Heippa
Saimme tuttavaltamme pojilleni vanhat pelit
- Froggy
- Kissa & Hiiri
Muuten loistavaa, mutta ei ohjeita.
Olisiko kenelläkään skannata minulle ohjeita tai linkkiä / osoitetta mistä kysyä apua ?
Kiittäen kovasti jo etukäteen kaikesta avusta
-dansku-
[email protected]
Ravensburger: 2:n pelin ohjeet ?? Kissa&Hiiri sekä Froggy
10
3428
Vastaukset
- pelle hermanni
Moi. Sinulle on lähetetty peliohje ( kissa&hiiri)
- -dansku-
Kiitos todella paljon. Päästään tänään jo pelaan =)
Olisiko kenelläkään vielä tuota Froggy:n ohjeita ?
- pelle hermanni
Moi taas.
Kuka on Froggy lautapelin tekijä ,valmistusvuosi ja tuoteno: ??? - ohijohei
Hei!
Voisitteko lähettää minullekin kissa ja hiiret pelin ohjeet? [email protected]
Kiitos! :)Moi. Ohjeet lähetetty matkaan.
ps. Muille jolla puuttuu ohjeet löytyy myös peliin Freddy, Ravensburger, peli nro. 213795, vuosimalli 2000 jos on tarvetta.
- pelle hermanni
Moi. SInulle on lähetetty ohjeet. Hyvää viikonloppu ja ei kun pelamaan.. :)
- äippä19772003
Hei!
Mekin kaipailisimme Froggyn sääntöjä - olivat kirpparilta ostetusta pelistä sitten kuitenkin kadonneet.. Valmistaja siis Ravensburger, laatikon pohjassa copyright 2002 Jim Winslow, ja laatikon kyljessä nro 21 652 9.
Ketjun aloituksesta on kyllö hurjasti aikaa, mutta jos mistään löytyisi, olisin todella kiitollinen! - tiedekunnan
äippä19772003 kirjoitti:
Hei!
Mekin kaipailisimme Froggyn sääntöjä - olivat kirpparilta ostetusta pelistä sitten kuitenkin kadonneet.. Valmistaja siis Ravensburger, laatikon pohjassa copyright 2002 Jim Winslow, ja laatikon kyljessä nro 21 652 9.
Ketjun aloituksesta on kyllö hurjasti aikaa, mutta jos mistään löytyisi, olisin todella kiitollinen!Löytyisikö ohjeet kissa&hiiret -peliin? [email protected]
- pelle hermanni
Miau miau tiedekunnan kissat
Ohjeet matkalla joten porukka kasaan ja ei kun pelamaan.. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971948- 881370
- 1101153
- 761047
- 1191030
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48751- 33703