Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
https://www.youtube.com/watch?v=t5SlUmCdXf0
Käytäisiinkö+vielä+Moskovassa.
27.03.2017 13:17
https://www.youtube.com/watch?v=3UeRFKPEoK4
Tässä+Dimitri.
26.03.2017 22:16
Mandshuria+on+näkemättä,+mutta+laulu+on+kaunis.
Tämä+laulaja+on+sellainen+jota+kuuntelen+joskus+vaikka+ole+kovin+ahkera+musiikin+kuuntelija.
26.03.2017 22:16
https://www.youtube.com/watch?v=MTUgp6Sa0Tw
Tässä+Californiaa,+tykkään.
26.03.2017 21:53
Tämä+pitää+paikkansa+!+
Minustakin+on+reissussa+ollut+parasta+kotiin+paluu.
Lähdön+odottaminenkin+oli+aikoinaan+mukavaa,+nyt+rasittaisi+jo+pakkaaminenkin.
26.03.2017 14:40
Minäkin+tykkäisin,+ei+ole+asuntoautoa+eikä+vaunua.+Kerran+vuokrasin+asuntoautoa,+en+tiedä+uskaltaisinko+lähteä+enää+sellaisella+yksin+matkaan,+kuskin+kans+kyllä.+
Olen+katsellut+asuntoautojen+hintoja,+ovat+kalliita,+lisäksi+käyttökustannukset+vakuutuksineen+ovat+aika+hintavia.+
Voisi+olla+ideaa+vuokrata+kesällä+muutamaksi+viikoksi+asuntoauto.
26.03.2017 12:11
Voisin+ajatella+samoin+mikäli+olisi+nuorempana+ollut+mahdollisuutta+matkustella+ja+nähdä+maailmaa.+
Perustettiin+perhe+kun+olin+hyvin+nuori,+aika+meni+leivän+hankkimiseen+lasten+kasvattamiseen+ja+kouluttamiseen,+rahaa+ei+ollut+juuri+omaan+käyttöön.+
Ruostunutta+kielitaitoa+on+sen+verran+että+pärjään+englannilla+ja+ruotsilla,+ruotsia+ei+juuri+tarvitse+paitsi+ruotsissa+sukuloimassa+käydessäni+kun+osa+on+unohtanut+suomenkielen.+
Tällä+hetkellä+olen+hyvin+tyytyväinen+osaani+ja+elämääni,+en+kaipaa+mitään+seikkailuja+enkä+uusia+paikkoja.
26.03.2017 10:54
Kertoisin+mielelläni+mutta+en+ole+käynyt+Gambiassa.+
Monet+mummot+kuulemma+tykkää+käydä+siellä.+Saman+löytää+kotimaastakin+jos+elämästä+tuntuu+puuttuvan+jokin+tärkeä+asia.
26.03.2017 09:53
Minua+ei+nykyisin+huvita+lähteä+mihinkään.+Kesällä+ajelen+kotimaassa+ja+länsirannikolla+synnyinseudulla.
Omaishoitoaikaan+läksin+kauemmas+kun+pidemmät+vapaat+kotona+ei+olisi+onnistuneet,+olisin+hakenut+ukkelin+kotiin.+Tunsin+olevani+stressaantunut+ja+kaipasin+irtiottoa+hetkeksi+että+taas+jaksan.+Varsinkin+loppuaikaan+hoitaminen+oli+hyvin+rankkaa+pidinkin+paljon+vapaata+ennekuin+luovutin+muiden+hoidettavaksi.+
En+keksi+mitään+muuta+maata+missä+haluaisin+asua,+täällä+on+hyvä,+ilmastosta+huolimatta.+
Jos+jokin+kolkka+maapallolla+kiinnostaisi+niin+Tasmania,+se+on+tarpeeksi+kaukana+joten+en+varmasti+sinne+lähde+pitkän+lennon+takia.+Olen+Googlen+avulla+tutustunut+paikkoihin+siellä,+samalla+tavalla+ihmiset+elävät+arkeaan+sielläkin.
26.03.2017 09:11
Miksi+tartut+noin+innokkaasti+ikään.+Hän+kertoi+mahtavasti+lapsuutensa+kesistä.+Minulla+oli+samanlaisia+kesiä.+Isä+oli+päässyt+sodasta,+synnyin+sodan+jälkeen.+
Ei+sekään+ollut+hyvä,+isä+oli+haavoittunut+henkisesti+ja+ruumiillisesti,+se+oli+myös+rankkaa+aikaa.
25.03.2017 19:20
Minä+kans+aprikoin+että+saankohan+tulen+uuniin+ekalla+yrittämällä,+vielä+parempi+jos+yhdellä+tikulla+:)
Olen+viime+aikoina+käyttänyt+sytytys+paloja,+ne+ovat+melko+varmoja.+
En+ole+juuri+ajatellut+olenko+itsevarma.+
Ei+ainakaan+ole+vaikeaa+myöntää+olleensa+väärässä.+
Itsevarmuuteni+tulee+esiin+väärissä+paikoissa,+olen+erittäin+varma+itsestäni++suunnistusvaistostani+suhteen++vaikka+kerta+toisensa+jälkeen+olen+mennyt+oudossa+paikassa+ihan+päinvastaiseen+suuntaan+kun+pitäisi.
25.03.2017 17:55
https://www.seiska.fi/Oho/Naisen-emattimesta-tuli-vaarallinen-turmanloukku-laakarit-eivat-uskoneet-syyta/1119862
Laitoin+kunnon+juorun+Seiskasta+muidenkin+ihmeteltäväksi+:D
Kun+luin+aloituksen+avasin+varta+vasten+Seiskan+sivut+kun+tiesin++sieltä+löytyvän++takuuvarmasti+jotain.+
Asiasta+toiseen,+ennen+naisten+ajankuluun+kuului+kiinteästi+juoruilu+kahvipöydässä.+
Sekin+on+vähentynyt+kuten+monet+mukavat+asiat+:)
25.03.2017 12:36
Jos+olisi+ihan+pakko+päättää+niin+kai+sitten+totuuden+laukoja.+
Kiusaannun+jos+ihminen+on+liian+innokas+miellyttämään.+Tulee+tunne+että+tämä+ihminen+teeskentelee.
24.03.2017 19:44
Kyllä+näkö+on+parantunut,+näkee+terävämmin+ja+kirkkaammat+värit.+
On+vielä+vaivalloista+sähläämistä+kahdenlaisten+silmätippojen+kanssa+ja+pitää+muistaa+varoa+että+ei+hankaa+vahingossa+silmiään.+
Sanoivat+että+aika+usein+tulee+jonkinlainen+jälkikaihi,+kysyin+miten+sen+huomaa,+näkö+alkaa+kuulemma+uudelleen+sumenemaan.+Sen+voi+korjata+uusintaleikkauksella.
24.03.2017 19:20
Paitsi+se+että+itselleni+tehtiin+lähes+samaan+aikaan+samanlainen+leikkaus.+Kun+yritin+kertoa+siitä+minut+leimattiin+hänen+kertomansa+kopioijaksi.
24.03.2017 18:34
Kyllä+minä+vähän+yleistäisin.+Ei+täydellistä+totuuden+torvea+tai+mielistelijää+ole+olemassakaan.+Ei+kukaan+aina+mielistele+tai+lauo+totuuksia.+Yleensä+ihmisillä+on+käytöstapoja+jolla+hämäävät+pahimmat+karikot.
Ei+kumpikaan+tyyppi+ole+hyvä+jos+olisi+puhtaasti+jompaa+kumpaa.
24.03.2017 18:31
Jo+Nesbø+ja+Henning+Mankel+ovat+suosikkejani+tällä+hetkellä.+Ruotsalaisissa+ja+Norjalaisissa+on+hyviä+kirjoittajia+muitakin.
Tykkään+Steinbeckistä,+hän+kirjoittaa+ihmisistä+niin+ymmärtävästi,+olen+lukenut+kaikki+Hemingwayn+kirjat,+Steinbeck+on+enemmän+mieleeni.+Voisin+kyllä+huoleti+polttaa+molempien+ja+monien+muidenkin++kirjat+kun+olen+niitä+tarpeeksi+monesti+lukenut.+Nykyään+ei+vanhoista+kirjoita+saa+edes+kirpparilla+mitään.+
En+nykyisin+juuri+lue,+äänikirjat+ovat+enemmän+mieleeni,+niitä+on+kertynyt+useita+kirjastosta+lainaamieni+lisäksi.+
Agatha+on+takuuvarma,+hänen+kirjojaan+voi+kuunnella+useampaan+kertaan.
24.03.2017 16:45
Jos+ei+saada+mitään+rajaa+maahanmuuttoon+on+heti+kaikilla+sama+kurjuus.+Ei+pienen+maan+verorahat+riitä+kovin+paljoon.+Eivät+nämä+tuo+leipää+tullessaan,+osa+työllistyy+mutta+suuri+osa+ei.+
Kai+täällä+on+mennyt+liian+hyvin+ja+halutaan+tasapuolisempaa+maapalloa+kun+ei+ole+huonoja+aikoja+nähty.+Ilmastomme+on+jo+yksistään+niin+vaikea+että+täällä+ei+joutoväkeä+pystytä+ylläpitämään+kuin+rajallinen+määrä.+
Vaan+voihan+sitä+kokeilla+kuinka+käy,+onneksi+olen+jo+vanha,+en+soisi+jälkikasvullekaan++hankaluuksia.+Nämä+miehet+jotka+ovat+tänne+tulleet+turistiksi+ja+jotka+ovat+tulossa+ovat+sotineet+jatkuvasti+kotimaassaan,+en+usko+että+tavat+miksikään+muuttuvat.+Kirjoittelee+tyhmäksi+persuksi+syytelty.
24.03.2017 16:26
Olen+käynyt+monesti+Turkissa,+ihan+mukava+paikka+oli+vaikka+olin+ennakkoluuloinen+aluksi.+Siellä+ei+islamismi+hyökkää+silmille+kuten+Afrikan+maissa.+Ei+Turkki+enää+niin+paljon+kiinnosta+että+lähtisin.+On+siellä+raunioitakin+niitä+kaipaaville+ja+paikallisten+asumukset+ovat+tosi+erilaisia+kuin+meillä,+ainakin+maaseudulla.+
On+sinne+matkoja+tarjolla+vaikka+kuuluu+aika+levotonta+olevan.
23.03.2017 20:45
Mitä+pahaa+persut+ovat+sinulle+Paloma+tehneet?+En+ole+persu+mutta+ovatko+he+niin+vaarallisia+että+on+joka+käänteessä+mainittava.+
En+tunne+kuin+yhden+persun+henkilökohtaisesti,+hän+on+fiksu+hyvässä+anmatissa+oleva+nainen,+ei+uskoisi+että+on+persuksia:D.+Myös+Leena+Meri+on+ok.+hän+on+koulutettu+älykkään+oloinen+nainen.
23.03.2017 19:30
120 / 165