Vapaa kuvaus

Kiinnostaako Lipogrammi?Entä Pomologia?Kirjoittele?
[email protected]

Aloituksia

105

Kommenttia

947

  1. Aikuisopiskelija

    Hei Olen työn ohessa opiskeleva aikuinen mies. Tarvitsisin asunnon ennen joulua. Ajatuksissa on ruvennut kiertämään mahd
    Kämppäkaverit
    0
    57
  2. Isompi ansiosidonnainen vai pienempi eläke

    Eli olen 61 ja nyt alkoi ansiosidonnainen juosta. Tuleva eläkkeeni on pienempi. Eli kauanko voin olla ansiosidonnaisell
    Työttömyys
    3
    56
  3. Aiva Mobile liittymän lataus suomessa

    Suomessa ollessasi puhelimesi käyttää DNA Double Prepaid -liittymää, Venäjällä vastaavasti Aiva Mobile -liittymää. - Saa
    Venäjä
    0
    55
  4. Onnistuuko vedenalainen kuvaus?

    Haluaisin ottaa kuvia veden alla. Alle 1m syvyydessä. Mitä kännykkää suosittelette? Onko kokemusta? Halpuus olisi etu.
    Kännykät
    3
    55
  5. Opetatko minut suutelemaan?

    Olen keski-ikäinen mies. Haluaisin opetella suutelemaan. Kiinnostaisiko sinua (teitä) olla opettaja?
    Ryhmät
    0
    51
  6. TPS:n pelit

    Käykö porukka pääkaupunkiseudulta katsomassa pelejä? kimppakyydillä?
    Varsinais-Suomi
    1
    50
  7. Milloin aamu?

    Jos aurinko nousee 6:50 niin silloin on jo valoisaa. Siis mitenpaljon aiemmin on valoisaa verrattuna auringon nousu aika
    Yleistä matkailusta
    0
    48
  8. Pieniä kirjeitä harvakseltaan

    Olisi kiva saada sähköpostia. Sellaisia nokkelia kirjeitä. Voisin haaveilla tapaamisesta mikä ei ehkä koskaan toteutuisi
    2
    46
  9. Vieraan kielen sanat

    Kun opiskelette vieraita kieliä harrastuksena tai muiden opintojen ohessa niin miten opettelette sanoja? Luetteko niitä
    Yleistä opiskelusta
    0
    45
  10. Jukurien pelit

    Miten on käykö porukka pääkaupunkiseudulta katsomassa Mikkelissä pelejä kimppakyydillä?
    Mikkeli
    10
    45
  11. Venäjän keskustelua

    Hei Olen syntyperäinen suomalainen mies. Aloittelen venäjän kielen ja kulttuurin opiskelua. Kiinnostaisi mahdollisuus ve
    Aikuisopiskelu
    0
    36
  12. Muistitikun salaus.

    Olen matkalla aloittelija tasolle. Joten ne linkit englannin kielisille sivuille voitte unohtaa. -Näin sen olen nähnyt
    Apua aloittelijalle
    10
    35
  13. Kauanko ansiosidonnaisella ennen eläkettä?

    Eli olen 61 ja nyt alkoi ansiosidonnainen juosta. Tuleva eläkkeeni on pienempi kuin nyt saamani ansiosidonnainen. Eli k
    60 plus
    5
    30
  14. Yksin vai ryhmässä

    Kiinnostaisi etsiskellä ryhmässä. Onkohan missään missä voisi hakeutua ryhmään mukaan.
    Geokätköily
    3
    29
  15. Venäjän tulevaisuus

    Jos Venäjä hajoaisi niin miten uudet valtiot muodostuisivat? Tarkoitan rajoja.
    Maailman menoa
    0
    28
  16. Nivustyrän leikkaus

    Millainenhan lienee kyseinen operaatio? Nukutetaanko ja tuleeko sairaslomaa?
    Yleistä terveydestä
    2
    26
  17. Suhde teatterin tai taiteen merkeissä.

    Lähtisitkö kuusikymppisen miehen kanssa teatteriin, elokuviin tai vaikkapa pitsalle? Voisit olla jotain 16-66 ikäinen na
    Avoin suhde
    0
    26
  18. Ansiosidonnaisen määräytyminen

    Minulla on ollut pätkätyösuhteita tuttuun pienfirmaan. Sellainen toimitusjohtajan omistama yhtiö. Normaalisti palkka on
    Työttömyysturva
    4
    23
  19. Ryhmämatka

    Olisin myös kiinnostunut lähtemään risteilylle. Jonkin pienemmän ryhmän kanssa. Voisimme muodostaa matkaseurueen itse. J
    Laivamatkat ja risteilyt
    0
    22
  20. Kelluva kännykkä

    Haluaisin luontokäyttöön kestävän puhelimen. Haluaisin sen kelluvan ilman kylkeen liimattua styroksia.
    Kännykät
    2
    21