Jääkö k-merkintä lukion päättötodistukseen?

0987

Eli aion keskeyttää yhden kurssin ja siitä jää jaksotodistukseen k-merkintä, mutta jääkö se sitten siihen lopulliseen pättötodistukseen?

6

7775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entäsitte

      Luulisin, että jää, mutta onko sillä merkitystä?

    • Mikäli koulujen käytännöillä ei ole eroa (ja olisi aika kummallista jos tällaisessa asiassa olisi, mutta tiedäpä häntä) niin voin sanoa ettei jää. Meikäläisten opinahjossa se lähtee seuraavaan jaksotoditukseen mennessä.

    • ABIna11

      Tuota kokemusta ei ole, mutta en usko että jääpi. Sillä mikäli sie keskeytät jonkin kurssin, saattaa se näkyä jaksotodistuksessa, mutta ei ainakaan päättötodistuksessa eli ei merkitystä. Päättelen tämän sillä että kaikki pakolliset pitää suorittaa ja niiden keskiarvo on päättötodistuksen arvosana. Olet todennäköisesti keskeyttäny jonkin vapaaehtoisen kurssin eli sillä ei ole merkitystä

    • yasyisaas

      vanha, mut jos joku nyt sattuu lukasemaan...
      Ittelläni oli kans et otin ihan vapaaehtoisen kurssin ja vain siksi koska yhes jaksos oli aik vähä eri pakollisii aineit eikä ollu muutakaan vaihtoehtoo... ja opo kyl kans sano et voidaa ottaa toi pois jos o liia raskasta, mut e sillo viel halunnu sitä pois...
      No sitten tulin kipeeks just kun mun se 3.jakso alko siis mis mul on siis GE.3 niin olin ainaki 2/3 tuntii pois ja kun tulin ekalle tunnille, oli mul lisäks väärä kirja (onneks vuokrannu kirjastost) ja lisäksi en tuntenut ketään siltä luokalt...olivat mua 1-2v vanhempia ;) ja vähän sellasii outoi et keihin en ois kyl millää voinu tutustuu..ku oon itekki nii ujo nii oisin joutunu olee yksi niil tunneil...lisäks tuntu iha sellaselt pakotetulta se tunti..tai pelkält kertaukselt jostai tuulest ym...
      Niin en sitten mennyt enää muille GE.3 tunneille lähetin kans opolle et voisko sen ottaa enää pois ja lisäksi sille GE.3 opelle etten kävisi näillä tunneilla enää.
      MUTTA kumpikaan ei ole vastannu mulle mitään... ja se ope vaa jaksaa lähettää wilmaan että oon poissa tunnilta....no kai olen ku oon sille lähettäny viestii et en enää käy näil tunneilla mut ei.... emt ..
      Ois vaa parempi eka noi pakolliset suorittaa ja sit vast noit lisäjuttui... nii aattelin jos vast seur.vuonna tekisin ton nii vois olla joitai tuttujakin mukan nii e tuntis oloonsa nii ''en kuulu tänne'' ym ;)

      sry sekava teksti!

    • hyvi oltu oposhereil

      K merkintää ei saa olla päättötodistukses vitu aasi -.- su pitää joko suorittaa koe uudestaa tai sitte suorittaa kurrsi uudeestaa... GEEZ...

    • Anonyymi

      Mikäli 150 Opintopistettä!/Viikkoa Tulee Päättötodistukseen mennessä Täyteen, niin sitten ei ole Merkitystä?, muutoin on Suoritettava?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe