Ensi helmikuussa 2aik 2lasta viikko Gran canarialla maksaa alk. 2247e. Ei minusta halpaa, vaan normaalihintaista touhua huonolla laadulla.
edullinen air finland holidays???
4
351
Vastaukset
Nimenomaan, huonoa laatua ylihintaan. Äläkää vaan menkö kukaan halpaan niiden esitteissä olevien kuvien kanssa. Kuvissa näkyy hienoja huoneita, MUTTA niitä ei ole tarjolla tämän järjestäjän asiakkaille. Toki voit mainita toivomuksesi varausta tehdessäsi, mttahotelliin se ei välity.
Valitkaa mikä tahansa muu yhtiö !!!!- maaliskuussa
Voi ei, olen jo ehtinyt varata Americasiin heiltä Paraiso del soliin matkan. Sain sen n. 300e/2 hlöä edullisemmin kuin Tjäreborgin vastaavan samalle päivälle. Kertokaa nyt kokemuksia saako huonomman kämpän. Kuvissa näytti tosiaan ihan siistiltä. Siellä on ilmeisesti aika monen tasoisia huoneita aiemmista ketjuista päätellen. Suurin osa on kyllä kirjoitettu ennen remppaa, joten tuoreempaa tietoa kaipaisin.
- Ulos nauttimaan
Mä lähden itse Costa Adejeen, Americasin viereen Air Finland Holidaysin matkalle sunnuntaina eikä huolestuta niin pätkääkään. Itse aion viettää hotellihuoneessa aikaa mahdollisimman vähän, yöllä käyn vähän nukkumassa ja aamulla syön ja peseydyn. Muuten aika meneekin aika pitkälti muualla joten ei paljoa haittaa joku mahdollinen merinäköalan puute. Merinäköalaa on riittävästi kun lähtee rannalle!
- yksmummityttö
Itse olin tekemässä surutyötä ja yritin varmistua jo etukäteen, että huone on sellainen kuin haluan. Toisenlaisessa tilanteessa ei sillä olisi ollut minullekaan merkitystä.
Soitin vielä ennen matkan alkua heidän toimistoonsa ja kyselin huonetoivomukseni perään.
Mitään eivät tienneet silloin eivätkä koskaan jälkeenkään.
Olisihan se pitänyt arvata jo lennon henkilökunnasta.
Kun tilat ovat niin minimaalliset olisi luullut, että keräävät astiat pikaisesti pöydiltä. Mutta ei, siinä oltiin tarjottimiemme kanssa kuin tönkkösuolatut muikut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511