....nii Ärsyttääkö? ;D
Ärsyttääkö "joskus" palstan toimivuus?! ;)
26
150
Vastaukset
- Ex--PUA
KYLLÄ!
Palsta on moderni nainen.Jeps, palsta on jatkuvasti, kuin hyökkäyksen kohteena......onko palsta oikeasti näin "kökköä" tekoa vai mikä on syynä?
- binäärirajapinta
Palstassa ei ole yhtään mitään vikaa, palsta toimii niin kuin pitääkin. Ainoa asia mikä sivustolla mättää, on sivuston palvelin.
- ätmel
binäärirajapinta kirjoitti:
Palstassa ei ole yhtään mitään vikaa, palsta toimii niin kuin pitääkin. Ainoa asia mikä sivustolla mättää, on sivuston palvelin.
Kyllä riittävän huonosti toteutettu sivusto taitaa saada palvelimen kuin palvelimen polvilleen.
ätmel kirjoitti:
Kyllä riittävän huonosti toteutettu sivusto taitaa saada palvelimen kuin palvelimen polvilleen.
Palvelin on paskana, päivitykset tekemättä!
- Vänern-järven_pohjassa
Älykkö kirjoitti:
Palvelin on paskana, päivitykset tekemättä!
.
"Serveri on Vänern -järven pohjassa!!!11!11!!!!" Plup-plup
har!1
. - binäärirajapinta
ätmel kirjoitti:
Kyllä riittävän huonosti toteutettu sivusto taitaa saada palvelimen kuin palvelimen polvilleen.
Ohjelmointikieli on hyvin yksinkertaista tällä sivustolla, eikä siinä pahemmin näytä olevan virheitä, eikä näin naurettavaan toteutukseen mitään ihmeitä ohjelmointikielitaitoja vaadita.
Vaikka kirjottaisit kuinka surkeaa koodia sivustolle, ei sillä ole mitään vaikutusta palvelimen toimivuuteen. Kun sivusto lakkaa toimimasta, tarkoittaa se sitä, että palvelimessa on vika. Sivusto edelleen on tismalleen siinä samassa kunnossa haltijan päädyssä, vaikka "asiakas" ei palveluun pääsisikään. - binäärirajapinta
Älykkö kirjoitti:
Palvelin on paskana, päivitykset tekemättä!
Täytyy hiukan korjata. ;)
Palvelin on paska (ei paskana), päivitykset luonnollisesti on tekemättä. ;D binäärirajapinta kirjoitti:
Täytyy hiukan korjata. ;)
Palvelin on paska (ei paskana), päivitykset luonnollisesti on tekemättä. ;DOho, Pitit, tietueet,tiedostot, verkot, datat,programit, nykyää GPS:sät, pilvet, bingsit, ym, pyörii mun pienessä päässä kuin trompi -trolli konsolissa konsanaan! ;D
- ätmel
binäärirajapinta kirjoitti:
Ohjelmointikieli on hyvin yksinkertaista tällä sivustolla, eikä siinä pahemmin näytä olevan virheitä, eikä näin naurettavaan toteutukseen mitään ihmeitä ohjelmointikielitaitoja vaadita.
Vaikka kirjottaisit kuinka surkeaa koodia sivustolle, ei sillä ole mitään vaikutusta palvelimen toimivuuteen. Kun sivusto lakkaa toimimasta, tarkoittaa se sitä, että palvelimessa on vika. Sivusto edelleen on tismalleen siinä samassa kunnossa haltijan päädyssä, vaikka "asiakas" ei palveluun pääsisikään.Client side -koodilla ei varmaan mitään vaikutusta asiaan olekaan.
Äääärrrssyyyttääääääää!! Ei toimi ku vähän kerrallaaaaannnnn, satan!!
Modernista kaukana, vähän kuin miSamaa miekin olen ihmetelly. Välillä toimii moitteetta, mutta yhtäkkiä lakkaa vastaamasta ja antaa tuon " 500 Internal Server Error" koodin.
- erittäinpaljon
Lagii, välil ei lataa, välil ei anna kommentoida, välil kommentit tulee kahesti :D
Kuinka monella täällä on modernit vehkeet ;D
MGTOW kirjoitti:
8-0
hmmm.... =DMitä kävi mielessä ;D Tarkoitin tietenkin koneita hmmm......;D hahaaa....
Älykkö kirjoitti:
Mitä kävi mielessä ;D Tarkoitin tietenkin koneita hmmm......;D hahaaa....
No sitähän minäkin tarkoitin, mitäs sitten sinun mielessä oikein kävi?! =D
MGTOW kirjoitti:
No sitähän minäkin tarkoitin, mitäs sitten sinun mielessä oikein kävi?! =D
Sinäääääää!!!! <3
MGTOW kirjoitti:
No sitähän minäkin tarkoitin, mitäs sitten sinun mielessä oikein kävi?! =D
Sinäääääää!!!! <3
MGTOW kirjoitti:
No sitähän minäkin tarkoitin, mitäs sitten sinun mielessä oikein kävi?! =D
Sinäääääää!!!! <3
MGTOW kirjoitti:
No sitähän minäkin tarkoitin, mitäs sitten sinun mielessä oikein kävi?! =D
Sinäääääää!!!! <3
MGTOW kirjoitti:
8-0......*ei kommenttia*. :)
Anteeksi! En tiedä miten toi viesti tuli noin monta kertaa?
Toivottavasti en hämmentänyt sinua ;(
Mulla on taas hulluttelu päivä nääs !!!Älykkö kirjoitti:
Anteeksi! En tiedä miten toi viesti tuli noin monta kertaa?
Toivottavasti en hämmentänyt sinua ;(
Mulla on taas hulluttelu päivä nääs !!!Et hämmentänyt. =D
Palsta toimii, miten toimii, jos toimii.... ;DMGTOW kirjoitti:
Et hämmentänyt. =D
Palsta toimii, miten toimii, jos toimii.... ;DLaitan piisiä tulemaan myöhemmin siihen toiseen ketjuun, nyt täytyy hengähtää vähän aikaa, et jaksaa taas surffailla...näkyillään .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
