Kannettavaa ostamassa

Kannettava tietokone

8

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monta vuotta pitäisi niiden pelien toimia?

      • kannettava tietokone

        Tarkoitatko, että kuinka nopeasti kone vanhenee teknisesti?

        Minulle riittää, että kone pyörittää 2-3 vuotta vanhoja pelejä. Tärkeintä olisi, että kone kykenisi pyörittämään gta iv kaltaisia pelejä ja mahdollisesti uudempia tähän ja ensi vuoteen.

        Kuitenkin 70% koneen käytöstä on internettiä, kuvan- ja tekstinkäsittylyä ja musiikin kuuntelua.

        Kuitenkin ovatko koneet kyseisen tyyppisten pelin pelaamiseen riittävän tehokkaita?


      • kannettava tietokone kirjoitti:

        Tarkoitatko, että kuinka nopeasti kone vanhenee teknisesti?

        Minulle riittää, että kone pyörittää 2-3 vuotta vanhoja pelejä. Tärkeintä olisi, että kone kykenisi pyörittämään gta iv kaltaisia pelejä ja mahdollisesti uudempia tähän ja ensi vuoteen.

        Kuitenkin 70% koneen käytöstä on internettiä, kuvan- ja tekstinkäsittylyä ja musiikin kuuntelua.

        Kuitenkin ovatko koneet kyseisen tyyppisten pelin pelaamiseen riittävän tehokkaita?

        Lähinnä sitä, että milloin se kone pitää ostaa uusiksi syystä tai toisesta. Hajoaminen, suorituskyvyn loppuminen tai jokin muu syy. Kaikki koneet joissa Windows 7 Home Premium, Starter tai Home Basic on ajastettu kolmeen vuoteen, ja jos niitä käyttää kovemmin tai käy huono säkä niin ne on paskana parissa vuodessa. Hyvällä tuurilla kestää 4v.

        Sitten kun on aika ostaa uusi kone niin vanhat ohjelmat, lisälaitteet ja pelit ei tietenkään mitenkään varmasti toimi että ne pitäisi ostaa uusiksi.

        Näistä syistä johtuen suosittelen ostamaan tietokoneen jossa on Windows 7 Professional 64-bit ja 4Gt muistia, ja että pelit pyörii niin tarkista, että on nVidian tai ATI:n joku kelvollinen näytönohjain ettei ihan karvalakkimallia. Intelin näytönohjaimet ei käy tuon tyyppisiin peleihin.


      • Aloittaja fr
        M-Kar kirjoitti:

        Lähinnä sitä, että milloin se kone pitää ostaa uusiksi syystä tai toisesta. Hajoaminen, suorituskyvyn loppuminen tai jokin muu syy. Kaikki koneet joissa Windows 7 Home Premium, Starter tai Home Basic on ajastettu kolmeen vuoteen, ja jos niitä käyttää kovemmin tai käy huono säkä niin ne on paskana parissa vuodessa. Hyvällä tuurilla kestää 4v.

        Sitten kun on aika ostaa uusi kone niin vanhat ohjelmat, lisälaitteet ja pelit ei tietenkään mitenkään varmasti toimi että ne pitäisi ostaa uusiksi.

        Näistä syistä johtuen suosittelen ostamaan tietokoneen jossa on Windows 7 Professional 64-bit ja 4Gt muistia, ja että pelit pyörii niin tarkista, että on nVidian tai ATI:n joku kelvollinen näytönohjain ettei ihan karvalakkimallia. Intelin näytönohjaimet ei käy tuon tyyppisiin peleihin.

        Eli noilla koneilla ei saisi gta iv ja sen tasoisia pelejä toimimaan edes unissaan?


      • Aloittaja fr kirjoitti:

        Eli noilla koneilla ei saisi gta iv ja sen tasoisia pelejä toimimaan edes unissaan?

        Asuksessa kyllä teho riittää mutta se kone menee uusiksi noin 3v kuluttua. Seuraavalla koneella se GTA 4 tai muut vastaavat pelit mitkä olet tälle hankkinut, ei välttämättä enää toimi kun yhteensopivuudet on muuttuneet.


    • eräällä varhaisemmalla vuosikymmenellä syntyneenä arvostan 17-tuumaisia, oppilaani näkyvät hyväksyvän 10-tuumaisetkin

      joo, vanhan kuvasuhteen 15-tuumaisen pitkän käytön jälkeen tuntuu nykyinen laajakuva-15 pieneltä kun korkeutta on niin paljon pienennetty

      eri merkeistäkin on mutu-tuntumaa ... ekaksi tsekkaisin niitä joilla valmistajakin luottaa laatuunsa kahden (2) vuoden takuun verran. Toisinpäin sanottuna: erikseen ostetun takuun hurjasta hinnasta voi päätellä, että eräista suuri prosenttiosuus hajoaa jatkotakuun vuosina

      2 vuoden takuun saa erääseen T-kirjaimella alkavaan, jota Papuan viidakoissa työskentelevä ystäväni suositteli (sikäläisten työtovereiden suosituksesta)

      • 2v takuu on vähän. Kyllähän niihin normaalivehkeisiin saa ainakin 3v takuun ja laadukkaisiin 5v takuun.


      • Kerropa esimerkkejä,
        M-Kar kirjoitti:

        2v takuu on vähän. Kyllähän niihin normaalivehkeisiin saa ainakin 3v takuun ja laadukkaisiin 5v takuun.

        ...mihin vehkeisiin saa 3v/5v takuun? Ilman lisämaksuja.
        Voisin sitte harkita seuraavaksi ostokseksi...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe