Kristitty.net

http://kristitty.net
Aloituksia
129
Kommenttia
16899
- Ehtoollinen, mikä se on?Tässä pohdintaa ehtoollisesta. Mitä Jeshua käski meidän tehdä hänen muistokseen? Viettää pääsiäisateriaa kerran vuodessa5224
- Allah ei ole Jumala ja Muhammed on väärä profeetta!Tämä vain teille tiedoksi. Näin uskoo suurin osa suomalaisista. Vain pieni vähemmistä uskoo teidän valheen, että Allah o741232
- Kristinusko on eksytystä ja petosta!Mitä on kristinusko? Kristinusko opettaa, että Jumala on kolmiyhteinen Isä ja Poika ja Pyhä Henki. Kristinusko opettaa A1421126
- Siunattua sunnuntaita!Olen havainnut sellaisen trendin, että hartaat luterilaiset pyhittävät sunnuntain, mutta hellarit pyhittävät jokaisen pä11235
- Kuka saa toimia pappina?Suomen Evankelisluterilaisen kirkon pappeina häärää monenmoista väkeä. On konservatiiveja ja liberaaleja, homoja, lesboj1451336
- Siunattua sunnuntaita!Joko te luterilaiset olette löytäneet Raamatustanne sen kohdan, jossa sanotaan, että sunnuntai on pyhä? Oletteko löytäne19225
- Shabbat shalom!Unohtui eilen illalla laittaa tänne ennen auringonlaskua, mutta laitetaan nyt - Shabbat shalom, eli sapatin rauhaa teill231025
- Jeesus ei kumonnut lakia"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sil95809
- Missä kohtaa profeettoja kerrotaan Messiaasta, joka on itse Jumala?Paavali aloitti saarnansa aina sapattina synagoossa alkaen Mooseksen laista, Profeetoista ja Kirjoituksista. (Apt. 17:1-197277
- Mitä Jeesus sanoi laista?"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sil0180
- Usko Jeesukseen niin sinä pelastutKristityt rummuttavat samaa viestiä, usko Jeesukseen, niin sinä pelastut. Eli siis mihin minun pitää uskoa, jotta pelast2228
- Jumala ei muuta mieltään"En minä liittoani riko, enkä muuta sitä, mikä on minun huuliltani lähtenyt." (Ps. 89:34) Jumala sanoo sanassaan että e341759
- Konstantinus SuuriKonstantinus "Suuri" kirjoittaa juutalaisista: "Alkuun päätimme, että ei ole sopivaa seurata juutalaisten tapoja tämän3163
- Sapatti.fi - kaikki sapatistaOlemme perustaneet uuden sivuston, http://sapatti.fi - jossa on tietoa sapatista, kaikki mitä sinun tulee tietää sapatis112153
- Muista pyhittää sapatinpäiväNäin sanotaan kymmenessä käskyssä. Onko kymmenen käskyä kumottu? Onko kymmenen käskyä vain juutalaisille? Missä kohtaa U75250
- Mitä Luther merkitsee sinulle?Kirkko kutsuu itseään Suomen evankelisluterilaiseksi kirkoksi. Huomaa sana luterilainen, eli siis Lutherille kuuluva. Ku96242
- Shabbat shalom!Aurinko laskee pian, koittaa uusi päivä Raamatun mukaan, Jehovan pyhä sapatti! "Jos sinä pidätät jalkasi sapattia rikko102110
- Pitääkö meidän antaa anteeksi aivan kaikille?"Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeks2126
- Anteeksipyyntö unitaarilleVuosia sitten väänsin nimerkin unitaari kanssa täällä kolminaisuudesta. Nyt haluaisin esittää vilpittömän anteeksipyynnö5601715
- Ehtoollinen kotonaNyt kun kirkon ovet pysyvät suljettuina, on onneksi lähes joka seurakunnasta saatavilla jumalanpalvelusta ja saarnaa rad45862