Ektoplasmaa implantilla, Roswellin maahansyöksy muusilla ja Abduktiokanaa riisillä.
Tällaisista herkuista saat nauttia vain kerrran elämässäsi.
Yhden ainoan kerran !!
Vain YKSI ainut tilaisuus !!
Ja se on SUTin seminaarin yhteydessä Orivedellä elokuun 27-28 !!!
Börre
Abduktiokanaa riisillä
8
193
Vastaukset
- Kunhan kysyn
Voiko juuri säälittävämpää touhua olla kuin tuollainen ufoilu?
- _pyhä pietari
No, ehkäpä uskominen veden päällä kävelyyn tai viiden leivän ja kahden kalan huimaan ravintoarvoon.
- Ölviä!
_pyhä pietari kirjoitti:
No, ehkäpä uskominen veden päällä kävelyyn tai viiden leivän ja kahden kalan huimaan ravintoarvoon.
Huumorin kannaltahan tuo menu pitää ottaa koska ei ufoilunkaan aina pidä olla ryppyotsaista ja totista touhua! Hmmm,vielä kun olisi mahdollisuus siihen,että vesi muutetaan olueksi kertaheitolla!
- ksannitippa
Mäkin todella kummastelen sitä, minkä takia nämä räksyt tällä palstalla hengailevat?
Jos ufoilu teistä on niin säälittävää, niin, hankkikaa toki elämä ja poistukaa.
Vai, saatteko te jotakin ihme kicksejä toisten ihmisten mollaamisesta. Onnistuu sänkyhommatkin paremmin. Vai?
Vajaat touhua teillä, joka tapauksessa.- Näin se on
Mikään ei ole säälittävämpää kuin tyyppi joka seuraa aktiivisesti asiaa jota pitää säälittävänä.
Onpas siellä todella eksoottisen kuuloisia herkkuja tarjolla :)
En tiedä riittääkö itselläni edes rohkeutta mihinkään erikoisuuksilla herkutteluun, mutta seminaariin olisi kuitenkin taas tarkoitus tulla, sillä onhan se jo jokseenkin tavaksi muodostunut. Toivottavasti ilmat olisivat suosiollisia tänä vuonna.
Hmm, luvatut kahvit jos vaikka saisi ;D- Nam!
Haluaisin kysyä sellaista että onko mahdollista saada jälkiruuaksi sitä herkullista kosmista NASA-puuroa?
Eli puuroa,jota on hämmäytetty Akashakenttämikrossa,ei HAARP-mikrossa,kaksi
kaksi kosmista minuuttia Kundaliinin,D-vitamiinin sekä muiden kosmisten lisukkeiden kera?
Onko myös mahdollista saada palanpainikkeeksi kosmista,luomupohjaista A-olutta? - Kryonin kaveri.
Nam! kirjoitti:
Haluaisin kysyä sellaista että onko mahdollista saada jälkiruuaksi sitä herkullista kosmista NASA-puuroa?
Eli puuroa,jota on hämmäytetty Akashakenttämikrossa,ei HAARP-mikrossa,kaksi
kaksi kosmista minuuttia Kundaliinin,D-vitamiinin sekä muiden kosmisten lisukkeiden kera?
Onko myös mahdollista saada palanpainikkeeksi kosmista,luomupohjaista A-olutta?Ovatko kyseiset sapuskat magneettimestari Kryonin valmistamia? Jos ovat niin silloin ne ovat tosi herkullisia! Se taasen johtuu siitä,että magneettimestari Kryon on aikoinaan voittanut Galaktisen liiton kokkimestaruus kilpailun.Sen jälkeen hän on kokannut unelmistaan totta.Myös YK:ssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602