perse haisee ********

hylkiö#1

Ongelmani on se että perseeni yksinkertaisesti haisee. Joskus kauan sitten kaikki oli vielä hyvin. Sitten eräänä koulupäivänä ihmettelin että miten ihmeessä luokassa haisee paskalle. Seuraavana päivänä tajusin kauhukseni että haisija olen minä itse. Aloin kärsiä myös ilmavaivoista joskus niihin aikoihin. Koulussa olo oli hirveää, koko luokka tuntui toisinaan haisevan paskalle siitä syystä että olin siellä. Minulle diagnosoitiin muutaman kuukauden päästä vaivojen alkamisesta laktoosi-intoleranssi, ja ajattelin helpottuneena että syy haisemiseen olisi löytynyt. Ilmavaivat tuntuivat vähentyneen, mutta silti edelleen luokassa ollessani huomasin haisevani vienosti pahalle, suoraan sanottuna paskalle.

Puoli vuotta helvetin alettua sairastuin vakavasti. Pääsin pois kuolusta, ja näin jälkeenpäin ajateltuna tuntuu omituiselta, että vaikka tauti oli ihan hirveä ja se jätti minuun pysyviä seurauksia, niin kun nyt ajattelen niin se oli kuitenkin melkein helpotus päästä pois koulusta sairasvuoteeseen, koska koulussa häpesin ja vihasin itseäni.( monessa muussa paikassa minne menin)

Sairaus voitettiin, mutta kouluun palattuani alkoi taas samat ongelmat. Luokassa aloin aina vaan haista. Minulla ei ole kavereita ja oikeastaan välttelen muita, mitäpä muutakaan sitä oikein keksisin tehdä, kun häpeän itseäni niin hirveästi. Jokainen päivä kuolussa tuntuu hirveältä, suorastaan pelotti mennä kesän jälkeen kuoluun. Jossain välissä aloin kokeilla sellasita, että paskalla käynnin jälkeen pesin perseen suihkussa (aamulla siis, ja koulussa en voi käydä todellakaan paskalla, seuraukset ovat olleet kaameita). Kuitenkaan pesusta huolimatta tuntuu että perse rupeisi haisemaan jossain vaiheessa päivää viimestään. Käyn suihkussa 2 kertaa viikossa (sauna samalla) perseen pesu aamusin (johon paskominen sijoittuu) ja pöksyt vaihdan sen 2 kertaa viikossa saunomisen yhteydessä (housut kyllä vois kai vaihtaa useemmin joo, mut kun ei oo kun muutamat pökät, ne loppuu).

Sellasta extraa vielä että perseessä tuntuu aika usein sellanen kuin olis pyyhkiny karkeella paperilla perseen, eli aika herkältä ja toisinaan kosteelta tuntuu persees (joo kai mää hikoon sieltä). Sitten monesti paskalla käynin jälkeen tuntuu että suoli pullottaa sieltä perseestä, ja paskakin on sellasta todella löysää, aina. Ilmavaivoista kärsin myös jonkun verran edelleen, toisinaan tulee vastaan päivä että illalla paukuttaa koko ajan. Että voisko tosta nyt saaha jotain osviittaa et tietäs mikä mun persettä vaivaa (geenitestissä keliakia negatiivinen).

Eli onko pelastusta olemassa tällaseen. Elämä tuntuu hirveeltä, olen masentunut, häpeissäni, yksin, mitä voin tehdä, vai voinko tehdä yhtään mitään?

50

12405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se auttaa

      Oletko pannut merkille, että nuo peräsuolenpään kirvelyt pyyhittäessä sijoittuvat aina siihen aikaan, kun olet saanut jotain sinne sopimatonta sisuksiisi? Itselläni esim. kahvinjuonti edellisenä päivänä samoin kuin natriumglutamaattipitoiset einekset käynnmistävät tuon reaktion, jolloinka pyyhkimisen ja pesun jäjkeen joudun pyyhkäiseisemään aukon Daktariinivoiteeseen kostutetulla paperilla, joka hoivaa, viilentää ja neutraloi happohyökkäystä.

    • myös huomannut

      Se on muuten helvetin totta. Esim. kahvin sisältämät parkkihapot ovat monelle liikaa ja sen nautiskelun jälkeen onkin pakko sitten ottaa lusikallinen ruokasoodaa happamuuden neutraloimiseksi, koska ei voi nukkua, jos karvasta lientä koko ajan pulpahtelee suuhun ja p-reiän reunusta menee rikki jälestäpäin. Eipä tuo kahvinjuonti muutenkaan tuo unta puseroon, joten parempi pysyä vaan ilman, kuten glutamaattihapoistakin.

      • enää en kahvia juo

        Tosiaan,ihme ainetta tuo kahvi. tuli juotua kylässä pari kuppia pitkästä aikaa ja nyt sitten kusikin haisee kahvilta,vaikka otin lusikallisen soodaa perään.enää


      • Anonyymi
        enää en kahvia juo kirjoitti:

        Tosiaan,ihme ainetta tuo kahvi. tuli juotua kylässä pari kuppia pitkästä aikaa ja nyt sitten kusikin haisee kahvilta,vaikka otin lusikallisen soodaa perään.enää

        Älä ota suudaa perään, vaan imppaat nenään, niin röörit aukee


    • Jussi setä.

      Käväiseppä hakusanoilla:
      -ilmavaivat
      -pukamat
      -ärtynyt suolisto
      Psykologin kanssa jutustelu
      voisi parantaa myös tilanetta.
      Moni ilminen reagoi asioihin
      vatsallaan.

      • kyrpyri

        Perseeni haisee paskalle,mutta kyrpäni haisee sitäkin enemmän,ja ne kyrvän hajut vasta kovia ovat.Mutta kyllä naistenkin vitut haisee ,kiihoittavalta.


      • Anonyymi
        kyrpyri kirjoitti:

        Perseeni haisee paskalle,mutta kyrpäni haisee sitäkin enemmän,ja ne kyrvän hajut vasta kovia ovat.Mutta kyllä naistenkin vitut haisee ,kiihoittavalta.

        Terveiset niuvanniemestä.


    • Vittu ku kiinnostaa.

      VIttu kaikkia meitä kiinnostaa jos jonku perse haisee :/ Saatana piä sie vaikka turpa kiinni.

    • pelko jäänyt?

      Jos tuo kokemus on totta, niin 90 % hajusta on kuviteltua mielen tuotetta. Ei kukaan voi lemuta tuolla tavalla koko aikaa. Nenässä on muistikuva lemusta. Kysy joltain luotettavalta henkilöltä, ja mitä mieltä on kotiväki, haisetko sä?

    • Erde

      No ei ihme jos sittuvaari vähä tuoksahtaa jos pari kertaa viikossa vaa vaihtaa pökät ja käy suihkussa. :)

      Mut asiaan.

      Eiköhän tämäkin asia hoituisi paremmin siellä lääkärissä käymällä. Ne jätkät/muijat on kyllä haistanu nii monet paskat, että eivät kyllä hätkähdä sun tuoksuista, et eiku aikaa varaamaan.

    • kikkaykkönen

      Vaihda kalsarit joka päivä ja suihkaus dödöä kalsareiden sisään, joka päivä!

    • gdfgrfsafdSAF

      Mitä vittua. 2 kertaa suihkussa viikossa. Vähemmästäkin se paska haisee. Ite kyllä käyn jokapäivä suihkussa sehän nyt on itsestään selvä asia.

    • hylkiö#2

      Melkosen vanha tuo AP:n postaus, mutta tiedosta voi tietty olla muille hyötyä. Itse olen kärsinyt samantapaisista oireista jo yli kolme vuotta. Suolen pullotuksen tunteet viittavaat tietenkin oireeseen nimeltä peräsuolen esiinluiskahdus, eli prolapsi. Tuota on eriasteisena, joista lievimmissä ei tosiaan välttämättä tajua mitä siellä peräaukossa tapahtuu. Itselläni tuo huomattiin vasta useamman lääkärin roplailujen (tuseeraus) jälkeen, eli ei näköjään edes tuolla yleisimmällä tutkimustavalla välttämättä löydetä sitä.

      "Hikoilun" tunne ahterissa on myös itselläni ja lienee mahdollista, että se on suolilimaa, joka peräaukon häikän takia vuotaa sieltä itsekseen ja aiheuttaa noita hajuja. Tämä on tosin omaa pohdintaa, koska lääkärit sanovat, että niin lievän prolapsin kuin minulla on, ei pitäisi aiheuttaa heidän mielestään tuollaisia oireita. Toinen vaihtoehto on sitten se, että pierut pääsevät lievästä pidätyskyvyttömyydestä johtuen itsekseen ilmoille, mutta yleensä sen käsittääkseni tuntee, kun kaasua on tulossa, vaikkei sitä voisi estääkään. Prolapsiin voi kyllä kuulua myös tunnottomuutta sillä alueella. Pierut eivät kyllä haise varsinaisesti ulosteelta.

      Itsellä lisäksi yksi selkeimmistä oireista, joka tuli samaan aikaan kuin hajutkin on tunne, ettei saa suolta tyhjennettyä kunnolla ikinä. Juu onhan siellä suolessa siis tavaraa jatkuvasti, mutta tarkoitan sitä, että ulostaminen tuntuu aina loppuvan kesken niin, että siihen ihan peräsuolen päähän jää vielä reilusti sitä tavaraa. Muita oireita itselläni on aluksi lievä, mutta pitkään istumisen aikana paheneva "jomotus" persauksissa.

      Erikoislääkärin puheille päästy useaankin kertaan, mutta he eivät vain tunnu käsittävän mistä voisi olla kyse, vaikka täydellisen avoimesti asioista kertookin (ei ole helppoa sekään). Asiaa varmasti haittaa se, että on olemassa ihmisiä jotka kehittävät nämä oireet päässään, eli siis haisevat vain omaan nenäänsä (olfactory hallucination). Itse olen kuitenkin saanut muilta ihmisiltä suoraa ja tietty vähemmän suoraa palautetta hajusta fyysiset oireet alkoivat samaan aikaan hajujen kanssa. Tämä on muuttanut elämäni täysin, ja masentumisen ohella täytyy yrittää vielä ensin saada oikea diagnoosi ja etsiä hoitoa siihen.

      http://www.ibsgroup.org/forums/forum/98-leaky-gas-lg-incontinence-odor/

      Tuolta löytyy paljon porukkaa jotka kärsivät käsittämättömästä ulosteenhajusta. Osa varmasti näitä jotka eivät oikeasti edes haise. Kaikenlaista käärmeöljyn käyttäjää ja suosittelijaa tuolta myös löytyy, mutta se lienee varsin ymmärrettävää ihmisiltä, jotka ovat rampanneet epätoivoissaan lääkärillä etsimässä apua ilman mitään tulosta.

      Sitä kyllä ihmettelen hieman, että AP kertoo käyvänsä suihkussa vain kahdesti viikossa. Itse aloin kiinnittää puhtauteen melkein sairaalloisesti huomiota, jotta ainakaan minun hygieniaani ei voisi syyttää hajuista.

      • Kärsimys

        Hei! Vanha ketju, mutta jos näet tämän, oletko saanut vaivoihisi mitään apua? Itse kärsin samoista ongelmista kuin mistä kirjoitit. Vaiva on todellinen, ei kuviteltu, mutta lääkärit eivät tahdo ottaa tosissaan. Olen nainen ja huolehdin hygieniastani, silti haisen.

        Minulla todettiin prolapsiaa peräsuolessa. Ne käsiteltiin kumilenkkihoidoin. Itselläni on myös tuo ongelma, ettei suoli tyhjene kunnolla kerralla vaan aina sinne tuntuu jäävän jotain.

        Siirryin kasvisruokavalioon, sillä tuntui että eläinkunnan tuotteiden syömisen jälkeen hajut olivat entistä pahemmat. Täysin silti sekään ei ole ongelmaa poistanut.

        Häpeän itseäni tämän vaivan takia ihan älyttömästi. Eihän nainen saisi haista pahalle.

        Olisiko kellään täällä mitään neuvoja? Mistä olette saaneet apua tähän ikävään ongelmaan?


      • Nokkavainen
        Kärsimys kirjoitti:

        Hei! Vanha ketju, mutta jos näet tämän, oletko saanut vaivoihisi mitään apua? Itse kärsin samoista ongelmista kuin mistä kirjoitit. Vaiva on todellinen, ei kuviteltu, mutta lääkärit eivät tahdo ottaa tosissaan. Olen nainen ja huolehdin hygieniastani, silti haisen.

        Minulla todettiin prolapsiaa peräsuolessa. Ne käsiteltiin kumilenkkihoidoin. Itselläni on myös tuo ongelma, ettei suoli tyhjene kunnolla kerralla vaan aina sinne tuntuu jäävän jotain.

        Siirryin kasvisruokavalioon, sillä tuntui että eläinkunnan tuotteiden syömisen jälkeen hajut olivat entistä pahemmat. Täysin silti sekään ei ole ongelmaa poistanut.

        Häpeän itseäni tämän vaivan takia ihan älyttömästi. Eihän nainen saisi haista pahalle.

        Olisiko kellään täällä mitään neuvoja? Mistä olette saaneet apua tähän ikävään ongelmaan?

        Hei.
        Inhottava ongelma. Toivottavasti saat apua. Minulla oli jalka kipsissä useita kuukausia ja koko lihaksisto löystyi ja katosi, tuli monenlaista ongelmaa ja kipsin kanssa- oli sellainen pitkä- vessakäynnit oli hirveitä. Ajattelin että voisikohan Sinuakin liikunta auttaa. Itse olen herkkänokkainen ja toisaalta myös herkkäihoinen, en mielelläni käytä deodorantteja vaan käyn kolmesta neljään kertaan päivässä suihkussa. Toisaalta vietän paljon aikaa eräille ja silloin annan ihoni levähtää. Herkkänokkaisena sanoisin kuitenkin että vaikka itsensä haistaa niin en muista kuin yksittäisiä kertoja kun minkäänlaisia tuoksuja ajautuu nokkaan ihmisistä. Toisaalta syön kyllä paljon valkosipulia tuottamaan luontevan, terveyttä uhkuvan tuoksun. Jos olisin parisuhteessa luulisin olevani rentoutunut parhaiten kun molemmat olisivat tukevassa valkosipulipöhnässä jolloin lojuttaisiin autuaan piittaamattomina muista tuoksuista.
        Jos luet tämän niin toivon Sinulle kaikkea hyvää, on kurja kun joutuu miettimään tuollaisia asioita ja sitten nuo asiat alkavat häiritä koko elämää. Kaikkea hyvää Sinulle.


      • Kärsimys

        Kiitos nim. Nokkavainen!
        Olet aivan oikeassa, kyseessä on tosi inhottava ongelma.

        Olen yrittänyt tehdä kaikkeni etten haisisi pahalle , tunkkaiselle tai ihan ulosteelle. Olen hypännyt erikoislääkäreillä, valittanut heille ongelmastani, käynyt kalliissa tutkimuksissa, muuttanut ruokavaliotani radikaalisti, kokeillut lukemattomia erilaisia lääkkeitä, jumpannut lantionpohjanlihaksia ja harrastanut liikuntaa. Mitä muuta voin vielä tehdä?

        Silti kaikesta tästä huolimatta haisen pahalle. Haistan itsekin ongelman, ja ikävä kyllä toiset ihmisetkin ovat huomanneet hajuni.

        Kokemukseni mukaan tosi harva uskaltaa tulla suoraan päin naamaa sanomaan löyhkästäni, mutta kun selkänsä kääntää, huomaan karvaasti miten muut joko ilkkuvat, naureskelevat tai kauhistelevat minusta lähtevää hajua.

        Olen oppinut ihmisistä paljon tämän vaivani takia. Olen väsynyt, masentunut ja surullinen. Eniten riipaisee se, että hajuongelmani tuhoaa kaikki haaveeni parisuhteesta ja perheestä. Ajattelen, että kuka mies haluaisi olla tällaisen haisevan naisen kanssa.

        Joskus pistän leikiksi ja ajattelen laativani jollekin deittipalstalle profiilin, johon laittaisin; kiva, luotettava, muuten ok- nainen, mutta valitettavasti kärsii pahoista pakoputkiongelmista, ilma karkaa ja perä falskaa. Mutta tosiaan muuten tosi ok!😅


      • Nokkavainen

        Hei Kärsimys.

        On kauhea lukea että olet masentunut ja surullinen. Kun luin uuden viestisi mietin että olisipa jokin keino tai vinkki jolla voisi auttaa Sinua. Ongelma taitaa tosiaan olla lääketieteellinen ja sitä alaa en tunne. On harmillista että on ongelma jolle ei todella voi itse mitään ja se vie itsetunnon pohjamutiin aiheuttaen masennuksen ja surun-
        En kyllä itsekään ole mukavuusalueellani läheisissä ihmiskontakteissa, alan ajatella että haisenkohan, aiemmin peitin epävarmuuttani polttamalla tupakan, ajattelin että sitten haisen tupakalta- aivan älytöntä. Suihkussa tulee käytyä koko ajan, kun syön käyn yleensä sen jälkeen suihkussa. Kaikenlaiset suuvedet ovat hyvin tuttuja. Jos katselee vaikka telkkarista kuhertelevat ihmisiä niin ajattelee että itse miettisi tuossa tuoksuvana eikä osaisi nauttia toisesta ja läheisyydestä- toivoisin todella että kuhertelukumppanikin olisi turruttanut itsensä valkosipulilla. Minulle tämä hajuihin ja tuoksuihin yliherkistyminen, ajatuksen tasolla ja omaa hajua ajatellen, on tullut aikuisiällä, opinnoissani joudun käyttämään laitteita jossa ollaan aivan nokakkain ihmisten kanssa. Kunnon lähityöskentelytunnin jälkeen on rentoa lähteä metsään ja rannoille, oleskella hyvin vapaasti. Ystäväni aina ihmettelee että miten voin rymytä viikon metsässä äärilikaisena kun hänen mielestään vaikutan likakammoiselta, kyse on kuitenkin syvemmästä asiasta joka johtaa juurensa epävarmuuteen, minun on vaikea käyttää vessaa esimerkiksi kyläillessäni. Tuossa on aika paljon valitusta ja jos vielä luet näitä viestejä niin älä ajattele että väheksyisin tai kääntäisin ongelmasi jotenkin turhanpäiväisyyksiin ja neuroottiseen hajupelkoon. Joskus ajattelen että varmastikin ihmiset ovat olleet onnellisempia kivikaudella, monista syistä eikä vähiten siksi että silloin ei varmaankaan ole oltu yhtä hajuttomia kuin nykyään, on varmaan ollut rentoa asua savuisessa luolassa hajuja huomioimatta. Onhan se ollut epäterveellistä ja kiusana on luteita ja kirppuja. Ihminen, jolle oma tuoksu muodostuu ongelmaksi on vaivansa kanssa aika yksin, asiasta on vaikea löytää huumoria mutta Veikko Huoviselle on hieno novelli aiheesta, ikävä kyllä en muista nimeä enkä pikagoogletuksella löytänytkään, tiedä häntä olisiko se mielestäsi edes hauska mutta ikäänkuin ajatellen että ongelma on aika vaiettu. Novellissa on työkaverit joista toisella on ongelma vaikka, kuten novellissa todetaan hän tekee kaikkensa ollakseen raikas, ja toinen on äärimmäistä raikkautta hakeva ulkoilmaihminen ” näin he päivästä toiseen kiusaavat toisiaan” vaikka pitävät toisistaan eivätkä kumpikaan voi itselleen mitään.
        Toivottavasti löydät ihmisen joka ymmärtää ongelmasi. Minusta tuntuu raskaalta ajatella että jossain tuolla on kirjoituksista päätellen fiksu ja suloinen nainen jonka elämää haittaa ja latistaa ongelma, toivoisinkin todella että saisit mielenrauhan


      • Kärsimys

        Kiitos nim. Nokkavainen ymmärtäväisyydestäsi ja myötäelämisestä. Olet ystävällinen ja empaattinen.

        Olen kärsinyt näistä hajuvaivoista jo kauan ja tullut siihen tulokseen, etten luultavasti tule saamaan tähän vaivaani mitään helpotusta. Syy tälle haisemiselle on rakenteellinen ongelma. Peräaukkoni sulkijalihas ei sulkeudu täysin kiinni ja en pysty pidättelemään esim. ilmaa oikeastaan yhtään. Kaikki mitä peräsuolessani on, pääsee tulemaan kehon ulkopuolelle hajuina.

        Kun olen lääkäreille tästä valittanut, on suhtautuminen ollut vähättelevää eikä ole oikein uskottu. On vain ylimalkaisesti todettu että löysä peppureikä.

        Huolehdin hyvin hygieniastani mutta eihän se silti kehon sisäpuolelta tulevaa hajua poista.

        Kurjaa, että sinäkin olet epävarma omista kehon tuoksuistasi muiden seurassa. Voisimmepa olla rennosti ja itsevarmoina
        Ihmisten parissa!

        En tiedä mikä tulevaisuuteni on, ehkä eristäydyn lopullisesti muiden ihmisten seurasta tämän vaivani takia.

        Kiitos kirjallisuusvinkistä koskien tätä aihepiiriä, kaikki tällaiseen oirehdintaan liittyvä kirjallisuus kiinnostaa.


      • Pyllykarhu
        Kärsimys kirjoitti:

        Kiitos nim. Nokkavainen ymmärtäväisyydestäsi ja myötäelämisestä. Olet ystävällinen ja empaattinen.

        Olen kärsinyt näistä hajuvaivoista jo kauan ja tullut siihen tulokseen, etten luultavasti tule saamaan tähän vaivaani mitään helpotusta. Syy tälle haisemiselle on rakenteellinen ongelma. Peräaukkoni sulkijalihas ei sulkeudu täysin kiinni ja en pysty pidättelemään esim. ilmaa oikeastaan yhtään. Kaikki mitä peräsuolessani on, pääsee tulemaan kehon ulkopuolelle hajuina.

        Kun olen lääkäreille tästä valittanut, on suhtautuminen ollut vähättelevää eikä ole oikein uskottu. On vain ylimalkaisesti todettu että löysä peppureikä.

        Huolehdin hyvin hygieniastani mutta eihän se silti kehon sisäpuolelta tulevaa hajua poista.

        Kurjaa, että sinäkin olet epävarma omista kehon tuoksuistasi muiden seurassa. Voisimmepa olla rennosti ja itsevarmoina
        Ihmisten parissa!

        En tiedä mikä tulevaisuuteni on, ehkä eristäydyn lopullisesti muiden ihmisten seurasta tämän vaivani takia.

        Kiitos kirjallisuusvinkistä koskien tätä aihepiiriä, kaikki tällaiseen oirehdintaan liittyvä kirjallisuus kiinnostaa.

        Entäs pikkuhousunsuojat, joissa on sellainen hajunsitomisominaisuus? Naisten juttuja, mutta vois kai auttaa.


      • Kärsimys

        Kiitos nim. Pyllykarhu (hauska ja aiheeseen sopiva nimimerkki ;) ) ehdotuksesta.

        Nykyiset pikkuhousunsuojat eivät valitettavasti oikein tehoa tällaiseen ongelmaan mitä minulla on. Jonkun pitäisi kehitellä niihin lisäominaisuuksia; eli tehoja niin että imisivät kaikki hajut mennessään!😅


      • Anonyymi
        Kärsimys kirjoitti:

        Kiitos nim. Nokkavainen ymmärtäväisyydestäsi ja myötäelämisestä. Olet ystävällinen ja empaattinen.

        Olen kärsinyt näistä hajuvaivoista jo kauan ja tullut siihen tulokseen, etten luultavasti tule saamaan tähän vaivaani mitään helpotusta. Syy tälle haisemiselle on rakenteellinen ongelma. Peräaukkoni sulkijalihas ei sulkeudu täysin kiinni ja en pysty pidättelemään esim. ilmaa oikeastaan yhtään. Kaikki mitä peräsuolessani on, pääsee tulemaan kehon ulkopuolelle hajuina.

        Kun olen lääkäreille tästä valittanut, on suhtautuminen ollut vähättelevää eikä ole oikein uskottu. On vain ylimalkaisesti todettu että löysä peppureikä.

        Huolehdin hyvin hygieniastani mutta eihän se silti kehon sisäpuolelta tulevaa hajua poista.

        Kurjaa, että sinäkin olet epävarma omista kehon tuoksuistasi muiden seurassa. Voisimmepa olla rennosti ja itsevarmoina
        Ihmisten parissa!

        En tiedä mikä tulevaisuuteni on, ehkä eristäydyn lopullisesti muiden ihmisten seurasta tämän vaivani takia.

        Kiitos kirjallisuusvinkistä koskien tätä aihepiiriä, kaikki tällaiseen oirehdintaan liittyvä kirjallisuus kiinnostaa.

        Tunke persesilmääsi pesäpallon puolikas, niin hajut jää tähän.n kuppiin!


    • KoiraFani30

      paskon joka päivä pöksyihi ja mun koira imee sitä ja mun perse haisee nykyää hyvälle ku laitoin spermaa sinne

    • KylpyvaahtoaRinnoille

      Hyi hitto mikä aloitus? Tuli itselle myös aivan likainen olo ja aivan kuin oma perse olisi myös alkanut kutista ja haista :( YÖK! Miten joku voi haista paskalle, tai siis sille perseen tuomalle hikiselle limalle jota liikunta ja hikoilu tuottaa? Hyi hitto kun alkoi oksettaa tuo aloittaja ja uskon että hän haisee aivan inhottavalle limaiselle perseelle kaiken päivää :( HYI HYI :( Taidan mennä ihanaan lämpimään kylpyyn tämän saastan jälkeen mitä jouduin kirjoittamaan ja lukemaan.

    • Pesusienipaavo

      Luulen, että ongelmasi on liian vähäiset suihkut! Joka päivä suihkuun!!! Haloo!!! Ja sauna voi olla vaan extrana jos on! Ei ihme että haiset, ihminen erittää hikeä ja muuta se haju jää, jos vain 2 kert / vkossa käyt: ei riitä!!! Siis jos sulla ei oo mahollista pesuihin, niin sitte on harmi, mutta silloinki voit liikuntatunnin jälkeen käydä koulun suihkusssa! Kyllä pesumahollisuus löytyy! Kalsarit täytyy vaihtaa joka pv,.. Miten voit edes ihmetellä hajuja, jos samat alkkarit monta päivää. Maksaa euron kpl, osta niin löytyy kavereitakin taas

      • Naimakalsarit_maksaa

        Kalsarit muka 1 kpl? Sano oikeesti mulle mistä mäkin saan kalsareita euron hintaan niin ostan heti sata niitä! Hyvät kalsarit sellaiset joita voi käyttää treffeillä maksaa n 25e! et revi eurokulli siitä ihan vaan!


      • EurollaKalsarit
        Naimakalsarit_maksaa kirjoitti:

        Kalsarit muka 1 kpl? Sano oikeesti mulle mistä mäkin saan kalsareita euron hintaan niin ostan heti sata niitä! Hyvät kalsarit sellaiset joita voi käyttää treffeillä maksaa n 25e! et revi eurokulli siitä ihan vaan!

        Tuosta esimerkiksi saa euron kalsareita, olepa hyvä! https://www.savenmaa.fi/tuote/armeijan-alushousut-pitkalahkeiset/arm0000000123/


      • kira73

        Suosittelen wunderbaumia perseeseen...ne ei maksa paljoa huoltoasemalla ja tuoksuja on useita. terveisin tohtori kaikkonen vuoristosairaalasta.


      • ostayxmaxakax

        Euron kalsarit halkee kertapieraisusta ja sen jälkeen haju vasta kamala onkin.
        Mutta enpä ole edes euron hintasia kalsareita nähnykkään ainakaan uusia. Käytetyt tietysti haisee jo ennen jalkaan vetoakin.


      • esrdtfyguhi.läö
        ostayxmaxakax kirjoitti:

        Euron kalsarit halkee kertapieraisusta ja sen jälkeen haju vasta kamala onkin.
        Mutta enpä ole edes euron hintasia kalsareita nähnykkään ainakaan uusia. Käytetyt tietysti haisee jo ennen jalkaan vetoakin.

        Puhtaat kalsarit ei haise, olipa ne euron tai kympin hintaiset.


      • Anonyymi
        Naimakalsarit_maksaa kirjoitti:

        Kalsarit muka 1 kpl? Sano oikeesti mulle mistä mäkin saan kalsareita euron hintaan niin ostan heti sata niitä! Hyvät kalsarit sellaiset joita voi käyttää treffeillä maksaa n 25e! et revi eurokulli siitä ihan vaan!

        Paskomisen jälkeinen paperipyyhintä auttaa jonkin verran persesilmän vetistelyyn ja haisemiseen. Esimerkiksi embapaskapaperi on pyyhintäkapasiteetiltaan puhdistava.


    • cawscc

      Minunkin perseeni haisee aina kun paskannan.

    • gensknswlöa

      Liittyks toi sun sairastuminen noihin sun vaivoihin? :/

    • Pate_M

      Haiseeko? Haiseeko?

    • Namipena

      Vitun vanha ketju, mutta laitetaan vähän pökköä pesään...

      Mulla on persereiän ympärillä karvoitus ja paskon löysää paskaa joka aamu. Pesen perseeni korkeintaan kerran kahteen viikkoon ja housujen sauma perseen kohdalta tuoksuu aika miehekkäältä. No, rexonaa kalsareihin aamuisin ja taas mennään. Niin, emmä kalsareitakaan vaihda ku kaksi kertaa viikossa. Mulla on aika iso ympärileikkaamaton kulli, enkä mä sitäkään pese yhtään sen useammin ku persettäkään. Suihkussa käyn kerran siinä samassa kahdessa viikossa ja silti se on kumma juttu ku naiset aina sanoo, kun tuoksun niin hyvälle.

      Outoa.

    • Anonyymi

      Paras keino ongelman hoitoon on työntää pari wunderbaumia persereikään ja tulppa perään. Ei käryä enää paska.

    • Anonyymi

      ota isokullinen kaveri joka aukoo rooris niin että suoli alkaa kokonaan tyhjenee. kyllä loppuu hajut

      • Anonyymi

        oisko sulla vinkkiä siitä isokullisesta? nuo mun kaverit on noita 16cm tuppikulleja.ei silläsuoli täyty


    • Anonyymi

      kyllä se peräpaska haisee.....15 teinipoikaa harjoitusten jälkeen pukkarissa....niin jarruraita haisee!!!

      • Anonyymi

        niitä pikkareita myyntiin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niitä pikkareita myyntiin??

        ostan. ja etupuolella mielellään kuivunutta spekua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ostan. ja etupuolella mielellään kuivunutta spekua...

        takuuvarma orkku runkatessa ja noita nuollessa


    • Ongelmasi on se että sinulla on geliagia, jolloin et voi syödä kuin gluteenittomia ruokia, lue netistä.. Yleensä on samalla ongelma laktoosista, eli maitotuotteet, viljatuotteissa on gluteenia.. Itse pääsin juuri samasta ongelmasta eroon ruokavaliolla, ei tähän lääkettä ole, muuta kuin ruokavalion muutos

    • Anonyymi

      Jos perse haisee,pese se,kuivaa hyvin,sitten laitat vauvan talkkia,tuo talkki kuuri kuukauden,niin loppuu hajut,kokeile,minulle on auttanut ja ihosta tuli ihanan sileä

    • Anonyymi

      Jugurtti auttaa jos pyllyvako kipeä,kostuta wc paperi jugurttiin ja sit taputat jugurttia pyllyvakoon,se viilelentää ja auttaa,

    • Anonyymi

      Peskää ne perseenne,vittunne,kyrpä ne nii ei haise,

    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa tamponi perseeseen, imee ne nesteet ja loput ei pääse vapaana valskaamaan:D mua ällöttää perseen haju sohvassa tai yleensä missä vaan tuolissa.

    • Anonyymi

      Sivele hunajaa sinne

    • Anonyymi

      Mulla on vaivana, ettei perse haise!

      Olen syönyt jopa nakkikeittoa ja ryypänny keskistä, mutta perse ei yksinkertaisesti kehitä hajua.

      Olen huolissani, sillä haaveenani on pierusta alkaen ollut haista!!

    • Anonyymi

      Oon huomannut että aina kun koulussa yksi julkihomo käy vessassa niin siellä haisee ihan kauhee kuoleman kaasut jos sinne samaan wc-koppiin joutuu menemään sen jälkeen kun se julkihomo on käynyt siellä!

    • Anonyymi

      Niin perse haisee ja paskaperse paikalle.
      Tällaisessa vois kokeilla ihan turvallisesti esim. Wunderbaum lätkää. Se asettuu perslärvin poskien välin tiiviisti ja kestää ko. Käytössä viikon.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe