Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minua+on+ärsyttänyt+sanonnat,+itse+asiassa,+ylipäätään+ja+tuo+paljon+käytetty+niinku..
Telkkarissa+kiroilu+ja+v-alkuisen+sanan+käyttö+ärsyttää+myös.+En+yleensä+vältä+kiroilusta,+mutta+ei+se+ihan+joka+paikkaan+sovi.
17.02.2018 16:01
Eipä+minun+uskomiseni+paljonkaan+vaikuta+asioihin.+
En+oikein+voi+uskoa+että+kuoleman+jälkeen+olisi+elämää+toisenlaisessa+muodossa.+Mihinkään+taivaaseen+tai+helvettiin+en+ainakaan+usko.+
Kuolema+on+jokaisella+edessä,+toivotaan+että+ei+tule+yllätyksiä+kunhan+ensin+kuolee.
16.02.2018 14:57
Olet+niin+positiivinen...
Ollaanko+vähän+tällaisia?
https://www.youtube.com/watch?v=x7q45Ym_sQ8&list=RDx7q45Ym
15.02.2018 20:07
Luulin+jo+nelikymppisenä+että+ei+ole+enää+muuta+kuin+joutsenlaulu.+
Onneksi+olen+tullut+toisiin+aatoksiin.
https://www.youtube.com/watch?v=LZt3-Sm8xZM
15.02.2018 19:06
Vaikka+en+polta+niin+tupakoitsijoiden+kohtelu+alkaa+muistuttaa+noitavainoja.+Taloyhtiössämme+ei+saa+polttaa+enää+parvekkeella+eikä+pihassa.+Ennen+rapussamme+eräskin+ukkeli+poltti+sisällä+niin+että+postiluukusta+pöllähteli+savupilviä+käytävään.+
Viereisellä+parvekkeella+naapuri+poltti+ennen,+minua+ei+häirinnyt,+lieneekö+joku+kieltänyt+kun+ei+enää+näy,+tai+sitten+on+lopettanut+tupakoinnin.+
Kun+katselee+vanhoja+elokuvia+niin+poltettiin+ruokapöydässä+lasten+aikaan,+kenellekään+ei+tullut+mieleen+että+se+olisi+haitallista.+Nyt+tuntuu+häijyltä+kun+katsoo.+
Lapsena+näin+kuinka+eräs+äiti+poltti+tupakkaa+imettäessään.+En+todellakaan+toivo+niitä+aikoja+takaisin,+että+ei+tule+väärinkäsityksiä.
15.02.2018 17:02
Uskon+että+tämä+mainitsemasi+asia+on+suurempi+ongelma+mitä+tiedetään+julkisesti.+
Läheskään+kaikki+ei+tule+koskaan+tietoon.+Vuodeosaston+dementikot+eivät+pysty+kertomaan+onko+saaneet+lääkkeensä.+Se+oli+törkeyden+huippu+kun+hoitaja+vei+lapsen+kipulääkkeet.
15.02.2018 16:29
https://www.google.fi/search?q=fingerpori+mustaa+makkaraa&client=firefox-b&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwidt9GJi6jZAhUS16QKHXBBAsgQsAQIMw&biw=1138&bih=526&dpr=1.2#imgrc=_++
Tässä+on+fingerporia,+on+siinä+muutama+hyväkin+vitsi.
15.02.2018 16:11
En+tekisi+kotiviiniä+koska+en+osaa+tehdä.+Sen+vähän+mitä+viiniä+juon+ostan++kaupasta.++Kyllä+ihmiset+viinansa+löytää+tavalla+tai+toisella,+kuten+huumeidenkäyttäjät+huumeensa.+
Jouduin+aikoinaan+usein+saattamaan+omaistani+poliklinikalle+keskussairaalaan,+juopot+työllistivät+henkilökuntaa+kohtuuttoman+paljon.+Voi+heissä+olla+sellaisiakin+jotka+sekoittivat+päänsä+muilla+aineilla.
15.02.2018 16:10
Ei+me+kaverin+kanssa+paljon+puhuta,+viihdytään+silti+hyvin.+En+tykkää+jos+joku+puhua+pälpättää+koko+ajan,+hermostun+ja+haluan+karkuun.+
Jos+hiljaisuus+ei+ole+kiusallinen+niin+se+on+ihan+nautittava+olotila.+
En+ole+kova+analysoimaan+ja+penkomaan+asioita+juurta+jaksaen,+ei+oltaisi+kaverin+kanssa+enää+yhdessä+jos+vaatisin+pitkiä+keskusteluja+kaikista+maailman+asioista.+Voidaan+todeta+mitä+on+tapahtunut,+se+on+yleensä+siinä.+
Kaveri+ei+ymmärrä+minun+ylenmääräistä+kiinnostustani+avaruuteen+ja+tähtitieteeseen,+minä+taas+en+tajua+kun+hän+pyytää+katsomaan+mitä+Fingerpori+sarjakuvassa+on+tapahtunut,+en+näe+niissä+juuri+koskaan+mitään+naurettavaa.
15.02.2018 16:03
Joskus+ihmettelen+kuinka+viinaa+yleensä+myydään,+siitä+on+enmmän+haittaa+yhteskunnalle+kuin+huumeista.+Koukuttaa+kuten+huumeetkin,+työllistää+ensiapua,+sairaaloita,+poliisia,+puhumattakaan+juoppojen+läheisten+kärsimyksistä.+
Ei+minulla+kohtuukäyttöä+vastaan+mitään+ole,+mutta+on+ihmisiä+jotka+tulevat+riippuvaiseksi+hyvin+nopeasti,+viinasta,+lääkkeistä+ja+huumeista.
15.02.2018 15:55
Minä+kyllä+kiroilen+ja+olen+aika+ronski+puheissani.+Mustan+kuinka+kissa+säikähti+kun+kiroilin+oikein+antaumuksella,+pesin+lasista+kattilan+kantta,+ajajttelin+pestessä+että+hienoa+kun+kansi+on+säilynyt+ehjänä+vaikka+kattilaa+ei+enää+ole,+kansi+kävi+monenlaisiin+kattiloihin,+kiinnyn+joihinkin+esineisiin.+Meni+puoli+minuuttia+ja+kansi+lensi+tiskikaapista+lattialle+ja+särkyi,+silloin+alkoi+"@$¤%&=!!
Tietysti+pitää+katsoa+kenen+kanssa+puhuu,+lasten+aikaan+en+kiroile+ja+osaan+olla+siivosti+tarvittaessa.+
Miesystävä+tykkää+minussa+siitä++että+puhun+asiat+halki+teeskentelemättä+parempaa+kuin+olen.
Inhoan+riitelyä+ja+epäystävällisyyttä,+voi+olla+eri+mieltä+ja+myös+sanoa+sen+rähjäämättä.
15.02.2018 10:20
Yksi+läheinen+ihminen+on,+hän+on+kumppani+ja+ystävä.+
En+ole+kovin+sosiaalinen,+pärjään+ihmisten+kanssa+mutta+etäännyn+helposti+jos+tullaan+liian+lähelle.+
Olen+vanhemmiten+karsinut+turhia+tuttavuuksia,+en+pidä+maratonpuheluista+joita+monet+harrastavat.+
Tykkään+silti+ihmisistä,+moni+sanoo+että+olen+aina+iloinen+ja+ystävällinen.+Miksi+näyttää+muille+jos+sattuu+olemaan+huono+päivä.
"Tykkään+susta+niin+että+halkeen"+,+tämäkin+tunne+on+tuttu+nuoruudesta,+nykyisin+tykkään+rauhallisemmin++:)
14.02.2018 10:30
Kyllä+62€+riittää+loppukuuksi.+Mutta+yllätysmenoja+ei+saisi+olla+kun+kertomasi+mukaan+olet+veloissa+muutenkin.+
Kunhan+maksat+velat+pois+niin+kannattaa+pitää+kirjaa+menoistaan.+
Tuo+mitä+korppis+kirjoitti+pitää+paikkansa,+kahden+ihmisen+taloudessa+pärjää+paremmin+rahallisesti+kuin+sinkkuna.
14.02.2018 10:22
"Suomalaisten+tasapäätanelius+ja+jästipääjunttius"+
Et+varmaan+itse+ole+suomalainen+,+eihän+kukaan+puhuisi+noin+oman+maansa+kansalaisista.+
Nolaat+vain+itsesi+jos+suomalaisena+yleistät+noin.
14.02.2018 09:51
Nukahtamislääkkeet+koukuttavat+nopeasti.+Pojan+kuoleman+jälkeen+sain+niitä,+meni+kauan+enenkuin+opin+olemaan+ilman.+En+enää+tarvitse+nukahtamislääkkeitä,+särkylääkettä+pitää+joskus+ottaa+kun+iltaisin+jalkoja+särkee.+Se+on+kumma+kun+valveilla+ei+koske+yhtään+mutta+kun+on+vähän+aikaa+pitkällään+niin+alkaa,+lääkäri+puhui+jotain+levottomista+jaloista,+saattaa+ollakin,+joskus+poljen+kuntopyörää+aamu-yöstä,+se+rauhoittaa+jalat.+
Olen+sitä+mieltä+että+ainakin+iäkkäämmän+naisen+kannattaa+ottaa+talven+aikana+D-vitamiinia+ja+Kalsiumia+jos+ei+käytä+maitotuotteita.
13.02.2018 19:53
Ostin+kissalle+telineen+joka+on+samalla+raapimispuu,+voi+katsella+ikkunasta+kun+on+korkea.+Kyllä+se+siinä+olikin+kauan+kun+ensin+nostin+sen+että+tottuu.
Kissa+on+pahalla+tuulella+kun+tultiin+kylille,+rähisi+koko+tulomatkan.+
Keskuslämmitys+ei+sovi+minulle,+heti+alkoi+silmiä+kirvelemään+ja+nenä+meni+tukkoon+kun+tultiin+tänne+ihmisten+ilmoille.+Se+auttaa+vähän+kun+panen+makuuhuoneesta+patterin+kokonaan+kiinni.+Tulee+muista+huoneista+lämmintä+sen+verran+että+tarkenee.
Ilmankostutimia+olen+joskus+pitänyt+päällä,+en+oikein+tykkää+niistä.
13.02.2018 19:36
:D+niinpä,+minulla+on+kissa.+Ukkelin+sain+hoitoon+jos+läksin+reissuun,+En+olisi+jaksanut+ympärivuorokautista+vahtimista+jos+en+välillä+lähtenyt+tuulettumaan.+Jos+en+lähtenyt+mihinkään+niin+olisin+hakenut+ukkelin+kotiin,+en+olisi+osannut+olla+noin+vain+kotona.
Kissa+menee+tässä+sivussa,+ei+sitä+tarvitse+hoitaa.+Valitettavasti+en+ole+löytänyt+sille+hoitopaikkaa+jos+lähtisin+jonnekin,+onneksi+nyt+ei+edes+tee+mieli+lähteä,+nautin+kun+saan+olla+vain+ilman+velvoitteita.+Varmaan+olen+aikonut+ostaa+käytetyn+asuntoauton,+en+edes+tiedä+osaisinko+ajaa+sillä.+
Sinut+pitäisi+tavata+jossain+ihan+livenä,+varmaan+käsitys+muuttuisi+puolin+ja+toisin+:)
Kukaan+muu+ei+ole+moittinut+minua+huumorintajuttomaksi,+Pani+ihan+miettimään.+
Kun+tulin+kylille+äsken+oli+autotallin+ovi+jäätynyt+alareunasta+kiinni,+en+ollut+kolmeen+viikkoon+käyttänyt.+Talkkari+lupasi+katsoa+eri+korvausta+vastaan,+itse+en+voi+sille+mitään.
13.02.2018 13:43
Puolet+oikein,+olen+ihan+tyytyväinen.
12.02.2018 19:17
Sinulla+on+kova+tarve+vähätellä+ja+tehdä+tyhjäksi+kaikki+mitä+kirjoitan++;)+
Voisiko+olla+niin+että+maailma+ei+pyöri+pelkästään+sinun+ympärilläsi,+mielipiteesi+voivat+erota+siitä+mikä+on+toisen+totuus.+Silti+voin+jopa+minäkin+joskus+olla+oikessa.+
Ei+minulla+roiku+ovenpielistä+eikä+katosta+mitään,+kuntopyörä+ja+soutulaite+on,+puntit+ja+kahvakuula,+yksi+laite+jalkalihaksille+mökillä,+soutulaite+on+autotallissa+kun+vie+liikaa+tilaa.+Minun+on+treenattva+oikeaa+kättäni,+siinä+on+kiertäjäkalvosimen+repeämä,+jos+en+päivittäin+harjoittele+käsi+lakkaa+liikkumasta.+Kai+keksit+taas+jotain,+eihän+kiertäjäkalvosin+voi+revetä+vai+mitä+??
12.02.2018 11:08
20€+kk,+en+ole+asunnossa+kuin+puolet+ajasta,++jos+sitäkään.+Yhdeltä+hengeltä+maksan+ihan+mielelläni,+kunhan+on+putkiremppa+niin+saadaan+omat+mittarit.
11.02.2018 18:56
66 / 165