Suomi-24:ssä on paljon ainakin naisia, joiden profiilitekstissä lukee pelkkä 0. Mitä ne on? Eivät ole vastanneet viesteihin (yllättäen).
Eka tulee mieleen, että maksullisia venakkoja...?
Mitä noi nolla-profiilit on?
9
101
Vastaukset
- ei-viestejä-kiitos
Itse voisin tehdä ajatuksella etten halua viestejä, haluan itse katsoa tarjontaa.
Näyttää olevan noita venäläisiä "Natashoita" ainakin jotkut. Tänään tullut kahdelta tuollaiselta 0 profiililta noita google translatorin läpi ajettuja "Hei. Rakastan sinä profiili. Tässä s-postini, niin voida keskustella. Minä lähettää lisää kuva."
- dfghjhghjk
Voi olla vaikka miestänsä kyttäävä nainen. Joku vuosi tein tyhjän profiilin kun epäilin mieheni nettideitissä olevan. Löytyhän se sieltä ja lähtöpassit tuli samantien.
- tyhjäntakana
Minä olin viimeksi tyhjällä profiililla liikkeellä. Siksi että jos laitan kunnon profiilin saan tuhottomasti viestejä miehiltä jotka eivät ole lähelläkään sitä mitä etsin, tyhjällä profiililla viestilaatikossani riittää tilaa ja voin itse selailla kiinnostavien miesten profiileita ja ottaa yhteyttä sopiviin. Toimii.
Jos ne on hyvännäköisiä naisia ja profiilissa on 0, niin ne voi olla venäläisiä ohjelmoituja massapostittajia (eli ohjelmia), jotka täyttää profiilin automaattisesti ja lähettää sitten spämmiä automaattisesti. Ne ei kommunikoi takaisin, koska siellä ei ole ihminen tekemässä sitä hommaa. Ne massapostiytaa sähköpostiosoitteella varustettuja viestejä miehille ja jos niihin sähköpostiosoitteisiin laittaa viestiä, niin sit sieltä alkaa tulla ihmisen lähettämiä vastauksia ja lopulta ne kysyy rahaa lentolippuun tai viisumiin tai johonkin että ne vois tulla tapaamaan sinua.
- 19plus2
Kai sinne vaan jotain pitää kirjoittaa että saa profiilin luotua. Monella siellä on ';)', '-' tai 'moi'.
Tarkoittaa sitä, että nainen ei halua yhteydenottoja.- 19plus2
Kiinnostaisi muuten tietää, että miksi ja miten aloittaja lähestyy naista, jonka profiili on '0'. Itse en kokenut noissa mitään mielenkiintoa herättävää ja vastasin niiden aloituksiin vain jos avausviesti ole runsassisältöinen ja sisälsi linkin kuvaan.
- 12plus13
19plus2 kirjoitti:
Kiinnostaisi muuten tietää, että miksi ja miten aloittaja lähestyy naista, jonka profiili on '0'. Itse en kokenut noissa mitään mielenkiintoa herättävää ja vastasin niiden aloituksiin vain jos avausviesti ole runsassisältöinen ja sisälsi linkin kuvaan.
No ei niitä ole tarkoituskaan lähestyä. Kertoo jo jotain koko nettideitin sairaudesta jos edes pohdit tuollaisen nollaprofiilin lähestymistä. Netti on täynnä guideja miehille millainen profiilin pitäisi olla ja sitten kaverit pohtii mitä mun pitäisi kirjoittaa naiselle jonka profiilissa ei lue yhtään mitään.... Pikkusen vääristynyt tarjonta-asetelma eller hur?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192