Millä ohjelmalla voisi tulostaa kuvia eri sivuille automaattisesti?
Esimerkiksi jos on 5 kuvaa, niin voisi tulostaa 5 sivua, joilla on yksi kuva. Tekstinkäsittelyohjelmaan on todella työlästä listätä yksitellen kuvia ja venyttää kuvat koko ruudun kokoisiksi. Windowsin omaa kuvien tulostustoimintaa ei saa päälle. Kaikilla kuvankäsittelyohjelmilla voi tulostaa vain yhden kuvan ja yhden sivun kerrallaan.
Kuvien tulostus usealle sivulle
5
199
Vastaukset
Tarvitset jonkin taitto-ohjelman, eli softan, jolla tehdään esim. prosareita ja lehtiä. Paras varmaankin on InDesign, mutta se on kallis. Koeta googlata ilmaisia.
- !XkIc1
Scribus on ilmainen.
- as12
Eikö todellakaan ole yksinkertaisempaa vaihtoehtoa?
- mikä maa mikä valuut
"Kaikilla kuvankäsittelyohjelmilla voi tulostaa vain yhden kuvan ja yhden sivun kerrallaan."
Ei kai tuo pidä paikkaansa?
No. esim. ilmaisella irfanview:llä itse tulostaisin nuo itse pdf tiedostoksi (virtuaaliprintteriin) suoraan siitä thumbnail näkymästä (pikanäppäin T)
tuossa jotain ohjelmia,
http://www.mbnet.fi/nettijatkot/2005/06/pdf/
itse käytän doPDf nimistä ohjelmaa, jota ei tuosta listasta löydy.
PdfCreatoria joskus käytin, mutta Opera selaimen kanssa (kymmeniä välilehtiä auki), turhan usein jäin tulostus "roikkumaan" ja muutenkin se on "pilattu" änkeämällä mainosohjelmia mukaan, asennuksessa saa siis olla tarkkana, joten en voi oikein suositella sitä. "Eikö todellakaan ole yksinkertaisempaa vaihtoehtoa?"
Tuohan on todella yksinkertaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744276
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans933993Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582487Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672357Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1241966
- 491939
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541698- 561682
- 661592