Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Piti siis laittaa kommentti AP:n viestiin.
12.06.2015 21:00
Näyttää olevan noita venäläisiä "Natashoita" ainakin jotkut. Tänään tullut kahdelta tuollaiselta 0 profiililta noita google translatorin läpi ajettuja "Hei. Rakastan sinä profiili. Tässä s-postini, niin voida keskustella. Minä lähettää lisää kuva."
12.06.2015 20:59
Jaa...
Miun toteamus tuohon oli, "Helvettiäkö mie noiden mielipiteistä. Itehän mie tätä elämääni elän sellaisena ko mie haluan."
10.06.2015 22:37
Heh. Tuosta siun tekstistäsi päätellen sie revit hiuksias päästäs siellä. :D
Juu itekin katsoin tuon tapailuksi viellä, mutta tämä vasytapuoli oli vankasti sitämieltä että myö seurustellaan.
09.06.2015 11:08
Meinasin kommentoida myös, että minkäköhänllaisen takin hän olisi sitten miulle kuvitellut?
Meinaan vaikka mie kasvattaiskinkin lihakset ja painoa lissää, niin "äijä" luukki ja "kova jätkä" tyyli ei sovi siihen yleiseeen habitukseen joka käyttäytymisestä, mielipiteistä ja puheesta tulee ilmi
09.06.2015 11:04
Täällä olen aiemminkin maininnut että sinkkuna tullut vietettyä miltein koko elämä. Ainoastaan yksi suhde on ollut tässä taannoin, siinä 24-25v tietämillä, joka jäi erittäin lyhyeksi n.1 viikko. Ja kun mahdollisesti kysytään, niin mainittakoon uudelleen että miun käsityksen mukaan tuo loppui ikä- ja kokemuseroon, sekä siihen että nainen käytti huumeita.
09.06.2015 10:57
Kiitoksia.
No juu voip olla että uitosta tullee kaksmieliset jutum piähän. Ehken olisi parempi viitata olevansa tukkijätkä. Tosin tämä varmaan to taas väärät ja vanhat mielikuvat, jotka ovat vanhoista elokuvista tuttuja.
08.06.2015 17:20
Kyllä ehdotuksia lotetaan vastaan ja jottain varmast noista tulee korjailtua ehdotusten mukaan, mutta kuitennii siten että profiili pysyy miun näköisenäni ja oloisena.
08.06.2015 17:14
Ai niin unohdin mainita, että mie olen nörtti. Tai sellaiseksi tunnustautuva tieteestä, ohjelmoinnista ja peleistä kiinnostunut ihminen.
Tuo toinen kuva on miun yleisin ulkonäkö ja olemus.
Ensimmäinen on miun "kaksi-viikkoa-töissä-laivalla" kuva.
Ja kyllä mie olen hintelä, siksi tuon vimosen kuvan laitoin. Tosin en itekkään ole täysin tyytyväinen tohon kuvaan.
Mitä profiili tekstiin ja sen pituuteen tulee, niin mie olen kokeillut lyhyttä ja ytimekästä tekstiä mutta vielä huonommalla tuloksella kuin nykyinen. Myöskin omalta kohdaltani lyhyte tekstit ovat äärettömän ärsyttäviä. Niistä ei saa mitään otetta. Ovat vain toistensa kopioita ilman mitään omalaatuisuutta ja tämän takia mitäänsanomattomia räpellyksiä, jotka eivät saa ottamaan yhteyttä vaikka kuvissa olisikin hyvän näköinen ja viehättävä nainen.
08.06.2015 17:00
Tuon pelaamisen katson olevan samanlaista harrastus toimintaa kuin mikä tahansa muu asia esim. jalkapallo, lätkä, x esineen keräily, lenkkeily... Vai miksikä sanotaan vapaa-ajalla tehtävää toimintaa joka on kohtuullisen säännöllistä, mahdollisesti orgnisoitua, jatkuu pitkään (5v minun kohdallani) ja jota tehdään rentoutumiseen ja ajanviettoon.
Tosin myönnän kyllä että pelailu ja nimenomaan tietokoneella/konsolilla pelailu vieläkin mielletään lasten ja teinien pelleilykksi ja hauhutarinat wow-leskistä taikka "menetin mieheni pelille" ovat kantautuneet laajalti.
Koskapa tuo on osa minun arkeani, vaikkakaan viikottain tuohon ei mene kuin n.8h, niin katson paremmaksi mainita asian.
Mitä hiljaiseen tulee; Olisiko sitten ujo taikka jokin väännös ujosta parempi? Nimittäin sitä olen hakenut tuolla takaa, että en ole mikään suupaltti naurattaja taikka vitsiniekka joka parrasvaloissa viihtyy, vaan aika usen varsinkin uusien ihmisten seurassa taikka suurissa joukoissa pidän suuni kiinni takaalalla. Mielipiteitäni kyllä tuon esille ja kerron fiiliksiäni, mutta vasta sitten kun tunnen itseni sinuksi tilenteen ja ihmisen kanssa.
Matkustelu juttu; Tuo sanamuoto oli sen takia, että minua alkoi raivostuttamaan nuo "tykkään matkustella" / "rakastan matkusteula" kopiot kaikissa profiileissa. Myöskin miulle ei ole tärkeää se että pääsisi jonnekkin toiseen paikkaan, vaan se että on autossa ajamassa. Lähinnä se fiilis mikä lepposasti ajellessa tullee.
Etäinen-sana; Olen käyttänyt aiemmin hitaastilämpiävä sanaa tuossa. Lähinnä tämä on sen takia että uudessa seurassa ulkoisesti voin vaikuttaa erittäin jäykältä ja stressaantuneelta. Vähän kuin olisi rautakanki perseessä kokoajan. :) Tämä on peruja nuoruusvuosilta jolloin Touretten syndrooma oli pahimmillaan ja minulle on tullut automaatioksi kontrolloida/jännittää rajoja ja ääntä, siten ettei vain tiksejä tule. Tai jos tulee niin olisivat mahdollisimman näkymättömiä. Tämä taahtuu osalti tiedostamatta.
Osaltaan myös koulukiusaamisen tuomat arvet ovat saaneet miut varovaiseksi uusia ihmisiä tavatessa.
Kieltämättä hitaastilämpeävä on kyllä positiivisempi sana kuin etäinen, mutta antaako se oikean kuvan?
Maininta kisoista ja muuton mahdollisuus; Nämä ovatten jäänteitä edellisestä tekstistä, jossa oli maininta että olen juuri muuttanut Kotkasta Heinolaan. Myöskin ihanne kumppani oli määritellty koko suomi ja tekstissä sitten mistä päin. Eli 'selitys sille miksi muutin työn perässä kotkasta heinolaan, enkä savonlinnaan jossa työ on.' Muutto mainittu myöskin siksi että toispaikkakuntalaiset saattaisivatten ottaa onkeen, sillä miulle tosiaankaan EI ole muuton kanssa mitään ongelmaa, paitsi kissat. Työmatka joko pitenee taikka lyhenee, mutta kun sen tekee yhtensuuntaan kerran kahdessa kolmessaviikossa.
Mahdollisesti korjailla tuota.
Vaikka ihtekin niihin sorrun, niin mie vihaan ympäripyöreitä ilmaisuja ja kertomista. Niistä ei saa mitään otetta. Vähänn niinkku hälläväliä, yksilysi koko homma. "No pistetään tähän nyt näin, niin ei olla liian erikoisia." hah.
Mutta juu ee ehdi enempää kommentoimaan. Kiitos vinkeistä, vaikken jokaisen kohdan kanssa samaa mieltä olekkaan.
08.06.2015 15:48
Aiempi profiili sisälsi esimerkkejä elokuvista ja musiikista.
Kieltämättä noista tatuoinneista ja läväreistä voisi hieman valoittaa lisää mikä, sillä vähäinen määrä ei haittaa. Mutta tietyn rajan yli menevä on jo mielestäni töröä. Oli se sitten naisella taikka miehellä.
Mainittakoon lisäyksenä että hakuvaihtoehdoista on valittuna siis elämänkumppani.
08.06.2015 13:52
Kyllähän noita syitä voip olla useampiakin, aina noista hetken hurvittelua toiselta paikkakunnalta aina siihen että on tosiaankin valmis muuttamaan toiselle paikkakunnalle taikka työt tosiaankin sallii sen että voi asua käytännössä missä vain.
Esimerkiksi mie joka asun vuokra-asunnossaja käyn töissä, jossa ollaan kesäisin laivalla 2-3 viikkoa putkeen, voin hyvinkin kuvitella muuttavani toiselle paikkakunnalle. Sijaitseehan 'työpaikkani' nykyisestä kaupungista 200+ km päässä.
Voip olla myös että kyseinen kaupunki/paikkakunta on käynyt jostainsyystä jurppimaan ja haluaa muutosta elämäänsä.
Tosin sitä en kiellä etteikö se alun tutustuminen ja treffailu olisi kimurantimpaa, kun harvemmin tulisi nähtyä.
06.06.2015 20:58
Alotella tavaroitten pakkailua, kun olen tässä seuraavilla vapailla, juhannuksen tienoilla, muuttamassa. Muuten ilta mänee varmaankin käydessä saunassa, kahtoen jonnii sortin leffan ja käyden koisaamaan ko huomen aamulla taas laivalle toihin noin viikoksi.
06.06.2015 19:36
Sitä miekin olen ihmetellyt.
06.06.2015 18:44
Lisäämme naisten valtaa siellä missä sitä naisilla on vähemmän ja samalla ajamme miesten ylivaltaa alas. Täten jossain vaiheessa saavutamme kokonaisvaltaisen tasapainon, jossa miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia. Eiks jeh.
06.06.2015 18:37
:D No mutta onhan se molempien tasa-arvoa ajava, mikäli näkemys on että nykyinen tilanne on miesten dominoiva ilkeä patriarkaatti.
06.06.2015 18:35
Pikkasen hymyilyttää tuo kysymys, nimittäin ensimmäisenä tuli mieleen työpaikkahaastattelussa esitetty "Miksi juuri sinut pitäisi valita tähän virkaan?"
Ujohkon ja mitäänsanomattoman muurin takana odottelee kuunteleva ja keskusteleva herkkis.
06.06.2015 18:33
Näin sosiaalisissa tilanteissa hiukan kömpelömpänä, minkälaisen vastauksen siun mielestä olisi ollut mukava tuohon saada?
Ja missä tilanteessa tuo oli? Baarissa? Ensimmäinen meinaan mitä baari tilanteessa miulle tulis mieleen on sanoa "Moi. Mitäs sie täällä?" Ja mahdollisesti tarkastaa olkapääni yli ettei siellä satu olemaan jotain komistusta. :D
06.06.2015 17:08
Se että oli aurinkoinen teepaita keli, tuulesta huolimatta, ja kävin käppäilemässä tuolla takapihan metsikössä sellaisen +8km lenkin. Mikäs siinä hiekkatiellä kävellessä ko aurinko paistoi lämpimästi kasvoille ja mielessä soi tämä biisi.
https://youtu.be/aiumJ_nDkhs
06.06.2015 16:20
Samaa miekin olen ihmetelly. Välillä toimii moitteetta, mutta yhtäkkiä lakkaa vastaamasta ja antaa tuon " 500 Internal Server Error" koodin.
06.06.2015 15:37
74 / 78