Afrikan tähti löytyi!

sormuksen kiveksi?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elakim

Afrikan tähti löytyi!

En mä edes viitsinyt lukea tota artikkelia.

Jumala tekee, mitä tahtoo.

Jos haluat lukea hyvän kirjan, niin lue.

Yksin kaikkia vastaan. Mä en muista kenen kirjoittamana se luin. Mutta mutsin kirjastosta sen avasin.

Siitä on tehty leffakin. Mutta se ei ollut kuin varjo siitä kirjasta.

Mä luin sen jo pikkupoikana, ja se oli ihan kiva nidos.

Peacock oli kiva hahmo.

Siinä sai fiilistää sekä kurjuutta, että loistoa.

• 1+1

Taivaan isukki tekee meille uutta " kämppää " , siellähän kadut on kultaa ja jalokivet loistavat.. Mikäpä meillä uskiksilla, on ollessa siellä ! Eikun bileet pystyyn..

Uusi taivas ja uusi maa

1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.

2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.

3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,

4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole,

ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."

5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."

6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.

7 Tämä on voittajan palkinto. Minä olen hänen Jumalansa, ja hän on minun poikani.

8 Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat,

epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat

tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

• 1+1 kirjoitti:

Taivaan isukki tekee meille uutta " kämppää " , siellähän kadut on kultaa ja jalokivet loistavat.. Mikäpä meillä uskiksilla, on ollessa siellä ! Eikun bileet pystyyn..

Uusi taivas ja uusi maa

1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.

2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.

3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,

5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."

6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.

7 Tämä on voittajan palkinto. Minä olen hänen Jumalansa, ja hän on minun poikani.

8 Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat,

Tuollaisen tähden jäänteen, joksi sitä arvellaan löytyminen ei ollut edes yllätys, eikä löytö ole herättänyt juurikaan reaktioita tutkijapiireissä.

Varsinaisia planeettojakin joiden kuori sisemmiltä osiltaan tai ydin on silkkaa timanttia on olemassa.

Siihen tarvitaan hiilipitoinen planeetta, (jollaisista on jäänteitä meidänkin asteroidivyöhykkeellä) ja riittävä massa jolloin planeetasta saattaa muodostua suotuisissa olosuhteissa melkoinen timantti.

Joidenkin muidenkin planeettojen arvellaan myös olevan valtaisia timantteja.

• Tähdet tähdet
        a-teisti kirjoitti:

Tuollaisen tähden jäänteen, joksi sitä arvellaan löytyminen ei ollut edes yllätys, eikä löytö ole herättänyt juurikaan reaktioita tutkijapiireissä.

Varsinaisia planeettojakin joiden kuori sisemmiltä osiltaan tai ydin on silkkaa timanttia on olemassa.

Siihen tarvitaan hiilipitoinen planeetta, (jollaisista on jäänteitä meidänkin asteroidivyöhykkeellä) ja riittävä massa jolloin planeetasta saattaa muodostua suotuisissa olosuhteissa melkoinen timantti.

Olispa vänkää, jos joku meille näkyvä kirkas tähti olisi timantti.

• elakim
        1+1 kirjoitti:

Uusi taivas ja uusi maa

1 1

Joo.

Niin siellä lukee.

Siitä mulla ei ole hajuakaan, koska se hissin ovi menee kiinni.

Että sanat tulee toteen.

`Ja Baalinkin palvojia kutsutaan häihin, että tahtoni toteutuu.`.

`Kunnes pakanain luku tulee täyteen.`.

Tässä on ollut aika täys duuni koittaa tsiigata, etten itse jää väärälle puolelle ovea, kun se salvataan kiinni lopullisesti.

Mä vedän kommennttieni takia kokoajan aika heikoilla jäillä.

• elakim
        a-teisti kirjoitti:

a-teisti

Joo.

Hiilestä kehkeytyy timantti, vasta todella kovan paineen, ja lämpötilan jälkeen :)

• elakim
        Tähdet tähdet kirjoitti:

Olispa vänkää, jos joku meille näkyvä kirkas tähti olisi timantti.

Tähdet tähdet

Ne fikkarit ko näkyy taivaalla. On todella kovassa tulessa koeteltu.

Se liittyy siihen `Ei anna aurinko, ei kuu, eikä tähdet valoaan.`. Juttuun.

Ja siihen `Mistä te tiedätte olevanne alastomia?`. Jutskaan.

En mä viitsi sitä kovin tarkkaan kertoa, mistä siinä jutskassa on kyse.

Ainakaan vielä.

• Niin...Timanttien nimellisen arvonhan on määritellyt ihminen, ei Jumala.

• Balttis

Timantit kuvaavat myös muuta Raamatussa, ja siksi myös ylimäinen pappi kantoi kahtatoista timanttia rintansa päällä rintakilvessään, ja nämä kuvaavat esikuvallisesti Israelin kadentoista sukukunnan pysyvyyttä Jumalan kasvojen edessä,,. että sitärataa.... ja silleen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5353
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      118
      2795
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      11
      2420
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      597
      2054
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      123
      1766
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1352
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1335
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1118
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      396
      1069
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1057
    Aihe