Vapaa kuvaus

Kiinnostaako Lipogrammi?Entä Pomologia?Kirjoittele?
[email protected]

Aloituksia

105

Kommenttia

947

  1. Muistolaatta kirkon seinään.

    Alla oleva on Helsingin Kallion seurakunnasta. Onkohan missään muualla vastaavaa. Tuo nimi laatta juttu kiiinnostaa. Seh
    Mitä kuoleman jälkeen?
    2
    95
  2. Venäjän kieli ja kulttuuri

    Kiinnostaisi saada keskustelua apua venäjän kielellä. Olen suomenkielinen mies ja aloittamassa venäjän opiskeluja.
    Etäopiskelu
    0
    90
  3. Tallinnassa nähtävää

    Onko Kumu tuttu paikka?
    Museot ja näyttelyt
    2
    86
  4. Ilman ylämäkiä kiitos

    HSL:n kartta sovellutus on hyvä. Mutta onko vastaavaa versiota missä voisi rajata jyrkät ylämäet pois vaikka matka hiuk
    Pyöräily
    0
    84
  5. Vaelluksen aloitus mutta millainen porukka?

    Tuttava piirissä ei ole vaeltajia. Jos aloitan ja haluan löytää seuraa vaelluksella kannattaako seuran olla samanikäisi
    Luonto ja retkeily
    4
    82
  6. Riistakameran kuvat

    Mulla on mökillä kaikki kielto ja yksityisalue kyltit. Muutama riistakamerakin on. Nyt mulla on kuvia naapurin mökkiläis
    Yleistä valokuvauksesta
    9
    78
  7. Rakastettu bailuissa tai poika

    Voisitteko hyväksyä tyttö tai poikaystävän käymisen bailuissa missä itse ette olisi mukana? Siis tanssimassa hitaita ja
    Bailut
    1
    78
  8. Laatokan Karjalan maaomaisuus

    Löytyykö netistä tietoa maanomistajista tai tiloista ennen alueluovutusta? Lähinnä Ilomantsi Suojärvi alueelta.
    Karjalan palautus
    9
    74
  9. Tulevan mökin naapurit

    Katselin karttapaikasta mökin naapureiden kiinteistötunnukset. Mutta näenkö mistään kuka omistaa kyseisen kiinteistön? N
    Kesämökki
    1
    73
  10. Tavoite-eläkeikäsi

    Katselin eläkeotettani: Eläkeiät Tavoite-eläkeikäsi Vahvistettu 01.11.2023 65v 1kk -Jos toteutan tuota tavoitetta niin o
    Maailman menoa
    4
    73
  11. Tarjolla Espoo-Turku-Espoo

    Arki aamuisin meno ja illalla paluu. Aikataulu olisi ennen kello 8:00 Turussa ja paluu lähtö 16:00.
    Kimppakyydit
    0
    72
  12. Ansiosidonnaisen suuruus

    Minulla on pätkätyösuhteita tuttuun pienfirmaan. Sellainen toimitusjohtajan omistama yhtiö. Normaalisti palkka on ollut
    Palkat
    3
    71
  13. Kielten sanat?

    Miten opitte vieraiden kielten sanat?
    Opiskelu
    2
    69
  14. Milloin eläkkeelle?

    Siis jos firmalla menee hyvin eikä mitään vähennystarpeita ole. Voinko jatkaa töissä 69-vuotiaaksi niin halutessani? Yh
    60 plus
    20
    68
  15. Opiskelu Pietarissa

    Opiskeleeko suomalaisia Pietarissa?
    Opiskelu ulkomailla
    0
    65
  16. Puola vaeltaminen

    Onko Morskie Oko, Puolassa kenellekkään tuttu?
    Luonto ja retkeily
    0
    65
  17. Venäjää verkossa ja ilmaiseksi

    Siinähän ne tärkeimmät. Kiinnostaisi opiskella kotona tietokoneella Venäjän kieltä. En haluaisi maksaa siitä. En ainakaa
    Etäopiskelu
    2
    64
  18. Kuka oli kävelevä diplomaatti?

    Tunnistatteko henkilön? Kiinnostaisiko historia. Viime vuosisadalla Euroopassa oli NL-USA neuvottelut. Oliko SALT tai jo
    60 plus
    3
    64
  19. KooKoon pelit

    Käykö porukka pääkaupunkiseudulta katsomassa Kouvolassa pelejä kimppakyydillä?
    Yleistä Kouvolasta
    1
    61
  20. Min noon tässä lanta kuorman päällä

    Nonniin Pohjanmaan mulkerot. Kuka äijän käppyrä laulaa tai lauloi suht koht seuraavastsi, ja mikä laulu? "kun läksit s
    Pohjanmaa
    4
    59