vierailuista noin 50 on tullut siitä, kuin nainen on tullut katsomaan viestini saatuaan profiiliini.
      Noin 20 oma-alotteista vierailijaa on ollut 30-55 ikäisiä naisia.
      Noin 15 henkilöä on ollut samoja ja tullut katsomaan profiiliani toisen kerran.
      Noin 5 Vierailijaa on ollut profiiliini eksyneitä miehiä.
      Loput noin 10 kävijää ovat sitten olleet noin omaikäisiäni naisia. Ja nekin katsojat ovat olleet noin 200 km päässä lähimmät. Kaukaisin katsoja on katsonut Oulusta.
      Yhtään aloitus viestiä naisilta en ole saanut.
      Olen itse lähettänyt noin 50 viestiä ja vain 3 on vastannut. Nekin alkaneet viestittelyt päättyivät kun nainen katosi.
      Olen lähetellyt viestejä oma ikäisille naisille sekä vuotta vanhemmille ja vain pari vuotta nuoremmille.
      Kaikki viestit 150 km säteellä asuville missä itse asun. Lisäksi olen sopinut kaikkien naisten "kriteereihin" ja "ihannekumppaniksi" ja synkkausprosentti on ollut aina vähintään 75-100%
      Kaikki viestit asiallisia ja yrittänyt jokaiseen kehittää jotain "omaperäistä" jotta nainen kiinnostuisi.
      Kuvakin on mielestäni sellainen, että sillä kehtaisi hakea töitä.
      Mutta eihän naisille mikään kelpaa. :)

• whoknowz

Oletko ajatellut että viestisi ovat voineet olla liian "omaperäisiä"? Tai että kuvasi ja esittelytekstisi eivät ole "synkassa" keskenään..

• Riiiiiiiiiiiii

Kuulostaa minusta ihan asialliselta, missähän vika? Eihän sitä nyt tarvitse miksikään kaunokirjalijaksi ryhtyä vastatessa, mutta mitenkäs profiiliteksti?

• Suomipoi

Kaikkihan ne loppupeleissä juuri niistä johtuu. Yhdessä tai erikseen. Mutta kuvani ei ole mitenkään ristiriidassa esittelytekstiini. Lisäksi minulla on monta erilaista kuvaa siellä.

En ole kertonut viesteissäni satuja, vitsejä tai käyttänyt muutenkaan mitään yliampuvaa tekstiä. Lisäksi olen tiedostanut tuon seikan "liian omaperäisyydestä" jo alusta alkaen ja lähetellyt myöskin "normaaleja" viestejä, mutta mikään ei ole tuottanut tulosta.

• Suomipoi kirjoitti:

Kaikkihan ne loppupeleissä juuri niistä johtuu. Yhdessä tai erikseen. Mutta kuvani ei ole mitenkään ristiriidassa esittelytekstiini. Lisäksi minulla on monta erilaista kuvaa siellä.

En ole kertonut viesteissäni satuja, vitsejä tai käyttänyt muutenkaan mitään yliampuvaa tekstiä. Lisäksi olen tiedostanut tuon seikan "liian omaperäisyydestä" jo alusta alkaen ja lähetellyt myöskin "normaaleja" viestejä, mutta mikään ei ole tuottanut tulosta.

Sinun kohdallasi olen itsekin pahoillani, ettet saa vastauksia. Jos tosiaan lähestyt vain naisia, joiden kriteereihin mahdut ja lähetät heille yksilöllisiä viestejä, niin onhan tuo tosi huono vastausprosentti :(

Toivottavasti et kuitenkaan katkeroidu naisia kohtaan vaan ymmärrät, että tuon ikäluokan naisilla on niin älytön kysyntä, että saat olla aika ihmemies erottuaksesi joukosta. Tälläkin palstalla jopa 40 miehet kertovat yrittävänsä tuon ikäluokan naisia. Älä siis ole katkera naisille, joiden postilaatikot ovat tukossa; jos itse saisit jopa kymmeniä viestejä/vrk ja yhteensä sadoittain, niin aika vaikeaa varmasti olisi päättää kenelle/keille vastaat.

• forgiveness

Niin, että se on oikeastaan miesten vika, ettei miehet saa edes keskustelua aikaiseksi (liikaa kysyntää / viestejä)? Eikös S24lla ole viestirajoituksia (aikaa, kun olen viimeksi loggautunut), luulisi rajoittavan massapostausta? Ja luultavasti kaikilla tuon ikäluokan naisilla ei ole "älytön" kysyntä? Uudellamaalla naisia on vielä suhteellisesti enemmän.

Minä arvaisin, että paremmin toimii Tinder noin nuorella, ehkä S24 on jo liian "raskas" juurikin noine hakukriteereineen ja siellä naiset on ehkä varovaisempia, juurikin ehkä siksi, että kuka tahansa voi lähestyä. Tinderissä blokkaat Urpot pois helposti.

• flafjlasd
        forgiveness kirjoitti:

Niin, että se on oikeastaan miesten vika, ettei miehet saa edes keskustelua aikaiseksi (liikaa kysyntää / viestejä)? Eikös S24lla ole viestirajoituksia (aikaa, kun olen viimeksi loggautunut), luulisi rajoittavan massapostausta? Ja luultavasti kaikilla tuon ikäluokan naisilla ei ole "älytön" kysyntä? Uudellamaalla naisia on vielä suhteellisesti enemmän.

Minä arvaisin, että paremmin toimii Tinder noin nuorella, ehkä S24 on jo liian "raskas" juurikin noine hakukriteereineen ja siellä naiset on ehkä varovaisempia, juurikin ehkä siksi, että kuka tahansa voi lähestyä. Tinderissä blokkaat Urpot pois helposti.

Miksi se pitäisi olla joko naisten tai miesten vika? Eihän tässä vikaa etsitä, jos sitä ei ole, mutta syy löytyy. Parikymppiset naiset on halutuinta materiaalia, sehän nyt on selvä, ja voi päätellä että omanikäisiä miehiä löytyy aivan valtavasti, kun samanikäinen ihan ok mies ei satu saamaan vastauksia. Ei se ole miesten vika, eikä naisten vika, vaan tilanne nyt vain on sellainen. Mieti jos olisi toisinpäin, olet nuori nainen ja sinulle tulee kymmeniä yhteydenottoja sopivanikäisiltä toinen toistaan ihanammilta miehiltä, et voi kuitenkaan kaikille vastata.

Ja sitten vielä täällä päivittelee 30-40 -vuotiaat miehet, miten nuoret naiset ei vastaa, ei kai kun eivät kaikille omanikäisillekään. Halukkaita on paljon ja tietysti ne vanhat karsiutuvat ensin.

• yritä.muualta

Asutko sellaisella paikkakunnalla ettei siellä asu paljon enää ikäisiäsi naisia (maaseutu). Tunnetustihan nuoria naisia on eniten suurissa kaupungeissa, jonne hakeudutaan maaseutukunnista opiskelemaan. Toisaalta juuri ne n. 25 vuotiaat naiset eivät tarvitse nettideittejä pariutumiseen. Kun kontakteja syntyy missä vain. Sinuna hakeutuisin livehakuun. Harrastuksen tai muun toiminnan kautta jos sopiva löytyisi :)

"Miehet haluamme jälkikasvua ja 43v nainen alkaa olla liian vanha siihen. Kelpaako syyksi?"

Jos kysymys oli suunnattu kolmikymppisille naisille, niin kyllä hyvinkin voi kelvata syyksi. Mutta kaikki miehet eivät halua lapsia ja haluavilla usein on jo 43-vuotiaana. Myöskään kaikki 30-vuotiaat naiset eivät halua lapsia ja monilla haluavilla on jo. Hyvin looginen syy nuorelle naiselle etsiä vanhempia miehiä olisi juuri se, että nainen ei halua lapsia. Toisaalta aivan varmasti moni ihminen iästä riippumatta menee naimisiin juuri siksi, että haluaa perheen.

Luulen, että aika harvalla on tuo lapsentekosyy hakea nuorempaa naista. Kyllä siinä on muita tekijöitä.

Olen joskus seurustellut 15 vuotta vanhemman kanssa. Vähän kirpaisi, kun tajusi, että hänelle se ikä oli jotenkin merkittävä asia. Olisi ollut kiva, että hän olisi pitänyt minusta eikä vain halunnut todistaa, että saa nuoremmalta. Lapsia hän ei halunnut.

Ei kaikissa ikäerosuhteissa ole mitään tuollaista statusjuttua. Eikä minulla ole mitään vastaan, jos joku seurustelee eri ikäisen kanssa. Ihmisillä on kaikenlaisia syitä seurustella ylipäänsä.

Eikä ole sen lohdullisempaa seukata nuoremman kanssa, joka on sillä ajatuksella, että kunhan edes jonkun saisi.

Vaikka jostain parikymppisestä yli nelikymppinen on jo toinen jalka haudassa, niin en nyt ihan ole samaa mieltä, vaikka olen tietysti jäävi sanomaan. 43-vuotiaalla naisella tosiaan on tilastollisesti aika heikot mahdollisuudet lisääntyä luomusti. Naisilla raja tulee aiemmin vastaan kuin miehillä, mutta en tiedä onko se pelkästään huono asia. Joskus aikoinaan minulle kirjoitti joku lapseton kuusikymppinen, joka etsi vaimoa nimenomaan lapsentekoon, ja SE tuntui ehkä vähän myöhään jätetyltä ihan noin todennäköistä eliniänodotetta ajatellen...

Kyllähän Englannin silloinen pääministeri Tony Blair sai 47-vuotiaana vahinkolapsen 45-vuotiaan vaimonsa kanssa, syystä että Cherie Blair ei kehdannut viedä pessaariaan Balmoralin linnan turvatarkastukseen. :)))

• Marraskuulta 2012 näyttäisi tämä ura pyörähtäneen käyntiin.
      Itsellä ikä on vajaa 50 ja profiilikäyntejä on kirjattu 616.
      Profiili on esillä epäsäännöllisesti ehkä tyyliin kuukausi
      paikalla, pari pois.

Itsellä on tuonne kirjattu kolme kriteeriä. Ikäharukka on
      laitettu luokkaan 10v nuoremmat ja 5v vanhemmat. Nämä ovat
      katsottu vähän sen mukaan että jonkun verran on naisia joiden
      yläikäraja miehille on tuo kymmenen vuotta. Eikä nyt yli viisi-
      kymppisille naisille alle viisikymppinen mies näytä ainakaan
      iän puolesta olevan ongelma. Tämä myös tukee omaa ajatusmailmaa.

Paino ja pituus on sinne laitettu, vaikka sen perusteella voi saada
      pinnallisen maineen. Kriteerit eivät ole tiukat ja esim pituus
      riittää jos nousee seisomaan eikä toisaalta ole hirveästi minua pidempi.
      Paino menee samalla periaatteella. Alarajan ylittää nainen joka
      syö ruokansa muualta kuin lintulaudalta eikä sitten paljon minua enemmän
      paina. Nämä kuitenkin on siellä koska olen liikunnallinen mies ja
      jotta elopaino ei hirveästi nousisi niin hiukan myös ruokailua tark-
      kailen; ei diettimielessä vaan elämäntapana. Jos nainen paljon enemmän
      minua painaa niin epäilen että elämäntapaamme olisi vaikea sovittaa yhteen.
      Toki olisihan voinut asettaa jonkun vartalotyypin mutta ne on tulkinnan
      varaisia.

Profiili on kuvallinen, mutta on myönnettävä että kuvien laatu jättää
      toivomisen varaa. Olen ne kuitenkin antanut olla koska ne mielestäni
      myötäilevät tekstiä.

Taustoituksesta asiaan. Oikeiden naisten aloitteita on tullut vuosien
      varrella noin 7-8. Parissa on kehuttu profiilia; olen sitten kohteliaasti
      kiittellyt kommenteista. Toki olisin ennemmin itse ollut kiinnostava kuin
      profiili, mutta hyvä että edes se miellytti.
      Lopuista pari on jäänyt yhteen vastaukseen, pari pidempään kirjeenvaihtoon
      ja parit treffit on sitten vielä tulleet. Toinen näistä lopahti ensitreffeihin
      mutta toisen kanssa oltiin useammilla treffeillä, mutta jostakin syystä tullut
      totaalihiljaisuus sitten antoi ymmärtää että tämä oli tässä.
      Kuitenkin näihin kaikkiin naisten aloitteisiin aina vastasin vaikka ihan kaikki
      eivät olleet noissa raja-arvoissa.

Jos käännetään asiat omiin aloitteisiin niin viestejä lähetän noin 10-15
      kuukauden aikana. Muutama aina siloin tällöin koska yritän kirjoittaa jokaiselle
      erikseen ilman massapostausta. Niitä nyt ei montaa illassa ehdi kun on tuota
      muutakin elämää.
      Jos lähetän vaikka 12 viestiä niin palautusprosentti lienee siinä 50 eli kuusi
      vastaa. Näistä yksi tai kaksi on tyyliin kiitos, mutta ei kiitos. Syynä on etten
      sovi profiiliin tai ei löytyisi kemiaa. Nämä tulee aina katsottua uudelleen ja
      aina olen kyllä mahtunut ihannemiehen kriteereihin. Tietysti jos minulla on kuvassa
      t-paita ja naisen kriteereissä on klassinen tai mukavuudenhaluinen niin ehkä siinä
      syy. En tietenkään jälkeenpäin kysele, mutta mietinpä vaan.

Toinen syy on pitkä välimatka. Asun pienemmällä paikkakunnalla ja matka sinne ison kirkon kirkkaisiin valoihin on noin 65-70 km joka on täällä normaali
      työssäkäyntimatka. Itselleni kuitenkin tuollainen matka ei ole pitkä, varsinkaan kun odotettavissa ei ole ruuhkaSuomen jonoissa seisoskelua.
      Tietysti jos alussa pitää joka ilta olla yhdessä niin sitten tuon toki ymmärtää.

Neljästä puolet poistuu kahden ensimmäisen viestin jälkeen ja niiden kahdesta
      viimeisestä toinen sitten on sellainen joka suostuu treffeille. Yhdet, kahdet tai
      muutamat treffit; oikeastaan lopputulema on ollut sama. Radiohiljaisuus antaa
      ymmärtää että tämä oli tässä. Kuitenkaan koska selityksiä ei tule niin mielessä
      on käynyt että olin siinä arvonnassa vain varanumerona.

Näiden kokemusten perusteella sanoisin että miehen tilanne nettitreffeillä on, jos
      ei surkea, niin ainakin heikko. Oma arvaus on että tämä johtuu meidän heikoista
      kirjoitus- ja mielikuvamarkkinointi taidoista. Naiset on näissä keskimäärin
      niin paljon edellä että vaikea saada itseämme esille.
      Tässä kuitenkin on sellainen asia että paljon vaikuttaa myös ikä, elämäntilanne
      ja asuinkunta. Sama asia on myös nähtävissä tuolla elävässä elämässä.

Itse olen asian miettinyt niin että tämä nyt on vain yksi väylä kumppanin haussa.
      Siinä vieressä kulkee harrastukset, arkielämän tapahtumat (kaupassakäynnit yms),
      kaveri/työpiirit jne. Jos sitten nettiin haluaa panostaa niin varmaan täältä löytyy
      muualtakin samat neuvot. Hyvä kuva, mielenkiintoinen profiili ja ainakin omasta
      mielestä se tärkein; panosta avausviestiin.

• WesternGirls

EI mitään suomalaisia naisia suomalaiselle miehelle!
      Länsi eurooppa on täynnä naisia jotka arvostavat suomalaisia miehiä ja luottavat heihin.

Suomi ei ole maa eikä mikään miehille jotka etsivät kumppania.

• eiarpoja

ei osaa eikä arpaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7860
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2029
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1970
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe