kuusnolla
Vapaa kuvaus
Kiinnostaako Lipogrammi?Entä Pomologia?Kirjoittele?
[email protected]
Aloituksia
105
Kommenttia
947
Venäjän kieli ja kulttuuri
Kiinnostaisi saada keskustelua apua venäjän kielellä. Olen suomenkielinen mies ja aloittamassa venäjän opiskeluja.0110Samsung Galaxy Xcover 4 veden alla
Samsung Galaxy Xcover 4 onko kokemusta kuvauksesta? Toimiiko kuvaus veden alla? Haittaako kastuminen?1109Valokuvan tiedoston tiedot
Mitä tietoja kännykällä otettu kuva sisältää? Jos lähetän sen eteenpäin niin mitä vastaan ottaja saa siitä irti?2108- 2107
Milloin eläkkeelle?
Siis jos firmalla menee hyvin eikä mitään vähennystarpeita ole. Voinko jatkaa töissä 69-vuotiaaksi niin halutessani? Yh20107Rakastettu bailuissa tai poika
Voisitteko hyväksyä tyttö tai poikaystävän käymisen bailuissa missä itse ette olisi mukana? Siis tanssimassa hitaita ja1104Riistakameran kuvat
Mulla on mökillä kaikki kielto ja yksityisalue kyltit. Muutama riistakamerakin on. Nyt mulla on kuvia naapurin mökkiläis9103Tulevan mökin naapurit
Katselin karttapaikasta mökin naapureiden kiinteistötunnukset. Mutta näenkö mistään kuka omistaa kyseisen kiinteistön? N1103Tarjolla Espoo-Turku-Espoo
Arki aamuisin meno ja illalla paluu. Aikataulu olisi ennen kello 8:00 Turussa ja paluu lähtö 16:00.099Laatokan Karjalan maaomaisuus
Löytyykö netistä tietoa maanomistajista tai tiloista ennen alueluovutusta? Lähinnä Ilomantsi Suojärvi alueelta.997Tavoite-eläkeikäsi
Katselin eläkeotettani: Eläkeiät Tavoite-eläkeikäsi Vahvistettu 01.11.2023 65v 1kk -Jos toteutan tuota tavoitetta niin o495Venäjää verkossa ja ilmaiseksi
Siinähän ne tärkeimmät. Kiinnostaisi opiskella kotona tietokoneella Venäjän kieltä. En haluaisi maksaa siitä. En ainakaa292Ansiosidonnaisen suuruus
Minulla on pätkätyösuhteita tuttuun pienfirmaan. Sellainen toimitusjohtajan omistama yhtiö. Normaalisti palkka on ollut390Vaelluksen aloitus mutta millainen porukka?
Tuttava piirissä ei ole vaeltajia. Jos aloitan ja haluan löytää seuraa vaelluksella kannattaako seuran olla samanikäisi486- 084
- 281
- 075
Kuka oli kävelevä diplomaatti?
Tunnistatteko henkilön? Kiinnostaisiko historia. Viime vuosisadalla Euroopassa oli NL-USA neuvottelut. Oliko SALT tai jo371KooKoon pelit
Käykö porukka pääkaupunkiseudulta katsomassa Kouvolassa pelejä kimppakyydillä?171Min noon tässä lanta kuorman päällä
Nonniin Pohjanmaan mulkerot. Kuka äijän käppyrä laulaa tai lauloi suht koht seuraavastsi, ja mikä laulu? "kun läksit s471