Eli ajattelin huvikseni tehdä tässä pienen sinkku gallubin, mutta toivon kuitenkin että mahdollisimman moni vastaisi tähän.
1. Sukupuoli?
2. Ikä?
3. Seksuaalinen suuntautuminen?
a. Hetero
b. Bi
c. Homo
4. Minkä ikäistä seuraa etsit?
a. Noin oman ikäistäni
b. Nuorempaa
c. Vanhempaa
d. Iällä ei ole väliä
( Jos vastasit b tai c niin miten paljon ikäeroa pitää ja saa olla? )
5. Oletko koskaan ollut parisuhteessa?
a. Olen ollut ihan vakituisesti
b. En vakituisesti mutta jotain yhden illan juttuja on ollut
c. En ole ollut
( Jos vastasit a tai b niin ovatko kumppanit olleet miehiä vai naisia? )
6. Osaisitko kertoa omin sanoin miksi olet sinkku?
Gallub sinkuille!
28
141
Vastaukset
- rumamaija
1. Sukupuoli?
- n
2. Ikä?
- 27
- a.
- a. ja b. Nuorempaa saa olla 5 vuotta nuorempaan asti.
- a. ja miehiä
- Koska tuntuu että mulle ei kelpaa enää kukaan. Pitää saada tuntea rakkautta kumppaniin tai muuten seurustelu on yhtä tyhjän kanssa. 1. Nainen (kylläkin vasta nuori sellainen)
3. Hetero
4. Vanhempaa, väh. 10vuotta. Vähempikin voi riittää jos on henkisesti kypsä (itse en välttämättä ole, mutta vastakohdathan täydentävät toisiaan :3)
5. En ole ollut parisuhteessa.
6. Syitä sinkkuuteen on varmasti monia. En ole toistaiseksi vielä havainnut itsessäni halua villiin elämään ja bilettämiseen, niinkuin monilla (lähes/noin) oman ikäisillä miehillä, kuin myös naisilla on. En ole 1. Sukupuoli?
2. Ikä?
a. Hetero
b. Bi
c. Homo
a. Noin oman ikäistäni
b. Nuorempaa
c. Vanhempaa
d. Iällä ei ole väliä
( Jos vastasit b tai c niin miten paljon ikäeroa pitää ja saa olla? )
b. En vakituisesti mutta jotain yhden illan juttuja on ollut
c. En ole ollut
( Jos vastasit a tai b niin ovatko kumppanit olleet miehiä vai naisia? )
6. Osaisitko kertoa omin sanoin miksi olet sinkku?siis juopottelu- tai biletysseuraa, mikä olisi varmaankin toivottavaa. Eikä kukaan nyt tahdo tämmöistä pihtaria. (kuulostaapa katkeralle, tshih.)Tääh mitä tapahtui :o Äh ärsyttää olla näin huono koneiden kanssa. Ihanaa kun ei tätä edes voi poistaa...
- rumamaija
Neitsytmaria kirjoitti:
Tääh mitä tapahtui :o Äh ärsyttää olla näin huono koneiden kanssa. Ihanaa kun ei tätä edes voi poistaa...
Ex-PUA taisi olla kiinnostunut sinusta, jos en väärin muista. Menisitkö treffeille hänen kanssaan?
- 9plus16
1. Sukupuoli? Mies
2. Ikä? 27
3. Seksuaalinen suuntautuminen? a. Hetero
4. Minkä ikäistä seuraa etsit? a. Noin oman ikäistäni / d. Iällä ei ole väliä
5. Oletko koskaan ollut parisuhteessa? a. Olen ollut ihan vakituisesti (nainen)
6. Osaisitko kertoa omin sanoin miksi olet sinkku? Olen niin ruma - jhbdfvijh
https://www.youtube.com/watch?v=8U2inFhCfIw
Kyllä kaskki olisi hyvin kun olisi puoliso. - MIÖS
1.M
2.33
3.A ja B ei se C:kään ihan mahdottomuus
4.A
5.C
6Pitkä tarina, mutta viina ja mielenterveysongelmat...- MIÖS
Kohta 3 on siis 4.
- erkki-täti
Ärsyttää sellainen asia, että Gallup ei ole Gallub...
Ja koska et sitä tiedä, niin et varmaankaan tiedä sitäkääN enääN että gallup-tutkimusten nerokkaan ajatuksen takana oli George Gallup, suomalaisten siirtolaisten jälkeläinen.
Ihan sama, laitaba gallubia zinkuille!Täällä on myös esiintynyt "suber komea (jännä)mies", mutta se lienee jotain nuorisopuhetta.
- Essi-setä
Kuiva kausi menossa?
- EiOleFetissiäMuttaKysyn
Tästä tulikin mieleeni kysymys erkki-tädille. Kuinka arvioisit asteikolla 4-10 pakaroitesi kauneuden?
- erkki-täti
Essi-setä kirjoitti:
Kuiva kausi menossa?
En tiedä, mikä on kuiva kausi.
Otti päähän vain ja ainoastaan tuo YKSI ja aina TOISTUVA kirjoitusvirhe Gallupista. KUINKA HARVINAINEN SANA ON GALLUP MAAILMASSA? ONKO VAIKEA KIRJOITTAA OIKEIN VAIKKEI TIETÄISI YHTÄÄN MITÄÄN?
Ja sama on tuo sana "enään"...kuinka kauan täytyy kuunnella ja katsella ihmisiä, jotka ilmaisevat itseään väärin, ja olettavat tulevansa kohdelluiksi tasavertaisina?
Joo, olen hirviö (rasistista pahempi), olen valmis kannattamaan lakia, jonka mukaan jokainen peruskoulun oppimäärään ja ilmaiseen opetukseen oikeutettu yksilö, joka ei 9 vuoden aikana opi kirjoittamaan oikein mistä haluaakin olevan kyse, tuomitaan lisävuosiin peruskoulussa.
Ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole?
Kyllä se nyt vain on pakko osata. Vaikka sitten paistaisikin pitsoja, koska ne maahanmuuttis-paprut sisältävät kaikkea...alvi-vapauksia ja asumistukia.Ja konkursen-fjantarna.
Allahu Fukbar - suurri sotapäällikkö ja aina oikeassa - Ikis__M
erkki-täti kirjoitti:
Otti päähän vain ja ainoastaan tuo YKSI ja aina TOISTUVA kirjoitusvirhe Gallupista. KUINKA HARVINAINEN SANA ON GALLUP MAAILMASSA? ONKO VAIKEA KIRJOITTAA OIKEIN VAIKKEI TIETÄISI YHTÄÄN MITÄÄN?
Ja sama on tuo sana "enään"...kuinka kauan täytyy kuunnella ja katsella ihmisiä, jotka ilmaisevat itseään väärin, ja olettavat tulevansa kohdelluiksi tasavertaisina?
Joo, olen hirviö (rasistista pahempi), olen valmis kannattamaan lakia, jonka mukaan jokainen peruskoulun oppimäärään ja ilmaiseen opetukseen oikeutettu yksilö, joka ei 9 vuoden aikana opi kirjoittamaan oikein mistä haluaakin olevan kyse, tuomitaan lisävuosiin peruskoulussa.
Kyllä se nyt vain on pakko osata. Vaikka sitten paistaisikin pitsoja, koska ne maahanmuuttis-paprut sisältävät kaikkea...alvi-vapauksia ja asumistukia.Ja konkursen-fjantarna.
Allahu Fukbar - suurri sotapäällikkö ja aina oikeassaValitettavasti ei ole pakko osata, rima lasketaan tasolle jolla pizzanpaistajakin voi päästä hommiin joissa saa kantaa asetta leipälapion sijaan:
http://mvlehti.net/2016/01/20/poliisitutkinnon-valintakoetta-helpotetaan-siten-etta-mamuillakin-olisi-mahdollisuuksia-paasta-poliisiksi/ - erkki-täti
EiOleFetissiäMuttaKysyn kirjoitti:
Tästä tulikin mieleeni kysymys erkki-tädille. Kuinka arvioisit asteikolla 4-10 pakaroitesi kauneuden?
Kerronpa nyt kun kysytään:
Urheiluhierojalla käväisin käsittelyssä (poikkeustapaus, yksittäistapaus) ja hän sanoi, että minulla on täydellinen selkä ja sitä kautta täydelliset pakarat. Siis nyt nykyään, 40 .
Mitäpäs tässä, itse lähden siitä, että olin uppiniskainen lapsi ja harrastin kaikenlaista enkä jumiutunut yhteen. Mutta aikoinaan baletin harjoitustunnit olivat ihan samanlaisia kuin vastaavat karatetunnit: ihan samaa jalan pitämistä ja nostoa! Baletissa vaan sitten opittiin hallitsemaan se liike myös "alaspäin".
Miettikääpäs sitä, mikä oli rankempaa! Ja vielä parempaa: kokeilkaa! - 2626
erkki-täti kirjoitti:
Allahu Fukbar - suurri sotapäällikkö ja aina oikeassa"olen valmis kannattamaan lakia, jonka mukaan jokainen peruskoulun oppimäärään ja ilmaiseen opetukseen oikeutettu yksilö, joka ei 9 vuoden aikana opi kirjoittamaan oikein mistä haluaakin olevan kyse, tuomitaan lisävuosiin peruskoulussa."
UPEAA! Kiteytit loistavasti minunkin ajatukseni! - ei.enään
Niin, mäkin katsoin, että ihan väärin meni, kun se on "callup" p:llä.
- UKarateOlympialajinaY
erkki-täti kirjoitti:
Kerronpa nyt kun kysytään:
Urheiluhierojalla käväisin käsittelyssä (poikkeustapaus, yksittäistapaus) ja hän sanoi, että minulla on täydellinen selkä ja sitä kautta täydelliset pakarat. Siis nyt nykyään, 40 .
Mitäpäs tässä, itse lähden siitä, että olin uppiniskainen lapsi ja harrastin kaikenlaista enkä jumiutunut yhteen. Mutta aikoinaan baletin harjoitustunnit olivat ihan samanlaisia kuin vastaavat karatetunnit: ihan samaa jalan pitämistä ja nostoa! Baletissa vaan sitten opittiin hallitsemaan se liike myös "alaspäin".
Miettikääpäs sitä, mikä oli rankempaa! Ja vielä parempaa: kokeilkaa!Niin arvelinkin, että kympin kankut ovat kyseessä. Tästähän voisi päätellä, että erkki-täti on kaiken kaikkiaan rotuvalio, näyttävä ilmestys. Tsemppiä ja kiitos hyvistä neuvoista karaten suhteen, vaikka taidankin itse olla enemmän aikido-miehiä.
- Kilttiatm
Tämä on ätmi palsta, ei täällä tuollaisia ole sopivaa kysellä. Törkeetä dissausta kun tiedätte että en saa koskaan tyttöystävää
- helmiä.sioille
1. Mies
2. 40
3. Homoystävällinen hetero
4. En ole ikinä etsinyt silleen seuraa, olen antanut seuran löytää minut. Ja yleensä aika lähellä omaa ikääni olevan seuran seurassa on asiat lutviutuneet parhaiten.
5. Juu, muutamassa... :)
6. Mä en ole ihan varma, että olenko sinkku tai en. OIen ja en. Pidätän oikeuteni vapauteen valita. Ja toki saman vapauden saa toinen/toisetkin... :D - jhbjhb
1. Sukupuoli?
Mies olen
2. Ikä?
31
Hetero
Oman ikäistä tai nuorempaa.
En vakituisesti mutta jotain säätöä on ollut
En tiedä eikä kukaan muukaan sitä ymmärrä. Olen komea, hauska ja mukava, mutta minuun tutustuminen vaatii enemmän kuin yhdet treffit. Naiset taas eivät koskaan käy toisilla treffeillä. Mikään muu kuin täydellisyys ei riitä naisille ensi treffeillä. Jos ensi treffit eivät ole uskomattomien sattumuksien ja tihkuvan kemian kyllästämät, niin toisia treffejä ei tule. Itse uskon enemmän hitaaseen tutustumiseen ja siihen että tunteet kehittyvät pikku hiljaa. Suomalaiset naiset ovat kuitenkin "kaikki tänne ja heti" asenteella liikkeellä, joten pitänee hakea vaimo jostain Filippiineiltä. - Nainen_28v
1. Nainen
2. 28v.
3. Hetero
4. Yleensä
a. Noin oman ikäistäni
b. Nuorempaa
Ei myöskään ongelma jos:
c. Vanhempaa
Loppujen lopuksi siis
d. Iällä ei ole väliä
Erittäin karkea rajaus /- 10v. Vrt. Oma ikä
5. Suhteet
(10v. Suhde. Kumppani oli mies.)
Huono miesmaku.
Arkuus ja ujous (tilanteesta riippuen).
Jonkun tason sitoutumiskammo. = En ehkä juuri nyt pystyisi sitoutumaan 24/7.
Joissain asioissa korkea vaatimustaso, koska tiedän, millainen kumppani itse olen / millaisen kumppanin tarvitsen, jotta homma pelaa. - selvittäjä
Erkki setälle ja essi tätille saanen huomauttaa että teillä ei ole varaa tuomita ketään kirjoitus virheistä koska itse ette osaa edes lukea. Nimittäin tässä vistiketjussa on kysymys gallup kyselystä sinkuille, eikä kirjoitusvirheisiin takertumisesta. Joten olkaa hyvä ja menkää trollaamaan johonkin muualle!
- gyneseksuaali
1. Sukupuoli?
genderqueer
2. Ikä?
26
gyneseksuaali
c. 10
c. vain polyamorisessa suhteessa
En. - läpinäkijä
Erkki-täti on tässä ketjussa maistissa.
1.
mies
2.
32 vuotias
3.
hetero
4.
Hakusessa itseni ikäistä, nuorempaa 8v ja vanhempaa 4v.
syyt ikähaarukkaan ovat osaltaan jälkikasvutoiveitten takia. Toovoisin jossain vaiheessa lapsia kun elämäntilanne ja parisuhde näyttää toimivan myös arjen osalta. Vanhempikin kuin tuo 4v käy, mutta vanhemmaksi kun männään niin synnytyksen riskit kasvavat. Ja suutempiosa naisista on jo lapsensa tehneet eivätkä enään halua lisää.
Mitä tulee nuorempiin, niin kavereina on ollut tuon ikäisiä naisia ja heidän kanssaan on tullut hyvin toimeen, joten tuotakautta vedän rajan tuohon.
5.
En ole ollut koskaan parisuhteessa. Ja en nyt yhdenyön jutuksi laskisi viikon tapailua ja muutamaa seksikertaa yhden naisen kanssa, joten ei yhdenyln juttujakaan ole ollut.
6.
Ujous, se että en ole aloitteellinen ja flirttailulla vie asioita eteenpäin ensitapaamisella. Ei ole sitä ns. pilkettäsilmäkulmassa. Mitä muihin kavereihin ja ihmisiin kaupungilla, keskustelupalstoilla vertaisin, niin olen tylsä ja tosikko. Ensinäkemältä tunteeton kivinaama. Näin hieman kärjistäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850