Minulla on d6500 blu ray soitin mutta sf anytime ei toimi. Aina kun yrittää liikkua sen valikossa tulee vain teksti että lataa eikä se mene pois. Asensin uusimman päivityksen usbltä, ei auttanut. Nettiyhteyskin on paljon vaatimuksia nopeampi. Mikä avuksi?
Sf anytime ja samsungin blu ray
6
586
Vastaukset
- SFNotime
Sama vika C5500 laitteessa, olen reklamoinut asian SFanytimen nettisivujen kautta ja viestitellyt tukeen emailitse [email protected].
Lupasivat selvittää ja korjata asian, mutta toistaiseksi ei mitään parannusta tähän liene olemassa. - samppari7
Sama juttu vielä ennen Joulua 2011, eli vain 1 traileri etusivulta toimi, mutta muut kaikki jäivät ikuisesti lataamaan jotain. Näin siis Samsung BD-C5500 Blu-Ray-soittimen kautta, jossa kaikkein uusin ohjelmapäivitys. Videoita ei siis voi vuokrata. Eivätköhän halua lisää asiakkaita?
Sama SF Anytime tulee (ja saman reitittimen kautta) esim. Firefox 8 -selaimella ihan hyvin tietokoneelle (mutta tähän pikkunäytöllle en vuokraa mitään).- ??
Sama täällä. Olen avannut tilin ja maksanut videon. Voin katsella PC:llä. Samsung blue-ray soittimen kautta väittää, että tunnus tai salasana virheellinen.
Mulla sama ongelma myös kirjautumisen suhteen. Laitoin mailia tonne sf anytime:lle mutta en ole vielä saanut vastausta asiaan.
- perklasssaaaaaa
Sama vika samsung bd-d8200n
perklasssaaaaaa kirjoitti:
Sama vika samsung bd-d8200n
torstaina latasin uudestaan sf anytimen appsin ja nyt se toimii. Alku viikosta oli tullu uusi päivitetty versio sovelluksesta. Nyt jo pari leffaa vuokrannu ja hyvin on toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070