Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Ja pohdinta jatkuu

    Jumala on henkiolento, jolla on ihmiseksi tullut poika, Jeesus Kristus. Uskontunnustuksen mukaan Hän Jeesus, sikisi Pyhä
    70 plus
    54
    4398
  2. Runo Jaakko Ilkasta

    Ilkka Viel elää Ilka työt, kenties Kauanki, kansan suussa. Hän eli niinkuin Suomen mies ja kuoli - hirsipuussa. Ol' Il
    70 plus
    4
    2567
  3. Mikä puolue valtaan?

    Mikä puolue seuraavaksi valtaan? Demarit ovat oppositiossa vahvistuneet ja uhka on suuri? Suuri osamattomuus uhkaa Suome
    70 plus
    114
    1789
  4. Korpelan kujanjuoksu!

    Tv 1:ssä alkoi eilen kotimainen tv-sarja, jolta odotin paljon. Uskomaton söhellys koko sarja näyttää olevan. Rahan löyt
    70 plus
    26
    1250
  5. Minä Ruuneman

    Mä näillä palstoilla kesin talvin ja varsinkin vielä syksyisin. Täältä rupi persuuksiin ehkä halvin Mä kokemuksesta sano
    80 plus
    52
    1113
  6. Mihin sieluni vaeltaa kun kuolen

    Sielunvaellusoppi tuntuu kiintoisalta. Kun sekä kristinusko, että islaminusko hyväksyvät väkivallan, ei tuota sielunvael
    70 plus
    71
    1066
  7. Tarvitseeko maailma uuden Jumalan?

    Kun olen uskonnosta kirjoittanut näkemyksiäni, on joku ihmetellyt, josko pyrin Jumalaksi. En pyri, mutta heti suostun j
    70 plus
    65
    1031
  8. Ajatuksiini tullutta.

    Suomi viettää 100 vuotiaana syntymävuottaan. Olemme demokraattisesti halllittu maa jossa vallitsee tasa-arvo. Naisten ää
    70 plus
    117
    1025
  9. Suomen kieli Suomessa

    Suomi itsenäistyi 1917, mutta vasta 1922 saatiin Eduskunnassa päätös suomen kielen asemasta valtionhallinnossa. Kun kie
    70 plus
    78
    927
  10. Kuka on kuuluisin suomalainen?

    Tuollaisen kysymyksen esitti minulle tunnettu valokuvaaja vuosia sitten. Tarkennukseksi hän kertoi, että kyseessä on val
    70 plus
    40
    862
  11. Minunkin mielipiteni

    Täällä esitetään hankalia kysymyksiä, mutta kaukaiseksi koettuja Emme voi mitään sillä, että Unkari rikkoo kirkkaasti te
    70 plus
    55
    852
  12. Ihan omalla luvalla kirjoitan

    ja kirjoitan mitä haluan. Tämä loppuosa ei mahtunut otsikkoon . Täällä kirjoitetaan usein puhumisesta vaikka siitä ei
    70 plus
    51
    774
  13. Pientä tarinaa nukkumisesta

    Oikeastaan pitäisi kirjoittaa valvomisesta sillä kirjoitettaessa on hyvä olla valveilla. Nukkuminen suoritetaan yleensä
    70 plus
    12
    752
  14. Keskustelun kyky ja taito

    Jokainen täällä tietää, että laajat tiedot ja hyvä osaaminen on kaiken pohjana. Kirjoitustaito ja suuri kiinostus eivät
    70 plus
    62
    740
  15. Miksi ystävällinen kohtelu puuttuu?

    Me useat, en ainoastaan minä, olemme yksinäisiä ja siitä suruisiakin. Kun liikun rollaattorilla taituplapotkulla ja vas
    80 plus
    9
    723
  16. Usko päämääränä, entä uskonnot

    Muistan lukuneeni, että joskus "on oleva vain yksi usko" Nyt on uskontoja lukematon määrä. Suomessakin useita ja kohta
    70 plus
    56
    644
  17. Pölinää pönttöön meilläkin

    Meidän aikuisten palsta on ollut kuin vammaantunnut. Viestien määrää on, mutta sisällöt eivät innosta eikä kiinnosta. N
    70 plus
    31
    642
  18. Miks kaik on niin hiljaa mun ympärilläin?

    Kukaan i kirjoita, ei runoile, ei keskustele.
    70 plus
    43
    641
  19. Pois pöhköily palstalta!

    On kestämätöntä sietää kirjoittajia, jotka mustamaalaavat kunnollisia, itse valitsemiamme päättäjiä ja toisaalta kehuvat
    70 plus
    50
    568
  20. Olisiko Natoon liittyminen hyväksi

    Into liittyä Natoon on vähintään puolisuuri. Kyse lienee enemmän kokoomuksen kuin minkään muun puolueen innosta. Suomi
    70 plus
    129
    555