Miten on käykö porukka pääkaupunkiseudulta katsomassa Mikkelissä pelejä kimppakyydillä?
Jukurien pelit
10
53
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Tarjoa tuonne kyytiä tai katso hakeeko joku jo vastaavaa. http://www.kimppakyyti.fi/
- Anonyymi
Ei siellä käy edes paikalliset! Liput maksaa ties mitä, ja etelä-savolaiset ei ole ihan miljonäärejä. Oliko eilisessä Ässät pelissä 1300 paikalla, vaikka saisi olla täysi tupa, 4300. Kertoo paljon siitä miten hyvin hinta ja laatu kohtaa asiakkaitten mielestä.
- Anonyymi
Jos taskussa on 100€ ja opintotukeen on vähän aikaa vielä, niin ei oikein ole rahaa maksella lätkälippuja. Kyllä on kaikille muille tuo jääkiekko paitsi opiskelijoille. Jos pääsisi kympillä niin voisin harkita, kaikki muu on liian kallista.
- Anonyymi
Kuka hullu käy kattoo Jukurien sähläämistä?
- Anonyymi
En ainakaan minä. Menen mielummin SaPKon peliin, vaikka matkaa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan minä. Menen mielummin SaPKon peliin, vaikka matkaa on.
SaPKo onkin perinteinen suomalainen jääkiekkoseura! Jukurit taas on....niin nousukas ja ei perinnettä.
- Anonyymi
Vastahan ne männä viukolla olivat sarjakärjessä. Luulis kelpoovan suurelle yleisölle. Tuhansille ja kymmenille tuhansille faneille.
- Anonyymi
Ei noilla hinnoilla!
- Anonyymi
Jukurit on hinnoitellut itsensä pihalle! Kanttiinista kahvin saa kolmella eurolla ja kuiva pulla kylkeen niin ei kymppi riitä. Tämä vain yksi esimerkki… Lipun hinnat samalla tasoilla kuin kaupungin veroprosentti:) Samat selitykset vuodesta toiseen kuin kaupungin johdolla:) Kun ei osata niin ei osata, pitäs osata kattoo itseensä peilistä!
- Anonyymi
Kieltämättä, jos lippu maksaa hyvälle paikalle 32€ ja 12€ maksaa se että saa seisoa koko pelin alusta loppuun, niin pitäkööt tunkkinsa. On parempaakin tekemistä kun.maksaa siitä että pääsee paikan päälle katsomaan että keneltä nyt tulee kuokkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1862668- 1201993
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611662Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791532- 1631450
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191111