Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mökillä+on+puulämmitteinen+ulkosauna,+siinä+on+hyvät+löylyt.+Kylillä+sähkökiuas,+harvoin+sitä+tulee+lämmitettyä.+On+taloyhtiössäkin+sauna+mutta+vuoroista+oli+jatkuva+polemiikki+joten+teetin+oman.+
Nuorempana+tykkäsin+saunoa+pitemmän+kaavan+mukaan,+nykyisin+käyn+korkeintaan+kahdesti+löylyssä.
20.10.2017 18:30
Aikaisemmin+kävin+lähes+päivittäin+omaisteni+luona+vuodeosastolla+ja+palvelutalossa.+
Huomasin+että+aikaisemmin+ns.+siveydensipulit+olivatkin+muuttuneet+oikeiksi+riiviöiksi,+kukaan+mies+ei+ollut+turvassa,+ehdotukset+olivat+hyvin+suorasukaisia.+
Muistisairaus+poistaa+estoja+ja+saattaa+lisätä+kiinnostusta+seksiin.++
Mistähän+johtuu+että+useimmiten+naisista+tulee+yliseksuaalisia+ja+pahoja+suustaan+määrätryssä+vaiheessa+alzheimeria.+Mitä+siveämpi+ja+kainompi+on+ollut,+sen+ronskimpaa+kieltä+kuulee.+
Onneksi+nämä+ovat+poikkeuksia,+ei+sentään+jokainen+muutu+niin+paljon.+
En+ole+ikinä+kaihonnut+tai+halunnut+sellaista+että+minua+näpelöitäisiin,+oli+ikä+tai+ulkonäkö+millainen+tahansa.+Saa+nähdä+sitten+jos+Alzheimer+asettuu+mieleni+herraksi.
19.10.2017 19:21
En+räplää+kännykkää+koko+ajan,+välillä+voi+akkukin+loppua+enkä+huomaa+kun+aikojen+päästä.
Linkissä+kerrotaan+vanhoista+puhelimista,+minulla+on+samanlainen+toimiva,+on+vieläkin+vanhempi+joka+toimii.+En+ole+niitä+käyttänyt+kuin+kokeillakseni+toimivatko.
En+osaa+sanoa+käykö+tämä+nykyinen+kortti+enää+noihin.
https://www.seiska.fi/Oho/Onko-tama-vanhin-toimiva-Nokia-Kesti-sodat-ja-pesukoneen/1118911?_ga=2.123460552.2117229315.1508316468-995881488.1508316468
19.10.2017 14:53
Ei+nykyisin+ole+nais-tai+mieskirugeja,+on+vain+kirurgeja.
https://blogit.savonsanomat.fi/mita-sita-tyhjaa/feministiset-kasvatusohjeet-ovat-oivallisia/#.WehxjhfNRlo.facebook
19.10.2017 13:24
Niinhän+se+on++:D
18.10.2017 19:11
En+muistele+kaihoholla+40v+vanhemman+miehen+kopelointia.+
En+muista+kopeloineeni+ketään,+ikinä.+
Jos+niin+käy,+menee+dementian+tiliin.
18.10.2017 18:52
pylykerö.
Otan+osaa,+minullakin+on+ollut+hautajaisia+liian+tiheään.
Opettaa+näkemään+sen+kuinka+lyhyt+on+aikamme+täällä.
18.10.2017 17:44
lacucaracha+.
Vastaus+josta+olen+samaa+mieltä.+
Siitä+ei+tarvitse++poistaa+mitään,+eikä+lisätä+!
18.10.2017 17:37
En+juuri+ajattele+minkä+ikäinen+olen,+väsyn+joskus,+silloin+en+tee+mitään.+
Ylempänä+oli+puhe+nuorekkaasta+ulkonäöstä,+sekin+riippuu+monesta+asiasta.+Jos+on+levännyt+ja+kammannut+tukkansa+niin+saattaa+olla+ihan+hyvä:)+
Eläkkeellä+on+hyvä+olla,+saa+olla+miten+huvittaa+ja+jaksaa,+maailman+työt+ei+tekemällä+lopu,+nytkin+on+piha+täynnä+lehtiä+kun+Vaahtera+on+pudottanut+viimeiset,+ei+ne+sieltä+mihinkään+karkaa.
18.10.2017 15:34
Minäkin+muistan+yhden,+haukkui+minua+Betanian+penkkiurheilijaksi+kun+perheemme+oli+helluntailainen.
18.10.2017 15:00
Kertomuksesi+oli+hyvin+koskettava+:)
Profiilikuvasi+tuo+mieleen+erään+pojan+rippikoulusta,+olin+häneen+ihastunut.
18.10.2017 11:51
Nuorena+koin+seksuaalista+häirintää,+en+silloin+tajunnut+mistä+oli+kyse,+sellaisesta+ei+puhuttu+häirintänä,+ylemmässä+asemassa+oleva+kopeloi+aina+kun+muiden+silmä+vältti.+Se+oli+kiusallista,+piti+vain+vältellä+joutumasta+hänen+kanssaan+kahden+mihinkään.
Olen+kuullut+ehdotuksia+vanhempanakin+aika+usein,+mutta+kukaan+ei+ole+kosketteluun+asti+yltänyt.
18.10.2017 10:25
Tämä+kokemukseni+ei+ehkä+ollut+unta.
Heräsin+aamuyöllä,+kello+oli+viiden+paikkeilla,+valoisa+kesäinen+aamu.+
Näin+hahmon,+ajattelin+että+mieheni+on+kumartuneena+vastakkaisella+seinällä+olevan+sängyn+puoleen.+
Ihmettelin+kun+hahmo+oli+läpikuultava,+seinävaate+näkyi+lävitse.
En+uskonut+silmiäni,+nipistin+itseäni+reidestä+kun+olin+kuullut+että+siten+saa+selville+näkeekö+unta.+Sen+mukaan+ei+ollut+unta.+
Hahmo+siirtyi+lähemmäksi,+jotenkin+vain+ilmoitti+että+mihin+on+mentävä+ja+nopeasti.
Tottelin,+se+tuntui+silloin+ihan+luontevalta.+Ehdin+viime+tipassa+estämään+kuoleman.
Vieläkään+en+tiedä+mitä+uskoa,+tämä+on+totta.+Olen+ajatellut+että+ihmisen+alitajunta+on+monimutkaisempi+kuin+uskommekaan,+enteitä+tallentuu+tajuntaamme+tedostamatta.
18.10.2017 10:05
Olen+kokenut+yliluonnollisen+tapahtuman,+se+pelasti+ihmisen+hengen.+
Tämä+on+hyvin+outoa,+koska+olen+hyvin+epäilevänen+tällaisten+kokemusten+suhteen.+
Vieläkäkin+ihmettelen+vaikka+tapahtumasta+on+pitkä+aika.
18.10.2017 09:38
Minulla+on+ollut+lähes+aina+kissa,+joskus+useampikin.+
En+ole+niitä+varsinaisesti+hakenut,+kodittomat+katit+löytävät+luokseni.+sääli+kun+teetetään+pentuja+kissoilla+ja+jätetään+ne+talven+selkään+kuolemaan+pakkaseen.+
Olen+viimeisen+päälle+kissaihminen.
17.10.2017 21:46
=DW=.llä+näyttää+olevan+kokemusta+asiasta+:)
Koko+homma+lieveilmiöineen+tuli+kerrottua.
17.10.2017 12:48
Käyn+lukemassa+kännyllä,+harvoin+sillä+kirjoittelen.+
Kirjaimet+ovat+isommalla+kun+kirjoittaa+niin+että+känny+on+vaakasuorassa,+ainakin+minun+puhelimessani,+on+helpompi+kirjoittaa.
17.10.2017 12:41
En+unelmoi+juuri+mistään,+jos+haluan+jotain+yritän+parhaani+mukaan+saavuttaa+sen,+ei+ikä+ole+este.+
Onneksi+en+halua+mitään+ihmeempiä,+kai+elämä+on+opettanut+realistiksi.+
Nyt+odottelen+että+pääsen+käymään+kaupoilla,+uunin+lämmityksessä+menee+puoli+päivää.+
Minulla+on+kaikkea+mitä+tarvitsen,+kohtuullinen+toimeentulo+ja+rakkauttakin.+
Terveys+on+kohillaan,+ainakin+vielä.+Pitää+olla+tyytyväinen.
17.10.2017 12:35
Luonnollinen+tapahtuma,+vauvan+ruoka-aika.+Kuinka+sellainen+voi+häiritä+ketään?
17.10.2017 10:21
Olen+joutunut+olemaan+läheisten+kuolinvuoteen+vierellä+monesti.+Onneksi+ovat+saaneet+lääkitystä+tarpeeksi+joten+ei+kipuja+ole+ollut.++Aina+se+on+rankkaa,+saati+jos+lähtevä+on+vielä+kovissa+tuskissa.
Paitsi+aikoinaan+isälläni,+hän+kuoli+syöpään+pitkän+aikaa+sitten,+silloin+vielä+pihtailtiin+morfiin+antamisessa.+Olin+siitä+todella+vihainen,+annetaan+kuolevan+tuntea+kovia+kipuja+siksi+että+apua+ei+saa+antaa,+ainakin+silloin+lääkäri+sanoi+niin.
+Nyt+on+toisin,+ainakin+kokemukseni+mukaan+ei+kenenkään+tarvitse+kärsiä+kipuja+jos+lääkkeet+auttavat.+
Olen+eutanasian+kannalla,+jokaisen+pitäisi+tehdä+hoitotestamentti+jossa+kerrotaan+missä+tilanteessa+haluavat+eutanasian,+tai+eivät+halua+missään+tilanteessa,+omaiset+eivät+voi+sellaista+päätöstä+tehdä+vaikka+potilas+itse+ei+pystyisi.+
Minulla+on+hoitotestamentti,+haluan+eutanasian+jos+itse+makaan+muiden+autettavana+eikä+paremmasta+ole+toivoa.+Toivottavasti+laki+eutanasian+sallimisesta+tulee+voimaan+pian.
16.10.2017 17:51
89 / 165