Vapaa kuvaus

Kiinnostaako Lipogrammi?Entä Pomologia?Kirjoittele?
[email protected]

Aloituksia

110

Kommenttia

951

1. Pieniä kirjeitä harvakseltaan

Olisi kiva saada sähköpostia. Sellaisia nokkelia kirjeitä. Voisin haaveilla tapaamisesta mikä ei ehkä koskaan toteutuisi
    2
    133
  2. Milloin aamu?

Jos aurinko nousee 6:50 niin silloin on jo valoisaa. Siis mitenpaljon aiemmin on valoisaa verrattuna auringon nousu aika
    Yleistä matkailusta
    0
    124
  3. Valokuvan tiedoston tiedot

Mitä tietoja kännykällä otettu kuva sisältää? Jos lähetän sen eteenpäin niin mitä vastaan ottaja saa siitä irti?
    Valokuvaus
    2
    119
  4. Isompi ansiosidonnainen vai pienempi eläke

Eli olen 61 ja nyt alkoi ansiosidonnainen juosta. Tuleva eläkkeeni on pienempi. Eli kauanko voin olla ansiosidonnaisell
    Työttömyys
    3
    114
  5. Opetatko minut suutelemaan?

Olen keski-ikäinen mies. Haluaisin opetella suutelemaan. Kiinnostaisiko sinua (teitä) olla opettaja?
    Ryhmät
    0
    102
  6. Vaelluksen aloitus mutta millainen porukka?

Tuttava piirissä ei ole vaeltajia. Jos aloitan ja haluan löytää seuraa vaelluksella kannattaako seuran olla samanikäisi
    Luonto ja retkeily
    4
    100
  7. Opiskelu Pietarissa

Opiskeleeko suomalaisia Pietarissa?
    Opiskelu ulkomailla
    0
    99
  8. Aiva Mobile liittymän lataus suomessa

Suomessa ollessasi puhelimesi käyttää DNA Double Prepaid -liittymää, Venäjällä vastaavasti Aiva Mobile -liittymää. - Saa
    Venäjä
    0
    96
  9. Min noon tässä lanta kuorman päällä

Nonniin Pohjanmaan mulkerot. Kuka äijän käppyrä laulaa tai lauloi suht koht seuraavastsi, ja mikä laulu? "kun läksit s
    Pohjanmaa
    4
    95
  10. Aikuisopiskelija

Hei Olen työn ohessa opiskeleva aikuinen mies. Tarvitsisin asunnon ennen joulua. Ajatuksissa on ruvennut kiertämään mahd
    Kämppäkaverit
    0
    92
  11. Yksin vai ryhmässä

Kiinnostaisi etsiskellä ryhmässä. Onkohan missään missä voisi hakeutua ryhmään mukaan.
    Geokätköily
    3
    92
  12. Kuka oli kävelevä diplomaatti?

Tunnistatteko henkilön? Kiinnostaisiko historia. Viime vuosisadalla Euroopassa oli NL-USA neuvottelut. Oliko SALT tai jo
    60 plus
    3
    88
  13. Muistitikun salaus.

Olen matkalla aloittelija tasolle. Joten ne linkit englannin kielisille sivuille voitte unohtaa. -Näin sen olen nähnyt
    Apua aloittelijalle
    10
    85
  14. Nivustyrän leikkaus

Millainenhan lienee kyseinen operaatio? Nukutetaanko ja tuleeko sairaslomaa?
    Yleistä terveydestä
    2
    83
  15. Onnistuuko vedenalainen kuvaus?

Haluaisin ottaa kuvia veden alla. Alle 1m syvyydessä. Mitä kännykkää suosittelette? Onko kokemusta? Halpuus olisi etu.
    Kännykät
    3
    82
  16. Jukurien pelit

Miten on käykö porukka pääkaupunkiseudulta katsomassa Mikkelissä pelejä kimppakyydillä?
    Mikkeli
    10
    81
  17. Kauanko ansiosidonnaisella ennen eläkettä?

Eli olen 61 ja nyt alkoi ansiosidonnainen juosta. Tuleva eläkkeeni on pienempi kuin nyt saamani ansiosidonnainen. Eli k
    60 plus
    5
    80
  18. TPS:n pelit

Käykö porukka pääkaupunkiseudulta katsomassa pelejä? kimppakyydillä?
    Varsinais-Suomi
    1
    76
  19. Vieraan kielen sanat

Kun opiskelette vieraita kieliä harrastuksena tai muiden opintojen ohessa niin miten opettelette sanoja? Luetteko niitä
    Yleistä opiskelusta
    0
    73
  20. Hietsun uimaranta, lompakko ja kännykkä?

Onko Hietsussa lukollisia koppeja minne voisi laittaa tavarat uimisen ajaksi?
    Helsinki
    3
    66