Mitä teet tänä iltana?
palstalaiset
26
<50
Vastaukset
Siivousta ja sosialisoimista.....
- jarna02
minä olen lastenvahtina koko viikonlopun.
Katson Mestarien liigan loppuottelun ja nautin virvokkeita.
- Futistajakaljaa
Ton Tsämppäriliigan finaalin vois kyllä katsoa, vaikka onkin kaksi vastenmielistä joukkuetta vastakkain. Muutenkin menny koko iltapäivä ja ilta urheilua seuratessa, mm. naistennistä.
- ätmel
Ajattelin tehdä välillä jotain oikein repäisevää ja runkata vasemmalla kädellä.
Pitäisi siivota vähän, mutta jätän huomiselle sadepäivälle.
Tänään luvassa tvtä ja syömistä.- entiiiä
Jotaiii
- ykkös.nainen
Käyn saunassa ja katson elokuvan.
- ykkös.nainen
Kauhuelokuvan Mercy.
ykkös.nainen kirjoitti:
Kauhuelokuvan Mercy.
Trailerin perusteella ihan jännältä vaikuttaa.
Uskallat katsoa siellä yksikseen?- ykkös.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Trailerin perusteella ihan jännältä vaikuttaa.
Uskallat katsoa siellä yksikseen?Sinun kainalossa ei varmaan pelottaisi. :)
Kyllä uskallan katsoa, on näitä muutama tullut katsottua. ykkös.nainen kirjoitti:
Sinun kainalossa ei varmaan pelottaisi. :)
Kyllä uskallan katsoa, on näitä muutama tullut katsottua.Niin muistelinkin, että tykkäsit kauhu- ja toimintaelokuvista.
Kainalo on sulle avoinna.- ykkös.nainen
ujo.ktm40 kirjoitti:
Niin muistelinkin, että tykkäsit kauhu- ja toimintaelokuvista.
Kainalo on sulle avoinna.Pidän mielessä. :)
Tulin just saunasta ja rupean nyt katsomaan elokuvaa. - ktm40
ykkös.nainen kirjoitti:
Pidän mielessä. :)
Tulin just saunasta ja rupean nyt katsomaan elokuvaa.Hyvä. Elokuvahetkiä ja sitten öitä. :)
- ykkös.nainen
ktm40 kirjoitti:
Hyvä. Elokuvahetkiä ja sitten öitä. :)
Illan jatkoja ja hyviä unia. :)
Elokuva ei vaikuta kovin hyvältä näin alun perusteella.
Alotella tavaroitten pakkailua, kun olen tässä seuraavilla vapailla, juhannuksen tienoilla, muuttamassa. Muuten ilta mänee varmaankin käydessä saunassa, kahtoen jonnii sortin leffan ja käyden koisaamaan ko huomen aamulla taas laivalle toihin noin viikoksi.
- 9767564
Töitä. Tiistaina on töissä deadline.
- Ex--PUA
Varmaan hieman naisiin tästä pitäisi lähteä.
Siellä on tapahtumaa kaupungilla, ja pystyn tästä ikkunasta kuuntelemaankin kun soi kerran niin kovaa.
Mutta koska tiedämme että naiset eivät ui ihan näin helposti liiveihin, niin lähden varmaankin tyrkylle.- Osukooikein
Woodstock?
- Ex--PUA
Osukooikein kirjoitti:
Woodstock?
:D Hahah.
No ei ihan.
Voi olla että tuolla on vähäsen kylmempää kyytiä niin naisten kuin säiden suhteen kuin Woodstockissa, mutta pitäähän sitä nyt nuoren miehen lähteä koittamaan, vaikka tietysti on vaara että jatkopaikkabaareissa sellaisesta ajatellaan kaikkea negatiivista, kun ne eivät sen ahdasmielisyytensä takia voi koskaan mennä itse yksin baariin, - Osukoikein
Ex--PUA kirjoitti:
:D Hahah.
No ei ihan.
Voi olla että tuolla on vähäsen kylmempää kyytiä niin naisten kuin säiden suhteen kuin Woodstockissa, mutta pitäähän sitä nyt nuoren miehen lähteä koittamaan, vaikka tietysti on vaara että jatkopaikkabaareissa sellaisesta ajatellaan kaikkea negatiivista, kun ne eivät sen ahdasmielisyytensä takia voi koskaan mennä itse yksin baariin,Tarkoitin tapahtumaa Woodstock ?
Nuorimies? Et kyllä ole nuori, narraat hahahaaaa ei mee läpi!
Pidä hauskaa äläkä ota ketään huoraa mukaas, saat vain huonoa karmaa osaxses!
Pidä housut jalassa ja jumala mielessä.
- LyhyestäVirsiKaunis
Ei kuulu sulle.
- 16plus20
Kun kalakaan ei syö lähden illan viettoon pubiin. Tie vaikka akan löytäis:)
- 34d6
Ajattelin lukea Raamattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683