Useampi nettideitti

Aloittelin nettideittailua. Kiinnostava nainen vastasikin. Yllätyin kun hän sanoi deittailevansa myös muiden miesten kanssa. Kun löytää sen oikean niin sitten lopettaa muiden kanssa deittailun.
Tulee vaan tunne ettei hänellä ole halua löytää sitä yhtä ainoaa oikeaa.
-
Onko tuo useamman varalla olo yleistä? Vallitseva tapa nykyään?

14

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hghghhg

      Kyllähän tuota voi pitää jopa ihan sääntönä että naisella on aina kiinnostuneita ja hän tapailee monia samaan aikaan ja valkkailee parhaan.

      Miehelläkin olisi parempi olla tapailuja monien naisten kanssa samaan aikaan tästä syystä ettei jää tyhjän päälle kun nainen muuttaa mielensä suhteesi.

    • juurinoin

      "Kun löytää sen oikean niin sitten lopettaa muiden kanssa deittailun."

      Ts. sinä et ole hänelle se oikea. Muiden kanssa deittailu ei kiinnosta enää kun löytää tarpeeksi kiinnostavan.
      Ja kuka nyt muutenkaan olettaa että pelkkien viestien perusteella lopettas muiden kanssa viestittelyn? Moni juttu hyytyy jo ennenkun päästään tapaamiseenkaan. Siksi on parempi pitää siinä vaiheessa useempaa "rautaa kuumana".

      • NettiBile

        Jos ravintolaan menee, niin tanssitaanhan sielläkin useamman kanssa ja jutellaankin. Käydään useana viikonloppuna ja jopa monta vuotta. Oikea löytyy jos löytyy. On hankalaa, jos yrittää omistaa nettideittailijan kokonaan heti.
        Voihan se olla, että hän on kiinnostunut sinusta lopulta kaikkein eniten, ehkä jo tällä hetkelläkin. Muiden kanssa voi olla muuten vain juttusilla. Siitähän monet valittavat että nettideittajaat vain kirjoittelevat joskus eivätkä aiokaan tavata.
        Nyt itseluottamusta peliin.


      • nimetön35

        Juurikin näin, jos on sinkku ja laittanut profiilin.. Niin haluaa tutustua, ei se että juttelee yhden kanssa tarkoita että suhde on syntynyt/syntymässä. Siinä kohden kun alkaa jutut oikeasti syvenemään ja on kohdattu, silloin voi pohtia onko menossa vakavaan suuntaan vai ei. Onhan nainen voinut sopia jonkun kahvittelun, mitä sitten? Pelkkä netissä kirjoittelu ei vielä suhdetta ole, eikä kemiat tms paljastu vain kirjoittelemalla.

        Siinä kohden alkaisin jo ihmetellä jos ei profiili poistu tai aktiivinen haku lopu, jos ollaan tapailtu jokunen hetki ja todettu että viihdytään yhdessä ja halutaan katsoa tuleeko jutusta mitään. Voi tapahtua nopeastikkin jos rakastuminen yllättää ;)


    • pitkämielisyyttäpeliin

      Naisen kieltä ja mieltä, lisättynä vodkaa on joskus vaikea ymmärtää, sanoja millä ne ei tarkoita pahaa. Itse joskus kompastunut, minua nuorempi nainen, kävin kylässä, peuhattiin hieman jätimme tosi toimet sikseen, sitten myöhemmin minulle tekstiviestit epäselviä juopuneena, joihin vastasin vain "hutsu". Ymmärsin viestin tarkoituksen vasta jälkeen päin, tule laskemaan sisälle, mut mut tuota, eihän sitä enää ... kun :P

    • M46v

      Siihen astihan voi ihan vapaasti tapailla keitä haluaa, kunnes sopii jonkun kans, että nyt seurustellaan. Itselläni on kyllä enempi kokemusta niin päin, että naiset alkavat roikkumaan heti tutustumisvaiheessa, eli heti pitäisi olla sitoutumassa. Ei tässä iässä, kun lapsetkin on maailmalla ole mitään tarvetta lyöttäytyä heti yksiin, mistään yhteen muutosta nyt puhumattakaan.

      • pyhäyksinkertaisuus

        Ei kai nettideittailun kuulu muodostua ansaksi, johon pahaa aavistamaton deittailija pistää päänsä ja jää jumiin?
        Osoittaako aloittaja itse hyviä käytöstapoja ja tilannetajua jos ei salli oikelta tuntuvan nettideittinsä edes kirjoitella muiden kanssa? Yleensä kai tavataankin useampia. Minusta hyvä tapa. En tahtoisi itsekään jäädä kenenkään virittämään ansaan vaan toivoisin tulevani valituksi oikeilla perusteilla.


    • 32mies---

      Nainen pääsee ain treffeille ja kysyntää on. Miehet pääsee kerran 10 vuodessa treffeille

      • minä-ja-hän

        Laskupää missä? Keiden kanssa siis nämä naiset muka käyvät treffeillä?


      • minä-ja-hän kirjoitti:

        Laskupää missä? Keiden kanssa siis nämä naiset muka käyvät treffeillä?

        Keskenään?


      • minä-ja-hän kirjoitti:

        Laskupää missä? Keiden kanssa siis nämä naiset muka käyvät treffeillä?

        No ne käyvät niiden muutaman suositun miehen kanssa, jotka pyörittävät isoja naisrinkejä.


    • geezer

      Minusta olisi aikuismaista ja asiallista kertoa jos on useampi deitti päällä samaan aikaan.
      Se ei ole välttämättä päivänselvä asia toiselle osapuolelle. Jokainen ottaa sen tiedon omalla tavallaan, mutta asian ymmärtävä osaisi asennoitua paremmin mahdolliseen tulevaan pettymykseen.

      Minä (olen mies) kokeilin nyt äskettäin nettitreffailua kun seuraa ei ole muuten löytynyt. Muutamat treffit tuli nopeasti sovittua ja keskityin sitten vain yhteen, jonka kanssa selvimmin kolahti, tuli sovittua uusi näkeminen ja myöhemmin sitten seksiäkin harrastettua - ja se on jo minulle aikalailla se tärkeä seikka että nyt on menty askel jo pidemmälle. Yhteydenpito jatkui puolin ja toisin, eli molemmilla oli haluja jatkaa mutta kuitenkin samalla ilmeni muutaman viikon aikana naisella aina "muita esteitä" kun yritettiin järjestää aikaa sekä puhelinjutusteluissa sekoitti aina välillä selvästi johonkuhun toiseen.. Enpä tajunnut asian laitaa enkä myöskään kysyä. Kun vihdoin saatiin sovittu taas varma näkeminen, tuli lyhyellä varoitusajalla yks kaks viesti että on löytänyt toisen ja aloittamassa parisuhteen ja se on vaan "hyvää jatkoa", kaveruus facebookissa peruttu ym..

      Pinnallista sanon minä. Onneksi itse osaa olla vahva, mutta kyllä tällainen on vaan paha paikka. Kuitenkin ihan eri asia kuin että sen tunnustelevan "kahvitreffailun" jälkeen ilmoitetaan ettei nappaa ja että on muitakin treffejä.

    • naistenaikataulut

      Itsekkin 40 miehenä kirjoittelin samaan aikaan useamman naisen kanssa online tilassa ollessani ja monesti sain sen tulikiven katkuisen ja pääpunaisena kirjoitetun viestin kun en heti vastannut sillä minuutilla näille joillekkin naisille ja vain heidät piti huomioida kun emme edes treffeillä olleet käyneet.

      Kävin kyllä useammilla treffeillä mutta paljolti samanlaiset kokemukset kuin geezerillä kun sitä tähtisädettä ei käynyt naisten päässä ja viestit oli että katsotaan mitä tulee....naiset kyllä oli samaan aikaan aktiivisina profiileineen ja katsoivat samaan aikaan josko parempaa....olo oli kuin kivirekeä olisi vetänyt ja ehdotuksia sai laitella uusintatreffeistä mutta jaksoin aikani...seksiä kyllä irtosi mutta ei vakampia suhteita.

      Kyllä ne on nämä muutamat harvat miehet jotka kaikkia naisia kiinnostavat pidemmän päälle vakavammin ja jakavat keskenään ja siksi poistuin minäkin.

    • sj123

      Harvalla ensimmäiset deitit tuo vastaan sen oikean. Niin mies kuin nainenkin saa deittailla useamman kanssa ennenkuin tulee sopiva vastaan. Kannattaa kokeilla useitakin nettideittipalveluja, niin mahdollisuudet löytää se oikea lisääntyvät: http://www.webtieto.com/p/nettideitit.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1944
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      252
      1640
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1557
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1494
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1209
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      921
    Aihe