Naapuri googlettaa!

Aina vaan!

Naapuriin muutti yksi keski-ikäinen mies, joka on nyt minun naapuri! Se ei ole ongelma, mutta se on, että äijä googlettaa jatkuvasti! Aamusta iltaan ja yöt läpeensä se vaan googlettaa! Ei ole olemassa mitään sellaista asiaa, etteikö se heti alkaisi googlettamaan! Tuossa justiinsa jäin sen kanssa vähän vaan juttelemaan rappukäytävässä, niin siinäkin se ehti jo pari kertaa googlettamaan!
Ajattelin kohta kyllä valittaa isännöitsijälle, vai odotanko vielä...?

62

5778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guguu

KVG!

• Kysynpä vaaaan

Ja ihan etuosivun jutuksi nostettu.Siis, TODELLAKO??

• Nuapurj..

Meijännii nuapurj ruppee aena uamulla tuulettammaa. On siitä häeriöö, ku vönsteri kolisoo ja mitä hajut sieltä pöllyää.

• valittaja Jantunen

Mua taas häiritsee kun naapuri hengittää niin äänekkäästi.Ja jollei tätä niin kääntä kaihtimet kiinni illalla niin kaihtimien ääni.Aijai,särkee ihan korvia...

• ihan totta

Tuo oli kyllä palstan paras häirintäilmoitus:))

• Kone muussiks

Käske naapurisi asentamaan koneelle Ubuntu 10.04läts. Niin johan loppuu googlettaminen kun sen jälkeen ei pääse edes nettiin Linuksin bugien vuoksi. Ja ssuraavaksi Linuks särkeekin koko koneen, koska Linuks tunnetusti rikkoo koneen komponentit bugisten ajureiden ja virrankäytön vuoksi.

• 15+3

Tuo on kyllä paras trolli pitkiin aikoihin....sä et vaan osaa :)

• 13+11

laita sakis3g ja menee nettiin tikulla kuin tikulla :) vai tarttetkos siihen apuja? Neuvon mielellään täällä palstalla jotta kaikki osaa...

• ubuntu-käyttäjä

Jaa... Mulla on nyt ollut Ubuntu kolmessakin koneessa eikä se yhtäkään kyllä särkenyt ole. Edellinen kone hajosi luonnolliseen vanhuuskuolemaan, eli emolevy otti ja petti ihan ajallaankin. Ja Nettiin pääsee Ubuntulla aina, olipa verkkokortti/Wlan mikä tahansa. Ajureissa ei ole bugeja ja jos onkin niin korjataan päivityksessä kyllä.

Tällä hetkellä koneessani pyörii Ubuntu 11.04 ja toimii muuten moitteettomasti. On kevyempi ja nopeampi kuin mikään Windows ikinä.

Eli sinä saatanan Windows-käyttäjä sika valehtelet. Se on Windows-faneille tyypillistä, että yritetään mustamaalata Ubuntua valehtelemalla. Harmittaako, kun meillä Ubuntu-käyttäjillä on ilmainen käyttöjärjestelmä, josta emme maksa yhteiskunnalle mitään?

• ...............,...

Hommaa elämä ja anna sen tehdä mitä haluaa..

• Mutta jos se

haluaa vaikka ajaa kännissä autoa, niin pitääkö sen sitten saada tehdä mitä haluaa...?

• gugi googlejuskin
        Mutta jos se kirjoitti:

haluaa vaikka ajaa kännissä autoa, niin pitääkö sen sitten saada tehdä mitä haluaa...?

kunhan ei googleta ajaessaan kännissä, se on kuolemaksi

• MIKÄ....VALITUS??

Anna kaverin googlettaa jos tulee onnellinen olo!Mutta minun naapurit monikossa huudattaa bassoa että tyynyt pomppii niin nuku siinä!Sinä voit mennä kotiisi ja käydä nukkumaan ei se googletus sinne kuulu,vai kuuluuko??Mutta melu kuuluu minulle,että VALITUKSISSA ON EROJA!!!

• Vauva heitettiin ...

Jos kerrot tarinan vielä selvällä suomenkielellä, niin hyvä.
      Kuka tätä moskaa panee otsikoihin. Tämähän on yhtä typerä otsikko kuin tämän päivän iltalehtien "vauva heitettiin ulos pelisalista" Siinäkään ei ollut järjen häivää. Ei vauvaa heitetty ja pöljä oli tyyppi, joka vauvan vei pelisaliin.

• Pointti on siinä,

että netissä liikkuu paljon lukutaidotonta ja mielikuvituksetonta porukkaa. Aloitus on ihan puhdas trolli ja edustaa absurdia , ehkä huonoa huumoria? Osa lukijoista tämän tajuaa ja joku heittää ihan herjalla jotain vastauksia. Joku osa lukijoista ottaa kirjoituksen ihan tosissaan ja vetää siitä kokkareet nokkaansa...? Eli tarina lienee tosiasiassa keksitty? Haukotus...!

• guuguliguuguli

Ala sinä googlettamaan mitä se naapuri googlettaa alkakaa kilpaa googlettaa, jo kuuluu kahdesta osoitteesta vaan guuglugi guuggli
      Vai etkö osaa siitäkö on kiinni kun sinua niin nyppii kun joku muu osaa.

• ilvis1

jospa sillä muuten vaan seisoo.

• sopisi tännekin

Goolettaminen on kielletty Texasin osavaltiossa, jos ei ole naimisissa.

• Näin on muuten!

Googlettaminen ilman papin aamenta on siellä syntiä!

• :::PP

On jollain ongelmat. Mun naapuri haukkuu mua joka päivä kusipääks, kun kuulemma häiritsen häntä omalla olemassa olollani. Enkä jaksa siitä välittää. Meitä on moneen junaan lähtijii ja suurin osa jää vielä laiturilla. :P

• kirjotusvipa

siis laiturille.

• Tosi paha vipa!

Ei saisi tapahtua vipoja! On huono juttu!

• Järkevämpi

Voi pyhä yksinkertaisuus!

• Yualle

Eihän tuo nyt vielä mitään, mutta meidän naapurimme sanoo "guulettavansa". Se jos mikä pännii koko portaikon asukkaita....=)

• Chandler Bing

pääasia ettei bingitä tai jahoosöötsitä, altavistata tai käytä toggletoolbaria ja käy levyseppähitsarikurssia amiksessa.

• pakollinen

No tällaisiin kommentteihin kuuluu erottamattomasti yhen Remun lause: Diiba-daaba-duuba-greleziz dyy, jengi hakee öilöttii damist ja koht boxi koittaa ja mononen voittaa, se on tiätsä hirveetä kattoo! Ei tää oo mikään pursiseura!

• On se kyllä

Hienosti vedetty. Suosikki juttuja velipuolikuusta. Hirveetä kattoo.

• jk

tee valitus isänöitsijälle

• Jomppo

Taidat olla toisten kyttääjä, toisten asioiden nuuskija.

• Kooklefanklupi

Ala säkin GOOGLETTAMAAN. Huomaat kuinka kivaa on itekkin GOOGLETTAA! Ja ihan pian huomaat itsekkin, miten tosiaankin on kivaa GOOGLETTAA! Kun GOOGLETAT olet GOOGLETTAJA.

• :D

tää on oikeesti älyttömin vietiketju mitä on ikinä ollu...ei jestas sentää...

• Matin Karvahattu

et ole sitten lukenut m-karin sepustuksia, et tiedä vielä älyttömyydestä yhtään mitään

• Onkohan se sun naapuris riippuvainen jo googlesta? Pitäiskö sun ehdottaa sille Google-vieroitusta???

• Jan-2876348723434
    • kannattaa tarkistaa

Onko lääkitys kohdallaan?
      Mitä se sulle kuuluu jo on pienet huolet jollain.

• nbvbn

Kiilaa se ojaan, jos se ei edes pidä turvaväliä edessään sinua varten.

• YAHOO RULES

Pyydä naapuria siirtymään Y A H O O N käyttöön ja hanki itsellesi korvatulpat.

• Asiallinen viesti

Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

• JJJJJJ.ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

MENE HOITOON!!!!!!!!!!!!!
      MITÄ V SE SULLE KUULUU MITÄ NAAPURI TEKEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Et sitten viitteis

lakata tota huutamista?

• googl...

Googl...googl...googl.....
      Onhan se hitsin ikävä jos naapurissa yötä päivä joku keski-ikäinen ukko matkii linnun ääniä.
      Se on kuulemma joidenkin harrastus. Itsekin saataisin säikähtää jos joku alan harrastaja kesken keskustelun alkais googlaamaan.
      Asiallinen keskustelu naapurin kanssa autaa varmsti... Tai jos se onkin joku muuttolintujen matkija, niin ehkä lopettaa googlaamisen talveksi.

• gg

googleta ensin

• minäminägoogle

voi v i t t u kyl pistää vihaks moinen GOOGLETTAMINEN ... ajattelis vähän edes naapureitaan mut kun nykyään MINÄ MINÄ MINÄ asenne... ja GOOGLE......

• Tää on kyl googlesta

Onhan toi tollanen Googlettamien tosi rasittavaa ja naapureille hiton raskasta.
        MUTTA
        Ootteko ajatelleet jutun toista puolta. Jos googlettaminen on tälle naapurille sellanen "henkireikä". Kokaa suurta turvallisuutta aina kun Googlettaa.
        Ehkäpitäis olla vähän avarakatseisuutta naapuriakin kohtaan.
        Tääläkin vaan kaikki mollaa ja suutaan soittaa vakavalla asialla.

• pingpongbing

sano että lopettaa googlettamisen, kehoita YAHOOttamaan tai BINGmattamaan

• kuka pieras.nuuuuuh

• olen huomannut...

vittu sä oot pelle.

• olen huomannut... kirjoitti:

vittu sä oot pelle.

meen nyt paskalle.

• Pane Paremmaksi

Mä luulen,että mun naapuri panee koko ajan. Nytkin sieltä kuuluu sellainen jytke,että kyllä se panemista on. Äsken googletin sanan "naapurin paneskelu"-
      selvä tapaus.

• jewfatlip

naapurin piereskely

• vittuuntunut

Ongelmani on se, että uusi naapurini käy paskalla päivittäin ja jopa monesti päivässä! Alkaa jo vituttamaan se jatkuva vessanvetely. Eiköhän vaan eilenkin kauppaan lähtiessäni ollut paskalla, ja takaisin tullessanikin ryntäsi täysillä rappusia pitkin huoneeseensa asioille. Saisi ottaa vähän muidenkin tunteet huomioon, eikä aina mennä paskalle kun sattuu huvittamaan. Jokohan olisi aika valittaa isännöitsijälle, vai vieläkö annan vähän aikaa häiritä viattomien naapureidensa elämää? Saattaa äijä nimittäin käydä asioilla jopa viidesti päivän aikana...

• crappy rat

kuukletin tommosen haisulin teille: www.doodie.com

• tosikko-ihmettelijä

Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä mitään.

Miten naapuria voi häiritä toisen naapurin toiminta, josta ei aiheudu minkäänlaista ääntä tai muuta häiriötä?

Voisiko aloittaja kertoa, mikä siinä googlettamisessa häiritsee ja miten?

• tosi kun vesi ja...

Ai jaa, ihanko tosi???
        Ja noista edellisistä kommentoijista kukaan,- ei siis KUKAAN ollu tota huomannu!
        Kummallista...KERTAKAIKKIAAN!

Ja aloittajakin voi siis huokaista helpotuksesta.

• Kevyt trolli!

Ja hauskaa riittää...!

• toimiiiiii

Tee sopimus sen kanssa

• jk

tee valitys isänöitsijälle

• no tsiis

no tsiiis... voin kuvitella teidät - googlettaja ja ihmettelijä... tästä vaik Kummeliin tai Kätevään Emäntään tekeille hieno pätkä ! ;D
      Naapurihan vaan varmaan haluaa esittää että on nykytiedon mestari... heh...

• 56ft45

Etkö ite osaa googlee käyttää vai mikä siinä nyt nakertaa?

• ag ryhmään vaan

No älkääs ny! Naapurilla vakava ongelma! Vaatii selviämis- ja katkaisuhoitokuurin.
        Tai, no jotain hiton korvaushoitoa ainaki.
        Anna sille joku kiva pikku valistusesite.
        Ehkä Se hakeutuukin anonyymit googlaajat ryhmään

• Pane Paremmaksi

Taas se alkoi ! Semmonen huuto ja jyskytys. Naapurilla on menossa aamupanot. Ihanaa leijonat ihanaa - den glider in.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8790
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      140
      5053
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      38
      4413
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3608
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      3222
    6. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      60
      3052
    7. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2987
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      32
      2638
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      422
      2373
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2309
    Aihe