Voiko mieheen luottaa jos

unetonNainen

siitä ei löydy mitään tietoja netistä? Työpaikallani eräs miekkonen tuntuu vilkuilevan mua. Olen yrittänyt löytää netistä jotain hänestä, olisin pyytänyt fb-kaveriksi kun muutkin työkamut on, siten pääsis edes vähän näkemään onko mitään samoja intressejä.
Mut ei tästä tyypistä löydy ainakaan omalla nimellä yhtään mitään netistä.
Hassua kun kuitenkin nuori sälli n.30v kyseessä. Toisaalta se on hyväkin asia, eipähän oo mikään ärsyttävä oman pärstänsä ihannoija. Mutta niin lapselliselta kuin kuulostaakin, se myös epäilyttää mua kun ei löydy yhtään mitään.
En minäkään esim. ole omaa kuvaani laittanut fb tai muuallekaan, mutta oon omalla nimellä kuitenkin, että tutut löytää. Ihan varmana hän kuitenkin nettiä käyttää, älypuhelintakin pläräilee niin miksei sitten voi rehdisti omalla nimellään olla missään?

55

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krooh.pyyyh

Hän on ISIKSEN-terroristi, odottaa vain käskyä aktivoitua, ei tietenkään silloin voi olla mitään facee ettei jää kiinni.

• Maailmasekaisin

Ajattele,se räplää omaa kännyään ja työaikana!!
      Kannattaiskohan sun kertoa pomollesi kaikki mitä olet saanut selville työkaverista, eli et mitään.
      Tuumailkaa sitten tilannetta yhdessä.

• nokysysiltä

Ikinä en ottaisi facebook kaverikseni työkavereita. Joku yksityisyys pitää ihmisellä olla. Mies ei halua levitellä itsestään mitään tietoja nettiin, johon ne jää ikuisesti. Fiksu mies. Hänellä lienee muutakin elämää kun roikkua jossain facebookissa.
      Anna kun arvaan; sua harmittaa eniten kun et löydä mistään tietoa onko hän varattu. Mitäs jos kysyisit ihan suoraan?

• unetonNainen

Varmaan sekin on ihan hyvä asia saada selville jos mies kiinnostuneelta vaikuttaa. Ei olis eka kerta kun varattu mies yrittää iskeä mua, enkä halua sellaiseen touhuun edelleenkään ryhtyä. Kiva se olis tietää ennen ku päästää ittensä ihastumaan. Vähän hankala paukautaa suoraan kysymäänkään tuollaista. Mies on aika ujon oloinen muutenkin, ei sen juttusille oikein pääse ja hän kauempaa katselee mua melko rohkeastikin, mutta aristelee heti jos tuun lähemmäs. Lähellä on suorastaan välinpitämättömän oloinen.
        Ei uskalla jutella mun kaa, juttelee kyllä muiden kaa mutta mua ujoilee. Ite oon tosi vähän facebookissa, mutta on mulla työkamut siellä kavereina. Eihän sinne tarvitse kaikkia yksityisasioitaan huudella, eikä koko ajan olla kytiksellä, en minäkään oo.
        En tosiaan oo ees kuvaani laittanut. Mut sieltä näkee edes vähän mitkä asiat kiinnostaa ihmisiä ja minkälainen joku on. Se on ihan mukavaa. Kun tuo mies on muutenkin ujo niin nyt en saa siitä kyllä yhtään mitään selville. Täys mysteeri koko tyyppi vaikka ollaan jo vuosia oltu samassa duunipaikassa. Mutta ei kai sit auta kuin seurailla tilannetta..

• unetonNainen kirjoitti:

Varmaan sekin on ihan hyvä asia saada selville jos mies kiinnostuneelta vaikuttaa. Ei olis eka kerta kun varattu mies yrittää iskeä mua, enkä halua sellaiseen touhuun edelleenkään ryhtyä. Kiva se olis tietää ennen ku päästää ittensä ihastumaan. Vähän hankala paukautaa suoraan kysymäänkään tuollaista. Mies on aika ujon oloinen muutenkin, ei sen juttusille oikein pääse ja hän kauempaa katselee mua melko rohkeastikin, mutta aristelee heti jos tuun lähemmäs. Lähellä on suorastaan välinpitämättömän oloinen.
        Ei uskalla jutella mun kaa, juttelee kyllä muiden kaa mutta mua ujoilee. Ite oon tosi vähän facebookissa, mutta on mulla työkamut siellä kavereina. Eihän sinne tarvitse kaikkia yksityisasioitaan huudella, eikä koko ajan olla kytiksellä, en minäkään oo.
        En tosiaan oo ees kuvaani laittanut. Mut sieltä näkee edes vähän mitkä asiat kiinnostaa ihmisiä ja minkälainen joku on. Se on ihan mukavaa. Kun tuo mies on muutenkin ujo niin nyt en saa siitä kyllä yhtään mitään selville. Täys mysteeri koko tyyppi vaikka ollaan jo vuosia oltu samassa duunipaikassa. Mutta ei kai sit auta kuin seurailla tilannetta..

Jos facea ei käytä säännöllisesti, niin aika kieroutuneen ja yksipuolisen kuvan saa niistä postauksista joita sinne on laittanut.

Ja saman riskinhän mieskin ottaa lähestyessän naista, tietämättä onko tämä varattu vai ei.

• Ei minustakaan ole netissä mitään tietoja ja olen näin ihana. <3

• Nainen_28v

Ei löydy monesta muustakaan ja numerotkin monella prepaid / salaisia > pitäisi tehdä itse sama ratkaisu.

• saarsarasr

Minkä alan työpaikka kyseessä?

• unetonNainen

Metalliala.

• fdlksflkfdsdsffds

Itse olen ns. nettinäkymätön ja ihan omasta valinnasta, lähinnä koska minua vituttaa kaikenlainen somettelu niin paljon että en halua minkäänlaista edustusta nettiin itsestäni.

Minä olen verta ja lihaa, en kirjaimia ja statseja ruudulla.

• Xyucuvob

Turha koittaa treffeille netin kautta päästä. On sellasia jotka ei suostu ees kuvaa lähettää vaik etsii seuraa...js joiden numero salainen!
        Emmä nyt vittu riskeeraa henkeäni lähtemällä tapaamaan jotakuta jonka nimeä en edes tiedä! Aina pitää selvittää ja jättää treffiseuralaisen nimi esim kalenteriin jos jotain tapahtuu niin pääsevät poliisit heti jäljille. Voin kokemuksesta kertoa ettei miehet välttämättä ole hyviä ihmisiä.

• lkfdslkflkdsfds
        Xyucuvob kirjoitti:

Turha koittaa treffeille netin kautta päästä. On sellasia jotka ei suostu ees kuvaa lähettää vaik etsii seuraa...js joiden numero salainen!
        Emmä nyt vittu riskeeraa henkeäni lähtemällä tapaamaan jotakuta jonka nimeä en edes tiedä! Aina pitää selvittää ja jättää treffiseuralaisen nimi esim kalenteriin jos jotain tapahtuu niin pääsevät poliisit heti jäljille. Voin kokemuksesta kertoa ettei miehet välttämättä ole hyviä ihmisiä.

Mikään ei estä ihmisiä toimimaan feikkinimellä ja feikkiprofiililla jos heitä sattuu huvittamaan. Jos luotat johonkin vain siksi että nimi ja naama löytyy netistä olet saatanan tyhmä.

• Xyucuvob
        lkfdslkflkdsfds kirjoitti:

Mikään ei estä ihmisiä toimimaan feikkinimellä ja feikkiprofiililla jos heitä sattuu huvittamaan. Jos luotat johonkin vain siksi että nimi ja naama löytyy netistä olet saatanan tyhmä.

En ole tyhmä. Puhelinliittymä usein on kuitenkin sen henkilön joka sitä käyttää ja väestörekisterijärjestelmästä tilaan usein tietoja. Yleisesti ottaen rehellisillä ihmisillä ei ole mitään salattavaa. Ja tutustun netissä jo deitin ystäviin koska saatan vaikka tuntea niitä. Taustatyö on tärkeintä.

• Anonyymi
        Xyucuvob kirjoitti:

En ole tyhmä. Puhelinliittymä usein on kuitenkin sen henkilön joka sitä käyttää ja väestörekisterijärjestelmästä tilaan usein tietoja. Yleisesti ottaen rehellisillä ihmisillä ei ole mitään salattavaa. Ja tutustun netissä jo deitin ystäviin koska saatan vaikka tuntea niitä. Taustatyö on tärkeintä.

Sulla on ongelma mutta tästä nähdään että muuta ongelmaa ei ilmeisen helpossa elämässäsi olekaan. Itseasiassa hyvin harvalla nykyään on liittymä julkinen. Minullakin puhelimen kustantaa työnantaja jonka nimissä se on. Työnantajan nettisivuilta minua ei löydy, fasesta ei löydy, vitteristä ei löydy, instakrammista ei löydy, googlesta ei löydy mutta valitettavasti täytyy sulle todeta että olen umpi rehellinen ihminen nyt ja aina ollut. Katos kun kaikilla ei ole tarvetta levitellä tietojaan ympäri maailmaa. Se että valtio tietää minun olemassa oloni ja veroni tänne maksan niin muiden ei sitä tarvi tietää kuin lähiomaisten ja sukulaisteni ja lähempien ystävieni.

• Nnnaaaiinneenn
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on ongelma mutta tästä nähdään että muuta ongelmaa ei ilmeisen helpossa elämässäsi olekaan. Itseasiassa hyvin harvalla nykyään on liittymä julkinen. Minullakin puhelimen kustantaa työnantaja jonka nimissä se on. Työnantajan nettisivuilta minua ei löydy, fasesta ei löydy, vitteristä ei löydy, instakrammista ei löydy, googlesta ei löydy mutta valitettavasti täytyy sulle todeta että olen umpi rehellinen ihminen nyt ja aina ollut. Katos kun kaikilla ei ole tarvetta levitellä tietojaan ympäri maailmaa. Se että valtio tietää minun olemassa oloni ja veroni tänne maksan niin muiden ei sitä tarvi tietää kuin lähiomaisten ja sukulaisteni ja lähempien ystävieni.

Ei mullakaan oo enää julkista liittymää ku laitoin salaiseks mut kyl mut löytää facesta, google sta, instasta...mul on paljon ihailijoita (jotka tunnen) ja ne tuijottaa mun kuvia (ovat ihan itse kertoneet) mut so what. Parempi et ne netis kyylää, entisaikaan ois varmaan tullu rimputtaa ovikelloa.

• En minäkään halua olla Facebookissa. Joku puolituttu kuitenkin närkästyisi, kun en hyväksy kaveriksi. Tai jos hyväksyn kaikki, loppuviimein avaudun kännipäissäni ja hip hei hurraa!

Olen Googlettanut itseni silloin tällöin ja en ole koskaan löytänyt muuta kuin työnantajan lehteen laittaman nimitysuutisen.

Minulla on todella omaperäinen ratkaisu ongelmaasi: Pyydä se mies lounaalle tai kahville ja jututa sitä. Saatat hyvällä tsägällä jotain tietoa siitä. Vai voisiko sen tulkita aloitteeksi, eikä ujot stalkkeritytöt tietenkään selllaista harrasta...

• Civobob

Hahaha...luuletko tosiaan et ku miehet pyytää lounaalle niin mies kertoo "hei, olen varattu". Never. Kasvotusten just helppo salata tollaset asiat.

• Civobob kirjoitti:

Hahaha...luuletko tosiaan et ku miehet pyytää lounaalle niin mies kertoo "hei, olen varattu". Never. Kasvotusten just helppo salata tollaset asiat.

Sinähän varsinainen ukkomiesten erityisasiantuntija olet.

• nimimerkitönj

Sama juttu, löysin itsestäni vain suomi24 kirjoituksia. :)

• nimimerkitönj
        nimimerkitönj kirjoitti:

Sama juttu, löysin itsestäni vain suomi24 kirjoituksia. :)

Niin ja siis vain nimimerkeillä tokkiinsa.

• Civobob
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sinähän varsinainen ukkomiesten erityisasiantuntija olet.

Juu olen jo 15 vuotta katellu kuinka mahdottoman vaikeaa aina varatun on kertoa olevansa varattu. Aina jää kertomatta ja joutuu tonkimaan totuuden esim netin syövereistä.

• Civobob kirjoitti:

Juu olen jo 15 vuotta katellu kuinka mahdottoman vaikeaa aina varatun on kertoa olevansa varattu. Aina jää kertomatta ja joutuu tonkimaan totuuden esim netin syövereistä.

Sitten vissiin viehätyt aivan vääristä ominaisuuksista.

• Ininomo
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sitten vissiin viehätyt aivan vääristä ominaisuuksista.

Mitä mystisempi sen parempi

• Ininomo kirjoitti:

Mitä mystisempi sen parempi

Siihenkö ukkomiesten viehätys perustuukin? ;-)

• Bjnipjpin
        Ratikkakuski kirjoitti:

Siihenkö ukkomiesten viehätys perustuukin? ;-)

Tottakai. Lisäks ne on suht ok näkösiä ku parisuhteeseen asti päässeet. Ja itsevarmempia koska ovat parisuhteessa ja heitä rakastetaan.

• Bjnipjpin kirjoitti:

Tottakai. Lisäks ne on suht ok näkösiä ku parisuhteeseen asti päässeet. Ja itsevarmempia koska ovat parisuhteessa ja heitä rakastetaan.

Niinpä. ;-)

• m-i-e-s

Valtio luottaa moniin miehiin (ja naisiin), joista ei löydy mitään tietoja netistä. Näistä ei välttämättä saa mitään tietoa muutakaan kautta ja mikäli saa, ei ne johda kovinkaan pitkälle.

Kirjoitetaanko ei-fiksuimmista yksilöistä on löydettävissä aivan liikaa tietoa, jota on aivan liian helppo kaivaa esille. Liian luottavainen (tyhmä) kertoo itsestänsä kaiken yhdessä sosiaalisessa palvelussa. Vähemmän luottavainen (tyhmä) kertoo itsestänsä jotain yhdessä sosiaalisessa palvelussa, jossa se voidaan linkittää toiseen sosiaaliseen palveluun, tai koko sukuun ja moneen muuhunkin yhtälöön, josta saadaan yksittäisen luottavaisen (typerän) koko henkilöhistoria kaivettua esille ja pelkästään käyttämällä ihmisten julkista tietoa. Vaikka itse olisikin tarkka yksityisyydestään, niin kaikki ei ole (esim. vanhemmat).

Nykyään kaikilla on riittävät eväät hyvin vähällä informaatiolla selvittää ihan liikaa.

Mikäli henkilö ei käytä facebookia, kannattaa kokeilla vaikka google .
      Mitä luottamukseen tulee, niin yhtä paljon voit luottaa häneen, kuin muihinkin työtovereihisi. (Mikäli muut työtoverisi tietää enemmän kuin tuo mies. voit tuohon mieheen näin ollen luottaa enemmän) =)

Henkilö tuskin voi pettää luottamustasi, ellet tätä hänelle ensin anna. (Tiedostamatta luotat postiin, että kirjeesi tulee läpivalaisematta perille =P)

• Avoimuus.kannattaa

Niin. Heti ekana tuli mieleen et on vääräl nimel.
      Mul on yks frendi joka salailee itseään vaik on hyvännäköinen kundi mut sil ei oo todellakaan puhtaat jauhot pussissa vaan tekee hämäräbisneksiä niin siitä syystä onkin hyvä ettei kasvot selkeästi näy hänellä. Eihän muuten vois vapaasti kusetella.

• Avoimuus netissä ei välttämättä kannata.

• Kerro.syy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Avoimuus netissä ei välttämättä kannata.

Miksi?

• Kerro.syy kirjoitti:

Miksi?

Joku ilkeämielinen ihminen voi aina käyttää sitä väärin. Harva kehtaa oikeassa elämässä sikailla samalla tavalla kuin netissä. Miksi turhaan ottaa riski? Mitä sillä avoimuudella saavuttaa?

• Hbljbljjn
        Ratikkakuski kirjoitti:

Joku ilkeämielinen ihminen voi aina käyttää sitä väärin. Harva kehtaa oikeassa elämässä sikailla samalla tavalla kuin netissä. Miksi turhaan ottaa riski? Mitä sillä avoimuudella saavuttaa?

Avoimuudella saavuttaa luottamuksen! Ei voi luottaa mr nobodyyn.

• Hbljbljjn kirjoitti:

Avoimuudella saavuttaa luottamuksen! Ei voi luottaa mr nobodyyn.

Minusta luottamuksen voi saavuttaa vain oikeassa elämässä, ei netin välityksellä.

• Njpnkönö
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minusta luottamuksen voi saavuttaa vain oikeassa elämässä, ei netin välityksellä.

Ihmisen historia kehdosta hautaan löytyy NETISTÄ. Ei siellä tutustuta ku toisen aiempaan elämään. Jollei tiedä mitään toisesta, on hyvin vaikea alkaa nollasta urkkimaan tietoja. Joka tapauksessa jonkun on ne kerrottava.
        Never trust a stranger -ylipäätään vieraisiin ihmisiin ei kannata luottaa mutta jos toinen on antanut googlessa avoimen, aidon, positiivisen ja rehellisen kuvan itsestään niin huomattavasti paremmat lähtökohdat suhteelle kuin sillon kun netistä ei löytyisi henkilöstä mitään.

• Njpnkönö kirjoitti:

Ihmisen historia kehdosta hautaan löytyy NETISTÄ. Ei siellä tutustuta ku toisen aiempaan elämään. Jollei tiedä mitään toisesta, on hyvin vaikea alkaa nollasta urkkimaan tietoja. Joka tapauksessa jonkun on ne kerrottava.
        Never trust a stranger -ylipäätään vieraisiin ihmisiin ei kannata luottaa mutta jos toinen on antanut googlessa avoimen, aidon, positiivisen ja rehellisen kuvan itsestään niin huomattavasti paremmat lähtökohdat suhteelle kuin sillon kun netistä ei löytyisi henkilöstä mitään.

Jos minä joskus sinkkuuntuisin, olen varma, että pystyn vakuuttamaan jonkun rehellisyydestäni ilman nettistalkkaustakin. Päin vastoin, enpähän vahingossakaan päädy niin epäluuloisen ja uteliaan ihmisen kelkkaan.

• Nnnaaaiinenn
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jos minä joskus sinkkuuntuisin, olen varma, että pystyn vakuuttamaan jonkun rehellisyydestäni ilman nettistalkkaustakin. Päin vastoin, enpähän vahingossakaan päädy niin epäluuloisen ja uteliaan ihmisen kelkkaan.

Mä oon taas ihan varma et jos google haku ei tunne jotain ihmistä niin se on salainen agentti.
        En tiedä teidän ikiänne mutta pyhun nyt siis 20-22v deittailijoista.

• Nnnaaaiinenn kirjoitti:

Mä oon taas ihan varma et jos google haku ei tunne jotain ihmistä niin se on salainen agentti.
        En tiedä teidän ikiänne mutta pyhun nyt siis 20-22v deittailijoista.

Onko tuossa ikäluokassa paljon James Bondeja?

• tätineuvoo
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei se asioiden toisesta tietoon haluaminen pelkkää epäluuloisuutta ole vaan tervettä järkeä. Fiksu ihminen ottaa kyllä selville sen minkä pystyy, eikä vain hypi silmät sidottuina kenen tahansa syliin.
        Ja kyllä se ihastumiseen kuuluu, että haluaa tietää toisesta kaiken. Oli se niin ennen nettiäkin, silloin se vain oli hankalampaa. Mutta muistan kyllä ne ajat, hahhah!

Ei se netistä löytymättömyys mitään tarkoita että huono kaveri olis. Mutta se voi kyllä vaikeuttaa kumppanin löytymistä varsinkin jos on muutenkin vähän ujo. Jos ei töissä kehtaa kunnolla jutella, jää saadaan monesti rikottua sieltä netin kautta kirjoittelemalla ja siitä se sitten lähtee etenemään. Mun serkkupoika on tosi ujo ja hänkin sanoi, että ilman nettiä ei varmaan ikinä olis saanut naista.

• Kilttiatm

Ja nainen ei taaskaan uskalla puhua miehelle eikä pyytää treffeille vaan pitää hakea tietoja muualta ja vakoilla kuin joku salapoliisi

• unetonNainen

Sanoinhan jo että hänen kanssa on vaikea päästä juttusille kun ujostelee mua niin paljon.

• eivarmaan

voiko naiseen luottaa. sanoisin että ei voi

• nimimerkitönj

Eipä tarvitse löytyäkään. Kaikki ei tykkää jakaa elämäänsä netissä, eikä myöskään päädy nettiin muita kautta. Ei se ettei tietoja löydä netistä ole mitään uuuu luurankoja kaapissa asiaa. :)

Oma yksityisyys on toisille iso juttu.

• PoliisinVanhaTuttu

Minuakaan ei googlesta löydy, eikä puhelintiedoista mutta auton rekisterikeskuksesta kyllä. En näe tarpeellisena levittää itsestäni mitään tietoja maailmalle ja jos se on jollekin ongelma niin olkoon. Oikeasti kiinnostuneille naisille se ei ole koskaan tuottanut muuta ongelmaa kuin sen että "harmi kun et oo facessa et voisin päivittää meidän parisuhde statuksen kihloissa käyttäjän x kanssa" Ja yhtään hämärää elämästänikään ei löydy. Olen kyllä poliisin vanha tuttu mutta positiivisessa mielessä tekemisissä niiden kanssa en negatiivisessa.

• Mutta muuttuuko parisuhdestatus lainkaan, jos se ei muutu somessa? Että pääseekö sitä enää kosimalla kihloihin, jos ei ole Facebookia?

• Nnnaineeenn
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mutta muuttuuko parisuhdestatus lainkaan, jos se ei muutu somessa? Että pääseekö sitä enää kosimalla kihloihin, jos ei ole Facebookia?

Turha sitä on puhua et olis kihloissa jollei facebookissakaan ole!

• Nnnaineeenn kirjoitti:

Turha sitä on puhua et olis kihloissa jollei facebookissakaan ole!

Niin vähän arvelinkin. Eihän uusi kampaus, lomamatka tai edes lapsi ole olemassa ilman somea. ;-)

• rötsöläpentti

ei minustakaan löydy, voi piilottaa muurien taakse....

• luurangot_kaapissa

Todennäköisesti muuttanut nimensä ja muuttanut muutenkin.

• neljä.plus.kakskyt

"En minäkään esim. ole omaa kuvaani laittanut fb tai muuallekaan,"

Naisen logiikka! En minäkään kissakuvallisia henkilöitä FB-kamuikseni hyväksy. Enkä niitä, jotka alkavat siellä päätänsä aukomaan ;)

• Mitäää

Et siis huoli kissakuvallista vaikka se on tuttu henkilö live-elämästä?

• Nnnaaainenn

Poliisi haki kerran mun deitin ku se oli väkivaltanen. Siinä sit kävi ilmi et se oli karannu jostain pohjoisemmassa suomessa olevasta mielisairaalasta!!! Siis se ei ollu yhtään kertonu mut oli tyyliin jossai pohjoses asunu ja karannu sieltä.
      Lisäks tietty ne 30 varattua jotka ei osaa kertoa olevansa varattuja.
      En nyt ees jaksa miettii mitä kaikkee voi paljastua kun ei ole Mitään tietoa mikä kertos asuinpaikasta tai sivilisäädystä. Vaik mies oliski vaisu facessa niin kyl sen nainen paljastaa kaiken, ihan kaiken. Eikä tarvi ku kattoo kuvia tai kommenteita niin se vaimo/tyttöystävä löytyy helposti ja sen sivuilla sit paljastuu kaikki.

• Joop888

Olen mies, minua ei löydy Tinderistä, FB:stä eikä muualtakaan, olenko silloin murhaaja / vankikarkuri / valehtelija / narsisti / hakkaaja / hullu? Vai ihan tavallinen Suomalainen mies joka ei nyt välitä laittaa naamaansa nettiin?

• Jcuvubibi

Oletko ruma?.

• heiheimoi

Eipä minustakaan löydy tietoja netistä mitä nyt löytyy ulkopuolisilta salattu Facebook-tilini. Kokonimikaimojakin on useita, joten välttämättä ei edes tiedä, että mikä niistä on minun.

Ei kaikki nuoret viihdy somessa. On niitäkin ihmisiä, jotka lähtee mieluummin tapaamaan ystäviä tai vaikka lenkille kuin että he avaavat koko ajan uusia profiileja nettiin ja käyttävät kaikkia mahdollisia uusia some-kanavia.

Osalla julkisuuskuva on piilossa ammatin takia (esim. poliisi) ja osalla ihan siksi, ettei halua olla samanlainen kuin kaikki muut. Eihän sitä tarvitse kuin mennä junaan, baariin tms, niin ihmisillä on kännykät kädessä.

• Käsittääkseni fasessa on lähinnä kaikki puudelit....En ainakaan itse tunne ketään ns. oikeaa miestä, joka olis fasessa. Oon huomannu, et ne tyypit kenen kans tuun juttuun on just niitä, joita ei löydy moisesta spede yhteisöstä.
      --Ihan reilusti neuvon sinua vaan meneen jutulle ja kysyyn, että lähtiskö sun kans vaikka jollekkin keikalle vkloppuna. Tuollaiseen ehdotukseen olis helppo tarttua ja mikäli et ole hänen tyyppiään, niin siihen olisi hänenkin helppo keksiä joku tekosyy, eli kukaan ei menetä kasvojaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8109
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2151
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2062
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1627
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      1066
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe