Vapaa kuvaus

Kiinnostaako Lipogrammi?Entä Pomologia?Kirjoittele?
[email protected]

Aloituksia

108

Kommenttia

951

1. Vaelluksen aloitus mutta millainen porukka?

Tuttava piirissä ei ole vaeltajia. Jos aloitan ja haluan löytää seuraa vaelluksella kannattaako seuran olla samanikäisi
    Luonto ja retkeily
    4
    88
  2. Opiskelu Pietarissa

Opiskeleeko suomalaisia Pietarissa?
    Opiskelu ulkomailla
    0
    85
  3. Opetatko minut suutelemaan?

Olen keski-ikäinen mies. Haluaisin opetella suutelemaan. Kiinnostaisiko sinua (teitä) olla opettaja?
    Ryhmät
    0
    82
  4. Pieniä kirjeitä harvakseltaan

Olisi kiva saada sähköpostia. Sellaisia nokkelia kirjeitä. Voisin haaveilla tapaamisesta mikä ei ehkä koskaan toteutuisi
    2
    82
  5. Min noon tässä lanta kuorman päällä

Nonniin Pohjanmaan mulkerot. Kuka äijän käppyrä laulaa tai lauloi suht koht seuraavastsi, ja mikä laulu? "kun läksit s
    Pohjanmaa
    4
    82
  6. Kuka oli kävelevä diplomaatti?

Tunnistatteko henkilön? Kiinnostaisiko historia. Viime vuosisadalla Euroopassa oli NL-USA neuvottelut. Oliko SALT tai jo
    60 plus
    3
    78
  7. Milloin aamu?

Jos aurinko nousee 6:50 niin silloin on jo valoisaa. Siis mitenpaljon aiemmin on valoisaa verrattuna auringon nousu aika
    Yleistä matkailusta
    0
    78
  8. Aikuisopiskelija

Hei Olen työn ohessa opiskeleva aikuinen mies. Tarvitsisin asunnon ennen joulua. Ajatuksissa on ruvennut kiertämään mahd
    Kämppäkaverit
    0
    75
  9. Aiva Mobile liittymän lataus suomessa

Suomessa ollessasi puhelimesi käyttää DNA Double Prepaid -liittymää, Venäjällä vastaavasti Aiva Mobile -liittymää. - Saa
    Venäjä
    0
    73
  10. Onnistuuko vedenalainen kuvaus?

Haluaisin ottaa kuvia veden alla. Alle 1m syvyydessä. Mitä kännykkää suosittelette? Onko kokemusta? Halpuus olisi etu.
    Kännykät
    3
    73
  11. Kauanko ansiosidonnaisella ennen eläkettä?

Eli olen 61 ja nyt alkoi ansiosidonnainen juosta. Tuleva eläkkeeni on pienempi kuin nyt saamani ansiosidonnainen. Eli k
    60 plus
    5
    71
  12. Jukurien pelit

Miten on käykö porukka pääkaupunkiseudulta katsomassa Mikkelissä pelejä kimppakyydillä?
    Mikkeli
    10
    70
  13. Muistitikun salaus.

Olen matkalla aloittelija tasolle. Joten ne linkit englannin kielisille sivuille voitte unohtaa. -Näin sen olen nähnyt
    Apua aloittelijalle
    10
    68
  14. Vieraan kielen sanat

Kun opiskelette vieraita kieliä harrastuksena tai muiden opintojen ohessa niin miten opettelette sanoja? Luetteko niitä
    Yleistä opiskelusta
    0
    63
  15. Yksin vai ryhmässä

Kiinnostaisi etsiskellä ryhmässä. Onkohan missään missä voisi hakeutua ryhmään mukaan.
    Geokätköily
    3
    63
  16. TPS:n pelit

Käykö porukka pääkaupunkiseudulta katsomassa pelejä? kimppakyydillä?
    Varsinais-Suomi
    1
    63
  17. Venäjän keskustelua

Hei Olen syntyperäinen suomalainen mies. Aloittelen venäjän kielen ja kulttuurin opiskelua. Kiinnostaisi mahdollisuus ve
    Aikuisopiskelu
    0
    52
  18. Milloin eläkkeelle?

Ole 1958 syntynyt siis nyt 61 vuotta. Yhtiöllä on hyvä tilauskanta siitä asia ei ole kiinni. Pikemminkin tekemässäni työ
    Työelämä
    0
    48
  19. Nivustyrän leikkaus

Millainenhan lienee kyseinen operaatio? Nukutetaanko ja tuleeko sairaslomaa?
    Yleistä terveydestä
    2
    45
  20. Venäjän tulevaisuus

Jos Venäjä hajoaisi niin miten uudet valtiot muodostuisivat? Tarkoitan rajoja.
    Maailman menoa
    0
    45