Ruuneman
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Ja pohdinta jatkuu
Jumala on henkiolento, jolla on ihmiseksi tullut poika, Jeesus Kristus. Uskontunnustuksen mukaan Hän Jeesus, sikisi Pyhä544412Runo Jaakko Ilkasta
Ilkka Viel elää Ilka työt, kenties Kauanki, kansan suussa. Hän eli niinkuin Suomen mies ja kuoli - hirsipuussa. Ol' Il42910Mikä puolue valtaan?
Mikä puolue seuraavaksi valtaan? Demarit ovat oppositiossa vahvistuneet ja uhka on suuri? Suuri osamattomuus uhkaa Suome1141807Korpelan kujanjuoksu!
Tv 1:ssä alkoi eilen kotimainen tv-sarja, jolta odotin paljon. Uskomaton söhellys koko sarja näyttää olevan. Rahan löyt271586Minä Ruuneman
Mä näillä palstoilla kesin talvin ja varsinkin vielä syksyisin. Täältä rupi persuuksiin ehkä halvin Mä kokemuksesta sano521150Mihin sieluni vaeltaa kun kuolen
Sielunvaellusoppi tuntuu kiintoisalta. Kun sekä kristinusko, että islaminusko hyväksyvät väkivallan, ei tuota sielunvael711099Tarvitseeko maailma uuden Jumalan?
Kun olen uskonnosta kirjoittanut näkemyksiäni, on joku ihmetellyt, josko pyrin Jumalaksi. En pyri, mutta heti suostun j651051Ajatuksiini tullutta.
Suomi viettää 100 vuotiaana syntymävuottaan. Olemme demokraattisesti halllittu maa jossa vallitsee tasa-arvo. Naisten ää1171042Kuka on kuuluisin suomalainen?
Tuollaisen kysymyksen esitti minulle tunnettu valokuvaaja vuosia sitten. Tarkennukseksi hän kertoi, että kyseessä on val40969Suomen kieli Suomessa
Suomi itsenäistyi 1917, mutta vasta 1922 saatiin Eduskunnassa päätös suomen kielen asemasta valtionhallinnossa. Kun kie78940Minunkin mielipiteni
Täällä esitetään hankalia kysymyksiä, mutta kaukaiseksi koettuja Emme voi mitään sillä, että Unkari rikkoo kirkkaasti te55882Ihan omalla luvalla kirjoitan
ja kirjoitan mitä haluan. Tämä loppuosa ei mahtunut otsikkoon . Täällä kirjoitetaan usein puhumisesta vaikka siitä ei51804Pientä tarinaa nukkumisesta
Oikeastaan pitäisi kirjoittaa valvomisesta sillä kirjoitettaessa on hyvä olla valveilla. Nukkuminen suoritetaan yleensä12782Keskustelun kyky ja taito
Jokainen täällä tietää, että laajat tiedot ja hyvä osaaminen on kaiken pohjana. Kirjoitustaito ja suuri kiinostus eivät62748Miksi ystävällinen kohtelu puuttuu?
Me useat, en ainoastaan minä, olemme yksinäisiä ja siitä suruisiakin. Kun liikun rollaattorilla taituplapotkulla ja vas9745Usko päämääränä, entä uskonnot
Muistan lukuneeni, että joskus "on oleva vain yksi usko" Nyt on uskontoja lukematon määrä. Suomessakin useita ja kohta56717- 43657
Pölinää pönttöön meilläkin
Meidän aikuisten palsta on ollut kuin vammaantunnut. Viestien määrää on, mutta sisällöt eivät innosta eikä kiinnosta. N31654Pois pöhköily palstalta!
On kestämätöntä sietää kirjoittajia, jotka mustamaalaavat kunnollisia, itse valitsemiamme päättäjiä ja toisaalta kehuvat50578Mauno Koivisto mielessäni
Mauno Koivisto taisi nukkua pois syntymäpäivänäni 11.5. Pitkän miehen pitkän elämän Mauno saavuttikin, kokonaista 93 vu27575