edullinen air finland holidays???

NoWay_66

Ensi helmikuussa 2aik 2lasta viikko Gran canarialla maksaa alk. 2247e. Ei minusta halpaa, vaan normaalihintaista touhua huonolla laadulla.

4

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimenomaan, huonoa laatua ylihintaan. Äläkää vaan menkö kukaan halpaan niiden esitteissä olevien kuvien kanssa. Kuvissa näkyy hienoja huoneita, MUTTA niitä ei ole tarjolla tämän järjestäjän asiakkaille. Toki voit mainita toivomuksesi varausta tehdessäsi, mttahotelliin se ei välity.
      Valitkaa mikä tahansa muu yhtiö !!!!

• maaliskuussa

Voi ei, olen jo ehtinyt varata Americasiin heiltä Paraiso del soliin matkan. Sain sen n. 300e/2 hlöä edullisemmin kuin Tjäreborgin vastaavan samalle päivälle. Kertokaa nyt kokemuksia saako huonomman kämpän. Kuvissa näytti tosiaan ihan siistiltä. Siellä on ilmeisesti aika monen tasoisia huoneita aiemmista ketjuista päätellen. Suurin osa on kyllä kirjoitettu ennen remppaa, joten tuoreempaa tietoa kaipaisin.

• Ulos nauttimaan

Mä lähden itse Costa Adejeen, Americasin viereen Air Finland Holidaysin matkalle sunnuntaina eikä huolestuta niin pätkääkään. Itse aion viettää hotellihuoneessa aikaa mahdollisimman vähän, yöllä käyn vähän nukkumassa ja aamulla syön ja peseydyn. Muuten aika meneekin aika pitkälti muualla joten ei paljoa haittaa joku mahdollinen merinäköalan puute. Merinäköalaa on riittävästi kun lähtee rannalle!

• yksmummityttö

Itse olin tekemässä surutyötä ja yritin varmistua jo etukäteen, että huone on sellainen kuin haluan. Toisenlaisessa tilanteessa ei sillä olisi ollut minullekaan merkitystä.
        Soitin vielä ennen matkan alkua heidän toimistoonsa ja kyselin huonetoivomukseni perään.
        Mitään eivät tienneet silloin eivätkä koskaan jälkeenkään.
        Olisihan se pitänyt arvata jo lennon henkilökunnasta.
        Kun tilat ovat niin minimaalliset olisi luullut, että keräävät astiat pikaisesti pöydiltä. Mutta ei, siinä oltiin tarjottimiemme kanssa kuin tönkkösuolatut muikut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      246
      1519
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      28
      1449
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      148
      1214
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1017
    5. 136
      988
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      933
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      896
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      852
    9. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      418
      839
    10. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      804
    Aihe