Vapaa kuvaus

Profiilikuva viittaa tänne: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14754705/nakotesti-rotille

Aloituksia

79

Kommenttia

4196

1. "Sekä+behemont+että+leviathan+löytyvät+ilmeisesti+myös+apogryyfikirjoista.+Olin+kokonaan+unohtanut,+että+Suuri+Väriraamattu+sisältää+myös+apokryyfikirjat.+Niitä+en+ole+tainnut+ikinä+lukea+läpi.+Pitänee+vilasta,+mitä+ne+sanovat+kyseisistä+hirviöistä."Edellälinkatussa+ketjussa+esitetysti+noihin+kuuluva+Eenokin+kirja+tekee+erittäin+selväksi+mitä+nuo+ovat:"Ja+tuona+päivänä+erotettiin+kaksi+hirviötä,+naarashirviö+nimeltään+Leviathan,+kulkemaan+meren+syvyyksiin,+vesien+lähteiden+ylle.+Mutta+uros+on+nimeltään+Behemoth,+joka+asutti+autiota+erämaata+nimeltä+Duidain,+itään+puutarhasta,+jossa+valitut+ja+vanhurskaat+vaeltavat,+ja+josta+minun+isoisäni+otettiin+ylös,+seitsemäs+Aadamista,+ensimmäisestä+Herran+luomasta+ihmisestä.+Ja+minä+pyysin+toista+enkeliä,+että+hän+näyttäisi+minulle+näiden+hirviöiden+mahtavuuden,+ja+kuinka+ne+erotettiin+yhtenä+päivänä+ja+heitettiin,+yksi+meren+syvyyksiin+ja+toinen+erämaan+kuivuuteen.""Lujaa+uskoa+vaatii+tulkita+kyseiset+otukset+dinosauruksiksi."Plus+sitä+että+jätetään+tekstit+ja+todistusaineisto+huomiotta.
  2. "Älykästä+Suunnittelua+on+tutkittu+tieteellisin,+vertaisarvioiduin+tutkimuksin."Miten+sitä+voisi+tutkia+tieteellisesti+edes+periaatteessa,+kun+ei+ole+tieteellistä+"ID-teoriaakaan"+tutkittavaksi?Ja+sellainenkin+olisi+perin+kohtalokasta+Raamatun+kannalta,+koska+nuo+ID-huuharit+esittävät+täysin+raamatunvastaisia+tarinoita."Ketjussa+olevan+linkin+takaa+löydät+listan+n.+160+vertaisarvioidusta+tieteellisestä+artikkelista,+jotka+antavat+tukensa+Älykkäälle+Suunnittelulle."Tarkoittanet+sekalaisia+ID-hörhöjen+omia+"vertaisarvioituja"+julkaisuja+ja+muita+sekalaisia+tutkimuksia+joiden+nuo+väittävät+tukevan+jotain+vaikka+ne+eivät+todellisuudessa+tuekaan?Mutta+huvin+ja+urheilun+vuoksi,+mainitse+nyt+noista+se+kaikkein+paras+esimerkki,+niin+voimme+todeta+yhdessä+ettei+sellaista+ensimmäistäkään+ID:tä+tukevaa+tutkimusta+ole+edelleenkään+olemassa.