Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän+sitä+tiedä+miksi+tämä+köyhä+on+ylipainoinen,+voi+johtua+sairaudestakin.++Ei+sitten+ilkeillä+köyhillekään??
17.05.2018 15:22
Tietenkin+ovat+Korvelan+keksintöä,+en+uskonut+että+kukaan+ottaa+moista+tosissaan.
17.05.2018 15:18
En+ajatellut+niinkään+Koskea+vaikka+tämä+hänestä+olikin.+
Tuo+olisi+ollut+parempi+jos+olisi+ollut+keksitty+nimi+hyväosaiselle.+
Ei+minusta+ole+kovin+törkeää,+on+rikkaita+ja+köyhiä,+molemmista+voi+laskea+jopa+leikkiä.+
Minusta+jutun+pointti+oli+se,+että+rikas+ja+köyhä+ymmärtävät+toisensa+väärin,+eivätkä+välttämättä+pääse+ikinä+yhteisymmärrykseen.+
Kyllä+Koski+on+kuullut+paljon+pahempaakin,+uskoisin.
17.05.2018 15:13
Kopsasin+tuon+Facesta.+Laitoin+vain+nimen+kun+on+hänen+kirjoittamansa.+Minulla+ei+ole+hajuakaan+hänen+poliittisesta+suuntautumisestaan.+
En+ainkaan+ole+kommunisti,+pois+se+minusta++:)
Minä+otin+huumorin+kannalta+koko+jutun,+vaikka+toisaalta+alkuperäinen+asia+ei+olekaan+huumoria.
17.05.2018 15:02
Kirjoitit+hyvin,+on+olemassa+noita+"keinottomia",+he+eivät+kuulu+pärjääjiin.
En+voi+syyllistää+ihmistä+jos+on+syntymässään+saanut+huonot+kortit.+Heitä+on+aina+ollut+ja+tulee+olemaan.+Ylimielinen+asenne+heitä+kohtaan+ei+ole+oikein.
Tämän+köyhä+nainen+oli+hyvin+koulutettu,+oli+vain+joutunut+loukkuun+josta+ei+ole+pystynyt+nousemaan.+
Ainoa+asia+josta+voisi+häntä+syyllistää+on+keuhkoahtaumatauti.+Käsittääkseni+se+tulee+ainoastaan+tupakoinnista.
Joskus+voi+yrittäjä+pudota+köyhyysloukkuun,+heitä+oli+paljon+90-luvulla+laman+aikana.+
Keinottelijoita+on,+mutta+on+paljon+myös+sellaisia+jotka+eivät+voi+tilanteelleen+mitään.
17.05.2018 12:01
Minulla+on+joka+aamu+sama+aamiainen.+
Kaurapuuro+jossa+on+mukana+auringonkukansiemiä+maidon+kanssa.+Kahvi+ja+täysjyvä+paahtoleipä+vaihtelevin+päällystein.+
Joskus+jos+haluan+herkutella+niin+itse+leipomaani+pullaa.+
Valitettavasti+ei+ainakaan+nyt+mielikuvitukseni+riitä+osallistumaan+kilpailuun.+
Sain+veljeltä+valkosipulin+taimia,+istutin+ne+aamulla,+toivottavasti+eivät+suuttuneet+siirrosta,+lisäksi+laitoin+sipulit+maahan.+Lisäksi+Rucola-salaattia+ja+Persiljaa.+Olen+kylvänyt+jo+kaikenlaista+aikaisemminkin,+osa+on+jo+taimella.+Siinä+olikin+hommaa+tälle+aamulle.
17.05.2018 10:23
Mielestäni+ei+sairaita+työkyvyttömiä+saisi+pitää+toimeentulotuella.
Jos+lääkäri+on+todennut+työkyvyttömyyden+niin+eläkkeelle.+
Kosken+asenne+oli+ylimielinen,+mutta+näitä+riittää,+tämä+nuori+nainen+vain+näytti+sen+minkä+muut+pykivät+salaamaan,+siis+kierommat+politikot,+puhuvat+toisin+kuin+toimivat+ja+ajattelevat.
17.05.2018 07:00
Äitini+taloyhtiössä+oli+paljon+naisleskiä.+Ensin+oli+kaksi+miesleskeä,+sitten+toinen+kuoli.+Nämä+miehet+olivat+todella+suosittuja.+Äiti+nappasi+tämän+jäljelle+jääneen+leskimiehen.+asuivat+omassa+asunnossaan,+äiti+laittoi+ruuat+kun+mies+osti+tarpeet.+Molemmat+hyötyivät,+mies+pääsi+valmiiseen+pöytään+ja+äiti+sai+syödä+ilmiseksi.
17.05.2018 06:51
Tuo+tulee+sana+tuli+vahingossa.
16.05.2018 19:42
Kun+tulee+menee+hyvin+nykyisen+kanssa+ei+kannata+haikailla+muualle.+
Tällä+iällä+on+kova+työ+sopeutua+olemaan+uuden+ihmisen+kanssa.++
Meillä+nähdään+viikonloppuisin+ja+hänen+lomillaan.+Oikein+hyvä+näin.
16.05.2018 19:08
Kai+eräät+ukkelit+kokevat+naiset+ainoastaan+seksuaalisen+vetovoiman+kautta.+On+naisiakin+jotka+ovat+kärkkäästi+tuomassa+julki+mikä+sopii+kuusikymppiselle.+
Mukava+aloitus,+aina+joku+on+pahalla+tuulella+:)
15.05.2018 20:02
Ei+kaikki+ole+vielä+menetetty++;)
Mistä+ihmestä+olet+moisen+käsityksen+saanut?
15.05.2018 19:58
Onko+siinä+yläikäraja?
Nuoriako+saa.+Eletään+niin+täydesti+kuin+ikä+ja+terveys+antaa+myöten.
Nyt+on+ihana+helteinen+ilma,+trimmeröin+rikkaruohoja,+Vuohenputki+on+oikea+riesa.+
Makailin+auringossa+ja+kuuntelin+Remeksen+kirjaa.+Nyt+lähden+ajelemaan+pyörällä.
15.05.2018 15:31
Minulla+on+ihan+mieleiset+asusteet.
Käsilaukku+on+tärkeä,+ei+tarvitse+olle+mitään+merkkiä+vaan+käytännöllinen,+sopivan+kokoinen+ja+pehmyttä+nahkaa.
Hyväntuulisen+näköinen+useimmiten+olen,+on+eräät+siitä+maininneetkin.+
Kyllä+kaveria+kehtaa+näyttää,+olen+sitä+mieltä+että+terve+mies+huomaa+kauniit+naiset,+en+pidä+sitä+pahan.
Kissa+on,+mutta+se+ei+suostu+asusteeksi.
Peugeotin+avaimet+riittää+oikein+hyvin.
14.05.2018 20:48
Kyllä+se+pitkälti+noin+menee.
Isännöitsijä+lukee+tilinpäätöskertomuksen+josta+kukaan+ei+ymmärrä+hölkäsen+pöläystä.+Olen+itse+tehnyt+kirjanpitoa+joten+ymmärränkin+jotain.+
Joutaviin+asioihin+puututaan+mutta+isommisa+asioissa+ollaan+hiljaa+tai+joku+puhuu+jotain+asian+vierestä.
Olin+hyvin+äreissäni+julkisivuremontista,+se+oli+mielestäni+tehty+huonosti,+nyt+on+muutkin+samaa+mieltä+kun+rappaukset+karisee,+silloin+minut+vaiennettiin,+kaikki+olivat+yksimielisiä+että+kaikki+on+ok.+Takuu+on+jo+mennyt+umpeen+joten+taloyhtiön+piikkiin+korjaukset+menee.
Hoitakoot+muut+nämä+hommat,+maksut+olen+maksanut+eikä+ole+remonttivelkojakaan.+Möisin+koko+mörskän+mutta+ei+täällä+mikään+mene+kaupaksi+edes+polkuhinnoilla.+Muuttotappio+kunta.
14.05.2018 20:34
Hallitus+saattaa+olla+kurja+meilläkin,+minut+tekee+kurjaksi+kiinnostuksen+puute+talon+asioihin.+Olen+siellä+alle+puolet+vuodesta,+viimeksi+en+ollut+kokouksessa+ja+olivat+valinneet+minut+uudelleen+hallitukseen+vaikka+en+olisi+halunnut.+Tänään+on+kokous+taas,+nyt+kyllä+kieltäydyn.
Isännöitsijä+on+meillä+kohtalisen+hyvä,+ainoa+huono+puoli+on+se+että+hän+haluaa+omat+suosikkinsa+remonttihommiin,+ei+ole+edes+kilpailutusta+ollut+useinkaan.+
Nuo+mainitsemasi+hommat+kuuluu+isännöitsijälle.
14.05.2018 13:47
Voi+olla+että+viisikymppistä+olisi+vaikea+todistaa+kadottaneensa.
14.05.2018 10:18
Olen+taloyhtiömme+hallituksessa.+Ei+ole+aavistustakaan+ketä+siinä+asuu,+muutama+vanhempi+asukas+on+tuttu+mutta+en+ole+lähestynyt+tervehtimistä+pidemmälle+ketään.
Ei+ole+pahemmin+ollut+riitoja,+joskus+tekisi+mieli+olla+eri+mieltä+joistakin+remonttihommista.+Isännöitsijä+haluaa+aina+oman+suosikkinsa+tekemään+remontin.+Ollaan+opittu+panemaan+hanttiin.+En+ollut+tyytyväinen+julkisivuremonttiin,+oli+isännöitsijän+valitsema+urakoitsija.+Toin+mielipiteeni+julki+äänekkäästi.+Se+onkin+ainoa+kerta+kun+korotin+ääntäni.
Olen+niin+vähän+asunnossa+yli+puolet+ajasta+vietän+mökillä,+kesät+ja+talvet.+Saisivat+valita+jonkun+muun+hallitukseen+kun+itseäni+ei+talon+asiat+juuri+kiinnosta.
12.05.2018 19:51
Vaikkapa+uimahallissa+käydessäni+näen+samanlaisia.+Enimmäkseen+kyllä+on+eläkeläisukkelita,+kuten+itsekin+eläkeläinen.+
En+osaa+paheksua.+Tatuoinneista+yleensä+voi+olla+montaa+mieltä,+hyvällä+maulla+valitut+ja+hyvin+tehdyt,+mikäpä+siinä.
12.05.2018 14:27
Minulla+erottaa+ihan+hyvin+missä+vyötärö+on.+Kyllä+siihen+on+senttejä+tullut+jos+vertaa+17-vuotiaaseen+itseeni.+
En+erityisemmin+välitä+senteistä,+näillä+kymmenillä+arvostan+terveyttä+yli+kaiken.
Painoni+vaihtelee+noin+viisi+kg,+sen+verran+olen+jojoillut+lähes+aina.+Enempää+en+anna+itseni+lihoa,+viisi+kg+on+vielä+helppo+pudottaa.
11.05.2018 20:37
49 / 165