Abduktiokanaa riisillä

Ektoplasmaa implantilla, Roswellin maahansyöksy muusilla ja Abduktiokanaa riisillä.

Tällaisista herkuista saat nauttia vain kerrran elämässäsi.
Yhden ainoan kerran !!
Vain YKSI ainut tilaisuus !!

Ja se on SUTin seminaarin yhteydessä Orivedellä elokuun 27-28 !!!
Börre

8

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunhan kysyn

      Voiko juuri säälittävämpää touhua olla kuin tuollainen ufoilu?

      • _pyhä pietari

        No, ehkäpä uskominen veden päällä kävelyyn tai viiden leivän ja kahden kalan huimaan ravintoarvoon.


      • Ölviä!
        _pyhä pietari kirjoitti:

        No, ehkäpä uskominen veden päällä kävelyyn tai viiden leivän ja kahden kalan huimaan ravintoarvoon.

        Huumorin kannaltahan tuo menu pitää ottaa koska ei ufoilunkaan aina pidä olla ryppyotsaista ja totista touhua! Hmmm,vielä kun olisi mahdollisuus siihen,että vesi muutetaan olueksi kertaheitolla!


    • ksannitippa

      Mäkin todella kummastelen sitä, minkä takia nämä räksyt tällä palstalla hengailevat?
      Jos ufoilu teistä on niin säälittävää, niin, hankkikaa toki elämä ja poistukaa.
      Vai, saatteko te jotakin ihme kicksejä toisten ihmisten mollaamisesta. Onnistuu sänkyhommatkin paremmin. Vai?
      Vajaat touhua teillä, joka tapauksessa.

      • Näin se on

        Mikään ei ole säälittävämpää kuin tyyppi joka seuraa aktiivisesti asiaa jota pitää säälittävänä.


    • Onpas siellä todella eksoottisen kuuloisia herkkuja tarjolla :)

      En tiedä riittääkö itselläni edes rohkeutta mihinkään erikoisuuksilla herkutteluun, mutta seminaariin olisi kuitenkin taas tarkoitus tulla, sillä onhan se jo jokseenkin tavaksi muodostunut. Toivottavasti ilmat olisivat suosiollisia tänä vuonna.

      Hmm, luvatut kahvit jos vaikka saisi ;D

      • Nam!

        Haluaisin kysyä sellaista että onko mahdollista saada jälkiruuaksi sitä herkullista kosmista NASA-puuroa?

        Eli puuroa,jota on hämmäytetty Akashakenttämikrossa,ei HAARP-mikrossa,kaksi
        kaksi kosmista minuuttia Kundaliinin,D-vitamiinin sekä muiden kosmisten lisukkeiden kera?

        Onko myös mahdollista saada palanpainikkeeksi kosmista,luomupohjaista A-olutta?


      • Kryonin kaveri.
        Nam! kirjoitti:

        Haluaisin kysyä sellaista että onko mahdollista saada jälkiruuaksi sitä herkullista kosmista NASA-puuroa?

        Eli puuroa,jota on hämmäytetty Akashakenttämikrossa,ei HAARP-mikrossa,kaksi
        kaksi kosmista minuuttia Kundaliinin,D-vitamiinin sekä muiden kosmisten lisukkeiden kera?

        Onko myös mahdollista saada palanpainikkeeksi kosmista,luomupohjaista A-olutta?

        Ovatko kyseiset sapuskat magneettimestari Kryonin valmistamia? Jos ovat niin silloin ne ovat tosi herkullisia! Se taasen johtuu siitä,että magneettimestari Kryon on aikoinaan voittanut Galaktisen liiton kokkimestaruus kilpailun.Sen jälkeen hän on kokannut unelmistaan totta.Myös YK:ssa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe