kuusnolla

Kiinnostaako Lipogrammi?Entä Pomologia?Kirjoittele?
[email protected]
Aloituksia
110
Kommenttia
951
kaverin kanssa etsimään
Etsiskelen kaveria geo kätköilemään. Erityisiä vaatimuksia ei ole. Katsotaan sitten miten homma sujuu. Ajatus on kuiten1170- 4169
Useampi nettideitti
Aloittelin nettideittailua. Kiinnostava nainen vastasikin. Yllätyin kun hän sanoi deittailevansa myös muiden miesten kan14168Hei nuorinainen pysäkillä
Näin sinut linja-auton ikkunasta viime perjantaina Ison-Omenan kohdalla. Minulla oli kauluspaita ja metallisankaiset sil0154mailbox.org salasananvaihto
Eli miten se salasana vaihdetaan. Muista vanhan ja kaikki toimii mutta miten vaihdan sen?3150- 2147
Laatokan Karjalan maaomaisuus
Löytyykö netistä tietoa maanomistajista tai tiloista ennen alueluovutusta? Lähinnä Ilomantsi Suojärvi alueelta.9146Yöpyminen Hostelleissa
Mites matkalla, oletteko yöpyneet Hostelleissa? Halpuus houkuttaa mutta milainen meno niissä on?15145- 1141
Teekkari Huumori
Äsken oli juttua tyttö-opiskelijoista Teknillisissä Korkea kouluissa. Miten paljon teillä on tietoa opiskelija elämästä5140Ansiosidonnaisen suuruus
Minulla on pätkätyösuhteita tuttuun pienfirmaan. Sellainen toimitusjohtajan omistama yhtiö. Normaalisti palkka on ollut3138Tulevan mökin naapurit
Katselin karttapaikasta mökin naapureiden kiinteistötunnukset. Mutta näenkö mistään kuka omistaa kyseisen kiinteistön? N1136Samsung Galaxy Xcover 4 veden alla
Samsung Galaxy Xcover 4 onko kokemusta kuvauksesta? Toimiiko kuvaus veden alla? Haittaako kastuminen?1130- 0129
Riistakameran kuvat
Mulla on mökillä kaikki kielto ja yksityisalue kyltit. Muutama riistakamerakin on. Nyt mulla on kuvia naapurin mökkiläis9126Venäjää verkossa ja ilmaiseksi
Siinähän ne tärkeimmät. Kiinnostaisi opiskella kotona tietokoneella Venäjän kieltä. En haluaisi maksaa siitä. En ainakaa2126Tavoite-eläkeikäsi
Katselin eläkeotettani: Eläkeiät Tavoite-eläkeikäsi Vahvistettu 01.11.2023 65v 1kk -Jos toteutan tuota tavoitetta niin o4126Tarjolla Espoo-Turku-Espoo
Arki aamuisin meno ja illalla paluu. Aikataulu olisi ennen kello 8:00 Turussa ja paluu lähtö 16:00.0124Valokuvan tiedoston tiedot
Mitä tietoja kännykällä otettu kuva sisältää? Jos lähetän sen eteenpäin niin mitä vastaan ottaja saa siitä irti?2112- 2107