Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Noin+näyttää+olevan+kuin+kirjoitit.+Irti+ei+päästä,+ei+kirveelläkään.+Jos+itse+en+kirjoita,+on+palsta+huomattavantyhjä+tai+vähäsanainen.+Se+suuri+halu+kirjoittaa+omia+viestejä+ei+olekaan+aito.Täällä+on+kiitelty+tippa+silmässä+Kahvipirttiä,+sen+ihanaa+kirjoittajaa,+SkillaNia.+Suon+kaiken+annetun+arvon+jokaiselle,+joka+sen+ansaitsee.Olen+väittänyt+eli+totuutena+kertonut,+ettei+Kahvipirtissä+keskustella.+Olen+perustellut+asiaa+lukemattomia+kertoja,+tuloksetta.Keskustelun+pohjana+tulee+olla+aihe,+jossa+ihmisillä+on+erilainen+käsitys.+Samaa+mieltäkin+saa+olla,+mutta+ruunea+ei+saa+sanoa+ihmiseksi.+Politiikasta+syntyisi+keskusteluja+jos+kerrottaisiin+oma+käsitys+ja+hyväksytäisiin+vastapuoli.+Oikeustaju+ja+käytöstavat+kuuluvat+myös+keskustelijoille.Menkää+vaan+Kahvipirttiin,+sekoittakaa+kahvipirtin+siivo,+sotkekaa+ynnämuun+hieno+maalaus+tai++hurskaisen+tai+Laten+päivän+työt.+Laatusuomea+on+pirtissä.
  2. Timo+Soinin+yritys+vaan