Olympia-asun nostattaman riehaantumisen takia minäkin vilkaisin netistä, miltä asu näyttää. Hieno, virkeä. Haluan tuollaisen. Lakkia en katso, kun en lakkia itse pidä, mutta jos asuun saa korvaläpät, niin hankin. Tosi veikeä veto valmistajalta.
Olympia-asu Mitä ihmettä?
18
209
Vastaukset
- Taikuritässä
Aivan karmeat asut! Eikö voisi olla yksiväriset osiot ja viitteeksi jotain kansallista pientä.
Ihan hirveän mauttomat. Säälittää urheilijat, kun joutuvat noissa liikkumaan.
Kuka ihme on nämä suunnitellut? Ihan kuin kerniliinan palasista värkätty.
Huhhuh.- Taikuritässä
Pakko lisätä. Ovat kuin päiväkodista karanneita jättiläiskokoisia pikkulapsia.
Onkohan koko vaatekokoelma jonkun opinnäytetyö?
En oikein ihastunut.
Varsinkin naisen hame on jotenkin tönkkö.
Karvahatut menettelee ehkä, jos sataa räntää niin ovat surkean näköiset.
Tämä on minun mielipiteeni, jokaisella on omansa. Uskoisin että suunnittelija on tehnyt parhaansa.Naisen hame mustine sukkineen tuo mieleen entisajan navettaemännät. Tuppelomekko ei urheilijaa pue.. Nuo sukat on varmaan niitä legginssejä, kun ovat noin rumia.
Ja miesten karvalakki. Voisi olla ryhdikkäämpi, eikä noin leveä. Läpät alaslaskettuna paremman näköinen Naisten päähineet paremman näköiset.
Muuten ihan hyvät.
Aivan fantastisen ihanat!!!
Karvahatut tosi suloiset ja värivalikoima tavallisuudesta poikkeava ja vihdoinkin suomalaiset talviurheilijat erottautuivat edukseen harmaasta massasta. 10 pistettä!!!- ö-Öö
Nojoo
Kauneusarvoista en nyt sen enenpiä. Ihmiin jäi, kovin kirjavia ja värikkäitä, enenpi tuli mielikuva jostain afrikan maasta enenpi, kuin suomesta. Ei mulla siis mitään värejä vastaan ole, lopputulos oli vaan jotenkin hämmentävä, enkä käsittänyt, miten se kuvastaa suomea ja suomalaisuutta.
Että olisin kannattanut perinteisiä Suomi-verkkareita, kun kerran tässä itsenäisyyden juhlavuosikin päällänsä ja kovin keuhkottu aiemmista urotöistä ja muisteltu komeaa isänmaamme urheiluhistoriaa.....
Hyvähän tuo, että urheilijoille vara vaatteet ostaa, ettei alasti tarvitse mennä.
=DW= - Jason0987
Luhta on suunnitellut. Jos katsoo Lundan sivuilta heidän vaatemalliston tyyliä, niin sekin on täysin "venäjältä". Nämä ovat suorastaan kamalia. Luhdalla ei ole silmää vaatesuunnittelulle. Siksi heidän markkinansa ovat idässä lännen sijaan. Eivät pärjää ruotsalaisille, esim Peak Performance, Haglöfs, J.Lindeberg,jne. Joutais koko Luhta kadota pois markkinoilta.
Valkoiset turkislakit tuovat lumen ja pohjoisen mieleen. Ihanat!
Mukavaa kun neukkuajan muotivirtaukset urheiluasuissa ovat historiaa. Rumimmat ovat aina ruskien asut. Vieläkin. Mutta niitä kai ei oikein taas päästetä kilpailemaan kun ne fuskaa aineiden kanssa.- hytinäx1
En ostaisi mistään hinnasta. Jos ilmaiseksi saisin niin voisin harkita kun pimeässä liikun. Onko niissä valmiiksi heijastimia? Ruotsalaisten asusteita ei ole vielä edes näytetty, taitavat olla vielä kamalampia sinikeltaisina. Vaikka eihän taida vaikuttaa urheilusuorituksiin nuokaan vaatteet.
Muuten, kun täällä menee urheiluvaateliikkeisiin niin voi ostaa Luthan merkkisiä, onko ne samoja kuin Luhtan tuotteet? - mimmimum-..mi
Voisin hyvin kuvitella että Luhta on saanut ....tai tuonut vaikutteita mallistoon sen paikan mukaan ....missä kisat järjestetään... ja mukauttanut meidän ja heidän tuomia mielikuvia....voi olla että vain itse näen näin. Luhdalla on vahvat markkinat nyt jo Kiinaan.....monta kymmentä myyntipistettä...
piti käydä netissä katsomassa kun en tiennyt asuista mitään. aika kivat, sanoisin.
- urheileva.muori
Nyt katsoin tarkemmin. Kuuluuko naisten asuun lainkaan pitkikset ja minkä väriset? Kuva vähän hämää, näin siitä beesinvärisen lahkeen hameen vieressä.
Katsoin myös muiden maiden "ylistettyjä" asuja. Toiset olivat ihan tyypillisiä minkä urheiluliikken tahansa myymiä asuja ja toiset persoonallisempia. En mietenkään pysty sanomaan, että joku niistä olisi ehdottomasti tyylikkäämpi kuin suomalaisten. - ryssähattuja
ei ryssä hattuja ei.ja värit vetoketjujen kohdilla.nyt on iha hyvä hävitä.ku pieru saharaa.sitähä tää ennustaa.oiei
- väritvahvuutta
suunnittelijoiten on tiedettävä.värit luovat vahvuutta!!!!!!!!
- talvitakki
Mikä niissä vikana vai eikö mitään vikaa puutu?
Kauhistuksen kanahäkki, ihan hirviää sekamelskaa, ei yhtenäistä sopusointia. Kuvioita ja karvaa, pelleparaatia.
- Siiri.Sivakka
Hienot ovat. Mukavat varsinkin nuo pusakat joissa valkoinen alaosa ja värikäs hartiaseutu.
Kiva, kun naisille on tuollaiset pikku hamosetkin naisellisuutta esiintuomaan.
Toivon että hiihtoasuissa takapuolella on materiaaleissa huomioitu se ettei hikiläikät tuo vääriä mielikuvia. - OnTosiHauskatOn
Palkatuille pelleille pitää pukea pelle-puku päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483