palstalaiset

ykkös.nainen

Mitä teet tänä iltana?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siivousta ja sosialisoimista.....

    • jarna02

      minä olen lastenvahtina koko viikonlopun.

    • Katson Mestarien liigan loppuottelun ja nautin virvokkeita.

      • Futistajakaljaa

        Ton Tsämppäriliigan finaalin vois kyllä katsoa, vaikka onkin kaksi vastenmielistä joukkuetta vastakkain. Muutenkin menny koko iltapäivä ja ilta urheilua seuratessa, mm. naistennistä.


      • Minäkin kannatan Arsenalia, mutta mestaruus on aina mestaruus.


    • ätmel

      Ajattelin tehdä välillä jotain oikein repäisevää ja runkata vasemmalla kädellä.

    • Pitäisi siivota vähän, mutta jätän huomiselle sadepäivälle.

      Tänään luvassa tvtä ja syömistä.

    • entiiiä

      Jotaiii

    • ykkös.nainen

      Käyn saunassa ja katson elokuvan.

      • Minkä elokuvan katsot?


      • ykkös.nainen

        Kauhuelokuvan Mercy.


      • ykkös.nainen kirjoitti:

        Kauhuelokuvan Mercy.

        Trailerin perusteella ihan jännältä vaikuttaa.

        Uskallat katsoa siellä yksikseen?


      • ykkös.nainen
        ujo.ktm40 kirjoitti:

        Trailerin perusteella ihan jännältä vaikuttaa.

        Uskallat katsoa siellä yksikseen?

        Sinun kainalossa ei varmaan pelottaisi. :)
        Kyllä uskallan katsoa, on näitä muutama tullut katsottua.


      • ykkös.nainen kirjoitti:

        Sinun kainalossa ei varmaan pelottaisi. :)
        Kyllä uskallan katsoa, on näitä muutama tullut katsottua.

        Niin muistelinkin, että tykkäsit kauhu- ja toimintaelokuvista.

        Kainalo on sulle avoinna.


      • ykkös.nainen
        ujo.ktm40 kirjoitti:

        Niin muistelinkin, että tykkäsit kauhu- ja toimintaelokuvista.

        Kainalo on sulle avoinna.

        Pidän mielessä. :)
        Tulin just saunasta ja rupean nyt katsomaan elokuvaa.


      • ktm40
        ykkös.nainen kirjoitti:

        Pidän mielessä. :)
        Tulin just saunasta ja rupean nyt katsomaan elokuvaa.

        Hyvä. Elokuvahetkiä ja sitten öitä. :)


      • ykkös.nainen
        ktm40 kirjoitti:

        Hyvä. Elokuvahetkiä ja sitten öitä. :)

        Illan jatkoja ja hyviä unia. :)
        Elokuva ei vaikuta kovin hyvältä näin alun perusteella.


    • Alotella tavaroitten pakkailua, kun olen tässä seuraavilla vapailla, juhannuksen tienoilla, muuttamassa. Muuten ilta mänee varmaankin käydessä saunassa, kahtoen jonnii sortin leffan ja käyden koisaamaan ko huomen aamulla taas laivalle toihin noin viikoksi.

    • 9767564

      Töitä. Tiistaina on töissä deadline.

    • Ex--PUA

      Varmaan hieman naisiin tästä pitäisi lähteä.

      Siellä on tapahtumaa kaupungilla, ja pystyn tästä ikkunasta kuuntelemaankin kun soi kerran niin kovaa.

      Mutta koska tiedämme että naiset eivät ui ihan näin helposti liiveihin, niin lähden varmaankin tyrkylle.

      • Osukooikein

        Woodstock?


      • Ex--PUA
        Osukooikein kirjoitti:

        Woodstock?

        :D Hahah.

        No ei ihan.

        Voi olla että tuolla on vähäsen kylmempää kyytiä niin naisten kuin säiden suhteen kuin Woodstockissa, mutta pitäähän sitä nyt nuoren miehen lähteä koittamaan, vaikka tietysti on vaara että jatkopaikkabaareissa sellaisesta ajatellaan kaikkea negatiivista, kun ne eivät sen ahdasmielisyytensä takia voi koskaan mennä itse yksin baariin,


      • Osukoikein
        Ex--PUA kirjoitti:

        :D Hahah.

        No ei ihan.

        Voi olla että tuolla on vähäsen kylmempää kyytiä niin naisten kuin säiden suhteen kuin Woodstockissa, mutta pitäähän sitä nyt nuoren miehen lähteä koittamaan, vaikka tietysti on vaara että jatkopaikkabaareissa sellaisesta ajatellaan kaikkea negatiivista, kun ne eivät sen ahdasmielisyytensä takia voi koskaan mennä itse yksin baariin,

        Tarkoitin tapahtumaa Woodstock ?
        Nuorimies? Et kyllä ole nuori, narraat hahahaaaa ei mee läpi!
        Pidä hauskaa äläkä ota ketään huoraa mukaas, saat vain huonoa karmaa osaxses!
        Pidä housut jalassa ja jumala mielessä.


    • LyhyestäVirsiKaunis

      Ei kuulu sulle.

    • 16plus20

      Kun kalakaan ei syö lähden illan viettoon pubiin. Tie vaikka akan löytäis:)

    • 34d6

      Ajattelin lukea Raamattua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe