Itselläni on Canon eos 1000D, jossa canonin oma kitti 75-300 F4-5.6 III. Olen miettinyt siihen kavariksi
Tamron AF18-200mm f/3.5-6.3 XR Di II
tai
Canon 18-55 F3.5-5.6 IS
kumpi näistä olisi mielestänne parempi hankkia, lähinnä aatelen 18-55mm väliä.
Kumpi objektiivi parempi
4
134
Vastaukset
- 1000D
Lähinnä haluisin 55-75mm välille sopivan putken alta 200e, siksi aattelin tätä tamronin 18-200mm. Laadultaan ei ole kokemusta siitä, kuinka paljon huonompi on kuin tuo canonin oma kitti?. Kannataako vaan ottaa 18-55 halpa kitti, jos parempi laadultaan kuin 18-200.
- Oma valinta
Canon 18-55 jos tätä mietit. Vanhan saat varmaan parilla kympillä. Ota mieluummin laajempi. Ja parempi kuva kuin siihen Tamroniin. Sullahan on jo 75-200, miksi 18-300?
- 1000D
Magnetissä olisi 1 vuoden takuulla uusi 18-55 vakaimella.
Reilulla 100e, mietin, tässä vielä, että kumpi kannattaa otta näistä
EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS 99e
EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II 119e 1000D kirjoitti:
Magnetissä olisi 1 vuoden takuulla uusi 18-55 vakaimella.
Reilulla 100e, mietin, tässä vielä, että kumpi kannattaa otta näistä
EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS 99e
EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II 119etuota tamronia en ostaisi, saanut photozonessa huonot arvostelut. Jostain olen myös lukenut että niillä on yhteensopivuusongelmia toiminnassa canonissa. sopivampi sulle tuo ef-s 18-55. tuossa is II 119€ on muistaakseni etäisyysmittari joten ota se. mulle tuli kittinä tuo halvempi eli edellinen malli. ihan kohtuullisen hyvä hintaluokassaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522