Vapaa kuvaus

Kiinnostaako Lipogrammi?Entä Pomologia?Kirjoittele?
[email protected]

Aloituksia

108

Kommenttia

951

1. kaverin kanssa etsimään

Etsiskelen kaveria geo kätköilemään. Erityisiä vaatimuksia ei ole. Katsotaan sitten miten homma sujuu. Ajatus on kuiten
    Geokätköily
    1
    162
  2. Venäjän kieli ja kulttuuri

Kiinnostaisi saada keskustelua apua venäjän kielellä. Olen suomenkielinen mies ja aloittamassa venäjän opiskeluja.
    Etäopiskelu
    0
    160
  3. Hei nuorinainen pysäkillä

Näin sinut linja-auton ikkunasta viime perjantaina Ison-Omenan kohdalla. Minulla oli kauluspaita ja metallisankaiset sil
    Etsintäkuulutus
    0
    153
  4. Laatokan Karjalan maaomaisuus

Löytyykö netistä tietoa maanomistajista tai tiloista ennen alueluovutusta? Lähinnä Ilomantsi Suojärvi alueelta.
    Karjalan palautus
    9
    138
  5. Tallinnassa nähtävää

Onko Kumu tuttu paikka?
    Museot ja näyttelyt
    2
    137
  6. Kävitkö messuilla?

Sexhibition erotiikkamessut 2018 Oli viikonloppuna.
    80 plus
    1
    137
  7. Ansiosidonnaisen suuruus

Minulla on pätkätyösuhteita tuttuun pienfirmaan. Sellainen toimitusjohtajan omistama yhtiö. Normaalisti palkka on ollut
    Palkat
    3
    134
  8. Teekkari Huumori

Äsken oli juttua tyttö-opiskelijoista Teknillisissä Korkea kouluissa. Miten paljon teillä on tietoa opiskelija elämästä
    Koulu
    5
    134
  9. mailbox.org salasananvaihto

Eli miten se salasana vaihdetaan. Muista vanhan ja kaikki toimii mutta miten vaihdan sen?
    Sähköposti
    3
    132
  10. Tulevan mökin naapurit

Katselin karttapaikasta mökin naapureiden kiinteistötunnukset. Mutta näenkö mistään kuka omistaa kyseisen kiinteistön? N
    Kesämökki
    1
    129
  11. Samsung Galaxy Xcover 4 veden alla

Samsung Galaxy Xcover 4 onko kokemusta kuvauksesta? Toimiiko kuvaus veden alla? Haittaako kastuminen?
    Kännykät
    1
    126
  12. Puola vaeltaminen

Onko Morskie Oko, Puolassa kenellekkään tuttu?
    Luonto ja retkeily
    0
    124
  13. Tavoite-eläkeikäsi

Katselin eläkeotettani: Eläkeiät Tavoite-eläkeikäsi Vahvistettu 01.11.2023 65v 1kk -Jos toteutan tuota tavoitetta niin o
    Maailman menoa
    4
    124
  14. Riistakameran kuvat

Mulla on mökillä kaikki kielto ja yksityisalue kyltit. Muutama riistakamerakin on. Nyt mulla on kuvia naapurin mökkiläis
    Yleistä valokuvauksesta
    9
    118
  15. Tarjolla Espoo-Turku-Espoo

Arki aamuisin meno ja illalla paluu. Aikataulu olisi ennen kello 8:00 Turussa ja paluu lähtö 16:00.
    Kimppakyydit
    0
    117
  16. Venäjää verkossa ja ilmaiseksi

Siinähän ne tärkeimmät. Kiinnostaisi opiskella kotona tietokoneella Venäjän kieltä. En haluaisi maksaa siitä. En ainakaa
    Etäopiskelu
    2
    116
  17. Valokuvan tiedoston tiedot

Mitä tietoja kännykällä otettu kuva sisältää? Jos lähetän sen eteenpäin niin mitä vastaan ottaja saa siitä irti?
    Valokuvaus
    2
    111
  18. Kielten sanat?

Miten opitte vieraiden kielten sanat?
    Opiskelu
    2
    100
  19. KooKoon pelit

Käykö porukka pääkaupunkiseudulta katsomassa Kouvolassa pelejä kimppakyydillä?
    Yleistä Kouvolasta
    1
    94
  20. Isompi ansiosidonnainen vai pienempi eläke

Eli olen 61 ja nyt alkoi ansiosidonnainen juosta. Tuleva eläkkeeni on pienempi. Eli kauanko voin olla ansiosidonnaisell
    Työttömyys
    3
    89