Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+pitäisi+valehdella?+En+juo+liikaa,+juon+kuitenkin+joskus,+en+joka+viikkokaan,+silloinkin++aika+vähän.+Krapulaa+ei+ole+ollut+sitten+nuoruuden,+Päätin+että+sellainen+olo+ei+ole+minua+varten.+
Näen+kaupassa,+oikein+esimerkki-ihmisiä+jotka+ostavat+olutta+"salaa".++Mättävät+kassiin+kun+kukaan+ei+"näe"+antavat+kassalla+yhden+pullon+ja+avaavat+kassin+että+kassa+voi+laskea+siellä+olevat+pullot.+Tuollainen+herättää+enmmän+uteliaisuutta+kuin+se+että+latoisi+pullot+reilusti+hihnalle.+En+juo+olutta+ikinä,+olen+kyllä+ostanut+vieraita+varten,+enkä+ole+salaillut+ostoksiani,++haen+itselleni+viinipullon+Alkosta.
06.11.2017 19:20
En+ole+tehnyt+tänään+hyvää+kenellekään.+Aamulla+keitin+kahvit+kaverille+kun+läksi+ajamaan+kotiinsa+ja+iltavuoroon+töihin.+
Sitten+tein+pullataikinan,+leivoin+omenapiirakkaa+ja+korvapuusteja+pakkaseen.+On+mitä+tarjota+jos+joku+käy.
Kävelin+pienen+lenkin+sateessa,+en+nähnyt+ketään+tuttua,+kävin+samalla+kaupassa.+
En+pidä+auttamista+hyvänä+työnä,+hoidin+miestäni+kauan+kun+hän+sairastui,+en+ikinä+tuntenut+olevani+sen+parempi+ihminen+kuin+sellaiset+jotka+eivät+moiseen+savottaan+ryhdy.+En+itsekään+uskonut+pystyväni+jatkamaan+niin+kauan,+aika+vain+kului+päivästä+toiseen.+
Autan+jos+joku+pyytää+apua,+en+itse+mene+tyrkyttämään+apuani.
06.11.2017 19:12
Saahan+haaveita+olla++:)+Että+ihan+antavainen+.
05.11.2017 13:26
Eläke+riittä+hyvin,+jääkin+vaikka+maksan+sähköt+ja+kulut+kahdesta+asunnosta,+myös+auton+pitäminen+maksaa.++Eläke+on+keskitasoa,+ei+ihan+pieni+mutta+ei+kovin+isokaan.
Olen+matkustellut+paljon+aikaisemmin,+nykyisin+en+viitsi+lähteä+mihinkään,+lentäminen+on+tappavan+ikävää.++Kanarialle+voisi+lähteä+vielä+joskus,+ei+ole+pitkä+lento.+
Töissä+ollessani+säästin,+saan+jonkin+verran+osinkoja.+Aikaisemmin+pidin+vuokralaisia,+kyllästyin+kun+sai+kerjätä+vuokria,+joskus+näytti+että+minä+olen+heille+velkaa+eikä+päinvastoin,+käytös+oli+sellaista.+Asuntojen+myynnistäkin+nettosin++kun+olivat+velattomia.+Ostin+ne+osittain+velaksi,+maksoin+vuokratuloilla.
05.11.2017 13:19
Olen+kohdannut+peloista+pahimman+poikamme+menehdyttyä+syöpään.+Sen+jälkeen+pelot+ovat+kaikonneet.+Tietenkin+huolehdin+ja+pelkään+ainoan+elossa+olevan+lapseni+perheen+puolesta,+heilläkin+on+ollut+sairautta,+toivottavasti+pahin+aika+on+ohi.+
Viimeisen+vuoden+aikan+on+lähipiirissä+ollut+kolme+kuolemantapusta,+kun+istuu+saattamassa+läheistä+viimeiselle+matkalle+miettii+elämää,+sen+lyhyyttä.
Itselleni+kuolemat+ovat+antaneet+kiitollisuutta+elämää+kohtan,+arvostan+elämää,+se+on+ainutkertainen+meille+jokaiselle.+
En++pelkää+kuolemaa+vaikka+tulisi+huomenna,+silti+voin+sanoa+että+rakastan+elämää.
04.11.2017 14:59
Aloitus+on+huono,+ketään+ei+saisi+mollata+noin.+Vaikka+tiedän+että+molemmat+osaavat+pitää+puolensa+joten+ei+hätää.+
Ilman+heitä+palsta+olisi+tasapaksu.+Onneksi+korppis+ei+siirtynyt+seuraavan+ikäluokan+palstalle.+
Täällä+oppii+olemaan+välttämättä+edes+suorista+loukkauksista,+on+siinä+mielessä+palstasta+ollut+hyötyä+itselleni.+
Tietenkin+taas+kerroin+ajatukseni+niin+että+saan+haukkumista.+Mutta+näin+ajattelen.
04.11.2017 14:50
On+sähkösänky+hyvä,+telkku+on+telineessä+sopivalla+korkeudella.+Kun+nostaa+päädyn+ylös+niin+ei+niskat+väsy+telkkaria+katsellessa.+On+hyvä+lukeakin+sängyssä.+Sängyssäni+nousee+myös+jalkopää,+joskus+jos+jalkoja+väsyttää+on+helppo+nostaa+jalat+ylös+sängyssä+maaten.
03.11.2017 20:23
Kirjoitin+niin+koska+itse+tykkään+olla+omissa+oloissani.
Luitko+kuitenkin+jatkon,+sanoin+jos+yksinäisyys+on+vapaaehtoista+se+on+ok.+Jos+on+pakon+edessä+yksin+se+on+ihan+eri+asia.
03.11.2017 19:10
En+ymmärrä+ihmisiä+joiden+on+paha+olla+yksin,+itse+nautin+kun+saan+olla+rauhassa.+
Tajuan+että+yksinoloni+on+vapaaehtoista,+jos+ei+olisi+saattai+mieli+muuttua.+
On+liian+sosiaalisia+ihmisiä,+äiti+joutui+muuttamaan+asuntoa+kun+alakerrassa+asui+nainen+joka+kuunteli+koska+äiti+vetää+aamulla+vessan,+se+oli+merkki+hänelle+että+nyt+voi+mennä+kylään+kutimen+kanssa,+pidemmän+kaavan+mukaan.
+Äiti+ei+ilennyt+sanao+mitään+ja+kielsi+minuakin+sanomasta,+mieluummin+muutti+ja+antoi+asunnon+vuokralle.
03.11.2017 17:01
Piti+sanoa+että+tänä+vuonna+kuolleiden+nimet+kerrotaan+kirkossa+huomisiltana.
03.11.2017 16:57
Tässä+toinen+kissaihminen.+Kahdestaan+mekin+suurin+osa+ajasta+vietetään.+Harvoin+aika+käy+pitkäksi.+
Huomenna+menen+kirkkoon,+siellä+luetaan+viime+vuonna+kuolleiden+nimet+ja+sytytetään+kynttilä+omaisten+muistolle.+
Käyn+aamulla+haudoilla+viemässä+kynttilät.
03.11.2017 16:55
Olisi+varmaan+upea,+minulla+on++miehen+entisessä+huoneessa+punainen+matto,+verhot,+sängynpeite+ja+kalusto.+Liika+on+liikaa.+Kaikki+ovat+tullet+mukaan+aikojen+saatossa.+Pitäsi+varmaan+uusia++matto+ja+verhot?+Sängynpeitteen+jos+vielä+vaihtaisi+vaaleaksi???
Olen+ihmetellyt+miksi+en+viihdy+siinä+huoneessa,+epäilin+johtuu+siitä+kun+hoidin+miestä++siellä.+Jos+värimaailman+uudistaminen+auttaisi.+Kuten+kerroin,+oli+välillä+kuontoiluhuoneenakin.
Moottorisängyn+omin+omaan+makkariini,+on+aika+uusi+Hästens,+siinä+on+hyvä+katsella+telkkua+ja+lukea.
02.11.2017 19:13
Kaikki+kerää+pölyä,+huomasin+kun+aloin+tutkia+paikkoja+poissaolon+jälkeen.+Sametissa+ei+näy+heti+mutta+sileät+pinnat+ja+peilit+olivat+pölyn+vallassa.+Nyt+on+osapuilleen+siistiä,+niin+että+itselle+riittää.
02.11.2017 18:43
Kävin+ensin+yksityisellä+silmälääkärillä,+hän+antoi+passituksen+yleiselle.+
Meni+pari+kuukautta+ja+näkö+on+parempi+kuin+on+eläessäni+ollut.+
Olen+pitänyt+laseja+lähes+koko+ikäni,+tunnen+oloni+alastomaksi+ilman,+en+pidä+kotona+laseja+mutta+laitan+jos+lähden+ihmisten+ilmoille.+
Lasit+piti+tietenkin+uusia+leikkauksen+jälkeen.
02.11.2017 18:11
Mielipidettä+tulee+puolesta+ja+vastaan.
Uskon+että+SPR+on+tehnyt+hyvää+yötä
Kunhan+ei+ahneet+oman+edun+tavoittelijat+tunge+itseään+sekaan.
02.11.2017 17:53
Jos+jostain+löytäisin+pyykkilaudan+niin+ostaisin,+ihan+nostalgian+takia,+voisi+sitä+kokeilla+joskus+pikkupyykillä.
02.11.2017 17:30
Katson+ajan+seinäkellosta+vaikka+olisin+netissä.+On+tullut+tavaksi+vilkaista+kelloa+kun+olen++kotona.+
Minulla+on+joka+huoneessa+kello,+olkkarissa+useampi+kun+siellä+on+myös+kaappikello+joka+ei+käy,+mutta+on+komia.+Kai+se+kävisi+jos+joku+osaava+katsoisi+sitä.+
Jäkikasvu+moittii+minua+siitä+kun+säilytän+kaiken+vanhan,+yritän+opetella+tavoille,+se+vie+aikaa,+voi+olla+elämänmittainen+projekti.
02.11.2017 17:27
En+oikein+ihastunut.
Varsinkin+naisen+hame+on+jotenkin+tönkkö.+
Karvahatut+menettelee+ehkä,+jos+sataa+räntää+niin+ovat+surkean+näköiset.+
Tämä+on+minun+mielipiteeni,+jokaisella+on+omansa.+Uskoisin+että+suunnittelija+on+tehnyt+parhaansa.
02.11.2017 14:49
Jo+Nesbø++:+Poliisi.+
Äänikirja,+kyllä+sitä+kuuntelee,+aika+väkivaltaisia+kohtauksia,
02.11.2017 14:22
Minulla+on+entisessä+miehen+huoneessa+punainen+samettia+muistuttava+päiväpeitto,+ei+se+oikeaa+samettia+ole+koska+on+aika+kevyt.+On+ihan+nätti,+huoneen+sohvassa+ja+nojatuolissa+on+samanväristä+plyysiä+.+Huonekalut+jäivät+äidiltä,+ovat+kevyet+tyylihuonekalut+en+ole+raaskinut+luopua+niistä.
Kun+omaishoito+loppui+tein+miehen+huoneesta+kuntoiluhuoneen,+äidin+kuoltua+oli+ainoa+paikka+mihin+saan+nämä+huonekalut+sopimaan.+
Kuntoiluvehkeet+siirsin+omaan+makkariin,+soutulaite+piti+viedä+autotalliin.
02.11.2017 13:52
84 / 165