Ärsyttääkö "joskus" palstan toimivuus?! ;)

....nii Ärsyttääkö? ;D

26

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex--PUA

      KYLLÄ!

      Palsta on moderni nainen.

      • Jeps, palsta on jatkuvasti, kuin hyökkäyksen kohteena......onko palsta oikeasti näin "kökköä" tekoa vai mikä on syynä?


      • binäärirajapinta

        Palstassa ei ole yhtään mitään vikaa, palsta toimii niin kuin pitääkin. Ainoa asia mikä sivustolla mättää, on sivuston palvelin.


      • ätmel
        binäärirajapinta kirjoitti:

        Palstassa ei ole yhtään mitään vikaa, palsta toimii niin kuin pitääkin. Ainoa asia mikä sivustolla mättää, on sivuston palvelin.

        Kyllä riittävän huonosti toteutettu sivusto taitaa saada palvelimen kuin palvelimen polvilleen.


      • ätmel kirjoitti:

        Kyllä riittävän huonosti toteutettu sivusto taitaa saada palvelimen kuin palvelimen polvilleen.

        Palvelin on paskana, päivitykset tekemättä!


      • Vänern-järven_pohjassa
        Älykkö kirjoitti:

        Palvelin on paskana, päivitykset tekemättä!

        .

        "Serveri on Vänern -järven pohjassa!!!11!11!!!!" Plup-plup

        har!1

        .


      • binäärirajapinta
        ätmel kirjoitti:

        Kyllä riittävän huonosti toteutettu sivusto taitaa saada palvelimen kuin palvelimen polvilleen.

        Ohjelmointikieli on hyvin yksinkertaista tällä sivustolla, eikä siinä pahemmin näytä olevan virheitä, eikä näin naurettavaan toteutukseen mitään ihmeitä ohjelmointikielitaitoja vaadita.

        Vaikka kirjottaisit kuinka surkeaa koodia sivustolle, ei sillä ole mitään vaikutusta palvelimen toimivuuteen. Kun sivusto lakkaa toimimasta, tarkoittaa se sitä, että palvelimessa on vika. Sivusto edelleen on tismalleen siinä samassa kunnossa haltijan päädyssä, vaikka "asiakas" ei palveluun pääsisikään.


      • binäärirajapinta
        Älykkö kirjoitti:

        Palvelin on paskana, päivitykset tekemättä!

        Täytyy hiukan korjata. ;)

        Palvelin on paska (ei paskana), päivitykset luonnollisesti on tekemättä. ;D


      • binäärirajapinta kirjoitti:

        Täytyy hiukan korjata. ;)

        Palvelin on paska (ei paskana), päivitykset luonnollisesti on tekemättä. ;D

        Oho, Pitit, tietueet,tiedostot, verkot, datat,programit, nykyää GPS:sät, pilvet, bingsit, ym, pyörii mun pienessä päässä kuin trompi -trolli konsolissa konsanaan! ;D


      • ätmel
        binäärirajapinta kirjoitti:

        Ohjelmointikieli on hyvin yksinkertaista tällä sivustolla, eikä siinä pahemmin näytä olevan virheitä, eikä näin naurettavaan toteutukseen mitään ihmeitä ohjelmointikielitaitoja vaadita.

        Vaikka kirjottaisit kuinka surkeaa koodia sivustolle, ei sillä ole mitään vaikutusta palvelimen toimivuuteen. Kun sivusto lakkaa toimimasta, tarkoittaa se sitä, että palvelimessa on vika. Sivusto edelleen on tismalleen siinä samassa kunnossa haltijan päädyssä, vaikka "asiakas" ei palveluun pääsisikään.

        Client side -koodilla ei varmaan mitään vaikutusta asiaan olekaan.


    • Äääärrrssyyyttääääääää!! Ei toimi ku vähän kerrallaaaaannnnn, satan!!
      Modernista kaukana, vähän kuin mi

    • Samaa miekin olen ihmetelly. Välillä toimii moitteetta, mutta yhtäkkiä lakkaa vastaamasta ja antaa tuon " 500 Internal Server Error" koodin.

    • erittäinpaljon

      Lagii, välil ei lataa, välil ei anna kommentoida, välil kommentit tulee kahesti :D

    • Kuinka monella täällä on modernit vehkeet ;D

      • 8-0

        hmmm.... =D


      • MGTOW kirjoitti:

        8-0

        hmmm.... =D

        Mitä kävi mielessä ;D Tarkoitin tietenkin koneita hmmm......;D hahaaa....


      • Älykkö kirjoitti:

        Mitä kävi mielessä ;D Tarkoitin tietenkin koneita hmmm......;D hahaaa....

        No sitähän minäkin tarkoitin, mitäs sitten sinun mielessä oikein kävi?! =D


      • MGTOW kirjoitti:

        No sitähän minäkin tarkoitin, mitäs sitten sinun mielessä oikein kävi?! =D

        Sinäääääää!!!! <3


      • MGTOW kirjoitti:

        No sitähän minäkin tarkoitin, mitäs sitten sinun mielessä oikein kävi?! =D

        Sinäääääää!!!! <3


      • MGTOW kirjoitti:

        No sitähän minäkin tarkoitin, mitäs sitten sinun mielessä oikein kävi?! =D

        Sinäääääää!!!! <3


      • MGTOW kirjoitti:

        No sitähän minäkin tarkoitin, mitäs sitten sinun mielessä oikein kävi?! =D

        Sinäääääää!!!! <3


      • Älykkö kirjoitti:

        Sinäääääää!!!! <3

        Herran jumala tää tuli monta kertaaa???? Apua!!,


      • Älykkö kirjoitti:

        Herran jumala tää tuli monta kertaaa???? Apua!!,

        8-0......*ei kommenttia*. :)


      • MGTOW kirjoitti:

        8-0......*ei kommenttia*. :)

        Anteeksi! En tiedä miten toi viesti tuli noin monta kertaa?
        Toivottavasti en hämmentänyt sinua ;(
        Mulla on taas hulluttelu päivä nääs !!!


      • Älykkö kirjoitti:

        Anteeksi! En tiedä miten toi viesti tuli noin monta kertaa?
        Toivottavasti en hämmentänyt sinua ;(
        Mulla on taas hulluttelu päivä nääs !!!

        Et hämmentänyt. =D

        Palsta toimii, miten toimii, jos toimii.... ;D


      • MGTOW kirjoitti:

        Et hämmentänyt. =D

        Palsta toimii, miten toimii, jos toimii.... ;D

        Laitan piisiä tulemaan myöhemmin siihen toiseen ketjuun, nyt täytyy hengähtää vähän aikaa, et jaksaa taas surffailla...näkyillään .....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe