Kuinka paljon älypuhelimelle on käyttöä töissä, koulussa ja vapa

mustetta ja väriä

Minä olen tässä pähkäillyt että ostaisinko älypuhelimen. Olen lähinnä katsellut samsung galaxy II. No eilen sitten tuli todettua että sehän on kallista leikkiä. Kuvittelin, että netin kanssa ja pienellä puhepaketilla, noin 300 minuuttia, puhelimen kk-maksu olisi maksimissaan 30€, mutta soneralta se olis maksanut yli 40€, DNA hieman alle 40€ ja elisalta 4kk 32€ ja sen jälkeen 37€. ELi aivan törkeän hintaista. Tuolla hinnalla saisi jo älyllisen hyvän miniläppärin, mutta se ei koon puolesta olisi aina mukana.

Onko tuo 40€ kuussa sitten sen arvoista? Itse tarvitsisin sitä muistikirjaksi, kalenteriksi, netis selaamiseen ja musiikkisoittimeksi esim. salille. Laskujen maksuun viivakoodisovellus yms. Pystyykö galaxy2 selaamaan nettiä sujuvasti ilman tuskailuja?

Miten käytätte sitä apuna opiskelussa yms?

10

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse käytän LG Optimus 2X kännykkää. Se on käytännössä yhtä tehokas kuin Samsung Galaxy S2. Netin selailu siinä on nopeampaa kuin esimerkiksi tietokoneella. ( Nopea selaimen käynnistys). Siihen saa myös hyödyllisiä ohjelmia kuten Google kääntäjä/Dokumentit/Mapsin....

    • seppioiii

      Musta tää on hirveää hypetystä. Noi älykännykät on aivan leikkikaluja. Tietokone se olla pitää jos haluaa jotakin aikaiseksi saada. Tuskaa selata nettiä. Ja muistivihko on paljon parempi kuin älykännykkä.

    • Mutta mini-läppäriä on paljon hankalampi kuljettaa työmatkoilla.... Kännykkä sen sijaan kulkee hyvin taskussa... Siinä se läppärin ja kännykän suurin ero tuleekin.

    • S2 S2 om

      Tämä on juuri se pointti "läppäriä on hankalampi kuljettaa mukana" milläs sen tunget povariin

      läppärin korvaajaksi matkoilla/työssä ja ties missä ovat hyviä juuri tuo LG Optimus 2x tai Samsung G S2 kaltaiset kännyt koska ovat suuritehoisia iso näyttöisiä näin ollen hyviä nettikäytössä ja vielä molemmissa toimii flash selaimessa joka muutenkin toimii tosi hyvin android alustalla

      pitää vaan vielä muistuttaa että hommatkaa hyvät ihmiset näihin kattavat usean gigan datapaketit jotta saatte täyden hyödyn näistä upeista laitteista irti

    • Niinpä... Itselläni Saunalahden rajaton datapaketti käytössä..... Max nopeus on ollut Speedtest Android sovelluksella mitattuna noin 6 mt/s....

    • mustetta ja väriä
    • > netin kanssa ja pienellä puhepaketilla, noin 300 minuuttia,
      > puhelimen kk-maksu olisi maksimissaan 30€, mutta ...

      Q: ostat puhelimen käteisellä vaiko kytkynä osamaksulla?

      eihän datasiirto tarjouksia hyödyntäen montaa €/kk maksa ja miksi ihmeessä tarkasteluun pitää sotkea 300 puheminuuttia

      • mustamies31331

        "Q: ostat puhelimen käteisellä vaiko kytkynä osamaksulla?

        eihän datasiirto tarjouksia hyödyntäen montaa €/kk maksa ja miksi ihmeessä tarkasteluun pitää sotkea 300 puheminuuttia"'

        Samapa tuo kummalla ostaa. Jos niistä tulee jotakin eroa niin ostan tietysti halvemman taikka vähemmän sitovan. Jos ei eroa niin samapa se on maksaa se puhelin 24 erässä.

        Minä puhun kk jonkun 300 minuuttia maksimissaan. Tämä jos joku nosti tuossa tarjouksen teossa hintaa. Saunalahdelta taisi olla joku muutaman euron halvempi tarjous tuossa megasessa ja rajattomassa netissä. Mutta tämä kestää vain 4kk


    • Jorma Pierunen

      Tarvittaessa älykännyllä pystyy myös ihan mukavasti katselemaan pornopätkiä netistä...

    • sam ja sung

      ITseasiassa porno pätkii on just hyvä kattoo kännykällä voi pyörii millä saitilla vaan viruksista välittämättä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe