Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Aloituksia

80

Kommenttia

1559

1. Piti siis laittaa kommentti AP:n viestiin.
  2. Tuon pelaamisen katson olevan samanlaista harrastus toimintaa kuin mikä tahansa muu asia esim. jalkapallo, lätkä, x esineen keräily, lenkkeily... Vai miksikä sanotaan vapaa-ajalla tehtävää toimintaa joka on kohtuullisen säännöllistä, mahdollisesti orgnisoitua, jatkuu pitkään (5v minun kohdallani) ja jota tehdään rentoutumiseen ja ajanviettoon.
    Tosin myönnän kyllä että pelailu ja nimenomaan tietokoneella/konsolilla pelailu vieläkin mielletään lasten ja teinien pelleilykksi ja hauhutarinat wow-leskistä taikka "menetin mieheni pelille" ovat kantautuneet laajalti.
    Koskapa tuo on osa minun arkeani, vaikkakaan viikottain tuohon ei mene kuin n.8h, niin katson paremmaksi mainita asian.

Mitä hiljaiseen tulee; Olisiko sitten ujo taikka jokin väännös ujosta parempi? Nimittäin sitä olen hakenut tuolla takaa, että en ole mikään suupaltti naurattaja taikka vitsiniekka joka parrasvaloissa viihtyy, vaan aika usen varsinkin uusien ihmisten seurassa taikka suurissa joukoissa pidän suuni kiinni takaalalla. Mielipiteitäni kyllä tuon esille ja kerron fiiliksiäni, mutta vasta sitten kun tunnen itseni sinuksi tilenteen ja ihmisen kanssa.

Matkustelu juttu; Tuo sanamuoto oli sen takia, että minua alkoi raivostuttamaan nuo "tykkään matkustella" / "rakastan matkusteula" kopiot kaikissa profiileissa. Myöskin miulle ei ole tärkeää se että pääsisi jonnekkin toiseen paikkaan, vaan se että on autossa ajamassa. Lähinnä se fiilis mikä lepposasti ajellessa tullee.

Etäinen-sana; Olen käyttänyt aiemmin hitaastilämpiävä sanaa tuossa. Lähinnä tämä on sen takia että uudessa seurassa ulkoisesti voin vaikuttaa erittäin jäykältä ja stressaantuneelta. Vähän kuin olisi rautakanki perseessä kokoajan. :) Tämä on peruja nuoruusvuosilta jolloin Touretten syndrooma oli pahimmillaan ja minulle on tullut automaatioksi kontrolloida/jännittää rajoja ja ääntä, siten ettei vain tiksejä tule. Tai jos tulee niin olisivat mahdollisimman näkymättömiä. Tämä taahtuu osalti tiedostamatta.
    Osaltaan myös koulukiusaamisen tuomat arvet ovat saaneet miut varovaiseksi uusia ihmisiä tavatessa.
    Kieltämättä hitaastilämpeävä on kyllä positiivisempi sana kuin etäinen, mutta antaako se oikean kuvan?

Maininta kisoista ja muuton mahdollisuus; Nämä ovatten jäänteitä edellisestä tekstistä, jossa oli maininta että olen juuri muuttanut Kotkasta Heinolaan. Myöskin ihanne kumppani oli määritellty koko suomi ja tekstissä sitten mistä päin. Eli 'selitys sille miksi muutin työn perässä kotkasta heinolaan, enkä savonlinnaan jossa työ on.' Muutto mainittu myöskin siksi että toispaikkakuntalaiset saattaisivatten ottaa onkeen, sillä miulle tosiaankaan EI ole muuton kanssa mitään ongelmaa, paitsi kissat. Työmatka joko pitenee taikka lyhenee, mutta kun sen tekee yhtensuuntaan kerran kahdessa kolmessaviikossa.
    Mahdollisesti korjailla tuota.

Vaikka ihtekin niihin sorrun, niin mie vihaan ympäripyöreitä ilmaisuja ja kertomista. Niistä ei saa mitään otetta. Vähänn niinkku hälläväliä, yksilysi koko homma. "No pistetään tähän nyt näin, niin ei olla liian erikoisia." hah.

Mutta juu ee ehdi enempää kommentoimaan. Kiitos vinkeistä, vaikken jokaisen kohdan kanssa samaa mieltä olekkaan.
  3. Näin sosiaalisissa tilanteissa hiukan kömpelömpänä, minkälaisen vastauksen siun mielestä olisi ollut mukava tuohon saada?

Ja missä tilanteessa tuo oli? Baarissa? Ensimmäinen meinaan mitä baari tilanteessa miulle tulis mieleen on sanoa "Moi. Mitäs sie täällä?" Ja mahdollisesti tarkastaa olkapääni yli ettei siellä satu olemaan jotain komistusta. :D