Mulla on mökillä kaikki kielto ja yksityisalue kyltit. Muutama riistakamerakin on. Nyt mulla on kuvia naapurin mökkiläisistä. Ovat uineet laiturilta laiturille. Käyneet pihalla ja riistakameran alueella.
Saanko pitää ne?
Minkä ikäisistä saa "saunakuvia" säilyttää?
Riistakameran kuvat
9
103
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti "tallentava kameravalvonta" kyltit vielä puuttuu?
- Anonyymi
Ainakin kuvien julkaiseminen on kiellettyä. Aiotko tehdä rantautumisesta rikosilmoituksen? Jos et ja jos joku porukasta näyttää alle 18 vee niin älä säilytä kuvia.
- Anonyymi
Mitä laitonta uimarit tekivät?
- Anonyymi
Kaikenlaiset kieltotaulurykelmät saattavat jopa innostaa jotain juoppoporukkaa ilkivallan tekoon.
Omalla tontillaan taas saa kuvata niin paljon kuin haluaa kunhan ei kuvaa naapurin pihaa. Mitään kameravaroitustauluja ei tarvita. Ei poliiseillakaan sellaisia yleensä ole. Kuvien julkaisu sitten onkin hieman eri asia.
Kulku pihan poikki ei ketään häirite varsinkaan silloin kun ketään ei ole kotona. Laiturisi taas ei välttämättä ole omalla tontillasi vaan vesialueet ovat yleensä yhteisiä. Antaa nuorten kesäillä.
Mikäli poliisin tietoon tulee että sinulla on alaikäisten tai alaikäisiltä näyttävien alastonkuvia hiin lähes poikkeuksetta häkki heiluu. Huomaa että myös alaikäiseltä näyttävän aikuisen kuva on rangaistavaa. Vanhan ukkotuomarin silmissä helposti jo täysi-ikäinkin näyttää kovin nuorelta.- Anonyymi
Kylläpä taas puntti tutisee kääkällä, joka on pitänyt ikiaikasena nautintaoikeutenaan käydä naapurien nurkissa nuuskimassa.
- Anonyymi
Kysy niiltä teineiltä lupa laittaa kuvat nettiin, ja laita linkki kuviin tänne.
En taida laittaa. Osassa kuvissa tulee selvästi ilmi että kuvattava tiedostaa kuvauksen. Kädet ylös ja rinnat eteen. Selvää poseerausta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163629- 1202093
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641734Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2111729- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531314
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141