Kahden megan liittymä ei riitä?!

Miten on

Olen nyt kirjastossa ja nopeustestin mukaan tämä on sadan megan liittymä. Eipä ole valittamista mutta miten nopea on kahden megan liittymä, liikkuvan kuvan voinee heittää unholaan, ei juutuubit näy?!

11

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpsistä, ,

      Kyllä juutuupit ja netti-tv:t näkyvät kahden megan kaistalla. TV 4.n kanssa voi olla vaikeuksia, sillä sen materiaali on niin paksua, ettei se oikein mahdu kahden megan lävitse, joten ärsyttävää puskurointia voi esiintyä.

      • yrn vatkuli

        Ei täällä edes TV 4 näy joten kuka viittii sen nettitv:täkään katsoa. Länsirannikolla on eri asia kun Ruotsin kanavat näkyy.


    • kilo vinkki

      Voit katsoa youtube vaikka 5 kilon liittymällä, joudut vaan ensin odottamaan että video latautuu koneellesi. Suorat streamit on erikseen.

      • Miten on

        Kaunkos sitä joutuu odottamaan? Esim viiden minuutin musiikkipätkä.


    • Huijausta.....25

      Joopa joo,ol 1megan liittymä ,nyt on 30-40 jossa todellinen nopeus jää alle 10megaa huijausta kaikki nopeudet.En ole huomannut eroa latauksissa 1megan nopeus hoiti aivan samalla tavalla kuin 30-40 megaa.Olen ollut kauan saman operaattorin asiakas 8euroo makso korotus siihen tuli liikkuva laajakaista ja se uusin Mokkula.Millonkahan nämä nopeudet olisi tosija eikä operaattorin esittämiä huijauksia.Olen muuten testannut kolmella eri mittauksella ja keskusyksiköt ovat huippu luokkaa.ETTÄ HÖPÖ KAIKKI OPERAATTORIT JOTKA LUPAILETTE TURHIA

      • Miten on

        Tuohan on järkyttävää! Olen meinaan ensimmäistä tietokonetta ostamassa, hyvä jos kaksi megaa riittää. Se yhteys kuuluu vuokraan.


    • Mega mega.....

      Kokeile sitä 2 megan nopeutta ,sitä pystyy nostamaan jos haluaa tulla huijatuks.

    • HitaampiakinOnOlemas

      Samaa mieltä. Kysyjä on luultavasti sama joka on jo kahteen otteeseen vatvonut samaa asiaa.
      Ota se 2meganen jonka Sonera asuntoon antaa ja aloittele sillä jos koneenkin joskus saat ostettua.

    • > Kyllä juutuupit ja netti-tv:t näkyvät kahden megan kaistalla.

      totta. Jos puoletkin noista megabiteistä (keskimäärin) tulee

      netti-tv:t käyttävät vaihtelevia bittivirtoja. Pahin lähimenneisyydessä taisi olla Tour de France Eurosportissa, jotain 0,8 Mbit/s. TV7 normaalisti 0,364 Mbit/s. mutta on myös Flash suuremmalla bittivirralla. Loppuviikosta katsoin jotain jossa oli vain 0,25 Mbit/s.

      ikävää vaan että harva kiinteäkään laajakaista antaa lupaamaansa nopeutta, nyrkkisääntö on että varaa tuplasti se varsinaisesti tarvittava

      ("keskimäärin" tuolla tarkoittaa että käytössä on aina monen sekunnin puskuri eli lyhy hidastelu tai katkos ei useinkaan vaikuta. Hyödyllistä varsinkin mobiililaajakaistan kanssa)

    • ***

      EI SONERAA. EI HYVÖT IHMISET EI SONERAA

      Se 2 megaa riittää, jos sen todella saat, ja jos on vakaa.

      Kaapeli modeemi Ping voi olla alhainen, Down lähes se minkä tilasit , Up melko hyvä, yhteys voi pätkiä koska joka kämppä siinä talossa käyttää samaa yhtä kapasiteettiä/piuhaa.
      ADSL Ping kasvaa roimasti, Down voi olla kiva tai loistava, mutta Up on 0,5-1 ihan sama mitä tilasti. Mielellään alarajalla. Yhteys on suht vakaa, mutta hidastuu...jotain syystä silloin tällöin. Kaatuminen mahdollista, mutta harvemmin kuin Kaapelimodeemissa.

      Nettitikut on paskoja, en ole kuullut vielä onnellista tarinaa. Itse tarvitsin kuluttaja-asiamiehen apuihin, että pääsin siitä eroon.

      Kuuluvuuskartat on vain ...jotain sinne päin. Ne ei ole ihan totta. Varsinkaan Soneralla. Jos kokeilet tikkua, pyydä kokeilusopimuksella..jotta tiedät ninkä operaattorin kuuluvuus toimii alueellasi parhaiten.

      • > Jos kokeilet tikkua, pyydä kokeilusopimuksella..jotta tiedät
        > minkä operaattorin kuuluvuus toimii alueellasi parhaiten.

        kokeilu ei kesän lomaviikkoina vaan täyden kuormituksen aikoihin, minulla on hitaimmillaan klo 20-21. Nettitikku ihan oikeasti liikkuvaan käyttöön eri paikoissa? Silloin on arvoa sillä että verkko on kattava (mitä yhdellä kolmesta operaattorista ei ainakaan ole)

        sitten vähän nettikeskustelujen lukemista ja tarvittaessa perustemppuja toimivuuden parantamiseksi: Tukeva usb-jatkojohto, kentänvoimakkuuden näyttö, tikun paikan optimointi, taustaping erikseen tai yhteysohjelmassa (joka mieluummin katkenneen yhteyden automaattisesti palauttava)

        pelaamisen tikku harvoin sopii, muuhun käyttöön ainakin sen verran että alan kolmatta vuotta ilman kiinteää nettiä kotona


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1849
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1227
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      76
      1149
    4. 45
      1095
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      962
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      959
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      900
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      843
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      838
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      36
      804
    Aihe